quote:Vanaf 15-2-2012 kunt u per Betaalrekening zes keer per kalenderjaar kosteloos contant geld op uw eigen rekening storten bij een ING-kantoor. Vanaf de zevende storting betaalt u ¤ 5 per storting. Dit geldt zowel voor stortingen aan de balie als voor stortingen via de stortautomaat. Dit tarief geldt niet voor kinderen, jongeren en studenten.
http://www.ing.nl/particu(...)en/geld-storten.aspx
TS werkt zwart?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:27 schreef Doodloper het volgende:
waarom wordt je salaris niet gewoon op je bankrekening gestort dan?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:27 schreef Doodloper het volgende:
waarom wordt je salaris niet gewoon op je bankrekening gestort dan?
quote:
Jij krijgt nog netjes je salaris handje kontantjequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]tijd om een andere bank voor mijn (riante
) salaris te zoeken. ze bekijken het maar.
Dit is al jaren zo man, dat je na een paar keer storten geld moet betalenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:37 schreef Het_Biertje het volgende:
Volgen stap is logisch; bepaalde mutaties gaan belasten.
Sure? Misschien een paar cent per biljet ofzo? Ik dacht altijd dat het bij de Rabobank gratis was of niet veel kostte.quote:
JA OPSTAND HOOIVORKEN PEK EN VEEERREENNNNquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:42 schreef ShevaJB het volgende:
En we moeten het allemaal maar gewoon slikken
Want die betaal je elke maand contant?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:42 schreef donald_dick het volgende:
De tering, wat ben ik blij dat ik geen hypotheek bij de ING heb genomen
Net zoals bij elke bank is het de eerste paar keer gratis, als je als particulier wat geld hebt dan hoef je natuurlijk niet te betalen om te storten. Meer dan 6 keer per jaar is vrijwel altijd zakelijk en dan ga je de handelingskosten betalen. Gestort geld verwerken kost nou eenmaal tijd en 5 euro aan arbeidsloon ben je natuurlijk al heel snel aan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:42 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Sure? Misschien een paar cent per biljet ofzo? Ik dacht altijd dat het bij de Rabobank gratis was of niet veel kostte.
Ik niet, maar dit soort geintjes slaan toch nergens opquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
JA OPSTAND HOOIVORKEN PEK EN VEEERREENNNN
Serieus, wie stort er nou meer dan zes keer per jaar contant geld
ING is 1 van de laatste grote banken die dit invoert. Andere banken hebben dit soort regels al een tijd (met als dieptepunt dus de eerdergenoemde SNS).quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik niet, maar dit soort geintjes slaan toch nergens opWhats next?
Niks, je moet al járen betalen betalen voor het vaak per jaar storten van geld. Niks nieuws aan. Uit de verontwaardiging in dit topic blijkt ook maar weer dat niemand er last van heeft.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik niet, maar dit soort geintjes slaan toch nergens opWhats next?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |