Dank jequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
jij bent ook wel van de mooie en hoogdravende woorden
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
En nee, mijn gedicht komt niet hier te staan
Wie biedt?quote:In Groningen woonde een teentje
Dat vreselijk sneu in zijn eentje
Haast iedere dag
Weer uit zijn sok lag
Hier een geschenk voor dit buitenbeentje!
Alvast een intro voor je bundel:quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je. Als oorzaak daarvoor voer ik de jaren Latijn en Grieks aan, die ik heb gevolgd
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Alvast een intro voor je bundel:
Pater in horto sedet, is aan mijn dichttalent debet
(of was dat niet zo'n beetje de eerste zin uit jouw eerste boek?)
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Alvast een intro voor je bundel:
Pater in horto sedet, is aan mijn dichttalent debet
(of was dat niet zo'n beetje de eerste zin uit jouw eerste boek?)
Ik ook!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik ben begonnen met Aeneas Troianus est. Currit. Fugit.
Een koud Gronings paar voetenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
Correctie, een van mijn gedichten is wel open voor verbetering trouwens
Ik heb een limerick geschreven voor een heel knullig cadeautje: een paar sokkenomdat vriendje altijd gaten in zn sokken laat vallen voor ie nieuwe koopt.
[..]
Wie biedt?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haak jij nog trouwens? Ik ben veel te onproductief het laatste halfjaar..... damn job
je bent ook geen 16 meerquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, hier gaat het lichtje bijna uit
Damn, ik ga zondag echt uitslapenbekaf om 23:00, ik herken mezelf haast niet meer.
Ik las het jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en hij is 64 en er is besloten dat hij niet terug komt
Sterkte! Wel n beetje geslapen? Of moet je werken met lucifers tussen je oogleden?quote:Op zaterdag 10 december 2011 05:42 schreef Cobra4 het volgende:
Dame en heer, goedemorgen.
Zo, koffie is op. Nu maar richting werk.
Heerlijk geslapen. Maar nu nog maar even een bakkie pleur om helemaal wakker te worden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 05:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sterkte! Wel n beetje geslapen? Of moet je werken met lucifers tussen je oogleden?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
...
mannen
of more like boys
...
![]()
nee maar wat leeeeuk! thnxxquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jij als kattenliefhebber zal deze al wel kennen
http://icanhascheezburger.com/
haha geweldig crea beaquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand al bezig met het kerstdiner?
[ afbeelding ]
Yeah thanksquote:
Maffia-Sinterklaas-editiequote:
Ik ga een tripje Eindhoven doen voor mijn telefoon en durf mijn vent echt niet bloot te stellen aan een knappe kloon. Als je het niet erg vind sla ik over, hier een plaatje van Elmo en Groverquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:38 schreef knappekloon het volgende:
ophelia kom je bij mij langs?hier is namelijk niks te doen
![]()
mogguh trouwens
Wat let je? Je hebt al een rugzak.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef MaJo het volgende:
Ik zit de Pelgrimscode te kijken, men wat zou ik graag naar die landen willen
Een zak met geldquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat let je? Je hebt al een rugzak.
waarom elmo en grover??quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ga een tripje Eindhoven doen voor mijn telefoon en durf mijn vent echt niet bloot te stellen aan een knappe kloon. Als je het niet erg vind sla ik over, hier een plaatje van Elmo en Grover![]()
[ afbeelding ]
Dat rijmt op overquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:18 schreef knappekloon het volgende:
heb de telefoon gevonden, was een alcatel touch com (nostalgie he)
[..]
waarom elmo en grover??
haha gaan we verder met rijmen op deze paginaquote:
Waarom noem je je maag Tina? Kan niet iets anders bedenken dat rijmt op pagina...quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:22 schreef knappekloon het volgende:
[..]
haha gaan we verder met rijmen op deze pagina
dat zal ik leuk vinden, vooral ik en mijn...
Ik heb nu KPN, en dat bevalt me niet zo heel goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:19 schreef knappekloon het volgende:
etcetera waarom overstappen naar Vodafone, en waarom nokia lumia (qua kinderziektes)
zou je geen tmobile willenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nu KPN, en dat bevalt me niet zo heel goedVodafone heb ik nog nooit geprobeerd, maar wat ik bij m'n vriend zie bevalt me wel. En Nokia Lumia omdat die me gaaf lijkt
kinderziektes vind ik niet zo heel interessant, heb nu een verouderde HTC
Spreek jij het uit als PA-gi-na of pa-GIE-na? In het eerste geval is maag Tina nog een redelijke rijmquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:38 schreef MaJo het volgende:
Tina rijmt niet lekker op pagina
Ik ben weer eens misselijk, word er na 4 weken nu echt heel moe van
Info kopen??quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Yeah thanksVind het wel jammer ondanks dat het spel op z'n gat heeft gelegen voor 2-3 dagen
had heel graag willen winnen.
Ben benieuwd wie er een mes in m'n rug heeft gestoken, heb wat zitten pm'en met 2 mensen
Maffia spel op fok,quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:15 schreef knappekloon het volgende:
welk spel hebben jullie het over? wordfeud
weet nog wel leuke plaatjes, maar ik weet niet of jij ze leuk vindt en of zoiets mag op je werkquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:12 schreef knappekloon het volgende:
iemand nog meer een leuke website voor leuke plaatjes enzo?
ik snap het hele spel niet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:23 schreef CaLeX het volgende:
Het Grote Fok! Maffia Spel #51 Waar de ontknoping al lang bekend is :D
al snappen de meeste mensen niet helemaal de OP
Kan het wel uileggen, maar niet nuquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:12 schreef knappekloon het volgende:
[..]
ik snap het hele spel niet?
iemand die het uit zou willen leggen?
Kopenquote:
ik heb niet zo heel veel positiefs over t-mobile gehoord qua netwerk en dekkingquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:43 schreef knappekloon het volgende:
[..]
zou je geen tmobile willen![]()
ik hoop echt dat de nokia lumia geen problemen heeft of krijgt. mij lijkt het ook een gaaf toestel, maar nokia qua smartphones is allesbehalve stabiel, en windows hetzelfde. ik adviseer hem liever niet aan mijn klanten, omdat ik eerst wil afwachten of het wel een goed toestel is. Tenzij ze hem dan nog perse willen, als je dan problemen krijgt moet je ook niet zeuren...
majo waarom ben je zo misselijk? zwanger? ziek?
zelf al een keer uitgeprobeerd?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb niet zo heel veel positiefs over t-mobile gehoord qua netwerk en dekking
Ze doet vaker recensies en reviews, en een bekende van me heeft dat ding momenteel ook in handen. Is een Apple fanaat, en hij is heel positief over de Lumiaquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand op Twitter heeft hem mogen testen. Vind het een beetje matige manier voor een fatsoenlijke recensie. 75 twitterberichten om de test te omschrijven.
Of is het een bekende van je?
Sgoe, wanneer heb je tijd?.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We moeten snel even een date zetten red
Wat dacht je van zaterdag de 24e voor het avondeten of de lunch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vooralsnog is alleen de 23ste dead set als geclaimed geloof ik
Dat rijmt op "over"quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:18 schreef knappekloon het volgende:
heb de telefoon gevonden, was een alcatel touch com (nostalgie he)
[..]
waarom elmo en grover??
Doe je goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo meteen uit eten op met en op kosten van een collega.
Weddenschap gewonnen en de prijs was uit eten in een restaurant naar keuze
Dat is de dag voor kerst he? Moet lukken denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat dacht je van zaterdag de 24e voor het avondeten of de lunch?
21 december gaat Andre Kuipers weer de ruimte in. Bij de ESA/Space Expo is er een besloten "feest" tijdens de lancering. Live beelden uit Rusland en uitleg van experts onder het genot van een hapje en drankje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:18 schreef iamredleader het volgende:
Ruimtevaartliefhebber?ik wil heelgraag de ruimte in, weekje rondjes om de aarde draaien of naar de maan
maar naar de lancering lijkt me al best gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |