abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105388822
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

ING is 1 van de laatste grote banken die dit invoert. Andere banken hebben dit soort regels al een tijd (met als dieptepunt dus de eerdergenoemde SNS).
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef Adames het volgende:
Behalve dan bij SNS, die bank is simpelweg belachelijk.
Wat is er dan met de SNS?

Tevens heb ik toch een studentenrekening bij de ING, dus ik kan mooi elke week mijn zakgeld gratis storten.
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:46:21 #32
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_105388831
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

ING is 1 van de laatste grote banken die dit invoert. Andere banken hebben dit soort regels al een tijd (met als dieptepunt dus de eerdergenoemde SNS).
Ahzo
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_105388880
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

[..]

Tevens heb ik toch een studentenrekening bij de ING, dus ik kan mooi elke week mijn zakgeld gratis storten.
quote:
Geld storten aan de balie kan niet meer. Maar je kunt contant geld wel opsturen naar SNS Bank en het op je rekening laten bijschrijven. Versturen doe je bij een vestiging van PostNL.
:')
pi_105388889
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

[..]

Die hebben zelfs kassa gehaald vanwege deze onzin:

quote:
Je verstuurt zelf je geld
Heb je contant geld dat je op je betaal- of spaarrekening bij SNS Bank wilt laten bijboeken? Je kunt maximaal ¤ 5.500 in papiergeld verzekerd naar SNS Bank verzenden. Binnen 4 werkdagen wordt dat bedrag op je betaal- of spaarrekening geboekt. Je kunt alleen eurobiljetten versturen.
Kosten volledig vergoed
Bij de PostNL-vestiging waar je het geld verstuurt, betaal je in totaal ¤ 13 voor de waardeverzending en het gebruik van een sealbag (een speciale envelop voor waardeverzending). Dat bedrag krijg je achteraf volledig terug van SNS Bank. We storten het op je rekening, tegelijk met het door jou gestorte papiergeld.
Hoe werkt het?
Dit doe je thuis

Tel de biljetten en stop ze in een blanco envelop.
Vul op de computer het formulier Contant geld op je rekening laten bijschrijven in. Houd je digipas of digicode bij de hand.
Print het formulier en onderteken het.
Dit doe je bij de PostNL-vestiging

Ga met het formulier en de envelop met het geld naar een Postkantoor, Business Point of postagentschap van PostNL dat de service ‘Aangetekend en verzekerd vervoer’ aanbiedt.
Naar de lijst met PostNL-vestigingen die deze service aanbieden.
Vraag bij de balie om een sealbag. Dat is een speciale envelop voor waardeverzending.
Stop het geld en het thuis ingevulde en geprinte formulier in de sealbag.
Vul het verzendformulier op de sealbag in:
https://www.snsbank.nl/pa(...)en-bijschrijven.html
pi_105388906
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef Adames het volgende:

[..]

[..]

:')
Je mag toch niet eens geld via post versturen :')?
pi_105388946
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Die hebben zelfs kassa gehaald vanwege deze onzin:

[..]

https://www.snsbank.nl/pa(...)en-bijschrijven.html
Aah :')
pi_105388957
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je mag toch niet eens geld via post versturen :')?
Weet ik niet, volgens SNS is het eigen verantwoordelijkheid.
pi_105389046
Dat van de SNS is echt belachelijk zeg :o Wist ik niet eens!

Kan me overigens niet herinneren wanneer ik voor het laatst contant geld op een rekening heb gestort.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:56:35 #39
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_105389291
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:50 schreef Isabeau het volgende:

Kan me overigens niet herinneren wanneer ik voor het laatst contant geld op een rekening heb gestort.
Waarschijnlijk toen ik 15 was en geld bedelde in december :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:59:55 #40
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_105389460
quote:
Ik stort elk jaar 1 keer al mijn opgespaarde kleingeld op mijn rekening, meestal iets van 200-300 euro :)
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_105389496
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:59 schreef PierreTT het volgende:

Ik stort elk jaar 1 keer al mijn opgespaarde kleingeld op mijn rekening, meestal iets van 200-300 euro :)
Moet je bij de SNS al dat kleingeld in een envelopje doen 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105390929
ING is Nederlands beste bank joh.
ADHD-C
pi_105392087
quote:

Haha ja!

Dat is de reden dat ik de ING er naast hou :P

Overigens, laatst gewoon naar een vriend een 20 euroflap per post gestuurt, hij was jarig. Zat in de verjaardagskaart. Geen problemen opgeleverd?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_105399440
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Haha ja!

Dat is de reden dat ik de ING er naast hou :P

Overigens, laatst gewoon naar een vriend een 20 euroflap per post gestuurt, hij was jarig. Zat in de verjaardagskaart. Geen problemen opgeleverd?
Zal wel te maken hebben met het risico op diefstal door sorteerders/postbodes.
Geen referral hier.
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:50:58 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105399518
Bij welke bank heb je geen stortingskosten?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_105399629
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:50 schreef Maanvis het volgende:
Bij welke bank heb je geen stortingskosten?
Geen enkele.

Maar nogmaals, wie stort er nou vaker dan zes keer per jaar contant geld op z'n rekening :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:53:59 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105399682
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Geen enkele.

Maar nogmaals, wie stort er nou vaker dan zes keer per jaar contant geld op z'n rekening :')
Ik verhandel her en der nog wel eens wat, dus ik zit er wel aan :).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_105399725
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja ga je aangeve nu man vast zwart geld w8 mar
pi_105402225
Misschien tijd om het ouderwetse loonzakje weer in te voeren? en voor betalingen de kwitantieloper? (dat creeert nieuwe banen)

Denkt met weemoed terug aan het begin van zijn loopbaan toen het loonzakje heet gewoon was.
Plotseling moesten we allemaal aan de bankrekening,met gratis betaalcheques en pasje en ja "zelfs rente" dat kon toen nog gewoon (banken wisten toen nog wat service was en dat de klant een keus had)
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  vrijdag 9 december 2011 @ 23:56:11 #50
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105402359
Wat is een kwitantieloper?
Een gedicht over Maanvis
pi_105402918
Veel van de andere landen hebben met veel verbazing naar ons systeem gekeken waarin banken geld voor dagen konden vasthouden tussen twee transacties. Deze systematiek is weg-ebt. De kosten die door de bank gemaakt worden moeten plots elders vandaan komen.

Als klant vind ik het prima dat er dingen in rekening gebracht worden. Ik wil niet 'betalen' voor diensten die anderen excessies afnemen.
pi_105405704
In Amerika betaal je standaard om geld op te kunnen nemen, dat is pas kut.
Geen referral hier.
pi_105408632
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 01:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
In Amerika betaal je standaard om geld op te kunnen nemen, dat is pas kut.
Niet te hard zeggen anders nemen de Nederlandse banken dat ook over :o
pi_105408707
In Duitsland betaal je voor elke transactie die je doet aan de balie 50 cent. Als het een periodieke is, dan betaal je elke keer 50 cent, ook al ga je maar 1x naar de balie.

Verder is het voor particuliere een prima regeling, omdat je echt niet meer dan 6x per jaar geld hoeft te storten op je rekening. De uitzonderingen hebben pech.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_105408778
De uitzonderingen zijn vnl. bedrijven/ondernemers etc neem ik aan :P Dus dat zijn best veel mensen.
pi_105408817
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bedrijven mogen meestal wel gewoon storten wat ze leuk vinden.

Of zwart? ;)
pi_105408887
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 10:49 schreef Isabeau het volgende:
De uitzonderingen zijn vnl. bedrijven/ondernemers etc neem ik aan :P Dus dat zijn best veel mensen.
Die hebben geen particuliere rekening en moeten voor ALLES betalen. Zelfs munt geld ophalen en geld storten. Die betalen de hoofdprijs.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_105409343
Betalen om indirect te betalen :') blij dat ik nog een studentenrekening heb.
pi_105409659
Ik werk zelf bij een bank en het voelt soms een beetje of ze vergeten waar ze vandaan komen. Allemaal eurotekens in de ogen want wij moeten internationaal denken.

Dat is waar dit soort kosten vandaan komen, managers en directeuren die al jaren met geld speculeren alsof het van hun is.

Bij iedere servicedesk begint de afdelingsnaam met verkoop. Jij als klant telt al lang niet meer mee als je alleen maar een betaalrekening hebt.

Er is geen 1 bank meer die er voor de klant is.
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:57:25 #60
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_105420948
Bij de rabobank was dit vorig jaar al 6 euro na 6x storten per keer. Maarja waarom zou je zovaak gaan storten? Geld wat je thuis hebt liggen daar ga je toch gewoon boodschappen van doen, tanken of uitgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')