quote:Vanaf 15-2-2012 kunt u per Betaalrekening zes keer per kalenderjaar kosteloos contant geld op uw eigen rekening storten bij een ING-kantoor. Vanaf de zevende storting betaalt u ¤ 5 per storting. Dit geldt zowel voor stortingen aan de balie als voor stortingen via de stortautomaat. Dit tarief geldt niet voor kinderen, jongeren en studenten.
http://www.ing.nl/particu(...)en/geld-storten.aspx
TS werkt zwart?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:27 schreef Doodloper het volgende:
waarom wordt je salaris niet gewoon op je bankrekening gestort dan?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:27 schreef Doodloper het volgende:
waarom wordt je salaris niet gewoon op je bankrekening gestort dan?
quote:
Jij krijgt nog netjes je salaris handje kontantjequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]tijd om een andere bank voor mijn (riante
) salaris te zoeken. ze bekijken het maar.
Dit is al jaren zo man, dat je na een paar keer storten geld moet betalenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:37 schreef Het_Biertje het volgende:
Volgen stap is logisch; bepaalde mutaties gaan belasten.
Sure? Misschien een paar cent per biljet ofzo? Ik dacht altijd dat het bij de Rabobank gratis was of niet veel kostte.quote:
JA OPSTAND HOOIVORKEN PEK EN VEEERREENNNNquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:42 schreef ShevaJB het volgende:
En we moeten het allemaal maar gewoon slikken
Want die betaal je elke maand contant?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:42 schreef donald_dick het volgende:
De tering, wat ben ik blij dat ik geen hypotheek bij de ING heb genomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |