Maar je hebt Boor wel mooi weggestempeldquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn shop kunsten laten te wensen over
ik ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben een slecht mens, ik weet het, maar wat heb ik hierom gelachen![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)ctor_stort_in__.html
ik moest ook lachen en wat loopt ze nu t mompelen tegen dr moederquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh my gawd, ik lag net in een deuk met mn collega om dat filmpje
Oh Geweldig, die evil blik ook van Biet!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn shop kunsten laten te wensen over
Bij mij kwam hij bier langsbrengenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:03 schreef Qwea het volgende:
kak, dipje. Boh. Man met de hamer kwam ff een stoot uitdelen, de tering.
Zelfs ik zat er nu heel hard om te lachenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat haar moeder had gezegd 'Je gaat echt wel door deze ronde, beloofd'. Ofzo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moest ook lachen en wat loopt ze nu t mompelen tegen dr moederover dat er iets beloofd was
Branden in de hel zal jequote:Op vrijdag 9 december 2011 17:02 schreef miss_dynastie het volgende:
YOU promised me. Het is volgens mij zo'n prinsesje. Op de site van het AD staat het uitgebreide filmpje. Ze is zooooo cool en nice, maar je merkt gewoon dat ze erop rekent te winnen en dan dit momentquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moest ook lachen en wat loopt ze nu t mompelen tegen dr moederover dat er iets beloofd was
Hemel, hel, I don't care als het met Johnny isquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Branden in de hel zal je(gezellig samen met Johnny Depp
). Kunnen dat soort shows niet gewoon verboden worden?
En HUGEquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Hij is mooi he Zwab?
Ook als je het boek opent
En hij is ook nog es leuk![]()
Ik vond het vanaf het begin al een stom kindquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Jezus Greys, wat word jij een harteloos kutwijf
Zo, ik ga de hondjes es aankleden en zo.
Laat dat weekend maar komen
Ik vind het zielig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat haar moeder had gezegd 'Je gaat echt wel door deze ronde, beloofd'. Ofzo.
Lekker slim
Als jij de eerste halve minuut van haar oorspronkelijke auditie hoort, vind je dan dat ze uberhaupt in de live shows had horen zitten?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het zielig.Zo'n druk op zo'n meisje en dan en plein publiek de klap krijgen. Ik volg het programma verder helemaal niet, maar ik vind 13 jaar toch vaak te jong om aan zulke megaprodukties mee te doen. Die kinderen menen dat ze alles aankunnen, maar het blijven evengoed pubers.
En als mamma haar vooraf heeft beloofd dat ze ging winnen dan is moeders errug fout bezig geweest.![]()
Op basis van die eerste halve minuut niet nee (quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij de eerste halve minuut van haar oorspronkelijke auditie hoort, vind je dan dat ze uberhaupt in de live shows had horen zitten?![]()
Ze is ook superjong, maar ik heb alle shows een beetje gevolgd en ze gedroeg zich echt enorm ouwelijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op basis van die eerste halve minuut niet nee (, maar dat kan een opstartprobleempje zijn. Daarna zingt ze geweldig (maar veel te ouwelijk voor een 13-jarige). Ik blijf haar gewoon te jong vinden. [oma]
Oh ja, die miste ik in mijn opsomming, de zieligheidskaart... nja, het zal best een lief meiske zijn verder en ik hoop dat ze dat nu ook weer een beetje kan worden, meisje i.p.v. halve femme fatale.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Dr adoptiemoeder had zeker wel verwacht dat ze op basis van sympathie zou winnen, ookl bij ad staat groot verkondigt dat ze een crackbaby is etc etc
Deze gast zit ook in dat programma en die moet echt winnen als het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dat dit soort programma's toch wel moeten draaien op kunnen, en niet zozeer op de lieve/stoere/schattige/whatever meisjes-uitstraling. Echt zingen kan ze niet imho, alhoewel er soms een rake noot tussen zit.
Nee, ik volg het helemaal niet verder, maar zat even het nieuws bij te lezen ongeneerd de roddelrubriek van de telegraaf door te nemenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze gast zit ook in dat programma en die moet echt winnen als het aan mij ligt.
Moet je dit filmpje eens goed luisterenOok tot ie uit gaat halen. Of ken je het al?
Only in Americaquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb ff t filmpje op ad gezien maar mijn god, wie is dat jankende wijf in de jury? lekker professioneel :")
ze wil niemand wegsturen dus kiest ze maar 2-2 zodat t publiek moet kiezen en later vraagt die presentator of ze nog iets wil zeggen al jankend nee schuddenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Nicole Scherzinger of zoiets ja
Die is elke show nogal eh... enthousiast/over emotional
Is dat de dochter van Pierre Kartner?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze wil niemand wegsturen dus kiest ze maar 2-2 zodat t publiek moet kiezen en later vraagt die presentator of ze nog iets wil zeggen al jankend nee schudden
Oooh, die had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Of Melaniequote:Op vrijdag 9 december 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze gast zit ook in dat programma en die moet echt winnen als het aan mij ligt.
Moet je dit filmpje eens goed luisterenOok tot ie uit gaat halen. Of ken je het al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |