abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4978349
* Khalein had de tijd genomen om het eiland te verkennen en kwam er tot zijn teleurstelling achter dat er geen fatsoenlijke ontbijtgelegenheid meer te vinden was. Slechts een gedenksteen op de plaats waar ooit restaurant 'Het Smulaapje' stond, dat schoot zijn inziens niet op. Khalein leeft in de overtuiging dat ontbijt onontbeerlijk is en dat het een stuk leuker is met bekenden erbij dan in z'n uppie. Na bij Fok! een lening te hebben gevraagd en vriendelijk te zijn afgewezen, wendde hij zich tot familie en vrienden voor het geld om een nieuwe toko neer te zetten op loopafstand van de strandtent

Aan animo geen tekort, en binnen de kortste keren verrees daar een fraai gebouwtje onder de wuivende palmen. Binnen is het lekker koel, staat er een Wurlitzer Jukebox in de hoek en zijn er meerdere tafels beschikbaar met oneindig veel stoelen. Op de menukaart staat voor ieder wat wils, hoewel er bij gezegd moet worden dat het hier louter om ontbijt gaat! Liefhebbers van cocktails en BBQ kunnen na de ochtend-inname doorkuieren naar de strandtent Aangezien vandaag de 'grand opening' is, wordt ontbijt tot ver na de middag geserveerd. Wie schuift er aan?

[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 12-07-2002 12:24]

The prettiest people do the ugliest things
  vrijdag 12 juli 2002 @ 09:59:22 #2
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_4978357
* pluisje komt al aanrennen

Oooh, ik heb zo'n honger

Heb je croissantjes? En een zachgekookt eitje?
En ranja??

pi_4978381
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 09:59 schreef pluisje het volgende:
* pluisje komt al aanrennen Heb je croissantjes? En een zachgekookt eitje? En ranja??
Geen enkel probleem! De croissantjes komen net uit de oven en we hebben tientallen ranja varianten in de koeling staan. Hoeveel minuten had jij je eitje graag gekookt gehad?
  vrijdag 12 juli 2002 @ 10:08:25 #4
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_4978419
4 minuten graag, dan is het nog lekker flubberig

* pluisje zoekt een fijn plekje uit in de Ontbijterie en geniet van het zonnetje

pi_4978469
* Khalein brengt Pluisje haar flubberige eitje en een croissantje met jam en/of kaas. Hij vraagt zich af welke smaak ranja Pluisje prefereert...
  vrijdag 12 juli 2002 @ 10:14:59 #6
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_4978494
* pluisje knabbelt alvast wat aan haar croissantje en meldt dat zij graag gewone oranje ranja wil, sinaasappelsmaak.

Oeh..nou ik aan ranja denk...ik zal vandaag mijn ranjastalletje maar weer eens open doen, gisteren helemaal vergeten omdat ik zo lekker lag te slapen.

* pluisje gaat eerst nog even rustig verder met haar ontbijtje

pi_4978657
* Khalein loopt naar de jukebox toe en werpt een muntje in de aangegeven dropzone. Uit het zeer uitgebreide aanbod kiest hij voor een nummer van Bob Marley...
  vrijdag 12 juli 2002 @ 10:30:51 #8
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_4978686
* pluisje eet swingend haar ontbijtje op en staat dan op

Khalein, het was heerlijk, ik denk dat ik hier nog wel veel vaker zal komen ontbijten

* pluisje vertrekt richting Pluisjes Ranjastalletje (4)

pi_4978744
* Khalein wil Pluisje niet in de weg zitten en besluit om binnen zijn zaak van ranja over te stappen naar vruchten- en groentesapjes. Maakt niet uit wat het is: Khalein perst het sap er wel uit
  vrijdag 12 juli 2002 @ 10:40:41 #10
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_4978816
* Grunnie gaat aan een tafeltje zitten

Goedemorgen

Proud to be a Fok!ker | Fotoboek | Grunnie
  vrijdag 12 juli 2002 @ 10:46:08 #11
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_4978884
* Grunnie zit met een lege buik te wachten... en hoopt dat er snel iemand komt om hem te helpen
pi_4978928
* Khalein komt in gestrekte draf van het toilet. Hij meende iets te horen grommen en dat bleek een bezoeker te zijn met moeilijke ingewanden. Volgens Khalein kan een goed ontbijt dat wel verhelpen! Hij vraag Grunnie waar hij hem een plezier mee kan doen...
  vrijdag 12 juli 2002 @ 10:52:11 #13
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_4978973
wat kan je mij aanbevelen, ik heb erge honger?
pi_4979205
Beste Grunnie... Ik weet niet of je een lichte of zware ontbijter bent, maar hoe het ook moge zijn, we vinden wel iets om jou met een tevreden smile de middag in te sturen. Ik zal je nu even een paar opties voorleggen...

Licht ontbijt

De 'Friday' yoghurt en vruchtenmix, gemaakt met overheerlijke verse boerenyoghurt en nog verser (je kunt hier ingredienten van de bomen plukken) fruit. Indien gewenst, kan dit op smaak gebracht worden met (riet)suiker, limonadesiroop en/of gebrande walnootstukjes.

Het geheel wordt geserveerd met een vruchtensap naar keuze erbij.

Heavy ontbijt

Ongeneerd onverantwoord ontbijt met meerdere zalige vettigheden Gebakken eieren, worstjes, aardappelpuree, gefrituurde uienringen en croissantjes met een assortiment luxe brie, gorgonzola, cheddar en stilton.

Het geheel wordt geserveerd met een grote mok Caffee Choco of een nog grotere mok zwarte koffie met toevoegbaarheden...

vrijdag 12 juli 2002 @ 11:20:08 #15
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_4979315
Ik ga voor het lichte ontbijt, aangevuld met een stokbroodje met hard gekookt ei en als sapje wil ik graag Jus dorange
pi_4979477
* Khalein brengt Grunnie zijn ontbijt en wenst hem een smakelijke ervaring toe! Hij kijkt eens naar links, kijkt eens naar rechts, kijkt eens richting de pier en vraag zich af wanneer de ferry aankomt... Omdat het nog rustig is deze eerste ochtend, besluit hij een potje te gaan poolen. De tafel staat op het terras, net buiten de dropzone van de kokospalmen.
  vrijdag 12 juli 2002 @ 11:35:13 #17
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_4979503
* Grunnie wenst khalein veel plezier toe met poolen en begint zijn ontbijtje op te eten
  vrijdag 12 juli 2002 @ 12:21:51 #18
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_4980200
wat een waanzinnig goed idee is dit zeg! lijkt me ideaal voor het weekend!
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_4980301
Goedemiddag, kan ik nog lunch krijgen, graag iets lichts en belachelijk duurs Ober, enne O ja, ik zag de leaflets overal, succes met je Tokootje.

Uche Uche

Doe je best Keerl

Keanu
pi_4980328
Ober?
Keanu
pi_4980341
Khaaaaaaaaaaleeeeeeeiiiinnnn!!!!! Lunch!! Uche uche
Keanu
pi_4980358
* Khalein meent enig sarcasme te bespeuren, maar geeft ninja-mod het voordeel van de twijfel. Hij weet één ding zeker: in het weekend zal - zeker op drukkere dagen - assistentie nodig zijn. Vandaar dat hij de volgende vacature plaatst...

Fok! Ontbijterie zoekt medewerker/ster

Wegens verwachte drukte op ongoddelijke uren, zoekt de Fok! Ontbijterie een enthousiaste medewerker/ster.

Belangstellenden dienen in het bezit te zijn van een wekker, een goed gevoel voor humor en een brede kennis van broodjes, sapjes en andere ontbijtelijkheden.

Reacties kunnen binnen dit forum gepost worden, ovv 'Ontbijter Gevraagd'.

[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 12-07-2002 12:35]

pi_4980360
Zit ie gewoon een beetje te poolen onder die Palmboom!
Keanu
  vrijdag 12 juli 2002 @ 12:34:07 #24
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_4980391
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 12:31 schreef Keanu123 het volgende:
Zit ie gewoon een beetje te poolen onder die Palmboom!
* Grunnie zit op de rekening te wachten

volgens mij is ie helemaal niet aan het poolen maar staat ie naar de vrouwtjes te kijken

pi_4980401
Daar waren we weer! Was even boodschappen doen. Het was zo rustig dat ik dacht: "Dat kan wel", en plotseling staat men te trappelen... But hey! The more the better! Welkom iedereen! De keuken is in full swing, bestellingen komen er zo aan!
pi_4980409
$$@$#^##$@@ Gaat ie eerst nog een vacature plaatsen, die extra hulp is ook wel nodig zeg...

Oberrrrrrrr!

Mn maag draait bijna om, dioe nu alleen nog maar capucino, moet geld verdienen!

Keanu
pi_4980438
Boodschappen, dat doe je toch eerder, sterker nog dat laat je leveren,

Hier is het adres van mij, Keanu123, alleen geld leveren we nie: Bestelmaarlaan 11, 1111 BM Justintime.

Keanu
pi_4980450
* Khalein brengt Keanu met enige haast de gevraagde kop cappu. Ondanks het matige humeur van deze bezoeker vraagt Khalein hem om toch nog ff een hapje te eten.

Voor Grunnie is de rekening opgemaakt: kostprijs ingredienten. Komt uit op euro 2,80...

vrijdag 12 juli 2002 @ 12:41:35 #29
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_4980486
* Grunnie is zo tevreden over het ontbijt dat ie khalein 4 euro geeft en de rest laat zitten als fooi
pi_4980514
Keeeerl Khalein,

Puik koppie Capu, all is forgiven. Tering wat een top schuimlaag en dan die kaneel erop, mmmmmmmjammie, dit mag iedereen wel ff proberen!

Keanu
pi_4980640
Khalein vent, rekening please! Ach weet je wat, hier heb je zes dozen capu, volgende keer wel bij mij bestellen he, niet de boodschappies zelf doen, is slecht voor de eurocentjes
Keanu
pi_4980717
* Khalein presenteert Keanu de rekening: euro 1,00 , wederom kostprijs ingredienten. Tevens dankt hij Keanu voor AL zijn zakelijke adviezen...
pi_4980766
1 euro, die zes dozen capu niet oke?

Doe ze dan maar terug!

Keanu
pi_4980819
Buk maar voorover dan schuif ik die euro wel in je

Kontzakje, tsjeeezzz

Keanu
pi_4980833
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 12:51 schreef Keanu123 het volgende:Khalein vent, rekening please!
Jij vroeg om de rekening, ik kom je alleen maar tegemoet...
En ik ben je ERRUG dankbaar voor alle cappu hoor! Echt!!
pi_4980861
.....

Okay dan, dan maar ff samen eeeeeheehehhhehe

Keanu
  vrijdag 12 juli 2002 @ 13:07:58 #37
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_4980889
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 13:06 schreef Keanu123 het volgende:
.....

Okay dan, dan maar ff samen eeeeeheehehhhehe

Zie ik hier iets moois opbloeien?????
pi_4980920
* Khalein ziet niets moois opbloeien, afgezien van de bloemen om de zaak heen. Hij bespeurt bij zijn twee gasten echter wel een wederzijdse interesse en aarzelt dan ook niet ze aan elkaar voor te stellen. Hij verwacht dat ze binnen een paar weken alleen nog maar samen komen ontbijten...
pi_4980921

Ook mee?

Keanu
  vrijdag 12 juli 2002 @ 13:13:15 #40
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_4980948
* Grunnie ziet een leuke vrouw lopen en rent snel achter haar aan om een afspraakje te maken voor vanavond
pi_4982099
* Khalein heeft net het afwasje van de dag gedaan en houdt het voor gezien. De strandtent met z'n overheerlijke BBQ lonkt en de maag knort. Hij heeft het een rustige eerste dag gevonden, en heeft genoten van het gezelschap van de eerste bezoekers, vooral mede-eilander Pluisje.

Khalein weet al te verklappen dat er morgenochtend een lopend buffet is dat uiteraard voor iedereen wat wils biedt. Bij de dageraad zal dit al klaarstaan, Khalein zelf hoopt zich later in de ochtend bij de gasten te kunnen voegen en wat kunsten in de keuken te vertonen.

Tot dan folks!

vrijdag 12 juli 2002 @ 14:45:05 #42
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_4982193
* Grunnie komt met een leuke vrouw aan zijn arm bij de Ontbijterie om iets te drinken, alleen zien ze tot hun grote schrik dat de zaak voor vandaag gesloten is .... nou ja dan maar naar huis!
pi_4989668
hmmm, het is 0.10 uur, dus 's morgens...een ontbijtje lust ik wel zou de boel nog open zijn?
pi_4989806
* Khalein ziet tijdens zijn werkzaamheden in de keuken voor de volgende ochtend een mooie vrouw in voor de deur staan. Er is enige herkenning, maar zeker weten doet hij het niet. Hij besluit dat ze er betrouwbaar uitziet en opent voor haar de deur. Ze stelt zich voor als Hanneke, de knuffel Queen van het Fok! forum. Herkenning is Khaleins deel! Uiteraard mag Hanneke verder komen. Khalein kijkt wel even raar op wanneer ze om een ontbijtje vraagt. Hij denkt even na, en besluit toch een duidelijke lijn te trekken wat ontbijtbeleid betreft. Hij vertelt haar dat de zaak 's morgens meestal om een uur of 08.00 wordt geopend door een bekende die dan vanaf een afstandje toezicht houdt op het geheel. Khalein zelf is meestal niet in staat eerder aanwezig te zijn en zal morgenochtend al helemaal niet op tijd zijn. Hij vermeldt er snel bij dat dat ook de reden was een vacature te plaatsen. Tot op heden is er nog weinig respons, maar aangezien de zaak nog maar een dag bestaat, weet hij zeker dat het allemaal wel goed komt. Omdat hij toch graag wat langer van Hannekes gezelschap wil genieten, stelt hij voor dat ze even ergens wat gaan drinken...
pi_4989881
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 00:18 schreef Khalein het volgende:
Khalein ziet tijdens zijn werkzaamheden in de keuken voor de volgende ochtend een mooie vrouw in voor de deur staan. Er is enige herkenning, maar zeker weten doet hij het niet. Hij besluit dat ze er betrouwbaar uitziet en opent voor haar de deur. Ze stelt zich voor als Hanneke, de knuffel Queen van het Fok! forum . Herkenning is Khaleins deel! Uiteraard mag Hanneke verder komen. Khalein kijkt wel even raar op wanneer ze om een ontbijtje vraagt. Hij denkt even na, en besluit toch een duidelijke lijn te trekken wat ontbijtbeleid betreft. Hij vertelt haar dat de zaak 's morgens meestal om een uur of 08.00 wordt geopend door een bekende die dan vanaf een afstandje toezicht houdt op het geheel. Khalein zelf is meestal niet in staat eerder aanwezig te zijn en zal morgenochtend al helemaal niet op tijd zijn. Hij vermeldt er snel bij dat dat ook de reden was een vacature te plaatsen. Tot op heden is er nog weinig respons, maar aangezien de zaak nog maar een dag bestaat, weet hij zeker dat het allemaal wel goed komt. Omdat hij toch graag wat langer van Hannekes gezelschap wil genieten, stelt hij voor dat ze even ergens wat gaan drinken...
"aangename situatie " denkt Hanneke, en geeft Khalein een knipoog
Vervolgens vraagt ze Khalein of hij een gezellig, intiem plekje weet om ergens wat te gaan drinken.
Er hangt spanning in de lucht

[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 13-07-2002 00:28]

pi_4990163
* Khalein zou Hanneke graag meenemen naar zijn woning op het eiland, maar het probleem in deze is dat hij die nog niet heeft. Op dit moment slaapt hij nog in een tentje op het noorderstrand en hoewel het heel knus is, denkt hij dat dit niet de locatie is met de 'juiste' feeling en faciliteiten. Het gat in de grond op loopafstand van zijn tent is daar een bewijs van. Khalein besluit ten tweede male de strandtent te 'gebruiken' zonder toestemming. Bij de tent liggen nog wat smeulende resten van een ongetwijfeld fraai vuurtje. Hij pakt een paar palmbladen en duwt ze tussen richting hittebron. Hij blaast even, en al snel begint er weer iets te knapperen. Na een paar minuten is het vuur mooi vol van omvang, warmte en kleur en besluit Khalein dat het wel eens tijd is om zijn gezelschap iets te drinken aan te bieden. Maar waar kan hij Hanneke een plezier mee doen?
pi_4990249
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 00:38 schreef Khalein het volgende:
* Khalein zou Hanneke graag meenemen naar zijn woning op het eiland, maar het probleem in deze is dat hij die nog niet heeft. Op dit moment slaapt hij nog in een tentje op het noorderstrand en hoewel het heel knus is, denkt hij dat dit niet de locatie is met de 'juiste' feeling en faciliteiten. Het gat in de grond op loopafstand van zijn tent is daar een bewijs van. Khalein besluit ten tweede male de strandtent te 'gebruiken' zonder toestemming. Bij de tent liggen nog wat smeulende resten van een ongetwijfeld fraai vuurtje. Hij pakt een paar palmbladen en duwt ze tussen richting hittebron. Hij blaast even, en al snel begint er weer iets te knapperen. Na een paar minuten is het vuur mooi vol van omvang, warmte en kleur en besluit Khalein dat het wel eens tijd is om zijn gezelschap iets te drinken aan te bieden. Maar waar kan hij Hanneke een plezier mee doen?
Hanneke kan enorm genieten van een romantisch kampvuurtje. Daar krijgt ze echt knuffel-zin van. Als Khalein haar een drankje aanbied, slaat ze dat natuurlijk niet af. Ze besteld Canij-wijn, maar waarschuwt Khalein alvast dat ze die niet te veel moet drinken, omdat ze nogal snel aangeschoten wordt En wie weet wat er dan kan gebeuren...
pi_4990284
* Khalein verwijst Hanneke bij deze graag naar de strandtent. Hij hoeft niet zo nodig posts van een ander z'n locatie te hebben...

De Strandtent

pi_4990824
* Khalein heeft voor de bezoekers van de Fok! Ontbijterie de volgende mededeling aan de deur gehangen...

Beste Fok!er(s)

Welkom bij de Fok! Ontbijterie. Vanaf een uurtje of 07.30 a 07.45 zal de zaak geopend zijn en kunnen jullie ontbijt bestellen. Zoals je hebt kunnen lezen, is het hier niet al te duur. Aangezien ik de Ontbijterie voor de lol doe en niet voor het geld, wordt alles tegen kostprijs verkocht. Gaan jullie gewoon maar genieten van de munchies, de beschikbare sapjes, het uitzicht en elkaars gezelschap. Laten we afrekenen en bestellen als een vanzelfsprekend gebeuren beschouwen. Als er voor iedere keer dat iemand iets wil een nieuwe post moet komen, zitten we hierdoor binnen de kortste keren op 6 miljoen. Mocht dit echter een streven van Fok! zijn, leef je dan vooral uit...

Later op de ochtend kom ik waarschijnlijk nog langs om een praatje te maken en een beetje artistiek te doen in de keuken. Untill then, en maak er iets gezelligs van!

Greetz,

Khalein

* Khalein wenst mensen die deze post VOOR het slapen gaan nog lezen een goede nachtrust...

pi_4994033
als Khalein terug komt bij zijn tentje, hangt er een briefje op zijn deur, wat het volgende mededeeld:

"tot hoe laat kun je een ontbijt bestellen?"

maandag 15 juli 2002 @ 09:04:02 #51
15029 rickmans
Hasselmans
pi_5016023
Goedemorgen mag een drinkontbijtje?
  maandag 15 juli 2002 @ 09:06:15 #52
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5016033
* pluisje komt aangehuppeld voor haar dagelijkse flubberige eitje
  maandag 15 juli 2002 @ 09:08:01 #53
15029 rickmans
Hasselmans
pi_5016039
hé zegt rickmans... ben jij dat niet van die ranja kraam?
pi_5016046
* Khalein staat achter het fornuis een omeletje te bakken (met uisnippers, paprika en verse knoflook ). Op de jukebox speelt een nummer van Doe Maar en buiten is het ongegeneerd mooi weer. Plots ziet hij iets over de vloer schieten. *ZOEF* Daar gaat het weer! Het schiet achter de jukebox en kort daarop valt de muziek uit. "Wat gaan we nou meemaken?", vraagt Khalein zich af. In een flits ziet hij een klein, harig beestje van achter de jukebox wegschieten. Was dat een rat? Niet echt waarschijnlijk: het beestje rende op twee voeten. Nog voordat het beeld van dit vreeemde creatuur goed en wel is bezonken, valt het licht in een van de koelkasten uit. "Dit moet niet gekker worden!" Gewapend met een deegroller gaat Khalein op onderzoek uit. Oh ja: er staat verse koffie op het terras, enjoy!
  maandag 15 juli 2002 @ 09:13:15 #55
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5016054
* pluisje ziet steeds een vreemd harig beest voorbijrennen en springt op haar stoel

Oh hoi rickmans, ja, dat ben ik van die ranjastal

* pluisje kijkt ondertussen angstig naar Khalein en vraagt zich af of ze vandaag nog wel een flubberige eitje krijgt

pi_5016062
* Khalein ziet een gezellig stel op het terras zitten. Pluisje herkent hij sowieso nog wel. "Je wilt een eitje 'your style'? Geen probleem! En een drinkontbijtje voor Rickmans? Doen we! "Ik zal het snel moeten pakken als je het koud wilt hebben, de koelkast heeft net de geest gegeven, of iets heeft de koelkast de geest gegeven...", verzucht Khalein... Manager en deegroller verdwijnen weer naar binnen...
  maandag 15 juli 2002 @ 09:20:40 #57
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5016088
* pluisje stapt voorzichtig haar stoeltje af maar houdt nog wel haar voetjes angstvallig omhoog
pi_5016116
* Khalein brengt Pluisje met de nodige haast haar eitje. "Sorry voor het langere wachten! Er gebeuren rare dingen vandaag..." Voor Rickmans heeft hij een dienblad met een aantal soorten drinkontbijten meegenomen. "Kies maar uit!" Vanuit de zaak klinkt het geluid van brekend glas. Lichtelijk pissed-off holt Khalein weer de Ontbijterie in...
  maandag 15 juli 2002 @ 09:27:35 #59
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5016120
* pluisje slurpt wat aan haar eitje en lacht vriendelijk naar rickmans

Wat is dat nou weer voor herrie binnen?

maandag 15 juli 2002 @ 09:40:51 #60
15029 rickmans
Hasselmans
pi_5016177
*lacht vriendelijke terug naar pluisje*

Mmmmm lekker keuze zat

gebeurt er wat raars binnen Khalein?

maandag 15 juli 2002 @ 10:43:00 #61
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5016619
* pluisje heeft haar eitje op en zegt rickmans vriendelijk gedag

Dooooeeeg Khalein, doe je voorzichtig?

maandag 15 juli 2002 @ 10:48:04 #62
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5016655
het lijkt een beetje een chaotische boel bij de ontbijterie ! kan ik hier wat eten btw? ik heb best trek...
> BTi <
pi_5016952
* Met het zweet op het voorhoofd komt Khalein ninja-mod tegen. Iets eten? Hier? Maar natuurlijk! Daar is de ontbijterie voor! Khalein verwijst ninja-mod naar het lopend buffet. Vele soorten broodjes, beleg en drinkbaarheden, klaar voor de veelwensende ontbijter. "Mocht je iets uit de keuken willen hebben, dan vraag ik om een beetje geduld, we schijnen last te hebben van een indringertje...", zegt hij. "Het is een klein, harig beestje van ongeveer 25 cm hoog. Het schijnt een voorkeur te hebben voor het kapot maken van, ehm, alles?"
In de Ontbijterie gaan een paar planten omver. "Nu is de maat vol!", brult Khalein, en hij rent de zaak in. Daar staat hij oog in oog met zijn vijand. Het beestje bedenkt zich geen moment en rent de zaak uit, gevolgd door Khalein die op wraak uit is. Als in een Roadrunner cartoon rennen ze over het strand richting Pluisjes ranjastand...
pi_5031869
* De deur van de Ontbijterie is dicht. Een grommende menigte staat ongeduldig op hun ochtendmaal te wachten, maar er verschijnt niemand. In de zaak liggen planten op de grond en glinstert gebroken glas in het licht van de ochtendzon. Slechts één persoon ziet dat er op de zijdeur (moeilijk gegeven: nog een deur) een briefje hangt...

Beste bezoeker(s)
Vandaag zal de Ontbijterie niet open gaan wegens afwezigheid van de manager/kok. Hij heeft gisteren in zijn zaak een zeer onwenselijke gast ontmoet welke hij momenteel aan het zoeken is met als doel verwijdering van het eiland. Khalein hoopt zo u allen zo snel mogelijk weer te kunnen bedienen...

* Men snapt er op zich weinig van en reageert teleurgesteld. "Nu moet ik mijn wortelsapje missen, snif...", verzucht een bezoekster. Een ander haalt herinneringen op... "Zijn italiaanse bollen met brie, rauwkost en honing... Hmmmm....." Plotseling spot iemand de in de zaak afwezige manager. In een pokkegang rent hij over het strand en roept hij meerdere, niet voor herhaling vatbare, verwensingen. Maar wat is dat ding dat voor hem uitholt? Wat is dat voor raar, harig beestje? Zo snel als ze aankwamen, verdwijnen ze weer aan de horizon. Een vaste bezoeker merkt nuchter op: "Die komt straks bij mij ranja halen, wedden?"

pi_5031919
Ohw uhm.....ik wilde net komen ontbijten

Zeg Khalein kun je het ontbijt niet gewoon buiten op het terras serveren.
Laat je dat harige beestje gewoon rennen joh, volgens mij is het gewoon Marlo

Ik heb trek in pannenkoeken en bier

I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
  dinsdag 16 juli 2002 @ 10:13:12 #66
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5032117
* ninja-mod is er kwaad over dat een of ander harig kreng het gebeuren rondom de ontbijterie verpest en is er op gebrand om het harige onding te pakken te krijgen....
> BTi <
pi_5032155
Hey joh weirdo, mooi dat je van Marlo afblijft, agressieve ninja die je bent
I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
pi_5046574
* De behoefte aan rust was even groter dan die om het beestje te vangen. Na de uitputtingslag van gisteren, kon de manager van dit geheel amper uit zijn tent kruipen... Toch wist hij zijn weg naar de Ontbijterie te vinden en heeft hij inmiddels de boel opgeruimd/gerepareerd en de deuren opengezet voor het grote publiek. Het gebruikelijke ontbijtfeest staat alweer klaar, met vanmorgen als specialiteit 40 soorten ontbijtmunchies als Cornflakes, Choco Puffs, Honeycombs en muesli... Komt u maar!
pi_5046584
Hoi

Honger dus schotel maar wat voor zolang het niet harig is

woensdag 17 juli 2002 @ 08:50:20 #70
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5046606
* Bewonderend staat dokter Kasper het interieur van de Ontbijterie te bekijken. Dit is best een leuk tentje. Waarom is hij hier nog nooit geweest?
Kasper gaat zitten en probeert de aandacht van de dame achter de bar te trekken.

Heeft U voor mij een dubbele uitsmijter ham? En een pot sterke koffie.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_5046664
Goedenmorgen mensen! Voor Rickmans deze ochtend iets speciaals (en haarloos). Een grote bak Brockies (is geen hondenvoer, echt niet ) uit Australië. Deze speciale ontbijtmix wint dagelijks aan liefhebbers. Wat maakt Brockies zo speciaal?

- 21 healthy ingredients in every spoonful. The Japanese say you should eat 40 different types of food a day. With Brockie's you begin the day with just over 50%.
- Tasty and crunchy.
- Sustains and maintains a high level of energy
- Keeps you regular.
- Brockie's fibre balance contains psyllium, rice and oat bran.
- Essential fatty acids without the cholesterol.
- Brockie's fat content comes from linseed, hazelnuts and lecithin. Made-up of 'omega long chain' essential fatty acids which are needed for proper metabolism.
- No additives. Guaranteed.
- Not a trace of added oils, artificial flavourings, colourings, preservatives or boosters.
- Australian Organic or bio-dynamic ingredients (when available).
- Sweetened with natural fruit, fruit juices and syrups.

Uiteraard krijg je bij dit ontbijt het drinken dat je wilt!

Voor Kasper een extra dikke uitsmijter met pardano ham en, op een schoteltje, kaas. Wat de koffie betreft heb je het voor het uitzoeken, we schenken meerdere soorten. Als je sterk wilt, stel ik de Guarany voor. Daar wordt je gegarandeerd wakker van!

pi_5046684
*smak* dat *smak* smaakt *smak* lekker *smak*, zegt rickmans al smakkend. ehhh drinken. doet maar een biertje
pi_5046707
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 09:13 schreef rickmans het volgende:
*smak* dat *smak* smaakt *smak* lekker *smak*, zegt rickmans al smakkend. ehhh drinken. doet maar een biertje
* Lichtelijk verbaasde Khalein brengt rickmans een biertje. Hij hoopt dat het drinken op dit tijdstip geen indicatie van een probleem is...
  woensdag 17 juli 2002 @ 09:51:04 #74
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_5046879
* Odulla komt eens voorzichtig om het hoekje kijken...
Kabouters, dié zijn pas rendabel!
  woensdag 17 juli 2002 @ 09:53:42 #75
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5046897
ook de ninja komt maar weer eens langs voor een lekker ontbijt.... wat een waanzinnig goed idee was dit toch..... een gat in de markt zo'n ontbijt lokatie!
> BTi <
pi_5046959
* ninja-mod krijgt een lekker, stevig ontbijt voorgeschoteld. Een goed begin is het halve werk en zo... Enjoy!

In de deuropening ziet Khalein een knapper vrouw staan en vraagt haar binnen te komen voor een ontbijtje. "Odulla is je naam? Welkom in de Ontbijterie! Waar kan ik jou mee van dienst zijn...?"

Omdat hij zelf nogal dorst heeft, loopt Khalein even naar buiten om een nog groen/oranje kokosnoot uit de palm te gooien. Het duurt niet lang voordat hij terug is... Even met het kapmes de kop eraf, rietje er in... Hmmm.... En straks met een lepeltje het zachte vruchtvlees er uit lepelen. Nice!

woensdag 17 juli 2002 @ 10:08:34 #77
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_5046998
Ha Khalein!
Mooie tent heb je hier!

* Odulla hoort haar buik rommelen...

Doe mij maar een mok sterke koffie, uitsmijter ontbijtspek/kaas en een glas melk!

* Odulla loopt naar een lege tafel, pakt een boek uit haar tas en begint te lezen in afwachting van haar ontbijtje.

pi_5047067
Hé wat? Eindelijk ze zijn open!

Alexanderr staat op vanaf de plek waar hij gisteren in slaap gevallen was
Goedemorgen allemaal Hallo Khalein, ja heerlijk al die cornflakes, maar
ik heb nog steeds zin in pannekoeken en bier, kan ik dat ook bestellen?

Odullaaaaaaaaa, baby ** Waar heb jij al die tijd uitgehangen

pi_5047077
* Khalein bedankt Odulla voor het compliment. "Het zou je verbazen hoe snel het allemaal gerealiseerd kon worden! Hoewel een lening er niet af kon bij Fok!... Grmbl....

*mok sterke koffie, uitsmijter ontbijtspek/kaas en een glas melk geeft*

Eet smakelijk! Als ik je nog ergens mee van dienst kan zijn, laat het mij dan weten! Zeg, wel boek lees je op het moment?

woensdag 17 juli 2002 @ 10:20:43 #80
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_5047084
* Odulla vliegt Alex om zijn nek zodra ze hem ziet en kust hem overal waar ze kan.

Ik weet het, ik weet het, druk, druk, druk...
Maar vertel, hoe is het met jou?

woensdag 17 juli 2002 @ 10:21:34 #81
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_5047089
Thanx Khalein!
De nieuwste van Nicci French, De Bewoonde Wereld. Errug spannend....
pi_5047094
quote:
Goedemorgen allemaal Hallo Khalein, ja heerlijk al die cornflakes, maar ik heb nog steeds zin in pannekoeken en bier, kan ik dat ook bestellen?
* Khalein moet nog een beetje wennen aan de ontbijtgewoonten van sommige eilanders, maar doet niet moeilijk en brengt een stapel American style pancakes met maple syrup en een halve liter bier.

Eet ze!

pi_5047335
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 10:20 schreef Odulla het volgende:
* Odulla vliegt Alex om zijn nek zodra ze hem ziet en kust hem overal waar ze kan.

Ik weet het, ik weet het, druk, druk, druk...
Maar vertel, hoe is het met jou?

Wowwww Odulla, niet onder de gordel kussen hoor, haha nee meissie trek mijn rits nou niet meteen open, ik word helemaal verlegen van je

Nou eigenlijk heb ik het niet zo heel druk, maar op de een of andere gekke manier zijn mijn dagen toch bommievol
Maarruh voor een date met jou wil ik wel effe tijd vrij maken de komende week ofzo

Khalein heerlijk, tnx man, doe nog maar biertje erbij. Neem zelf ook wat en Odulla babe jij nog een drankje? Ohw en Khalein geef ninja-mod ook even een drankje, die doet altijd zóóóóó chagrijnig
als ik in de buurt ben, die kan wel een drankje van het een of ander gebruiken

woensdag 17 juli 2002 @ 11:02:53 #84
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_5047517
En date?
Jeetje Aal...
Je laat mij ook blozen...
Laten we dat maar eens op een ander moment bespreken, vind het hier wat te druk daarvoor...

Hmmm...

*kijkt op haar horloge*

Zal ik?
Wat maakt het ook uit!
Doe maar een roseetje Aal!

pi_5047712
* roseetje brengt *
  woensdag 17 juli 2002 @ 11:25:05 #86
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_5047825
Ha!
Lekker Khalein!
Neem je zelf er ook eentje?
pi_5048152
* TheScienceMan komt ook eens een bezoekje brengen aan de Ontbijterie. Na de hectiek van de afgelopen weken is hij wel erg hard toe aan een lekker ontbijtje.

Hallo Khalein, zou ik een glas versgeperste sinaasappelsap en een croisantje met ham en kaas uit de oven mogen?

pi_5048170
Dankje, maar liever niet, ik neem wel een sapje Ga alweer een jaartje of 8 zonder alco! Proost!
pi_5048241
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 11:46 schreef TheScienceMan het volgende:Hallo Khalein, zou ik een glas versgeperste sinaasappelsap en een croisantje met ham en kaas uit de oven mogen?
No probs! Vers sinaasappelsap is er ALTIJD! Is een van die dingen die niet mag ontbreken, net als chocolade, een goede knuffel, een tandenborstel en lubricant Nog een kaasvoorkeur? Goudse? Unie? Mozarella? Zeg het maar!
pi_5048270
Zeg mag ik nog een biertje vraagt rickmans

ik krijg namelijk een beetje dorst

pi_5048294
Doe maar Goudse kaas.

Ik hoorde gisteren iets over een harig beest?

woensdag 17 juli 2002 @ 12:02:23 #92
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_5048344
Hmmmm... lekkere uitsmijter Khalein!
Enne... lekker roseetje!
  woensdag 17 juli 2002 @ 12:12:35 #93
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5048458
* Kasper zit stilletjes in een hoekje te genieten van z'n overheerlijke uitsmijter ham wanneer hij plotseling een oude bekende ziet binnenkomen. De arme dokter verslikt zich hevig, loopt rood aan en roept dan enthousiast:

ODULLA!!! ODULLA, WIJFFIE VAN ME!!!!

Wat zie je er goed uit!

* Kasper kust Odulla op beide wangen.

woensdag 17 juli 2002 @ 12:18:09 #94
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_5048532
Hééééééééééé!!!!!
Kassie!!!!!!!!!!!!!!!

* Odulla neemt de kussen van Kasper graag in ontvangst.

Hoe gaat 'ie met je? Alles o.k.?
En met jouw nieuwe, snelle bak?

pi_5048565
quote:
Ik hoorde gisteren iets over een harig beest?
* Khalein staat met een trillende vingers bij de oven...

Het beestje... Het kleine mormel... De ergernis, de kwelling, de vernieling... Moet het vangen... Zal winnen... Moet... Wil... Ik... AaaAARaaARAraraaGH!

Zo... Dat moest er even uit... hijg

Ja, er is een beestje op het eiland...

woensdag 17 juli 2002 @ 12:54:53 #96
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5048945
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 10:49 schreef Alexanderr het volgende:

[..]
Khalein heerlijk, tnx man, doe nog maar biertje erbij. Neem zelf ook wat en Odulla babe jij nog een drankje? Ohw en Khalein geef ninja-mod ook even een drankje, die doet altijd zóóóóó chagrijnig
als ik in de buurt ben, die kan wel een drankje van het een of ander gebruiken

hmmm ik chagrijnig??? ik ben hooguit wat serieus... misschien dat een ninja / bodyguard er altijd wat chagrijnig uitziet... valt wel mee toch???

* ninja-mod bedankt voor het heerlijke ontbijt en gaat weer het eiland op...

[Dit bericht is gewijzigd door ninja-mod op 17-07-2002 14:30]

> BTi <
pi_5049056
* TheScienceMan heeft heerlijk gegeten, groet eenieder en gaat maar eens een wandeling maken langs het strand.
pi_5058165
Alexanderr maakt een sprong in de tijd en eet nog even rustig zijn ontbijtje op

Ohw ninja, dank je voor de foto, ik had liever een biertje van je gehad, maar evenzogoed bedankt.

Khalein wil je de rekening naar het Casino sturen? maak er maar een lopende rekening van, ik kom nog wel vaker langs om te ontbijten.
Nu Faat spoorloss is moet ik toch ergens mijn vitamientjes vandaan halen

donderdag 18 juli 2002 @ 09:02:02 #99
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5060266
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 12:18 schreef Odulla het volgende:
Hééééééééééé!!!!!
Kassie!!!!!!!!!!!!!!!

* Odulla neemt de kussen van Kasper graag in ontvangst.

Hoe gaat 'ie met je? Alles o.k.?
En met jouw nieuwe, snelle bak?

Tante Odulla!!!

Yep, alles goed hier. Beetje druk, geboortegolf op het eiland.

* Kasper schuift aan bij Odulla.

Wat dacht je van een lekker stevig ontbijtje vanochtend?
Eieren met spek?

pi_5060414
* Khalein is alweer druk in de weer in de keuken. De Ontbijterie begint aardig op gang te komen en er zijn zelfs al enkele vaste bezoekers! Met een van zijn bezoekers heeft hij even een gesprekje. De gast vraagt hem of hij, sinds zijn komst, nog rare dingen heeft meegemaakt. Na het verhaal over het nog immer loslopende kleine, harige beestje, staat de man er een stuk ongemakkelijker bij. "Bijt het?", is de vraag... "Tja... Ik zou er niet zomaar mijn hand naar uitsteken, laat ik het zo zeggen", is Khaleins respons. De man begint nu stressy om zich heen te kijken en vraagt of het een beetje op kan schieten met de bestelling. "Maar goed, u vroeg mij wat ik zoal had meegemaakt. Ik meen gisteravond, onderweg naar huis, nog iemand gezien te hebben die verdacht veel leek op de beruchte VixenFromHell. Ze ging de villa van TARAraboemdijee binnen. Ik vraag me af wat daar allemaal is besproken..."

Het zien van Vixen buiten haar Castle baart Khalein zorgen. Was zij het niet die een tijd terug brand had gesticht? Moet er een sprinkler installatie in de zaak komen?
En hoe zit het met die berg schroot die daar in het water ligt? Waar is dat zomaar vandaan gekomen? Maf eiland...

pi_5061151
Hanneke is eens een keer op tijd voor een ontbijtje Maar ze moet wel opschieten want ze moet zo dadelijk naar een cursus...
Ze ziet Khalein in de verte lopen, en zwaait. Als Khalein er aan komt gelopen geeft ze hem een knuffel en besteld een lekker vers, warm croisantje met ham & kaas en een lekker glas vers geperste sinaasappelsap om de smaakpupillen wakker te maken
pi_5061254
* Khalein brengt Hanneke met de nodige haast haar ontbijt! Vanaf een afstandje kijkt hij hoe zij haar croissantje weghapt... Hij vraagt zich af wat voor cursus Hanneke gaat doen...
pi_5061317
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:19 schreef Khalein het volgende:
* Khalein brengt Hanneke met de nodige haast haar ontbijt! Vanaf een afstandje kijkt hij hoe zij haar croissantje weghapt... Hij vraagt zich af wat voor cursus Hanneke gaat doen...
Hanneke spot Khalein in de verte en vraagt zich af waarom hij zo naar haar zit te kijken... "Als hij het toch niet druk heeft", denkt Hanneke, "mag hij er wel even bij komen zitten "
Maar ze durft niet aan Khalein te vragen of hij haar wil komen vergezellen bij haar ontbijt, baalt daardoor, en eet vervolgens rustig haar croissantje op...

10 minuten later staat ze op, zoekt Khalein's ogen op, en geeft hem een knipoog. Daarna loopt Hanneke weg... cursus-tijd...

(het is de laatste dag van de curus, en dan is ie weer voorbij Ben om 18.30 uur weer thuis.... )

[edit] : ik hoor net dat mijn cursus niet door gaat vandaag dus waarschijnlijk volgende week pas weer ofzo...

[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 18-07-2002 11:33]

pi_5061943
* Khalein heeft de Ontbijterie gesloten aangezien de middag bereikt is en men dan doorgaans met lunch bezig gaat. Wat dat betreft raadt hij de Strandtent aan, altijd goed voor veel te lekkere munchies... Kort voor het sluiten zag hij Hanneke opstappen en richting cursus vertrekken. "Bagger, nu kan ik haar niet meer vragen of ze met mij ergens ff een kopje koffie wil gaan drinken. Ik moet toch eens wat aan die verlegenheid doen....", mopperde hij.

De bewolking over het eiland is in rap tempo toegenomen en de zwaluwen vliegen laag. Er lijkt slecht weer op komst te zijn en de weg naar de tent is nog lang. Khalein besluit om maar eens te gaan kijken of zijn Fok!orola V70 al is binnengekomen. Een nieuwe mobiel is onontbeerlijk geworden sinds de vorige tijdens de jacht op het beestje is gesneuveled. "Klein harig kl*temormel...", klinkt het op een grommend toontje. Om toch een beetje het goede humeur er in te houden, gaat hij al zingend verder...

Up in smoke
that's where my money goes
in my lungs
and sometimes up my nose
When troubled times
begin to bother me
I take a toke
and all my cares
go up in smoke

Up in smoke
Donde todos es mi rey
There are no signs
Que dice no fumer
So I roll un "bomber"
Y me doy, un buen toke-ay
Y despues I choke
Y todos mis cares
Go up in smoke
come on let's go get high

Up in smoke
that's where I wanna be
'cause when i'm high
the world below
don't bother me
when life begins
to be one long
and dangerous road
I take a toke
and all my cares
go up in smoke

vrijdag 19 juli 2002 @ 08:12:14 #105
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5073372

* Kasper strompelt binnen en zakt neer op de eerste stoel die hij zit.

Doe maar een kop hele sterke koffie!* roept hij richting keuken.

pi_5073402
Een kop sterke koffie voor Kasper, 'k wist ff niet meer of je d'r wat in had, dus ik heb maar een 'paar' dingetjes meegenomen...

* Khalein tovert een dienblad met nogal veel keus aan zoetigheden, melk en koekies e.d. tevoorschijn.

Je hebt mazzel, Kasper. Zometeen richting familie, dus de zaak gaat vroeg dicht vandaag. Geniet van je koffie!

* Khalein verdwijnt weer richting keuken met een ietwat slaperig hoofd...

vrijdag 19 juli 2002 @ 08:27:42 #107
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5073410
* Dankbaar neemt de jonge dokter het dienblad aan. Neemt snel een slokje hete koffie en werpt een blik op de schaal met koekjes. Teleurgesteld roept hij naar Khalein:

Hé, heb je ook een paar roze koeken?

pi_5073426
Weet je... Ik wou dat ik je daar aan kon helpen. Normaal gesproken heb ik een absurd grote selectie munchies op voorraad en kan ik bijna iedereen geven wat hij/zij wil. Nou kwam gisteren Pluisje bij mij langs en vroeg of ik nog roze koeken had. Tja, wie kan Pluisje iets weigeren? Dus ik haalde de koeken tevoorschijn en zij nam ze allemaal mee! Vond het nogal een vage actie, maar zij wist mij te verzekeren dat het een logische zet was en dat ze zeker niet alleen voor haar bestemd waren. Snap jij het?
  vrijdag 19 juli 2002 @ 08:33:28 #109
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5073434

Nou, ik hoop iig dat ze niet al die koeken aan die slijmbal van een Rickmans gaat voeren.

* Ietwat humeurig pakt Kasper een gevulde koek van de stapel en begint met lange tanden te eten.

vrijdag 19 juli 2002 @ 08:37:23 #110
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_5073445
* Odulla komt de Onbijterie binnen.

Ha Khalein! Goeiemorgen!
Jeetje man, ik heb echt een ontzettende trek, heb je voor mij een uitsmijter met ham en kaas? Mag ik daarbij ook nog een groot glas verse sju?

* Dan ziet Odulla een sjagerijnige Kasper zitten en loopt op hem af.

Hé Kassie, schatje van me. Wat zit jij er sjagerijnig bij! Willen de vrouwtjes niet meer zo happen als vroeger?

pi_5073467
* Allerijl hangt Khalein een bordje aan de deur waarop staat de Ontbijterie de rest van de dag gesloten zal zijn. Hij maakt voor Odulla nog snel een ontbijtje klaar en begint daarna de boel op te ruimen. De aanwezige gasten zijn welkom om rustig hun ontbijt weg te werken...

Ik kan het niet maken dat mijn mamsie straks op een station in de middle of nowhere op mij staat te wachten, of wel dan?

vrijdag 19 juli 2002 @ 08:47:55 #112
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5073477
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 08:37 schreef Odulla het volgende:
Hé Kassie, schatje van me. Wat zit jij er sjagerijnig bij! Willen de vrouwtjes niet meer zo happen als vroeger?
* Plotseling valt het daglicht volledig weg wanneer een immense gestalte voor z'n tafeltje komt staan. Verstoord kijkt Kasper op.

Ach Odulla, het toeristenseizoen is weer aangebroken. Elke dag brengt de veerboot weer nieuwe verse kippetjes naar 't eiland. D'r zit altijd wel wat van mijn gading tussen.

Maar hoest met jou? Loopt het VTC nog een beetje?

vrijdag 19 juli 2002 @ 09:06:38 #113
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_5073568
Hahahahaha! Die Kasper, je hebt nog steeds dezelfde humor als vroeger!

In het VTC ben ik al geen tijden meer geweest... Zonder Faat is het toch anders...
Maar met mij gaat het goed hoor, ben weer op mijn streefgewicht van 55 kilo ,goede baan op het vasteland inmiddels gekregen, dito huis, jaaaaaa, gaat goed.

* Odulla neemt een hap van haar omelet...

Heerlijk Khalein!
Owh, hijs al weg...

pi_5073580
* TheScienceMan heeft weer zin in een glas versgeperste sinaasappelsap en een croisantje ham/kaas. Helaas ziet hij het bordje op de Ontbijterie dat deze de hele dag gesloten is.

Helaas, dan ga ik maar weer naar de basis en eet ik wel uit de replicator , maar dat is lang niet zo lekker als eten bij de Ontbijterie.

vrijdag 19 juli 2002 @ 09:09:54 #115
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5073591
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 09:06 schreef Odulla het volgende:

Maar met mij gaat het goed hoor, ben weer op mijn streefgewicht van 155 kilo ...
* Odulla neemt een hap van haar omelet...

Ja, neem jij nog maar hap van je omeletje hoor.

vrijdag 19 juli 2002 @ 09:17:25 #116
4003 Odulla
Moraalmuts
pi_5073653
Hmmm... dit is lekkerrrrrr...

* Met een mond vol kijkt Odulla Kasper aan en zegt:

Pas maar op casanova, als je niet snel achter de vrouwtjes aangaat groei je nog helemaal dicht.

vrijdag 19 juli 2002 @ 09:30:56 #117
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5073751
de ninja , nog altijd op jacht naar het harige ongedierte , informeert bij khalein of het beest nog gesignaleerd is.... plotseling duikt het beest ineens op om er meteen met een noodgang vandoor te gaan.... de ninja aarzelt geen seconde en schiet er meteen achteraan..........
> BTi <
pi_5087087
* De Ontbijterie heeft er een rustige ochtend op zitten. Het weer was niet om over naar huis te schrijven, een boel mensen zijn gisteravond wezen stappen en de doorgaans goedlachse kok staat met een zure smoel achter de jukebox een beetje voor zich uit te staren. Dingen zijn de afgelopen nacht niet zo gegaan zoals hij had verwacht. Alsof dat nog niet irri genoeg was, bleek zijn tentje op het Noordstrand bij terugkomst een flarden gereten te zijn. Zaken variërend van ondergoed tot cd's lagen her en der over het strand verspreid en in zijn slaapzak vond hij uitwerpselen. Hij zou zich kunnen vergissen, maar Khalein gokt erop dat ninja-mod de Gremlin niet te pakken heeft weten te krijgen. "Als dat uit een mens is gekomen, moet 'ie nodig naar een internist...", luidt de conclusie.

Er zat niets anders op dan terug te lopen naar de Ontbijterie en proberen te slapen op één van de strandstoelen. Een stijve rug en een slecht humeur waren bij het ochtendgloren het negative resultaat. Vanmiddag gaat hij een nieuwe tent kopen en een andere locatie uitzoeken, tot die tijd vormt het werk helaas niet genoeg afleiding...

pi_5095581
Hallo, hoe laat gaat deze tent open, ik heb honger!!
pi_5095929
quote:
Op zondag 21 juli 2002 06:29 schreef Alexanderr het volgende:
Hallo, hoe laat gaat deze tent open, ik heb honger!!
* Remi wil wel een broodje met hagelslag.
pi_5096506
Zo, Alexanderr, jij was er wel errug vroeg bij! Maar goed, als ik je nog ergens mee van dienst kan zijn... No probs!

Voor Remi een broodje met hagelslag? Geen enkel probleem! Heb je nog een voorkeur voor wa betreft melk/puur/wit of wellicht iets exotischer? Zoals je weet heeft de Ontbijterie een absurd breed assortiment, dus vrrrraag maar

Als jullie klaar zijn, gaat de zaak weer dicht voor vandaag. Straks Formule 1 kijken!

pi_5096714
* Remi wil graag chocoladevlokken, puur graag...
pi_5096770
* Khalein brengt Remi een oversized bammetje met pure chocoladevlokken en loopt weer richting keuken. Eenmaal daar ziet hij dat de achterdeur wagenwijd open staat. "Hmmm, vreemd... Ik weet zeker dat ik door de voordeur binnen ben gekomen... Oh well..."
pi_5103082
quote:
Op zondag 21 juli 2002 13:13 schreef Khalein het volgende:
* Khalein brengt Remi een oversized bammetje met pure chocoladevlokken en loopt weer richting keuken. Eenmaal daar ziet hij dat de achterdeur wagenwijd open staat. "Hmmm, vreemd... Ik weet zeker dat ik door de voordeur binnen ben gekomen... Oh well..."
* Remi sees dead people...
  maandag 22 juli 2002 @ 10:09:08 #125
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5107299
na een uitputtend weekend komt de ninja bij de ontbijterie aan...
is het buffet al open? ik heb waanzinnig trek.. en ik heb dat stuk ongedierte nog altijd niet te pakken..
> BTi <
pi_5113708
* Terwijl de dag de schemering nadert, is het volk grotendeels van het strand verdwenen richting huis, waar dat ook moge zijn... De horizon grijpt haar kans en kleurt de wolken orane, rood, roze en paars. Een uitzicht waar je in van die boeketreeks gevallen mee doodgegooid wordt, maar waar in dit verhaal nu even geen plaats voor is. De Ontbijterie heeft twee bezoekers, hoogst ongebruikelijk voor deze tijd van de dag, hoewel een en ander wel te verklaren is...

Twee mensen zijn elkaar tegen het lijf gelopen, letterlijk. Voor beiden een volkomen onverwachte gebeurtenis, maar nu ook voor beiden een totaal andere ervaring. De een lijkt stuk van binnen, de ander zoekt in zijn gedachten wanhopig naar een manier om door te dringen, om een verandering te verwezenlijken in haar gemoedstoestand. Er zijn veel dingen die door zijn hoofd spoken, maar wat is de beste manier om bepaalde dingen te verwoorden? Wat doe je als je je beter uit kunt drukken in geschrifte dan in het gesproken woord? Een A4 pakken en aan het schrijven gaan? Nee, dat zou belachelijk zijn... Op zich is het geen makkelijke situatie. Er worden blikken uitgewisseld die meer zeggen dan je zou vermoeden, maar tot een daadwerkelijk onderhoud komt het nog niet, bij lange na niet zelfs. Gelukkig heeft het meisje de durf om op een gegeven moment een vraag te stellen. De jongen komt niet veel verder dan een bevestigende 'ja' knik met het hoofd. Het lijkt te volstaan...

In een emotioneel moment pakt de jongen haar hand, zich een moment niet bewust te willen zijn van eventuele consequenties. Bij beide aanwezigen is er een moment van schrik en verwondering. De plotselinge aanraking, de durf, de connectie... Het duurt even voordat iemand weer de moeite heeft iets te zeggen... De jongen durft zijn actie dan toch vervolg te geven en heeft haar het volgende te zeggen...

"Ik zie jou van de buitenkant, ik kan alleen maar gissen naar wat er binnen in je speelt en een beetje gokken is in deze niet de oplossing. Heel eerlijk gezegd heb ik ook geen idee wat wel een oplossing zou zijn, daarvoor zou ik meer moeten weten van dingen die alleen jij mij kunt vertellen. Ik ken jou verder niet, zou niet weten hoe je normaal gesproken bent, wat je graag doet, waar je om lacht, wat je aan het denken zet en houdt, maar ik weet wel dat je mijn onverdeelde aandacht hebt. De keus is aan jou of jij iets met die aandacht wilt doen. Er zijn geen verplichtingen, er is geen druk.Er is niets op dit moment behalve mijn woorden en de keuze die jij kunt maken... Ik kan je een luisterend oor bieden, een zachte schouder en wellicht enig advies, meer niet... Wat jij ook besluit, daar dien ik vrede me te hebben, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik hoop dat je blijft..."

pi_5118458
Tuurlijk blijf ik Khalein

Ohw...je had het niet tegen mij?

Nou, geef me dan maar een driedubbele uitsmijter met kaas, salami en rosbief
Daarbij graag een biertje en een dubbele jenever, ik moet even een bodempje
leggen, anders komt de uitsmijter zo hard aan

pi_5118729
Joh, Alexanderr, wat ben je d'r weer vroeg bij, dat haal ik nooit hoor! Maar goed, je wou een driedubbele uitsmijter met kaas, salami en rosbief en daarbij graag een biertje en een dubbele jenever om een bodempje te leggen, anders komt de uitsmijter zo hard aan? Doen we niet moeilijk over, het zijn niet mijn ingewanden die dit moeten verdragen Enjoy!
  dinsdag 23 juli 2002 @ 10:10:39 #129
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5119125
ook de ninja is weer aanwezig in de ontbijterie voor een goeie start van de dag ( reclame, reclame... ) bij het zien van het ontbijt van alexander krijgt hij echter een wat vreemde smaak in de mond...
> BTi <
pi_5119228
* Remi vraagt zich af dat Khalein zich al beter beter voelt dan gister. Hij is ook erg nieuwsgierig wie de man was die om 10 uur aanbelde en daarmee Remi wakker maakte, de man heeft nog een briefje achter gelaten maar daar kon Remi ook niet wijs uit worden. Remi stapt een beetje duf de winkel binnen en ploft neer op een stoel alwaar hij prachtig uitzicht heeft op de kalme zee. Khalein kom naar hem toelopen en wenst hem op zachte toon een goedemorgen toe wat Remi heel prettig vind aangezien hij niet tegen schreeuwen kan. Nadat Remi hem ook een goedemorgen heeft toegewenst begint hij met zijn bestelling. Remi besteld een cappachino en twee broodjes met gebakken ei en wacht geduldig tot Khalein terug komt met zijn bestelling...
pi_5119306
Hey, Remi! Ook weer aanwezig zie ik! Waar kan ik je vandaag mee van dienst zijn? Een cappachino en twee broodjes met gebakken ei? Lijkt me geen probleem! Wacht jij maar ff, het komt er zo aan... En Ninja-mod... Kerel, je kijkt maar raar uit je ogen, what's up? Alexanderrs ontbijt huh? Tja, ook niet mijn voorkeur, maar de klant is koning! Dus, waar kan ik jou een lol mee doen?

* Khalein verdwijnt in de keuken om niet al te lang daarna met Remi's bestelling terug te komen. Ninja-mod staat nog steeds een beetje onpasselijk te kijken, dus adviseert Khalein hem ff te gaan zitten, uit de zon...

pi_5119771
* Remi neemt een klein slokje van z'n cappachino en denkt even rustig na om wat dingen weer op een rijtje te zetten...

* Remi had gehoopt dat Hanneke al wakker was zodat ze gezellig samen konden ontbijten.

* Remi Hij vraagt zich af of Khalein misschien een knuffel wil...

dinsdag 23 juli 2002 @ 12:59:54 #133
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5120538
toch maar wat gegeten.... hij gaat goed.. ik doe m'n best om het ongedierte te pakken te krijgen khalein!
> BTi <
pi_5120759
Hanneke komt langs de onbijterie gestrompeld, nog een beetje duf van de wijn van gisteren... "Damn" denkt ze, "het is al middag, de onbijterie is gesloten...Waar zou Khalein zijn?"
pi_5130791
MEDEDELING

Wegens zakelijke verplichtingen in oorden ver, ver weg van dit eiland, kan de enige werknemer van de Fok! Ontbijterie er tot nader bericht niet zijn voor zijn (vaste) klanten. Hij vraagt hiervoor begrip en belooft er snel weer te zijn...

einde mededeling

pi_5130810
  woensdag 24 juli 2002 @ 09:17:22 #137
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5130849
GVD
  woensdag 24 juli 2002 @ 09:23:21 #138
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5130872
* pluisje komt aanlopen en kijkt boos

Ik heb honger

woensdag 24 juli 2002 @ 09:53:53 #139
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5131001
anders ik wel! en ik heb de gremlin nog wel te pakken gekregen! ( zie dojo topic...)
> BTi <
pi_5131154
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 09:53 schreef ninja-mod het volgende:
anders ik wel! en ik heb de gremlin nog wel te pakken gekregen! ( zie dojo topic...)
Alex kijkt naar dojo topic en ziet eigenlijk alleen maar hoe ontzettend ongastvrij ninja-mod is

Met knorrende maag loopt Alexanderr weer verder, maar eens even kijken of die VTC-trutjes alweer aanwezig zijn, hopelijk krijg ik daar iets van voedsel en een gastvrijonthaal

woensdag 24 juli 2002 @ 10:27:42 #141
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5131222
* Net vandaag had Liselotte besloten het nieuwe ontbijttentje eens uit te proberen. Hongerig gaat ze dan maar naar de strandtent, kijken of die al open is.
Hip to be square
pi_5132011
* Remi vind het niet zo erg aangezien hij een beetje misselijk is.
  woensdag 24 juli 2002 @ 12:26:49 #143
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5132433
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 10:19 schreef Alexanderr het volgende:

[..]

Alex kijkt naar dojo topic en ziet eigenlijk alleen maar hoe ontzettend ongastvrij ninja-mod is

dat moet je even uitleggen...
> BTi <
  woensdag 24 juli 2002 @ 20:38:53 #144
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_5138036
Alex bedoelt dat ie gisteren gezellig bij je op visite kwam en als echt Mac-fan even je nieuwste
PowerMac wilde bewonderen, maar dat er in de dojo nog niet een kopje thee of een groet vanaf kon!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  woensdag 24 juli 2002 @ 21:04:28 #145
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5138473
* pluisje wandelt nog eens langs de ontbijterie...waar het op wat discusierende mensen na stil en verlaten is...

Ik zou morgen toch echt heel graag weer een flubbereitje willen

donderdag 25 juli 2002 @ 09:32:05 #146
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5143124
* pluisje komt vol verwachting aangehuppeld, maar treft helaas een dichte deur
  donderdag 25 juli 2002 @ 09:32:56 #147
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5143129
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 20:38 schreef Faat het volgende:
Alex bedoelt dat ie gisteren gezellig bij je op visite kwam en als echt Mac-fan even je nieuwste
PowerMac wilde bewonderen, maar dat er in de dojo nog niet een kopje thee of een groet vanaf kon!
[off-topic] hoe weet hij nou dat ik mac fan ben? en ik wist uberhaupt niet dat hij bij de dojo is langsgeweest... daar gaan we wat aan doen... [off-topic] * ninja-mod vind het ook maar nix dat khalein zomaar met de noorderzon is vertrokken...
> BTi <
pi_5155081
Breakfast is served... COOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMME GETTIT!!!
  vrijdag 26 juli 2002 @ 08:47:49 #149
15029 rickmans
Hasselmans
pi_5155085
* rickmans komt aanrennen van de andere kant van het eiland aangezien hij de verse geuren van de ontbijterie ruikt

Mag ik *hijg* *hijg* *hijg* een ontbijtje *hijg* *hijg* *hijg* van u *hijg* *hijg* *hijg* meneer *hijg* *hijg* *hijg* *hijg* *hijg* *hijg* *hijg*

vraagt rickmans al hijgend

pi_5155095
* Khalein verwelkomt Rickmans. Tussen al het gehijg door meent hij te horen dat deze sportieveling wel een ontbijtje lust... Op zich geen probleem, alleen wat wil Rickmans? De laatste keer dat hij hier was had hij volgens Khalein bier besteld.... Tja, da's wel 2 bruine boterhammen met kaas...
  vrijdag 26 juli 2002 @ 08:56:33 #151
15029 rickmans
Hasselmans
pi_5155107
*hijg* *hijg* *hijg* *hijg*
Mag ik *hijg* *hijg* *hijg* even hier *hijg* *hijg* gaan zitten *hijg* *hijg* *hijg*

vraag rickmans al hijgend....

pi_5155127
* Khalein biedt Rickmans een comfortabele stoel aan. Tjonge, die heeft zich echt de benen van het lijf gerend zeg... Maar ff wachten tot 'ie weer op adem is...
  vrijdag 26 juli 2002 @ 09:01:56 #153
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5155132
khalein! je bent weer terug! * ninja-mod begroet khalein hartelijk...
ik heb wel trek in een ontbijt. zeg khalein , heb je al gezien wat er in de dojo is gebeurt? dat zal zou vast wel bevallen...
> BTi <
  vrijdag 26 juli 2002 @ 09:02:09 #154
15029 rickmans
Hasselmans
pi_5155135
*hijg* *hijg* *hijg* zeg nu ik hier *hijg* *hijg* toch zit *hijg* *hijg* , mag ik iets eten? *hijg* *hijg* heb je een specialiteit *hijg* van het huis of *hijg* zo.

* rickmans komt weer wat op adem

vrijdag 26 juli 2002 @ 09:10:20 #155
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5155161
* pluisje komt enthousiast aangehold

Een flubberteitje graag

pi_5155185
* Khalein had gehoord wat ninja-mod had gepresteerd bij de dojo. Zomaar de gremlin uitgeschakeld: knappe zet! Toch wou hij voor de zekerheid even het lijk zien, ff ter geruststelling en aflsuiting van dit hoofdstuk. Tot zijn verbazing zag Khalein in de bodybag niet het gehate kleine wezentje, maar een zeldzame Fok!iaanse wombat. "Aaai, daar gaat de dierenbescherming alles behalve blij mee zijn, ninja-mod!" Bovendien houdt dit in dat het kleine gedrocht nog ergens op het eiland ronddwaalt!

Om te voorkomen dat mensen de twee (wombats en gremlins) door elkaar gaan halen, hier ff een kleine reminder van waar het om gaat...

en de eerstvolgende die het beeste VOOR mij denkt af te kunnen maken, wordt zonder pardon aan Vixen & Co uitgeleverd....

* Khalein ziet dat Rickmans het inmiddels wel aan wat te bikken toe heeft en brengt hem de special van de dag. Deze bestaat uit een Franse omelet met daardoor een vleugje gorgonzola en hint van lente-ui op een ciabata, een bakje vers fruit in frambozensap, een bakje hongaarse yoghurt met zoetigheden naar keuze en een kop Italiaanse koffie of echte Engelse thee na.

[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 26-07-2002 09:17]

vrijdag 26 juli 2002 @ 09:17:18 #157
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5155193
D-d-dat enge beest leeft nog?

* pluisje springt op de tafel

pi_5155195
* Khalein had de komst van Pluisje al verwacht en had het flubbereitje al in de voorbereiding...

Ga jij maar lekker bij Rickmans zitten, eitje komt d'r zo aan!

vrijdag 26 juli 2002 @ 09:22:58 #159
15029 rickmans
Hasselmans
pi_5155222
Zeg jongedame zegt rickmans tegen pluisje, zou je van mijn tafeltje af willen gaan, ik wil zo graag ontbijten
  vrijdag 26 juli 2002 @ 09:24:06 #160
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5155229
* pluisje klimt voorzichtig van het tafeltje af en gaat met haar beentjes zo ver mogelijk van de vloer op een stoeltje zitten en eet, druk om zich heen kijkend, haar flubberteitje op....

[Dit bericht is gewijzigd door pluisje op 26-07-2002 09:29]

pi_5155245
* Khalein hangt even de goede gastheer uit en loopt bij de tafeltjes langs om te vragen of alles naar wens is... Hmm, er komt weinig respons uit ninja-mod...
  vrijdag 26 juli 2002 @ 09:30:52 #162
15029 rickmans
Hasselmans
pi_5155261
Zeg pluisje, vraagt rickmans, waarom heb jij wel al een ontbijtje....
pi_5155275
* Verwijst Rickmans naar een paar posts geleden (die met de plaatjes erbij)...
  vrijdag 26 juli 2002 @ 09:34:20 #164
15029 rickmans
Hasselmans
pi_5155291
ah daar staat het, sorry Khalein pluisje zat er even voor met haar flubbereitje
pi_5155352
* Khalein kan ninja-mod even helemaal nergens terugvinden...

Dat is vreemd... Net wassie er nog, hmmmm... Geheimzinnig volkje, die ninjas... Maar goed, ehm, ninja-mod... Je ontbijt wordt koud (ook voor jou de special van de dag!)

vrijdag 26 juli 2002 @ 09:57:29 #166
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5155451
* ninja-mod is weer aanwezig... sorry khalein , ik kreeg even een telefoontje op m'n mobiel dat ik prive moest afhandelen.. wat zeg je me nou.... heb ik een wombat gedood? oh nee! dat betekend dus dat de gremlin er nog steeds is.... misschien is het tijd voor wat hulp... toevallig meldde zich gisteren een nieuwe ninja zich bij de dojo dus je weet maar nooit.... het eten is als vanouds heerlijk khalein...

[Dit bericht is gewijzigd door ninja-mod op 26-07-2002 09:57]

> BTi <
  vrijdag 26 juli 2002 @ 09:57:42 #167
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5155454
* pluisje lepelt haar flubbereitje leeg en staat op

Het was lekker Khalein, en ik hoop dat je dat nare harige monster snel te pakken krijgt

* pluisje huppelt in de richting van haar Lieflijke Ranjastalletje....

pi_5174255
* Van de uurtjes in het weekend moet goed gebruik gemaakt worden... Vandaar dat Khalein pas laat, laat op de avond aan zijn zaakje toekomt. Het strand (en vooral enkele zeer aangenaam ogende eilandsters) liet hem maar niet gaan. Uiteindelijk was het zijn knorrende maag die hem deed opstappen...

Es ff in de koelkasten van de Ontbijterie kijken wat er te eten over was gebleven na de stormloop van mensen afgelopen vrijdag. Khalein komt de keuken binnen en ziet direct dat er iets niet helemaal pluis is. Over de grond liggen pannen, kookgerei en glasscherven op een weinig gestructureerde manier verspreid. Kort samengevat: het is een chaos! Bovendien staat de achterdeur wagenwijd open. Maar hoe kan dat? Hij was van binnen uit afgesloten, en de reservesleutels lagen onder de...

Snel gaat Khalein kijken of de sleutels er nog te vinden zijn, maar waar eerst een mooie verzameling glimmendheden lag, pronkt nu een akelige leegte. Hoe? Wie? Wat??? Nergens sporen van inbraak, ogenschijnlijk ontbreken alleen de sleutels en wat stinkt er eigenlijk zo afschuwelijk? Dat kunnen onmogelijk de prosciutto rosetten zijn, maar wat wel? Een korte speurtocht met de neus leidt tot het vinden van iets bijzonder onwenselijks: een hoop stront. En dan niet zomaar een hoop stront, nee, excrementen van een gremlin. Maar die is niet zomaar binnengekomen, die moet al binnen geweest zijn! Zou dat de reden zijn dat de achterdeur laatst ook al open stond? Sjeez, het wordt nu wel heel persoonlijk allemaal, en de gremlin lijkt niet bepaald dom te zijn.

Nou, da's mooi shit... Dat wordt schoonmaken...

zondag 28 juli 2002 @ 09:44:38 #169
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5176189
quote:
Op zondag 28 juli 2002 01:00 schreef Khalein het volgende:
* Khalein komt de keuken binnen en ziet direct dat er iets niet helemaal pluis is.
* pluisje hoort haar naam en komt snel even langs voor een eitje

Jeetje, wat een zooitje hier

pi_5177016
* Onder het motto "Beter laat dan nooit", brengt Khalein pluisje haar zo geliefde flubberteitje.

Aai! Die hand ziet er niet fijntjes uit zeg. Je hebt toch niet geprobeerd rare beestjes te aaien, of wel dan? Een mug zeg je? Sjeez, beesten worden ook steeds gevaarlijker. Ik heb nog wel iets in de keuken dat helpt tegen dergelijke problemen, denk ik... Volgens mijn grootmoeder kwam je een aardig eind door het in te smeren met een combi van makreelolie en citroensap.. Je voelt je er ook niet al te best bij? Ehm, dan weet ik het ff niet, sorry... Hebben we hier geen dokter?

pi_5185922
Goedenmorgen, allen! Vandaag een themadag in de Ontbijterie, en wel American Day. Dat houdt voor de ontbijters in: pancakes met maple syrup/blueberry jam, oversized omeletten, Starbucks coffee en fresh OJ! Verder kun je uiteraard het gebruikelijke ontbijt kijgen (een flubbereitje voor pluisje?)...
  maandag 29 juli 2002 @ 09:42:03 #172
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5186146
* pluisje komt (met hand) aangehuppeld voor haar ontbijtje

1 flubbereitje graag

En een heleboel pancakes

pi_5186162
Ah! Vaste klant! Een flubbereitje en een berg pancakes? Doen we niet moeilijk over... Koffie d'r bij? En hoe gaat het nu met je hand? Beetje beter?

* Khalein snelt de keuken in om voor pluisje een goed ontbijt te halen...

maandag 29 juli 2002 @ 09:57:00 #174
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5186272
Die hand...tja

Koffie??? Ieeeks!!!

Ik wil liever ranja

maandag 29 juli 2002 @ 10:00:18 #175
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5186294
ook de ninja komt na een druk weekend lekker ontbijten bij de ontbijterie... hmm zo'n oversized omelet zie ik wel zitten...
hoe is 't met khalein trouwens?
> BTi <
pi_5186353
Ehm, pluisje... Jij hebt alle ranja op het eiland, ik kan je nog wel een lekker guave sapje of zo aanbieden, maar voor ranja zul je toch bij je eigen toko moeten aankloppen...

En ninja-mod! Goedenmorgen, ontbijt komt er aan! Hoe het met mij gaat? Warm, moe (1 mug op de kamer... ) en aan het werk. M'n collega gaat me straks ook nog verlaten en dan zit ik hier op m'n uppie... *zucht* Maar goed, we gaan vrolijk verder...

pi_5186654
* Khalein brengt alle aanwezigen hun ontbijt. Het valt hem op hoe gezellig het is deze ochtend... Iedereen zit aan één tafel een beetje te soezen en te genieten van de rust...
  maandag 29 juli 2002 @ 12:14:32 #178
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5187604
heerlijk toch? de ninja bedankt khalein voor het heerlijke ontbijt en besluit maar een verkoeling te gaan zoeken in het zwembad van de ranjastal.
> BTi <
pi_5189363
* Khalein vraagt sinds af sinds wanneer de ranjastal een zwembad had? Zat die niet bij de strandtent? Toch eens gaan kijken straks... Maar goed, eerst een zakelijk nieuwtje!

Zaprise!

Beste eilanders... Aangezien de Ontbijterie echt iets voor in de ochtenduren is, en ik toch ook graag iets in de latere uren voor de bevolking wil betekenen, heb ik iets aan de Ontbijterie toegevoegsd. Naast de ingang kunnen jullie nu dag en nacht een video/DVD halen uit de Fok! Videomaat! Jawel: entertainment binnen een paar keer een knopje drukken! Pasjes en tegoeden zijn bij mij aan te vragen en zoals gebruikelijk is het spotgoedkoop. Als je een video hebt gehaald, laat dan ff duidelijk weten hoe en wat, zodat ik daarop (wat voorraad betreft) in kan spelen!
Enjoy!

pi_5198993
Peoples... Het ontbijt staat alweer klaar, en hierboven kun je nog een aardig nieuwtje lezen...
  dinsdag 30 juli 2002 @ 09:18:24 #181
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5199049
* Liselotte besluit de Ontbijterie maar nog eens uit te gaan proberen, in de hoop dat deze nu open is. En inderdaad, hij is open.

Mogge. Wat heeft u allemaal voor lekkers in de aanbieding?

Hip to be square
  dinsdag 30 juli 2002 @ 09:18:59 #182
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_5199053
Na een zware toch door het bos komt Simon aan in het dorp. Hij loopt de ontbijterie binnen en vraagt of het beestje al gevangen is

* Simon bestelt ook even een ontbijtje met vers fruit en veel jus d'orange

R.I.P
pi_5199066
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 09:18 schreef Liselotte het volgende:
Mogge. Wat heeft u allemaal voor lekkers in de aanbieding?
Een goedenmorgen! Welk een aangename verschijning zo vroeg op de dag Je wilt weten wat we in de aanbieding hebben vandaag? Nou...

Vandaag serveer ik als specialiteit een feestelijk Champagne Ontbijt met heerlijke warme broodjes, gerookte zalm, een gekookt ei, diverse vleessoorten, diverse confituren en koffie of thee én een strandbed voor de hele dag...

Ik moet bekennen dat het strandbed anders ook wel beschikbaar is hoor, maar ik vond het wel een aardige 'extra'...

pi_5199083
* Khalein brengt Simon zijn ontbijtje en weet hem te vertellen dat het beestje nog steeds niet gevangen is...

Het lijkt erop dat het beestje het op mij heeft voorzien. Het kan nog een leuke zomer worden...

dinsdag 30 juli 2002 @ 09:26:55 #185
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5199097
ook de ninja komt naar de ontbijterie voor iets lekkers... hmm champagne ontbijt zeg je? hmm doe maar niet... ik ga zo nog trainen in de dojo... iets lichts graag... hmmm een videoautomaat... wat slim... ideaal als er eens een avond nix op de buis is...
> BTi <
  dinsdag 30 juli 2002 @ 09:29:54 #186
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5199114
Mmm, zo'n champagneontbijt lijkt me wel wat. En van die strandstoel wil ik ook wel gebruik maken, heb toch m'n bikini hier onder aan. Weet alleen niet of ik het lang in de zon uithoudt met deze hitte, maar ik kan het altijd proberen.
Hip to be square
pi_5199142
Een Champagne Ontbijt voor Liselotte, alsjeblieft! Kies maar een stoel uit and enjoy!

Tja, en dan iets lichts voor ninja-mod... Ik denk zelf aan een Japanese-style omelet met lychees en aarbeien 'on the side' en een glas vers kokossap (lekker koud en met kokosfluff uiteraard)... Op deze manier krijg je een boel energie binnen op een verantwoorde manier!

pi_5199147
Goeden morgen..

De wachter die tijdenlang op het strand op wacht heeft gestaan komt binnen en besteld een ontbijtje.. Straks moet hij weer terug maar tot dat moment kan hij even ontbijten

die by the sword
pi_5199163
Wow... Een Pretorian Guard... Jullie lusten nogal wat, of niet dan? Wat dacht je van een traditioneel Engels ontbijt? Bangers, mash, beans, bacon...
  dinsdag 30 juli 2002 @ 09:35:43 #190
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_5199164
Ohh . het beestje heeft het op u voorzien. nu ja mocht ik het tegen komen op m'n jachttochten in het bos , dan kan ik niet garanderen dat het beestje de confrontatie overleeft.

Simon klopt zacht op de loop van z'n high-tech geweer.

Wel een lekker ontbijtje serveert u.

R.I.P
pi_5199185
Valt wel mee hoor , Ik ben niet zo'n grote eter, maar een engels ontbijt gaat er altijd in. Met veel bacon en eieren graag .

Dan ziet hij de mooie vrouw die hij eerder zag bij de strandtent .. en zucht zachtjes..

die by the sword
pi_5199226
* Khalein brengt de Pretorian Guard een Engels ontbijt met extra eggies en een vrachtlading bacon

Hij maakt op de weg terug naar de keuken nog ff een praatje met Simon.

Dus, je gaat op jachttochten op het eiland? Oppassen dat je geen wombats aanziet voor gremlins, okay? Wombats zijn een beschermde diersoort! En mocht je de gremlin tegenkomen: laat hem dan alsjeblieft leven, ik heb nogal de behoefte dat gedrocht persoonlijk een en ander duidelijk te maken...

dinsdag 30 juli 2002 @ 09:50:20 #193
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_5199273
Wees niet bang, Ik ben eigenlijk op jacht naar groot wild, dat kleine grut is geen lol aan te beleven , maar een Grottrol of wilde Gazturano dat zijn pas beesten van formaat. Jammer dat de velociraptors al tijden zijn uitgestorven.

Ik wilde je alleen een plezier doen als ik dat kleine mormel van je tegen kom om die ook maar tussendoor af te schieten.

R.I.P
  dinsdag 30 juli 2002 @ 09:52:13 #194
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5199294
* Liselotte ligt languit op de strandstoel, genietend van haar champagneontbijt.
Hip to be square
pi_5199330
De Guard trekt eindelijk eens de stoute schoenen aan en loopt naar de beeldschone jonge vrouw.

Ehmm mevrouw .. Sorrie dat ik het vraag .. maar zou ik .. En hij wijst naar de strandstoel naast haar.

die by the sword
  dinsdag 30 juli 2002 @ 10:05:17 #196
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5199388
* Liselotte bloost, ze herkent de mysterieuze aantrekkelijk man in uniform meteen.

Ja natuurlijk * zegt ze enigzins verlegen en overdonderd

Hip to be square
pi_5199443
De Guard legt z'n wapen opzij en doet z'n bepantsering af.
ook z'n jas gaat uit.

Hij gaatzitten op de strandstoel en geniet van het zonnetje.

De zon brandt op z'n shirt en leren broek . zodat hij maar even een kleedhokje ingaat en terug komt met een stapeltjekleding en alleen gekleed is in een driekwart lange leren broek met dito riem met toch een kleine dolk aan z'n zijde (Hij blijft natuurlijk een wachter)

Hij besteld aan de eigenaar van de Ontbijterie een grote kan ijswater

Dan gaat hij op de strandstoel liggen ..

Hopelijk shockeerd hij de mooie vrouw niet te erg in deze kledij, maar het is erg warm en hij is nog vrij van dienst.Maar toch durft hij niet echt naar de vrouw te kijken.

die by the sword
  dinsdag 30 juli 2002 @ 10:22:06 #198
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5199521
* Even is Liselotte teeurgesteld omdat de man zo snel weer opstaat en verdwijnt, maar dan ziet ze dat hij naar de kleedhokjes loopt.
Al snel is hij terug en moet Liselotte moeite doen om haar mond niet open te laten vallen.

Wat een lichaam

Meestal is ze vrij voortvarend als het om mannen gaat, maar deze man maakt iets heel anders in haar los. Een soort verlegen kant van zichzelf die ze nog niet kende.
Ze weet dan ook niet wat te doen en neemt nog maar een slokje champagne, misschien geeft dat haar wat moed.

Hip to be square
pi_5199544
* Khalein komt langs met de kan ijswater voor de Pretorian Guard en ziet hoe hij en Liselotte blikken uitwisselen...

Gna, gna, gna... Lang leve de magie van het samen ontbijten...

pi_5199635
De Guard bedankt Khalein voor het ijswater en schenkt een glas in .. Hij kijkt naar de mooie vrouw en vraagt haar of ze ook een glas wil ..

Hij schenkt vast een tweede glas in en ziet hoe druppeltjes condens ontstaan aan de buitenkant van het glas door het verschil van temperatuur tussen glas en inhoud. Een van de druppeltjes blijft even onderaan het glas hangen en valt dan in het zand. een kratertje achterlatend

die by the sword
  dinsdag 30 juli 2002 @ 10:38:02 #201
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5199698
* Liselotte volgt zijn blik en ziet de druppel vallen. Als ze weer opkijkt, kijkt ze recht in zijn ogen... sprakeloos kan ze niets anders doen dan staren.
* Dan geeft hij haar het glas water aan en is de betovering van het moment verbroken.
Hip to be square
pi_5199743
De Guard slikt even als zijn ogen de ogen van de mooie vrouw kruisen.. Hij wordt een beetje rood en neemt een slok van z'n water en veslikt zich prompt ..

Hij weet zich eigenlijk geen raad met de situatie..

die by the sword
  dinsdag 30 juli 2002 @ 10:48:38 #203
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5199816
* Als Liselotte ziet dat de Guard zich verslikt, twijfelt ze geen moment en klopt hem op z'n rug. Het is al snel weer over en dan voelt ze zich een beetje stom, zo erg was het niet.

Sorry als ik een beetje hardhandig was. Overblijfsel van m'n nannytraining om iemand die zich verslikt meteen vast te grijpen.

Hip to be square
pi_5199943
De guard voelt de hand van de vrouw op z'n rug .. het helpt wel...

U was helemaal niet hardhandig , uw handen zijn juist erg warm en zacht .. zegt hij blozend..

Ehm heeft u misschien zin om mee te gaan naar het strand.. stameld hij .. Hij wordt nog roder maar het hoge woord is er uit ..

die by the sword
  dinsdag 30 juli 2002 @ 11:07:37 #205
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_5199980
Simon verlaat na z'n ontbijt de ontbijterie en gaat weer het bos in.. Z'n veritech staat daar nog en hij moet het seismologisch verschijnsel aan de zuidkust eens nader bestuderen
R.I.P
  dinsdag 30 juli 2002 @ 11:45:53 #206
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5200362
de ninja geniet van het heerlijke ontbijt.... toppertje khalein! zaalig! dan ziet hij plotseling het tafreeltje met de preatorian guard en liselotte... hmmm goed , die kan ik dus wel vergeten .
de ninja bedankt khalein nogmaals en vertrekt weer....
> BTi <
  dinsdag 30 juli 2002 @ 12:00:14 #207
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5200520
Ja Maareh, je mag wel je zeggen hoor. Ik heet Liselotte.
Hip to be square
pi_5200630
ohw .. dat is wel een hele mooie naam, die wel past bij een mooie vrouw zoals jij .. ehmm tja ik ben kronar.

maar het strand lijkt je wel wat... laten we dan daar heen gaan .. daar is meer ruimte en mooier aan omgeving

die by the sword
pi_5200642
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 12:09 schreef Pretorian_Guards het volgende:
maar het strand lijkt je wel wat... laten we dan daar heen gaan .. daar is meer ruimte en mooier aan omgeving
Zeg eens... Wat is er tegen op mijn interieur? Nou??? Hmmmm????
pi_5200680
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 12:11 schreef Khalein het volgende:

[..]

Zeg eens... Wat is er tegen op mijn interieur? Nou??? Hmmmm????

Je kan beter vragen wat er niet mis is.
pi_5200714
Er is helemaal niets tegen je interieur , maar geef toe er gaat niets boven strand zee en zon ..

Hij vraagt nog om een picknickmand vol met voorraad en een koelbox met drankjes en wacht op Liselotte om naar het strand te gaan

die by the sword
pi_5200716
Ah, Remi, vrolijke stapper! Hoe was het gisteren? Nou? Hmmmmmmmmmmm????? (hint hint, wink wink, nudge nudge)
  dinsdag 30 juli 2002 @ 12:17:49 #213
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5200738
* Kasper komt een lekker (laat) ontbijtje halen en ziet dat lekkere wijf van gisteren vertrekken met één of andere vreemde snuiter.

Hoi Liselotte, waar gaan jullie heen?

dinsdag 30 juli 2002 @ 12:19:09 #214
17147 Liselotte
Dazed and confused
pi_5200757
Aangenaam kennis te maken, Kronar.

Hi Kasper, we gaan naar het strand.

* Liselotte pakt haar spullen op, Kronar de zijne en samen lopen ze, nog wat onwennig pratend en zwijgend naar het strand.

Hip to be square
  dinsdag 30 juli 2002 @ 12:22:40 #215
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_5200805
Veel Plezier* roept Kasper het stelletje na.
pi_5202308
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 12:16 schreef Khalein het volgende:
Ah, Remi, vrolijke stapper! Hoe was het gisteren? Nou? Hmmmmmmmmmmm????? (hint hint, wink wink, nudge nudge)
Geweldig x10

d'r knuffels zijn super

woensdag 31 juli 2002 @ 11:48:27 #217
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5213397
de ninja merkt tot zijn verbazing dat de ontbijterie doodstil is...
khalein? wat is er aan de hand joh?
> BTi <
pi_5213475
Ik vermoed dat het aan het weer ligt. Als dat het niet is, dan ZOU het volgende het geval kunnen zijn...

- Liselotte ligt met de Pretorian Guard te spartelen in het water...

- pluisje rent in haar roze badpak ergens rond om aan de mensen te ontkomen die haar willen knuffelen...

- Remi is op zoek naar Hanneke om haar te knuffelen...

- Kasper verwerkt het verlies van Liselotte aan de Pretorian Guard met de nodige cocktails bij de strandtent...

- Simon zit weer eens in een andere dimensie

- Jij bent laat

Zoiets?

woensdag 31 juli 2002 @ 16:12:14 #219
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5217278
nou ja dat lijkt me duidelijk, niet ? morgen een nieuwe poging!
> BTi <
  donderdag 1 augustus 2002 @ 09:43:50 #220
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5226234
de ninja komt weer langs bij de ontbijterie maar ziet wederom niemand! vreeemd hoor...
> BTi <
pi_5226268
Hey, ninja-mod.... Tja, met het weer van de laatste dagen hebben mensen kennelijk niet echt meer de puf om hier helemaal heen te lopen en is het dus verdomde rustig. Maar ach, de rust vind ik op zich niet zo erg hoor. Je hoeft maar een arm te bewegen en het zweet loopt alweer bij het voorhoofd omlaag Maar goed... Ontbijtje?
  donderdag 1 augustus 2002 @ 10:32:51 #222
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5226726
* pluisje komt weer eens aangehuppeld voor een flubbereitje

Hoi Khalein, heb je misschien ook een glaasje chocomel?

pi_5226749
Chocomel? Hey, da's weer eens wat anders! Uiteraard is er Chocomel Zal ik voor jou een extra groot, lekker gekoeld glas brengen? Flubbereitje was al in the making (er wordt rekening met je gehouden )
  donderdag 1 augustus 2002 @ 10:38:33 #224
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5226804
Ja lekker koud glas glas chocomel, met een rietje

* pluisje nestelt zich aan haar vertrouwde tafeltje

donderdag 1 augustus 2002 @ 11:20:05 #225
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5227184
ah , toch nog mensen! oh khalein verras mij maar eens qua ontbijt... komt goed denk ik!
> BTi <
pi_5227262
Okay dan, eerst pluisje even haar flubbereitje en Chocomel brengen...

* Alstublieft zeggen doet

Nu eens nadenken over wat ik ninja-mod voor ga schotelen.. Iets lichts of iets zwaars???

donderdag 1 augustus 2002 @ 11:31:43 #227
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_5227976
Goed, ninja-mod, voor jou een ontbijtje van het 'thuisfront'... Jawel , een echt Japans ontbijt bestaande uit een kommetje rijst, rauwe ei, soja, gedroogde pruimen en gedroogde zeewier. Enjoy
  donderdag 1 augustus 2002 @ 12:44:17 #229
33342 Dumpie
Crazy!!!!!!!!!!!!
pi_5228113
Hoe krijg je dat s'ochtends naar binnen?
LiFe is Sweet, LiFe is Bitter.
pi_5228139
Och, het was laat op de ochtend, dus ik dacht: "Kom, laat ik eens iets anders proberen..." Bovendien hebben we hier met een ninja te maken, die horen er wel van te kunnen genieten!

hoe zijn de ontbijtjes in het leger???

donderdag 1 augustus 2002 @ 12:58:18 #231
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5228285
ha lekker! khalein weet wat ie een ninja kan voorzetten!
enne ; ik kan het ook niet 7 dagen in de week eten hoor... dan gaat het fout.... heerlijk khalein , m'n complimenten! >>eten in het leger? euhh geen flauw idee... moet ik dat weten dan?
> BTi <
pi_5245224
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 12:58 schreef ninja-mod het volgende:
eten in het leger? euhh geen flauw idee... moet ik dat weten dan?
Eyh! Mister ninja-mod! Lekker ontbijtje dus, mooi... Volgende keer toch maar iets anders?

De vorige post was een respons op die van Dumpie, alleen heeft ze zich nog niet weer laten zien helaas Tja, sommige gasten komen nou eenmaal alleen voor het ontbijt en niet voor de conversatie

maandag 5 augustus 2002 @ 09:42:17 #233
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5268034
de ninja komt aan bij de ontbijterie en ziet wederom dat het erg rustig is... eej khalein , ben je er wel?
> BTi <
pi_5268110
oeh! ik ben een keer op tijd voor de onbijterie
Lieve lieve Khalein *kwijl kwijl slijm slijm* doet u mij maar 2 warme croissantjes met ham & kaas en een beker melk

(ben over 5 min weer pleite want vandaag heb ik weer een meeting, you know

pi_5268139
aw, je bent er niet... helaas peanutbutter

bye bye

pi_5278124
Zo, daar wassie dan eindelijk weer. Lekker een lang weekend genoten, maar uiteindelijk toch heimwee naar de Ontbijterie...

Wie kan ik waarmee happy maken?

dinsdag 6 augustus 2002 @ 09:40:02 #237
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_5278364
mij kun je erg blij maken met je fameuze ontbijtbuffet! fijn dat je er weer bent khalein... * ninja-mod heeft erg trek....
> BTi <
pi_5278386
* Khalein is blij in elk geval één van z'n vaste bezoekers weer te zien en verwelkomt hem met open armen (knuffelen doen we elders hoor ). Hij verwijst ninja-mod naar de ontbijtbar waar vanmorgen alles er erg Zweeds uit ziet. Broodjes met zalm en makreel, maar ook met kaas en heerlijke boerenjam!

Leef je uit!

pi_5278536
* Remi wandelt de ontbijterie binnen waar hij Khalein begroet, na een dagje knuffelen met Hanneke kan hij nu wel een goed ontbijtje gebruiken om wat energie te krijgen. Hij zou een broodje met gebakken ei en een glaasje spa fruit (lemon cactus) wel kunnen waarderen.
pi_5278548
Een broodje met gebakken ei en een glaasje spa fruit lemon cactus? Ga maar zitten, het komt er zo aan! Enneh, niet teveel details over de voorgaande dag vrijgeven he... Dames houden van hoffelijke heren...
pi_5278651
* Remi gaat zitten aan een tafeltje, pakt z'n mes en vork en begint te rammend op de tafel te schreeuwen: "FOOD" "FOOD" "FOOD".

ps: ze knuffelt erg goed

pi_5278678
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 11:17 schreef Remi het volgende:
* Remi gaat zitten aan een tafeltje, pakt z'n mes en vork en begint te rammend op de tafel te schreeuwen: "FOOD" "FOOD" "FOOD".

ps: ze knuffelt erg goed

* Khalein brengt de ongeduldige Remi zijn ontbijtje...

Was het jou niet opgevallen hoe soepel Fok! liep of zo?
Enneh, vertel Hanneke maar wat je van d'r knuffels vindt...

pi_5278749
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 11:21 schreef Khalein het volgende:

[..]

* Khalein brengt de ongeduldige Remi zijn ontbijtje...

Was het jou niet opgevallen hoe soepel Fok! liep of zo?
Enneh, vertel Hanneke maar wat je van d'r knuffels vindt...

* Remi *smikkelt*

Volgens mij weet ze dat wel.

pi_5278769
Stelletje knuffeljunks... Nja, als jullie maar lol hebben... Kopje koffie na? Kopje thee? iets anders?
pi_5278829
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 11:31 schreef Khalein het volgende:
Stelletje knuffeljunks... Nja, als jullie maar lol hebben... Kopje koffie na? Kopje thee? iets anders?
* Hugmeister heeft nog wel zin in een glaasje spa fruit
pi_5278914
* Khalein brengt Remi nog een glas Spa Fruit lemon cactus en wenst hem alvast een prettige middag... Door het ontbreken van de meeste vaste gasten, heeft hij wat tijd over en besluit Khalein een paar rackjes pool te gaan schieten.

Na zichzelf volledig te hebben ingemaakt, hopst hij de zaak weer in om alles schoon te maken. Onderweg naar binnen loopt hij langs de Fok! Videomaat die er nog steeds bijzonder ongebruikt bij staat...

pi_5279025
Hoi
Hier ben ik nog nooit geweest
Ik wil wel een lekker warm broodje met jus dorange
pi_5279082
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 11:51 schreef -Mk- het volgende:
Hoi
Hier ben ik nog nooit geweest
Ik wil wel een lekker warm broodje met jus dorange
* Khalein ziet een nieuwe gast en verwelkomt hem in zijn zaak...

Goedenmorgen! Waar kan ik je mee van dienst zijn? Een warm broodje en wat jus d'orange? No probs! Kies een plek uit en geniet zo lang van het uitzicht. Je kunt ook een potje pool spelen of de jukebox wat aandacht geven Zoals je ziet is er ook nog een Zweeds buffet vandaag. Als je keuze een warm broodje blijft, mag ik dan weten wat je daar het liefst op hebt?

pi_5279100
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 11:57 schreef Khalein het volgende:

[..]

* Khalein ziet een nieuwe gast en verwelkomt hem in zijn zaak...

Goedenmorgen! Waar kan ik je mee van dienst zijn? Een warm broodje en wat jus d'orange? No probs! Kies een plek uit en geniet zo lang van het uitzicht. Je kunt ook een potje pool spelen of de jukebox wat aandacht geven Zoals je ziet is er ook nog een Zweeds buffet vandaag. Als je keuze een warm broodje blijft, mag ik dan weten wat je daar het liefst op hebt?

Het duurste wat je hebt

Btw. mooi uitzicht!

* -Mk- loopt naar jukebox en zet muziekje op

pi_5279153
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 11:59 schreef -Mk- het volgende:
Het duurste wat je hebt

Btw. mooi uitzicht!

Mooi uitzicht... Hah, dat zeggen ze allemaal als ze Liselotte zien Maar goed, je wilt het duurste beleg op je warme broodje? Tja, doorgaans zijn de prijzen hier erg laag, de meeste dingen gaan tegen kostprijs. Toch bewaar ik in de speciale koelkast nog wel eens iets bijzonders, gegrilde Fok! Fazant om precies te zijn. Het WWF zou het niet te weten moeten komen eerlijk gezegd, gezien de zeldzaamheid van het beestje. Maar het is mild vlees.. Hmmm..... En dan een beetje intelligent gekruid en wat Micronesische dressing d'r bij... Jumz!
pi_5279194
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 12:05 schreef Khalein het volgende:

[..]

Mooi uitzicht... Hah, dat zeggen ze allemaal als ze Liselotte zien Maar goed, je wilt het duurste beleg op je warme broodje? Tja, doorgaans zijn de prijzen hier erg laag, de meeste dingen gaan tegen kostprijs. Toch bewaar ik in de speciale koelkast nog wel eens iets bijzonders, gegrilde Fok! Fazant om precies te zijn. Het WWF zou het niet te weten moeten komen eerlijk gezegd, gezien de zeldzaamheid van het beestje. Maar het is mild vlees.. Hmmm..... En dan een beetje intelligent gekruid en wat Micronesische dressing d'r bij... Jumz!

Klinkt lekker Doe maar!
En een gekookt eitje? Alstublieft?
pi_5279237
* Khalein brengt -Mk- (ook wel bekend als Mission) zijn volkomen verkeerde maar wel errug lekkere broodje, een glas verse (en koele) jus d'orange en een eitje. Hij ziet dat het inmiddels alweer middag is en vraagt zich af wat hij zo na sluitingstijd eens zal gaan doen...

Weet je, ik ga maar es ff bezig met mijn nieuwe woonruimte bij Faat inrichten...

pi_5279265
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 12:13 schreef Khalein het volgende:
* Khalein brengt -Mk- (ook wel bekend als Mission) zijn volkomen verkeerde maar wel errug lekkere broodje, een glas verse (en koele) jus d'orange en een eitje. Hij ziet dat het inmiddels alweer middag is en vraagt zich af wat hij zo na sluitingstijd eens zal gaan doen...

Weet je, ik ga maar es ff bezig met mijn nieuwe woonruimte bij Faat inrichten...

Thank you

Succes!

pi_5279270
Maar ik zit hier nog goed... gaat de boel dicht nu?
Heb het nog niet eens op
pi_5279303
Smikkel smikkel
pi_5279325
De boel blijft nog wel ff open hoor, ik jaag de klanten niet zomaar weg natuurlijk

Enjoy!

* Khalein verdwijnt weer in de keuken

pi_5279338
Hey, wat leuk.... Een vol topic...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')