Dank jequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
jij bent ook wel van de mooie en hoogdravende woorden
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
En nee, mijn gedicht komt niet hier te staan
Wie biedt?quote:In Groningen woonde een teentje
Dat vreselijk sneu in zijn eentje
Haast iedere dag
Weer uit zijn sok lag
Hier een geschenk voor dit buitenbeentje!
Alvast een intro voor je bundel:quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je. Als oorzaak daarvoor voer ik de jaren Latijn en Grieks aan, die ik heb gevolgd
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Alvast een intro voor je bundel:
Pater in horto sedet, is aan mijn dichttalent debet
(of was dat niet zo'n beetje de eerste zin uit jouw eerste boek?)
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Alvast een intro voor je bundel:
Pater in horto sedet, is aan mijn dichttalent debet
(of was dat niet zo'n beetje de eerste zin uit jouw eerste boek?)
Ik ook!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik ben begonnen met Aeneas Troianus est. Currit. Fugit.
Een koud Gronings paar voetenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
Correctie, een van mijn gedichten is wel open voor verbetering trouwens
Ik heb een limerick geschreven voor een heel knullig cadeautje: een paar sokkenomdat vriendje altijd gaten in zn sokken laat vallen voor ie nieuwe koopt.
[..]
Wie biedt?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haak jij nog trouwens? Ik ben veel te onproductief het laatste halfjaar..... damn job
je bent ook geen 16 meerquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, hier gaat het lichtje bijna uit
Damn, ik ga zondag echt uitslapenbekaf om 23:00, ik herken mezelf haast niet meer.
Ik las het jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en hij is 64 en er is besloten dat hij niet terug komt
Sterkte! Wel n beetje geslapen? Of moet je werken met lucifers tussen je oogleden?quote:Op zaterdag 10 december 2011 05:42 schreef Cobra4 het volgende:
Dame en heer, goedemorgen.
Zo, koffie is op. Nu maar richting werk.
Heerlijk geslapen. Maar nu nog maar even een bakkie pleur om helemaal wakker te worden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 05:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sterkte! Wel n beetje geslapen? Of moet je werken met lucifers tussen je oogleden?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
...
mannen
of more like boys
...
![]()
nee maar wat leeeeuk! thnxxquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jij als kattenliefhebber zal deze al wel kennen
http://icanhascheezburger.com/
haha geweldig crea beaquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand al bezig met het kerstdiner?
[ afbeelding ]
Yeah thanksquote:
Maffia-Sinterklaas-editiequote:
Ik ga een tripje Eindhoven doen voor mijn telefoon en durf mijn vent echt niet bloot te stellen aan een knappe kloon. Als je het niet erg vind sla ik over, hier een plaatje van Elmo en Groverquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:38 schreef knappekloon het volgende:
ophelia kom je bij mij langs?hier is namelijk niks te doen
![]()
mogguh trouwens
Wat let je? Je hebt al een rugzak.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef MaJo het volgende:
Ik zit de Pelgrimscode te kijken, men wat zou ik graag naar die landen willen
Een zak met geldquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat let je? Je hebt al een rugzak.
waarom elmo en grover??quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ga een tripje Eindhoven doen voor mijn telefoon en durf mijn vent echt niet bloot te stellen aan een knappe kloon. Als je het niet erg vind sla ik over, hier een plaatje van Elmo en Grover![]()
[ afbeelding ]
Dat rijmt op overquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:18 schreef knappekloon het volgende:
heb de telefoon gevonden, was een alcatel touch com (nostalgie he)
[..]
waarom elmo en grover??
haha gaan we verder met rijmen op deze paginaquote:
Waarom noem je je maag Tina? Kan niet iets anders bedenken dat rijmt op pagina...quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:22 schreef knappekloon het volgende:
[..]
haha gaan we verder met rijmen op deze pagina
dat zal ik leuk vinden, vooral ik en mijn...
Ik heb nu KPN, en dat bevalt me niet zo heel goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:19 schreef knappekloon het volgende:
etcetera waarom overstappen naar Vodafone, en waarom nokia lumia (qua kinderziektes)
zou je geen tmobile willenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nu KPN, en dat bevalt me niet zo heel goedVodafone heb ik nog nooit geprobeerd, maar wat ik bij m'n vriend zie bevalt me wel. En Nokia Lumia omdat die me gaaf lijkt
kinderziektes vind ik niet zo heel interessant, heb nu een verouderde HTC
Spreek jij het uit als PA-gi-na of pa-GIE-na? In het eerste geval is maag Tina nog een redelijke rijmquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:38 schreef MaJo het volgende:
Tina rijmt niet lekker op pagina
Ik ben weer eens misselijk, word er na 4 weken nu echt heel moe van
Info kopen??quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Yeah thanksVind het wel jammer ondanks dat het spel op z'n gat heeft gelegen voor 2-3 dagen
had heel graag willen winnen.
Ben benieuwd wie er een mes in m'n rug heeft gestoken, heb wat zitten pm'en met 2 mensen
Maffia spel op fok,quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:15 schreef knappekloon het volgende:
welk spel hebben jullie het over? wordfeud
weet nog wel leuke plaatjes, maar ik weet niet of jij ze leuk vindt en of zoiets mag op je werkquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:12 schreef knappekloon het volgende:
iemand nog meer een leuke website voor leuke plaatjes enzo?
ik snap het hele spel niet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:23 schreef CaLeX het volgende:
Het Grote Fok! Maffia Spel #51 Waar de ontknoping al lang bekend is :D
al snappen de meeste mensen niet helemaal de OP
Kan het wel uileggen, maar niet nuquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:12 schreef knappekloon het volgende:
[..]
ik snap het hele spel niet?
iemand die het uit zou willen leggen?
Kopenquote:
ik heb niet zo heel veel positiefs over t-mobile gehoord qua netwerk en dekkingquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:43 schreef knappekloon het volgende:
[..]
zou je geen tmobile willen![]()
ik hoop echt dat de nokia lumia geen problemen heeft of krijgt. mij lijkt het ook een gaaf toestel, maar nokia qua smartphones is allesbehalve stabiel, en windows hetzelfde. ik adviseer hem liever niet aan mijn klanten, omdat ik eerst wil afwachten of het wel een goed toestel is. Tenzij ze hem dan nog perse willen, als je dan problemen krijgt moet je ook niet zeuren...
majo waarom ben je zo misselijk? zwanger? ziek?
zelf al een keer uitgeprobeerd?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb niet zo heel veel positiefs over t-mobile gehoord qua netwerk en dekking
Ze doet vaker recensies en reviews, en een bekende van me heeft dat ding momenteel ook in handen. Is een Apple fanaat, en hij is heel positief over de Lumiaquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand op Twitter heeft hem mogen testen. Vind het een beetje matige manier voor een fatsoenlijke recensie. 75 twitterberichten om de test te omschrijven.
Of is het een bekende van je?
Sgoe, wanneer heb je tijd?.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We moeten snel even een date zetten red
Wat dacht je van zaterdag de 24e voor het avondeten of de lunch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vooralsnog is alleen de 23ste dead set als geclaimed geloof ik
Dat rijmt op "over"quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:18 schreef knappekloon het volgende:
heb de telefoon gevonden, was een alcatel touch com (nostalgie he)
[..]
waarom elmo en grover??
Doe je goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo meteen uit eten op met en op kosten van een collega.
Weddenschap gewonnen en de prijs was uit eten in een restaurant naar keuze
Dat is de dag voor kerst he? Moet lukken denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat dacht je van zaterdag de 24e voor het avondeten of de lunch?
21 december gaat Andre Kuipers weer de ruimte in. Bij de ESA/Space Expo is er een besloten "feest" tijdens de lancering. Live beelden uit Rusland en uitleg van experts onder het genot van een hapje en drankje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:18 schreef iamredleader het volgende:
Ruimtevaartliefhebber?ik wil heelgraag de ruimte in, weekje rondjes om de aarde draaien of naar de maan
maar naar de lancering lijkt me al best gaaf
Tof! we houden contactquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat is de dag voor kerst he? Moet lukken denk ik
Nou, zeg dat wel...quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat een chaos trouwens hier gisteravond
Waar?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat een chaos trouwens hier gisteravond
Wat was er dan?quote:
Ik dacht dat er iets op fok gebeurd was wat ik had gemistquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ook geen idee, maar had geen zin om er naar te moeten vragen...
Heb op TT 101 niks gelezen...quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:49 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht dat er iets op fok gebeurd was wat ik had gemist
quote:
1,5 km lopen kost 20 minuten, maar daarvoor heb je nog wegrijden en proberen de motor weer te starten. Kan dus makkelijk een half uur of meer gekost hebbenquote:Op zondag 11 december 2011 12:18 schreef MaJo het volgende:
[..]Waar komt deze brief uit? Ik vind het trouwens een beetje ongeloofwaardig dat haar man binnen 20 minuten al helemaal opgedoft is
Dat is ook wel weer waar jaquote:Op zondag 11 december 2011 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1,5 km lopen kost 20 minuten, maar daarvoor heb je nog wegrijden en proberen de motor weer te starten. Kan dus makkelijk een half uur of meer gekost hebben
Eigenlijk geloof ik het hele verhaal niet. Heb deze brief daarvoor al in te veel varianten voorbij zien komenquote:Op zondag 11 december 2011 12:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar jaMaar dat betekent dus wel dat hij meteen naar boven is gegaan toen zij wegging, ik zou met zo'n obscure hobby toch wel even wachten
Ook met dit antwoord?quote:Op zondag 11 december 2011 12:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eigenlijk geloof ik het hele verhaal niet. Heb deze brief daarvoor al in te veel varianten voorbij zien komen
Juist met zo'n antwoord.quote:
En nog eenquote:I've never talked about this before, but I really need the boards advice on what could be a crucial decision. I’ve suspected for some time now that my wife has been cheating on me.
The usual signs… Phone rings but if I answer, the caller hangs up.
My wife has been going out with the girls a lot recently although when I ask their names she always says, “Just some friends from work, you don’t know them.”
I always stay awake to look out for her taxi coming home, but she always walks down the drive. Although I can hear a car driving off, as if she has gotten out of the car round the corner. Why? Maybe she wasn’t in a taxi?
I once picked her cell phone up just to see what time it was and she went berserk and screamed that I should never touch her phone again and why was I checking up on her.
Anyway, I have never approached the subject with my wife I think deep down I just didn’t want to know the truth, but last night she went out again and I decided to really check on her.
I decided I was going to park my motorcycle next to the garage and then hide behind it so I could get a good view of the whole street when she came home. It was at that moment, crouching behind my bike , that I noticed that the valve covers on my engine seemed to be leaking a little oil.
Is this something I can fix myself or should I take it back to the dealer?
ja, deze komt zo een keer per jaar voorbij op de mailquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik wacht nog op een razende red met een tirade over zweudse kleuteschreufjes
Nog geen ¤7.50 per maand is niet duur.quote:Op zondag 11 december 2011 18:44 schreef Etcetera het volgende:
Godver wat zijn telefoonabonnementen duur
Ik heb wel eisen natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2011 18:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog geen ¤7.50 per maand is niet duur.
you've just answered your questionquote:Op zondag 11 december 2011 18:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb wel eisen natuurlijknieuwe telefoon
maar misschien moet ik dat eens gaan bijstellen
Misschien krijg je er wel een van de baas.quote:Op zondag 11 december 2011 18:53 schreef Etcetera het volgende:
Vind ik niet leuk om te krijgen.
Hmm. Als ik nu eerst eens afwacht wat er met m'n baan gebeurd, en daarna overstap en een nieuwe telefoon kiesLijkt me best verstandig
quote:Op zondag 11 december 2011 18:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De meeste bazen zijn niet zo scheutig met internet waar het Etcie vooral om te doen is
Ik heb vier maanden lopen twijfelen, ben nooit zo goed in kiezenquote:Op zondag 11 december 2011 18:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb hem al een tijdje en ik kan deze telefoon aanraden
Ach, poept ie wel weer uit.quote:Op zondag 11 december 2011 20:08 schreef iamredleader het volgende:
Geen gevloek over schroefjes, wel dat mijn lieve zoon 1 schroefje heeft kwijtgemaaktach ja, dan wacht dat laatste laatje nog maar even
Vlak het trommelvlies niet uit hèquote:Op zondag 11 december 2011 20:24 schreef wyccie het volgende:
Een darmperforatie behoort natuurlijk ook tot één van de vele mogelijkheden.
Heel goed, volgens mij kan de gemiddelde huisarts een hele avond vullen met verhalen wat hij uit neuzen heeft getrokkenquote:
of met een magnetisch bitje in oren en neusgatenquote:Op zondag 11 december 2011 20:44 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Ik zie red nu Jair ondersteboven houden en schudden
Please tell me I'm not the only one
Eerder 2 dagenquote:Op zondag 11 december 2011 20:49 schreef Soempie het volgende:
En als dat allemaal geen resultaat oplevert: morgen de poep goed bestuderen.
Ervaring?quote:
Helaas wel jaquote:
Die is wel heel erg flauwquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen idee, was weer eens door dat topic aan het bladeren, zaten wel weer leuke tussen.
scherp +1quote:
Christus, zie ineens Macaulay Culkin voor me...quote:
Het zal je schoondochter zijn...quote:Op zondag 11 december 2011 22:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gelukkig heeft hij een bijpassende trui aan
Christus, zie ineens Macaulay Culkin voor me...quote:Op zondag 11 december 2011 22:30 schreef Soempie het volgende:
Oh God, zo dans ik ook als ik alleen thuis ben.
quote:Op zondag 11 december 2011 22:30 schreef Soempie het volgende:
Oh God, zo dans ik ook als ik alleen thuis ben.
Wel stoer dat hij het in een winkelcentrum durft.
nee, die lui zijn weg.quote:
quote:The average atheist will spend 95% of his or her life sitting by the computer, rather than leaving his or her grandparent's basement in search of actual social interaction. Most atheists believe they exist for the purpose of championing the cause of atheism and the advancement of evolution. They choose to do this online, because it is the single easiest place to find material for constructing strawmen. The average male atheist choses to do this by maintaining a blog on "rational thinking" or "evolution", which he will update 2 to 20 times a day. He will devote the rest of his day to searching for forums discussing God, creationism, or religion in general, on which he will hurl ad hominem attacks at any theist, but especially Christians, who the average atheist perceives as having a parasite attached to the brain, that will only stop feeding when the host cracks open anything written by Dick Dawkins. He will also use any response by Christians to stuff his strawman. Although the male atheist knows that, deep down inside, this time could be better spent meeting girls, he holds off in the belief that someday, when religion is banned, science will be cool and everyone who reads Darwin will finally get laid. These men are usually proud to call themselves apes and so constantly fling feces.
quote:Op maandag 12 december 2011 06:46 schreef Soempie het volgende:
Wiebel is een blog begonnen over 'rational thinking'
ik ben ook Amerikaanquote:Op maandag 12 december 2011 06:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Amerikanenbleek dat ie het niet zelf geschreven had maar dan toch
en ik heb je op Facebookquote:
Ik durf te beweren dat ik het verschil proefquote:Op zondag 11 december 2011 23:57 schreef CaLeX het volgende:
toch knap, de meeste mensen kunnen niet eens coca cola en 3es cola onderscheiden :p
quote:Op maandag 12 december 2011 02:46 schreef lubje25 het volgende:
avond![]()
Sta ff te trillen op mijn benen, heb onlangs camera's op laten hangen bij mijn cafe. Die verdienen zich al terug.
Wél aangifte doen hoor, ook al doen ze er niks mee. Mocht het nog een keer gebeuren dan heb je in elk geval íets om een dossier mee op te bouwenquote:Op maandag 12 december 2011 03:01 schreef lubje25 het volgende:
Ik ging naar mijn slaapkamer, daar kijk ik altijd ff uit het raam. Zie schaduwen van mensen langs het pand. Alles dicht verder dus wat moeten die luiRen naar mijn woonkamer naar mijn laptop en zie lui door de ramen kijken op camera. Ik ren naar mijn balkon en zie ze lopen. Schreeuw Godverdomme wat moet dat daar.
Vervolgens rennen die lui achter het pand langs heel hard weg![]()
Terug gekeken op de beelden. Die lui stonden aan de deuren te voelen en met zaklampen naar binnen te schijnen
dan denk ik niet dat het nog gaat lukkenquote:Op maandag 12 december 2011 07:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vrijdag m'n laptop aan laten staan om dat er nog iets werd geinstalleerd. Installatie is nu nog niet klaar![]()
paar uurtjes op de bank, zo het bedrijf van de camera's bellen en ff denken of ik de politie nog zal informeren.quote:Op maandag 12 december 2011 06:47 schreef iamredleader het volgende:
Heftig, lubje, heb je een beetje kunnen slapen?
bedoel je dat er 2 bussen op dezelfde route rijden en nu stoppen ze allebei op een knooppuntquote:Op maandag 12 december 2011 08:41 schreef Etcetera het volgende:
Wauw, bij Qbuzz werkt in elk geval 1 iemand met hersens: een lijn die praktisch dezelfde route rijdt, gaat ook stoppen op een OV knooppunt waar die toch al langs komt. Zou tijd worden
Lijn X doet praktisch dezelfde route als lijn Y, maar stopte niet op een (best wel belangrijk) knooppunt, reed daar gewoon voorbij. Heb ik altijd onlogisch gevonden. Ze rijden niet op dezelfde tijden namelijkquote:Op maandag 12 december 2011 09:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bedoel je dat er 2 bussen op dezelfde route rijden en nu stoppen ze allebei op een knooppunt
En dan krijg je ook nog ditquote:Op maandag 12 december 2011 09:16 schreef Bart het volgende:
Met al die aanvullende shit die overal anders is, is het echt niet meer te vergelijken.
Succesquote:Op maandag 12 december 2011 09:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga een dappere poging wagen. Weet zo'n beetje wat ik wil hebben, dat scheelt wel denk ik. Hoop ik.
quote:Op maandag 12 december 2011 10:50 schreef MadMaster het volgende:
Lubje, sterkte en gewoon 220V op die deuren zetten na sluitingstijd...
Blijkt dat sinds gisteren de buslijn van onze buurt naar het station is komen te vervallen.![]()
Stond ik vanochtend dus op een bus te wachten die nooit meer komt.
Handig die niet verstrekte informatie van de OV-boeren...
Schiet weer lekker op - ik vond het tegelwerk wat bij ons is gedaan erg knap, heel professioneel gedaan door de aannemerquote:Op maandag 12 december 2011 10:40 schreef TradeMarkie het volgende:
De tegels zijn geplakt in de keuken,.nu koffie en daarna verder met laminaat leggen
Nee, dat is een fout. Die zullen ze binnenkort herstellen, inclusief hervatting van de oude dienstregelening. O, en voor ik het vergeet: de frequentie zal iets afnemen, aangezien er minder mensen gebruik maken van deze lijn(en)quote:Op maandag 12 december 2011 08:41 schreef Etcetera het volgende:
Wauw, bij Qbuzz werkt in elk geval 1 iemand met hersens: een lijn die praktisch dezelfde route rijdt, gaat ook stoppen op een OV knooppunt waar die toch al langs komt. Zou tijd worden
Jawel, gisteren is de dienstregeling hier en daar aangepast, maar voor deze lijn was mij dat niet bekend.quote:Op maandag 12 december 2011 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Is er ook de afgelopen tijd niet aangegeven dat er veranderingen aankwamen?
Wat ik nog het meest irritant vind is dat er nu geen rechtstreekse verbinding meer is vanuit onze buurt naar het station. Met één overstap kom ik er wel, maar mijn reistijd wordt er door verdubbeld (van 15 minuten naar 30), waarbij ik meer sta te wachten dan dat ik me verplaats...quote:
Fiets een optie?quote:Op maandag 12 december 2011 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ik nog het meest irritant vind is dat er nu geen rechtstreekse verbinding meer is vanuit onze buurt naar het station. Met één overstap kom ik er wel, maar mijn reistijd wordt er door verdubbeld (van 15 minuten naar 30), waarbij ik meer sta te wachten dan dat ik me verplaats...
waardoor je alleen maar meer autos op de weg krijgt en dat wil je juist niet...lekker handig...quote:Op maandag 12 december 2011 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ik nog het meest irritant vind is dat er nu geen rechtstreekse verbinding meer is vanuit onze buurt naar het station. Met één overstap kom ik er wel, maar mijn reistijd wordt er door verdubbeld (van 15 minuten naar 30), waarbij ik meer sta te wachten dan dat ik me verplaats...
Ow dat is echt kut zeg! Wat slecht ook zeg. Ik dacht dat OV bij jullie beter was geregeld dan bij ons...quote:Op maandag 12 december 2011 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als die bus nou altijd leeg was, maar dat ding zat stampvol.quote:Op maandag 12 december 2011 12:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
waardoor je alleen maar meer autos op de weg krijgt en dat wil je juist niet...lekker handig...
Ohquote:
Da's wel redelijk zuur, jaquote:Op maandag 12 december 2011 12:24 schreef MadMaster het volgende:
Het begint met N en eindigt op euken?quote:Op maandag 12 december 2011 12:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet zeggen dat de tegels er hier ook vrij strak inzitten in de keuken. Maar nu eerst een tosti uit eigen keuken, lunch!
Vreemd, kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ze hebben weer eens een fantastisch, baanbrekend onderzoek gedaan:
Alcohol verhoogt neiging tot onveilige seks
http://www.nu.nl/wetensch(...)-onveilige-seks.html
Goh, wie had dat nou gedacht?
Ik zal je op de hoogte houden als er iets verandertquote:Op maandag 12 december 2011 11:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, dat is een fout. Die zullen ze binnenkort herstellen, inclusief hervatting van de oude dienstregelening. O, en voor ik het vergeet: de frequentie zal iets afnemen, aangezien er minder mensen gebruik maken van deze lijn(en)
hier staat het volgens mij ook nooit bij de haltes aangegevenquote:Op maandag 12 december 2011 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, gisteren is de dienstregeling hier en daar aangepast, maar voor deze lijn was mij dat niet bekend.
Ik heb deze buslijn afgelopen vrijdag nog gehad richting huis en er was niets bekend gemaakt op de halte of zo.
Gebruik je dan zo veel uit je aanvullende verzekering? Ik vergelijk alleen wat ik nodig heb of mogelijk nodig ga hebben: tandarts, eigen bijdrage kraamzorg, bevalling in het ziekenhuis zonder medische indicatie, lenzen en fysio. Dan is het wel te doen.quote:Op maandag 12 december 2011 09:16 schreef Bart het volgende:
Met al die aanvullende shit die overal anders is, is het echt niet meer te vergelijken.
Was wel in het nieuws, maar dat moet je dan maar net oppikken. Verandert het niet altijd rond deze tijd?quote:Op maandag 12 december 2011 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Is er ook de afgelopen tijd niet aangegeven dat er veranderingen aankwamen?
Ik duim voor een toffe film (doe ik sowieso), heb wel hoge verwachtingenquote:Op maandag 12 december 2011 13:50 schreef Etcetera het volgende:
Deze zomer komt Men in Black 3 uitIk ben benieuwd of die net zo leuk wordt, of juist zwaar vernaggeld
quote:Op maandag 12 december 2011 13:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal je op de hoogte houden als er iets verandert
Ik weet het niet zeker..quote:Op maandag 12 december 2011 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Dat van de NS wel vaak, maar van (lokale) buslijnen niet tochnooit iets over gezien in elk geval.
Nou, niet om het één of ander maar via de electronische infoborden op de perrons is het hier pas een week/2 weken aangekondigd. Maanden geadverteerd? Ik weet niet waar, maar waarschijnlijk niet op de beste plekken.quote:Op maandag 12 december 2011 15:28 schreef CaLeX het volgende:
Ptssss
Wij zijn al maanden aan het adverteren met de nieuwe dienstregeling. Maar de meeste mensen hebben dat gewoon niet door en pas als er ineens een andere bus rijdt of de halte weggehaald wordt krijgen we daar telefoontjes voor
Wie doet er dan wat fout?quote:Op maandag 12 december 2011 15:28 schreef CaLeX het volgende:
Ptssss
Wij zijn al maanden aan het adverteren met de nieuwe dienstregeling. Maar de meeste mensen hebben dat gewoon niet door en pas als er ineens een andere bus rijdt of de halte weggehaald wordt krijgen we daar telefoontjes voor
Dat dus....roepen dat de consument onoplettend is en vervolgens niet snappen dat je dan wat anders moet doen. Zo werkt het in het OV.quote:
Nee dat snap ikquote:Op maandag 12 december 2011 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De trein stopt bij mij niet voor de deur...
RET en HTM dus ook niet. Toeval? Nee.quote:Op maandag 12 december 2011 15:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar sommige vervoerders pakten het dus wel redelijk aan
. GVB schijnbaar niet
.
Dat bedoelde ik dus: NS, prima. OV-bedrijven: stuk voor stuk bagger.quote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb ook niks gehoord/gezien tot vanochtend in de bus -> met ingang van 11 december is er een nieuwe dienstregeling. Lekker handig, als je al in de bus zit
Overigens wel op Bijlmer-ArenA en Utrecht CS gehoord over de NS-dienstregeling, dus daar geen opmerkingen.
Ok maanden is misschien wat overdreven, maar zeker minimaal 6 weken dmv posters en flyers in de trams/bussen en met de electronische borden op de grote haltes.quote:Op maandag 12 december 2011 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, niet om het één of ander maar via de electronische infoborden op de perrons is het hier pas een week/2 weken aangekondigd. Maanden geadverteerd? Ik weet niet waar, maar waarschijnlijk niet op de beste plekken.
Hier op het beginpunt van de lijn was afgelopen vrijdag niets aangegeven, dat weet ik 100% zeker.quote:Op maandag 12 december 2011 16:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ok maanden is misschien wat overdreven, maar zeker minimaal 6 weken dmv posters en flyers in de trams/bussen en met de electronische borden op de grote haltes.
En natuurlijk op de site.
Nou, wellicht is dat het plan geweest maar blijkbaar is de uitvoering anders geweest.quote:Op maandag 12 december 2011 16:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ok maanden is misschien wat overdreven, maar zeker minimaal 6 weken dmv posters en flyers in de trams/bussen en met de electronische borden op de grote haltes.
1. niemand kijkt op de Randstadrailsitequote:En natuurlijk op de site.
Jullie toch ook wel? Of ligt het stil? Of is het te gevaarlijk?quote:
nauwelijks. een paar vans in het dorp en één treinlijn (die 3x per dag richting chicago gaat en 4x per dag de andere kant op)quote:Op maandag 12 december 2011 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jullie toch ook wel? Of ligt het stil? Of is het te gevaarlijk?
Moest jij niet al in NL zitten?
maar ze zeiden niks over het OVquote:Op maandag 12 december 2011 16:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lieverd, je bent vrijwillig gaan wonen waar je nu zit, dus niet miepen
RR-E is van de RET, dus hoe die het gedaan hebben weet ik niet precies. Met de trams/bussen waar ik mee reis van de HTM heb ik regelmatig het eea zien hangen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, wellicht is dat het plan geweest maar blijkbaar is de uitvoering anders geweest.
Trouwens, veel electronische infoborden op de RR-E werken slecht of vaak niet.
[..]
1. niemand kijkt op de Randstadrailsite
2. die site is bagger
Daar hij niets mee te maken maar 9292ov loopt vrijwel altijd achter met wijzigingen en storingen voor deze lijn. Hoe het met andere lijnen zit weet ik niet.quote:Op maandag 12 december 2011 16:23 schreef CaLeX het volgende:
@MM, zelfs als er aanleiding toe is kijk je eerst op ov9292.nl :p
De RR-E is van zowel HTM als van de RET. Als er een OV-staking in Den Haag is, dan rijdt 'ie niet verder dan Nootdorp(waar de scheidingslijn ligt) als je vanaf Rotterdam komt. Dat is al vaker gebeurd.quote:RR-E is van de RET, dus hoe die het gedaan hebben weet ik niet precies. Met de trams/bussen waar ik mee reis van de HTM heb ik regelmatig het eea zien hangen.
En je hebt je er zelf ook niet in verdiept?quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar ze zeiden niks over het OV
Weet ik, ik werk bij de HTM hequote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar hij niets mee te maken maar 9292ov loopt vrijwel altijd achter met wijzigingen en storingen voor deze lijn. Hoe het met andere lijnen zit weet ik niet.
Maar ik bedoel maar dat 9292ov verre van zalig is.
[..]
De RR-E is van zowel HTM als van de RET. Als er een OV-staking in Den Haag is, dan rijdt 'ie niet verder dan Nootdorp(waar de scheidingslijn ligt) als je vanaf Rotterdam komt. Dat is al vaker gebeurd.
Hetzelfde geldt voor storingen op DH.
Vorig jaar lag er zo ontzettend veel sneeuw. Toen heeft de HTM besloten niet te rijden op het traject. RET wel. Dus ging 'ie heen en weer tussen Rdam en Nootdorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |