Maar je hebt Boor wel mooi weggestempeldquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn shop kunsten laten te wensen over
ik ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben een slecht mens, ik weet het, maar wat heb ik hierom gelachen![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)ctor_stort_in__.html
ik moest ook lachen en wat loopt ze nu t mompelen tegen dr moederquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh my gawd, ik lag net in een deuk met mn collega om dat filmpje
Oh Geweldig, die evil blik ook van Biet!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn shop kunsten laten te wensen over
Bij mij kwam hij bier langsbrengenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:03 schreef Qwea het volgende:
kak, dipje. Boh. Man met de hamer kwam ff een stoot uitdelen, de tering.
Zelfs ik zat er nu heel hard om te lachenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat haar moeder had gezegd 'Je gaat echt wel door deze ronde, beloofd'. Ofzo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moest ook lachen en wat loopt ze nu t mompelen tegen dr moederover dat er iets beloofd was
Branden in de hel zal jequote:Op vrijdag 9 december 2011 17:02 schreef miss_dynastie het volgende:
YOU promised me. Het is volgens mij zo'n prinsesje. Op de site van het AD staat het uitgebreide filmpje. Ze is zooooo cool en nice, maar je merkt gewoon dat ze erop rekent te winnen en dan dit momentquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moest ook lachen en wat loopt ze nu t mompelen tegen dr moederover dat er iets beloofd was
Hemel, hel, I don't care als het met Johnny isquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Branden in de hel zal je(gezellig samen met Johnny Depp
). Kunnen dat soort shows niet gewoon verboden worden?
En HUGEquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Hij is mooi he Zwab?
Ook als je het boek opent
En hij is ook nog es leuk![]()
Ik vond het vanaf het begin al een stom kindquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Jezus Greys, wat word jij een harteloos kutwijf
Zo, ik ga de hondjes es aankleden en zo.
Laat dat weekend maar komen
Ik vind het zielig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat haar moeder had gezegd 'Je gaat echt wel door deze ronde, beloofd'. Ofzo.
Lekker slim
Als jij de eerste halve minuut van haar oorspronkelijke auditie hoort, vind je dan dat ze uberhaupt in de live shows had horen zitten?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het zielig.Zo'n druk op zo'n meisje en dan en plein publiek de klap krijgen. Ik volg het programma verder helemaal niet, maar ik vind 13 jaar toch vaak te jong om aan zulke megaprodukties mee te doen. Die kinderen menen dat ze alles aankunnen, maar het blijven evengoed pubers.
En als mamma haar vooraf heeft beloofd dat ze ging winnen dan is moeders errug fout bezig geweest.![]()
Op basis van die eerste halve minuut niet nee (quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij de eerste halve minuut van haar oorspronkelijke auditie hoort, vind je dan dat ze uberhaupt in de live shows had horen zitten?![]()
Ze is ook superjong, maar ik heb alle shows een beetje gevolgd en ze gedroeg zich echt enorm ouwelijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op basis van die eerste halve minuut niet nee (, maar dat kan een opstartprobleempje zijn. Daarna zingt ze geweldig (maar veel te ouwelijk voor een 13-jarige). Ik blijf haar gewoon te jong vinden. [oma]
Oh ja, die miste ik in mijn opsomming, de zieligheidskaart... nja, het zal best een lief meiske zijn verder en ik hoop dat ze dat nu ook weer een beetje kan worden, meisje i.p.v. halve femme fatale.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Dr adoptiemoeder had zeker wel verwacht dat ze op basis van sympathie zou winnen, ookl bij ad staat groot verkondigt dat ze een crackbaby is etc etc
Deze gast zit ook in dat programma en die moet echt winnen als het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dat dit soort programma's toch wel moeten draaien op kunnen, en niet zozeer op de lieve/stoere/schattige/whatever meisjes-uitstraling. Echt zingen kan ze niet imho, alhoewel er soms een rake noot tussen zit.
Nee, ik volg het helemaal niet verder, maar zat even het nieuws bij te lezen ongeneerd de roddelrubriek van de telegraaf door te nemenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze gast zit ook in dat programma en die moet echt winnen als het aan mij ligt.
Moet je dit filmpje eens goed luisterenOok tot ie uit gaat halen. Of ken je het al?
Only in Americaquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ff t filmpje op ad gezien maar mijn god, wie is dat jankende wijf in de jury? lekker professioneel :")
ze wil niemand wegsturen dus kiest ze maar 2-2 zodat t publiek moet kiezen en later vraagt die presentator of ze nog iets wil zeggen al jankend nee schuddenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Nicole Scherzinger of zoiets ja
Die is elke show nogal eh... enthousiast/over emotional
Is dat de dochter van Pierre Kartner?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze wil niemand wegsturen dus kiest ze maar 2-2 zodat t publiek moet kiezen en later vraagt die presentator of ze nog iets wil zeggen al jankend nee schudden
Oooh, die had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Of Melaniequote:Op vrijdag 9 december 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze gast zit ook in dat programma en die moet echt winnen als het aan mij ligt.
Moet je dit filmpje eens goed luisterenOok tot ie uit gaat halen. Of ken je het al?
Nu al kerstmarktquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Rewimo het volgende:
Uitgekerstmarkt. Pffffffff, ik kan niet meer op of om, maar het was wel erg leuk
Al weken.quote:
Dat begint al vroeg in novemberquote:
Hoi, ik ben ElisaB... ik loop wel eens een beetje achterquote:
Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:05 schreef ElisaB het volgende:
Hoi, ik ben ElisaB... ik loop wel eens een beetje achter
Maar zijn meestal wel zeer gezellig in Duitsland!quote:
Ja, dank je nog, nog twee en het seizoen is alweer opquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Strega had je gelezen dat ik jullie bedankte voor de lieve post weer?
Gelukkig maar; ik knap ervan opquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geeft niet hoorWe vinden je toch wel lief.
Ondanks alles
Een maybebabyquote:
En heel Maybe, krijg Sinterkerst volgend jaar een babyquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En heel Maybe, krijg Sinterkerst volgend jaar een baby
Ik vergat de aanhalingstekensquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En heel Maybe, krijg Sinterkerst volgend jaar een baby
Ja nou ja nou, ik vier zondag sinterkerst dus ik kan nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Tombo....die vriend die ik je ooit gemmst heb komt morgen logeren.
Er is nog 1 plekje vrij in het logeerbed
He, dikke bummert is dat nou weerquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou ja nou, ik vier zondag sinterkerst dus ik kan niet
Ja, helaasquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
He, dikke bummert is dat nou weer![]()
Anders hadden we ook nog Sjaboeboe kunnen doen
Heb je tuinlampjes?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb vandaag al
-2 wassen gedraaid
-gestofzuigd
-gedweild x10 met dank aan de katten en een spugende Ean
-de administratie weer up to date gemaakt
-uitgerekend hoeveel gas en stroom we verbruikt hebben. Van de stroom schrok ik best wel
-en boodschappen gedaan
Maar goed ik had een ADV dag
We doen bij m'n schoonouders met kerst voor iedereen een paar kleinigheidjes onder de boom, dus meneer I. en ik hebben laatst geActiondquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
Kadootjes?Waarom?
Ik moet nog kadootjes inpakken, iets kopen, rijmen, rijmen printen, wraps maken, langs ikea, hele huis opruimen
Wel ook morgen gelukkig
Leuk idd Actionquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We doen bij m'n schoonouders met kerst voor iedereen een paar kleinigheidjes onder de boom, dus meneer I. en ik hebben laatst geActiond![]()
En voor Frummel/Zusje/Zwager heb ik nog een kleinigheidje gekocht voor op vakantie.
En dan nog eem paar cadeautjes voor de dochter van vrienden die 6 is geworden en het volgend weekend viert. (ook Action, me likes it)
Da's idd wel zo makkelijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk idd ActionIk ben blij dat wij een lijstje hadden
Wat is het toch met die tuinlampjesquote:
Ik, als je me niet vertelt wat het geheime verhaal achter de tuinlampjes isquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben opgehouden met het volgen van de zogenaamde crisis en dreigende val van de euro![]()
Zolang ik alles nog kan betalen, es lekker uit eten kan en wat geld achter de hand heb vind ik alles prima.
Werkgevert was ook reuzeblij met me hoorde ik vandaag, dus voorlopig heb ik nog wel inkomen![]()
Wie dut mie wat?
No shit Sherlockquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ing kwam er achter dat haar 45 tuinlampjes mega veel stroom vreten. Toch?
Oh hai![]()
![]()
![]()
Waterbed, vloerverwarming of aquarium?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ing heeft de oorzaak van haar hoge stroomrekening gevonden. De tuinlampjes die ze in 1000-voud hebben. Nu mijn oorzaak van het hoge stroom verbuik nog vinden.
nope geen van drieënquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waterbed, vloerverwarming of aquarium?
Ohquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik, als je me niet vertelt wat het geheime verhaal achter de tuinlampjes is
Ow, en tof dat je werkgevert blij met je is. Zou ik ook zijn als je zo lekker in mijn sinaasappel kon poeren
Ja idd, dat is leukquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's idd wel zo makkelijk![]()
Hier was het welnietwelnietwelniet en nu toch wel.....en dan geen lootjes, maar voor iedereen een paar kleine dingetjes.
Dus 28 dec. ligt de badkamert weer vol met douchegel en deo.
En de snoepvoorraad is weer up to date![]()
Ach, ik vind het wel gezellig....zo heb je tenminste iets te doen en voor m'n nichtje is het natuurlijk helemaal geweldig met al die pakjes
Ik vrees dat het Ean isquote:
Holy smokequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh![]()
Ik had je toch verteld over ons megamaandbedrag aan stroom, de 2 PC's van meneer I. en de TV die uit moest en m'n toekomstige krachtstroomdildo?
Nou....laatst kwam een vriend hier met een hightech apparaat die kon zien wat nou precies hoeveel stroom verbruikte en eiks was er niets te vinden in huis wat nou zo buitensporig was.
Totdat ik de stekker van het hok eruit trok.....toen sprong ie terug van zo'n 7 ampere naar 2,6![]()
Blijkt dus dat 45 tuinlampjes van allemaal een paar watt die van 's avonds half 6 tot half 1 's nachts best veel verbruiken samen....zo'n 2500 KwH per jaar heeft ie berekend
Wij bijna 8000, dus ik vind het wel meevallenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij doen ook cadeautjes met kerst![]()
Ons stroom verbruik is 3200kw per jaar is dat veel?
En gas 1200
-2500 nu dus is 5500 wat je overhoudt oke dat is best veelquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij bijna 8000, dus ik vind het wel meevallen
Wij doen 3600kw stroom en 6400M3 gas, dus ik vind het reuze meevallenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij doen ook cadeautjes met kerst![]()
En gas 1200
Dan valt stroom bij jullie dus wel mee maar het gas niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij doen 3600kw stroom en 6400M3 gas, dus ik vind het reuze meevallen
3!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan valt stroom bij jullie dus wel mee maar het gas niet.
Maar jullie zijn met meer mensen thuis.
Ik dacht 4 sorryquote:
Is ook veel, maar meneer I.heeft een dure hobby wat dat betreft.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
-2500 nu dus is 5500 wat je overhoudt oke dat is best veel
Of je verkoopt de bootquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:34 schreef tombolafan het volgende:
En ik heb nog geen crisis. Ik ga in het ergste geval wel bij mn ouders ofzo wonen om geld te besparen
Gas staat hier op zo'n 2400, valt op zich wel meequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij doen 3600kw stroom en 6400M3 gas, dus ik vind het reuze meevallen
Dan doen we het nog niet zo slecht met 1200 gas maar ik ben 800 gewend in ons oude huis stond de cv ketel van april tot okt uit en dat scheelt veel gasquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gas staat hier op zo'n 2400, valt op zich wel mee![]()
Jullie hebben een ruimer huis en zijn er overdag ook meer denk ik?
Waar hangt de thermostaat bij jullie?
Ah, ik dacht alquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oude reclame...iets van de staatsloterij oid
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oude reclame...iets van de staatsloterij oid
NCM
http://www.twitvid.com/FXQ9E
Forgotten, maar ik kijk terugquote:
Christian Slater?quote:
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik dacht 4 sorry
Een groter kind heeft meer apparaten wat stroom verbruikt
Over 10jaar zitten wij op 10.000kw
Neeee, anthony carrigan, maar op foto's vind ik hem stomquote:
Vroegah was ie hotquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
oh, hij trekt wel een raar hoofd soms
Dat gas komt waarschijnlijk van het lange douchen van de kinderen (gemiddeld 3 kwartier). De verwarming zal het niet zijn, want die staat niet noemenswaardig veel aan of erg hoogquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Gas staat hier op zo'n 2400, valt op zich wel mee![]()
Jullie hebben een ruimer huis en zijn er overdag ook meer denk ik?
Waar hangt de thermostaat bij jullie?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, waarom voer je Beatle je telefoon
3 kwartierquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat gas komt waarschijnlijk van het lange douchen van de kinderen (gemiddeld 3 kwartier). De verwarming zal het niet zijn, want die staat niet noemenswaardig veel aan of erg hoog
Hij hangt bij de eettafel (die tafel waar wij nooit aan eten, dus die eigenlijk een misplaatste titel aangemeten heeft gekregen)
Ja toen zou ik hem doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vroegah was ie hot![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het trouwens niet echt een leuke/spannende serie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al
Ik kijk een nieuwe serie met een mooie man!
Ik kijk ook de helft niet, en ik zie het nu voor het eerst!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens niet echt een leuke/spannende serie.
Altijd dat begin met de dode die zichzelf voorstelt en het bagger acteertalent van Mr. Slatert![]()
Dan toch liever Flashpoint
Ik kende hem hiervoor niet eens en dit hoofd staat me nu al tegen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kijk ook de helft niet, en ik zie het nu voor het eerst!
Deze vond ik leuk:
[ afbeelding ]
Maar hij trekt dus om de zoveel tijd dit hoofd en hij gaat me nu al tegenstaan
Flashpointquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens niet echt een leuke/spannende serie.
Altijd dat begin met de dode die zichzelf voorstelt en het bagger acteertalent van Mr. Slatert![]()
Dan toch liever Flashpoint
Neeeeeee :quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Of Burn Notice....en dan niet alleen voor de serie opzich![]()
[ afbeelding ]
Vorig weekend flashpointmarathon op 13th streetquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flashpoint
Blue on BlueMaar die van deze week was wel weer heulig tof.
Die ziet er soms ook best lekker uit iddquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Of Burn Notice....en dan niet alleen voor de serie opzich![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk in the USAquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vorig weekend flashpointmarathon op 13th street
Chuck Finleyquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ziet er soms ook best lekker uit idd![]()
Sam Axe
En hoe vaak ga je op en neer dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kijk in the USADus ik heb alles al tot nu toe gezien
![]()
Ik kijk alleen maar series in the USA.
Bijna elke dagquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En hoe vaak ga je op en neer dan?
Jij bent ook lekker hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
*slowly backing away from this topic*
Hier een trigger happy ex girlfriend voor jou.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
*slowly backing away from this topic*
ziet er pijnlijk uitquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier een trigger happy ex girlfriend voor jou.
[ afbeelding ]
Ik heb foto's gezienquote:
Ligt er helemaal aan bij wie, maar jaquote:
quote:
Zwab wil geen kinderen nog, dus stop maar met je charmes!quote:
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Zwab wil geen kinderen nog, dus stop maar met je charmes!
Fiquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier een trigger happy ex girlfriend voor jou.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
hierbij moet ik even melden dat ik me een paar dagen niet geschoren heb
quote:
quote:
Omdat dubstep "helemaal da bomb" is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
waarom zit er in zoveel reclames tegenwoordig iets dat poogt op dubstep te lijken
WOOOOBWOOOBWOBWOBWOBquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat dubstep "helemaal da bomb" is.
Gare kutmuziek
Ik heb serieus nog nooit zulke gare muziek gehoord. Metal is nog beter.quote:
Ik vind het serieus afschuwelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
Stiekem vind ik het best leuk, alhoewel de meeste dubstep die je voorbij hoor komen gewoon inspiratieloze troep is omdat het het laatste anderhalf jaar een hype is
oh god noquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit zulke gare muziek gehoord. Metal is nog beter.
Das toch geen muziek
skrillex is inderdaad niet echt dubstep, maar wel geinigquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het serieus afschuwelijk.
Alleen weekend van skrillex is te doen. Maar skrillex is overrated en niet echt dubstep
En dan van die debielen die daar he-le-maal los op gaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh god no
[..]
skrillex is inderdaad niet echt dubstep, maar wel geinig
Until.... we got a burn notice on you....you're blackbusted....quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:21 schreef Qwea het volgende:
Is het erg als ik zeg ing dat ik heel de intro uit mijn hoofd ken?
Blacklistedquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Until.... we got a burn notice on you....you're blackbusted....
Of zoiets....meneer I. spoelt dat altijd door,dus ik hoor het op 8speed
Ik ook niet. In ene was het een fakking hype en kwam je niet meer onder die rotzooi uit en werd je er dood mee gesmetenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb hiervoor nog nooit van dubstep gehoord.
Zelfs toen hoorde ik er niet van, ik hoor de term vanavond echt voor het eerst.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet. In ene was het een fakking hype en kwam je niet meer onder die rotzooi uit en werd je er dood mee gesmeten
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zelfs toen hoorde ik er niet van, ik hoor de term vanavond echt voor het eerst.
het bestaat al heel lang alleen niet in die gehypte vorm, wat meer lijkt om gorgelende apen in een blenderquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet. In ene was het een fakking hype en kwam je niet meer onder die rotzooi uit en werd je er dood mee gesmeten
2001 las ik. Komt oorspronkelijk uit Engelandquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het bestaat al heel lang alleen niet in die gehypte vorm, wat meer lijkt om gorgelende apen in een blender
Die ene die onder die andere ligt, geloof ik. Je weet wel, in die grot.quote:
Zoeen natte grot?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die ene die onder die andere ligt, geloof ik. Je weet wel, in die grot.
Mom is leukquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Blacklisted![]()
Mo mag het niet doorspoelenik wil het mee zeggen
"Family too, if, you're desperate"
-Hey, is that your mom again?
When you're burned, you're not going anywhere
*Taking the risk of where this might be going*quote:
zo een waar iedere dag 50 man in komt en foto's loopt te maken?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
*Taking the risk of where this might be going*
Ja, zo een met veel druipstenen, en van die rechtopstaande rotsen.
Nee, dat zou te druk worden, ik wil een grot voor mij alleen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo een waar iedere dag 50 man in komt en foto's loopt te maken?
Huh? Dus je zit in cat dr grot?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
*Taking the risk of where this might be going*
Ja, zo een met veel druipstenen, en van die rechtopstaande rotsen.
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dat zou te druk worden, ik wil een grot voor mij alleen.
Ooh, dus cat is een slet volgens jou?quote:
Nee, ik zeg dat ik helemaal alleen wil zijn met de grot, ik wil Cat er dus ook niet bij hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, dus cat is een slet volgens jou?
DAT IS GEEN DUBSTEPquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben hier een grot die Duivelsgrot heet
En Candy Dulger heeft een vette track met dubstep dr in
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
Er is in belgie een grot die de "Koeienkut" heet
just thought I'd bring it up
nee, das breakbeatquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Maar dubstep, dat is toch niks heel nieuws?
Goldie bv, dat was toch ook al dubstep of nie?
Nou, vroegah heette dat gewoon drum n bass en jungle, ze verzinnen dr telkens wat bijquote:
whehehe, maar dubstep is wel duidelijk iets anders dan wat Candy Dulfer deed, werd er bijna agressief van hoe blij ze daar allemaal zaten te doen met hun kijk-mij-de-trend-volgen-zie-je-wel-ik-ben-nog-actueel hoofden en dan alsnog de plank volledig misslaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, vroegah heette dat gewoon drum n bass en jungle, ze verzinnen dr telkens wat bij
ik zal zo wel moeten de adapter van m'n laptop heeft het finaal begevenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Hebbie al gelezen in je grote zware boek?
Ah, de aflevering waarin hij Cartman traint?quote:
Zooooooooooooooooo goed dezequote:
You dirrrrrty womanquote:
Die is goed, hebben ze zelfs een emmy mee gewonnen.quote:
Nog nooit gezienquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die is goed, hebben ze zelfs een emmy mee gewonnen.
En dat verklaart jullie meer-dan-gemiddelde stroomverbruik wel afdoendequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh![]()
Ik had je toch verteld over ons megamaandbedrag aan stroom, de 2 PC's van meneer I. en de TV die uit moest en m'n toekomstige krachtstroomdildo?
Nou....laatst kwam een vriend hier met een hightech apparaat die kon zien wat nou precies hoeveel stroom verbruikte en eiks was er niets te vinden in huis wat nou zo buitensporig was.
Totdat ik de stekker van het hok eruit trok.....toen sprong ie terug van zo'n 7 ampere naar 2,6![]()
Blijkt dus dat 45 tuinlampjes van allemaal een paar watt die van 's avonds half 6 tot half 1 's nachts best veel verbruiken samen....zo'n 2500 KwH per jaar heeft ie berekend
Nee, daarmee zit je onder het landelijk gemiddeldequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:34 schreef ferrari_rood het volgende:
En gas 1200
Erg he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En dat verklaart jullie meer-dan-gemiddelde stroomverbruik wel afdoende
[..]
Nee, daarmee zit je onder het landelijk gemiddeldeEn zeker onder het Slowchattelijk gemiddelde als ik het zo lees hier
Mogge trouwens allemaal
Oh die is zoooooooooo leukquote:
Ehm, bel dan maandag even met de meterstanden bij de hand. Want dan had je dus al een afrekening moeten krijgen eigenlijk. Ik DM je evenquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Vorig jaar eind november en dit jaar nog niets gezien.
Ik krijg altijd zo'n kaart die ik in kan vullen en dan doorgeven via internet.
quote:
Prettig! En wat wil jij graag voor stage?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:44 schreef Oognip het volgende:
Quoten werkt niet, maar Rewimo, we mogen inderdaad ruilen onderling
Zeker prettig!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Prettig! En wat wil jij graag voor stage?
Ja, maar Dodge spant wel de kroon de laatste tijd hoor, wat een portret. Zo cute als hij altijd was zo stout is hij de laatste maandenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Jouw beestjes hebben stuk voor stuk een maffe fetish, Senes![]()
Inventief zijn ze soms he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:59 schreef Rewimo het volgende:
DodgeHier trekt Joe nog steeds de keukenladen open om op het aanrecht te klimmen
Dat is een katten-met-lange-haren-afwijkingquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:39 schreef senesta het volgende:
Dodge jat zakjesEn die komt hij me steeds brengen en zit dan net zo lang ernaast te miauwen tot hij aandacht heeft
Volgens mij wil hij snoepjes.
Hij komt met lege zakjes van kattensnoepjes, lege zakjes waar snoepjes van de kinderen in hebben gezeten, mijn zakje met dropjes, Lege broodzakjes !
Overal liggen zakjes
Jaaah en dat is ook een zwart/witte he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is een katten-met-lange-haren-afwijking
Pluim en Sooty doen het ook. Vrijwel altijd 's nachts. Het begon met sokken, toen kwamen zakdoekjes (jawel, schone.... uit de kast). Sooty is ermee gestopt, maar Pluim is doorgegaan. En zeer volhardend ook nog eens. Na de vaatdoekjes en de pannensponsjes, is ze overgegaan op hand- en theedoeken. Toen we die ook allemaal steeds wegstopten, begon ze propjes uit de prullenbak te halen. Van de week stond ze voor de deur met een telefoonstekker
[ afbeelding ]
Ze krijst er knetterhard bij. En als ik dan mijn bed uit ga om haar bij haar kladden te grijpen, dan verstopt ze zich. Ze weet wat er gebeurt, maar blijkbaar is dat de bedoeling.
Ik heb uiteraard verschillende keren geprobeerd of negeren ook hielp. Maar dat helpt niet. Ze stopt wel af en toe, maar een half uur later gaat ze vrolijk verder. Pas als ik uit bed ben gegaan, het speeltje heb afgepakt en Pluim vriendelijk doch dringend heb verzocht haar klep te houden, is het over.
Ja, dat is inderdaad een heel erg zwart/wittequote:Op zaterdag 10 december 2011 12:08 schreef senesta het volgende:
Jaaah en dat is ook een zwart/witte he?
Hij komt van alles brengen, maf ding![]()
En soms ook idd hele grote dingen, dan hoor je ineens plok - plok- plok van de trap.
Hij had eerst een poos een ding voor een handtasje van Samara maar dat is weer een beetje over geloof ik.
En dat is ze natuurlijk ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:10 schreef ElisaB het volgende:
En zo vindt zichzelf nogal een kadootje
Ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:13 schreef senesta het volgende:
[..]
En dat is ze natuurlijk ook![]()
Ik vind ze zo leuk, ik moet ook vaak zo vreselijk lachen om dat geclown
Ja 's nachts moeten ze slapen idd. Dat doen ze hier ook niet altijd neequote:Op zaterdag 10 december 2011 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ookZe zijn af en toe compleet gestoord
Maar 's nachts....
Verder dan een cake bakken kom ik nietquote:
Oooooh, dit overkomt mij ook regelmatig heurquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh, dit overkomt mij ook regelmatig heur![]()
Laatst nog een kant en klare lasagne die ik uit de oven haalde....toen deed ik een struikeltje....en toe lag de lasagne tegen de achterdeur en prullenbak omhoog, en de hele droogloopmat zat onder de bechamelsaus![]()
Dan kan ik echt wel janken van kwaadheid op mezelf
[..]
Laatst nog een kant en klare lasagne die ik uit de oven haalde....toen deed ik een struikeltje....en toe lag de lasagne tegen de achterdeur en prullenbak omhoog, en de hele droogloopmat zat onder de bechamelsaus![]()
Dit is ook een cake hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Verder dan een cake bakken kom ik niet![]()
Zo maar es ff boodschapjes doen en nog wat kerstinkopen.
Kreeg net een bon in de bus van de DA; binnenkort extra koopavond met 20% korting op alles.
Ik vind het nu al leuk
Ik zie het zo voor mequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Ha, dat is leukquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet leukquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat voor taart ga je makenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef Rewimo het volgende:
De taartbodem staat in de oven. Jammer dat ik geen 2 bakvormen van 20 cm hebNu wordt het dus waarschijnlijk 1 bodem met de vulling erbovenop
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik mis nog een "goh Ing, ik kan me voorstellen dat dat heel vervelend was. Heb je het allemaal weer schoon gekregen? En wat heb je toen gegeten? Vervelend hoorquote:
Ing, wat vervelend voor je. Heb je het weer schoongekregen? Heb je je pijn gedaan? En heb je dan nog wel iets anders gegeten?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik mis nog een "goh Ing, ik kan me voorstellen dat dat heel vervelend was. Heb je het allemaal weer schoon gekregen? En wat heb je toen gegeten? Vervelend hoor"
Een blanco broodtrommel en een pakje watervaste stiftenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
En de Cars broodtrommeltjes waren ook uitverkocht bij Kruitvat.
Wat moet ik nu voor meneer I. kopen?![]()
Hongerrrr.....snaaien
Victoriataartquote:
Ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
VictoriataartZie hierboven ergens
^^quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:15 schreef ElisaB het volgende:
Een blanco broodtrommel en een pakje watervaste stiften
Tot nu toe wel, maar ik denk dat de vulling erbovenop komt in plaats van ertussenquote:
En hoe noemen we dat dan?? Geen vulling natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, maar ik denk dat de vulling erbovenop komt in plaats van ertussen
Externe vullingquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:22 schreef ElisaB het volgende:
En hoe noemen we dat dan?? Geen vulling natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
En de Cars broodtrommeltjes waren ook uitverkocht bij Kruitvat.
Wat moet ik nu voor meneer I. kopen?![]()
Hongerrrr.....snaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |