Nou ja, best vaakquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een tikje gechargeerd. Ik ben 3 dagen p/week op de TU
Ik wandel een beetje tussen de Hal, Vertigo en Auditorium, met af en toe een uitstapje naar het tijdelijke gebouw paviljoen. Gewoon een universiteit onwaardig, die laatstequote:Op vrijdag 9 december 2011 17:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ja, best vaak![]()
Een heel complexEnne collegiaal Ehoog, hoe vaak geweest. Ongezellig hok. De collegezalen in het auditorium waren nogal aantrekkelijker. Alleen je gleed van je klapstoel als je voorin ging zitten. Dus kon je beter verder naar achter zitten, zat je ook hoger.
En die instructiezalen met dat hout aan de muur
Pourquoi? Ik ben ook geen brabo.quote:
Importbraboquote:
Importnimwegenaorquote:
UT vind ik maar suf. TU delft is mooi, maar het blijft een dorpie in de Randstad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn drie TU's. Delft had ook gekund.EN UT had ook gekund.
Dat paviljoen, is dat nog niet in elkaar gedonderd? Dat was al jaren "tijdelijk"quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wandel een beetje tussen de Hal, Vertigo en Auditorium, met af en toe een uitstapje naar het tijdelijke gebouw paviljoen. Gewoon een universiteit onwaardig, die laatste.
UT kwam nooit in beeld, inderdaad niet boeiend. Delft stond toen wat beter aangeschreven. Maar nu niet meer, TU/e heeft wel wat in the ranking gewonnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
UT vind ik maar suf. TU delft is mooi, maar het blijft een dorpie in de Randstad.
Dat zou jou een allochtoon makenquote:
Volgens de CBS-definitie ben ik dat al.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou jou een allochtoon maken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat paviljoen, is dat nog niet in elkaar gedonderd? Dat was al jaren "tijdelijk"![]()
Ow wat erg.
Sja. Lijkt wel op kok's kwartje.
Een Marokkaan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens de CBS-definitie ben ik dat al.
Je woont in Rotterdam, dus jaquote:
Geen is geen porum inderdaad. Zal wel een geldkwestie zijn. Zoals altijd. Maar ja, geen reclame natuurlijk. Aan de andere kant, liever het geld in goed onderwijs dan gebouwen. Het blijft kiezen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad.
Nee, er is nu een middenstuk gesloopt (asbest of een ander ongezonde situatie) en daardoor hebben ze het voorstuk omgedoopt in connector. Ach, dat stuk voldoet nog best, maar die trillende gangen van het Paviljoen blijven een schande voor de campus.
Klopt. Ze zijn wel een mooie nieuwe bibliotheek aan het bouwenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geen is geen porum inderdaad. Zal wel een geld kwestie zijn. Zoals altijd. Maar ja, gen reclame natuurlijk. Aan de andere kant, liever het geld in goed onderwijs dan gebouwen. Het blijft kiezen.
Rotterdam genoeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |