SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Deze OP vind je hier
En we gaan meeten
quote:Ok, dus 17 december?
Wie:
-ICND
-Wolken
-Maraca
-E.T.
-Swetsenegger
-xFriendx
-Guppyfriend
-YUR
-GotC
-Sylvesterrr
Waar:
Utrecht
Wat:
Warme choco+marshmellows+evt rum
Misschien hapje eten en daarna de warme choco/andere drankjes?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Maarre, hoe laat ga je rennen Swets?
Zie er gewoon tegenop.. snap het niet zo, komt waarschijnlijk door de kou... Ben net een wijf
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik ben gewoon door mijn knie gezwikt vanmorgen. Denk je sportief bezig te zijn, kun je amper nog een trap afkomen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Tijdens het rennen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:19 schreef mazaru het volgende:
Ik ben gewoon door mijn knie gezwikt vanmorgen. Denk je sportief bezig te zijn, kun je amper nog een trap afkomen.![]()
Mazaru.. hoe dan? Niet fijn
zo net toch nog maar ff 5,03 km gelopen in m'n nieuwe warme tight30:38 volgens mij ook meteen een PR-etje en dat in die wind!
![]()
![]()
Ja, ik denk dat ik me verstapt heb of zo. Ik voelde al dat het niet helemaal lekker zat toen ik een stuk had gerend, maar ik wou toch mijn rondje afmaken.quote:
Dat ging niet goed. Er is iets fout gegaan aan de zijkant van mijn knie, het voelt alsof ik een band heb verrekt of zo.
Het laatste stuk naar mijn auto heb ik half gehinkeld.
Het rare is dat als ik de trap afloop, dan verga ik van de pijn, maar als ik de trap oploop dan gaat het wel. Ik voel het wel, maar niet dat ik de neiging heb om op 1 been verder te gaan.
Even kijken hoe het verder gaat. Donderdag moet ik toch naar de fysio, dan kan ik altijd om advies vragen.
[ Bericht 16% gewijzigd door mazaru op 10-12-2011 00:46:01 ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Klinkt als de pes anserinus...quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik me verstapt heb of zo. Ik voelde al dat het niet helemaal lekker zat toen ik een stuk had gerend, maar ik wou toch mijn rondje afmaken.
Dat ging niet goed. Er is iets fout gegaan aan de zijkant van mijn knie, het voelt alsof ik een band heb verrekt of zo.
Het laatste stuk naar mijn auto heb ik half gehinkeld.
Het rare is dat als ik de trap afloop, dan verga ik van de pijn, maar als ik de trap oploop dan gaat het wel. Ik voel het wel, maar niet dat ik de neiging heb om op 1 been verder te gaan.
Even kijken hoe het verder gaat. Donderdag moet ik toch naar de fysio, dan kan ik altijd om advies vragen.![]()
Klinkt hoe dan ook als heel erg pijnlijkheel veel succes Mazaru...
Ik wacht even tot de was klaar is, en dan even naar de dierenwinkel fietsen, en daarna maar eens hardlopenNa m'n spijbel van donderdag moet dat maar weer eens
Ik heb zon, op dit moment. Hopelijk blijft dan nog even[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hopelijk vanmiddag als het niet te koud is en ik niet te moe
@mazaru: ik hoop dat het niet te ernstig is![]()
Dank voor de lieve berichtjes![]()
Ik geef het gewoon wat rust en dan ga ik weer lekker verder!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mooi klote Mazuru....
Hier 12.1 met 10.8/uur. In de zon, geen wind, ging lekker
Ja, vet klote!quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi klote Mazuru....
Hier 12.1 met 10.8/uur. In de zon, geen wind, ging lekker
Zeker met die feestdagen die eraan komen. Ik was juist zo blij dat ik lekker kon gaan rennen.
Maar misschien gaat het over twee weken wel beter. Ik loop altijd zo met mijn ziel onder mijn armen rond deze tijd. En van rennen kun je dan zo heerlijk opknappen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zoo terug van hardlopen. Les 3 van de 5-10km is in the pocket5,37km in 43,18min.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Les 15 gelopen. Zacht windje, lekker in de zon.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ben zonet naar runnersworld geweest. Ik heb dus last van mn rechterscheenbeen met lopen. Ik vroeg of andere schoenen een oplossing waren. ik had mn 'oude' asics mee maar die passen al goed bij mij blijkbaar. Ook andere schoenen geprobeerd maar er veranderde weinig als je keek naar de loopopname.. Dus eigenlijk is dat slecht nieuws. Als het probleem schoenen was kon je het makkelijk oplossen. Maar nu moet ik waarschijnlijk naar de fysio om problemen op te lossen..![]()
Geen wind, zacht windje ? Hier aan de kust gewoon windkracht 5 ofzo. Het ging allemaal prima totdat ik halverwege erachter kwam dat ik terug tegen de wind in moest. Rondje afgemaakt en toch 6km gelopen. Lekker.
![]()
Lag het ook niet aan je manier van lopen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef the85mc het volgende:
Ben zonet naar runnersworld geweest. Ik heb dus last van mn rechterscheenbeen met lopen. Ik vroeg of andere schoenen een oplossing waren. ik had mn 'oude' asics mee maar die passen al goed bij mij blijkbaar. Ook andere schoenen geprobeerd maar er veranderde weinig als je keek naar de loopopname.. Dus eigenlijk is dat slecht nieuws. Als het probleem schoenen was kon je het makkelijk oplossen. Maar nu moet ik waarschijnlijk naar de fysio om problemen op te lossen..[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: