Iedereen goed opgelet
Want dit is je grote kans
Luister goed naar wat ik zeg
Want hier komt de kabouterdans
Elke jongen kiest nu eerst een kabouter meisje uit
Neem haar vast bij de hand en doe een stap voor uit
Daar gaan we
Draai een keer in het rond
Stamp met je voeten op de grond
Zwaai je armen in de lucht
Ga nu zitten met een zucht
Stap nu rond als een gans
Zo gaat de kabouterdans
Kom lui jij mag nu met mij dansen
Dansen ik word daar zo moe van, van dansen
Ik dans niet meer mee
Ik ga slapen
Ja dat ging al reuze goed
Maar we zijn nog lang niet klaar
Wij doen gewoon die dans opnieuw
Maar twee keer na elkaar
etc...
* Kasper doet zelf alle verschillende stemmetjes en heeft plezier voor tien.
En het kampvuur knappert lekker verder
quote:Hanneke vind dit wel een goede toost, en klinkt mee. Haar reukvermogen concentreert zich op knapperdend hout, en ze voelt de warmte van het kampvuur haar lichaam omringen... Ze dwaalt weg in gedachten...
Op zaterdag 13 juli 2002 00:47 schreef Khalein het volgende:
* Khalein zit met een vol glas Canij-wijn naast Hanneke en staat op het punt even de glazen te klinken... "Op de toekomst..."En het kampvuur knappert lekker verder
quote:hmz..... komt er nog een vervolg?
Op zaterdag 13 juli 2002 01:02 schreef Khalein het volgende:
* We schrijven enige tijd later. Hanneke en Khalein hebben nog lang van het vuur en elkaar kunnen genieten, maar een eerste date hoefde wat hen beide betreft niet direct in bed te eindigen (gokje). Nadat Khalein Hanneke naar huis had gebracht, zocht hij zijn tent weer op, poetste zijn tanden, pakte z'n teddybeer en ging slapen...
[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 13-07-2002 16:13]
quote:Hanneke besluit dat het best eens verkeerd kan overkomen voor Khalein als ze zomaar zou weglopen zonder uitleg, dus besluit ze uit te leggen aan hem dat ze erg moe is. Dat heeft ze wel vaker, en dat is best vervelend. Ze legt uit dat het niet door Khalein komt. Ze verteld hem zelfs dat ze het gisteren heel fijn vond bij het kampvuur en dat ze wel van jongens houd die niet uit zijn op "scoren", maar gewoon gezellig, rustig alles opbouwen...
Op zaterdag 13 juli 2002 16:13 schreef Khalein het volgende:
* Khalein vraagt zich af waar Hanneke zomaar heen gaat... Heeft hij iets verkeerd gezegd? Had hij vannacht toch meer moeten proberen??? Hanneke zegt dat ze moe is? Ohw dear, hopelijk volgt hierop geen hoofdpijn...
Alleen 1 probleempje...
Hanneke heeft klier zin
En het antwoord is inderdaad een uitgesproken 'nee'. Nog net op tijd komt Khalein er aan en pakt Hanneke bij de hand. Er is een kort moment waarin niet meer dan dromerige blikken worden uitgewisseld... Met een blosje op de wangen vraagt Khalein of Hanneke hem en zijn picnicmand wil vergezellen richting een rustig plaatsje op het strand...
quote:Dát wil Hanneke natuurlijk wel. Khalein legt een deken op het zand en pakt de picknickmand uit; kaarsjes, broodjes, canij-wijn, stokbrood, smeerkaas etc etc
Op donderdag 18 juli 2002 13:28 schreef Khalein het volgende:
* Met welk een Romeo & Juliette verhaal hebben wij hier te maken, mensen? Is het voorbestemd dat deze twee zielen elkaar blijven mislopen? Nee toch?En het antwoord is inderdaad een uitgesproken 'nee'. Nog net op tijd komt Khalein er aan en pakt Hanneke bij de hand. Er is een kort moment waarin niet meer dan dromerige blikken worden uitgewisseld... Met een blosje op de wangen vraagt Khalein of Hanneke hem en zijn picnicmand wil vergezellen richting een rustig plaatsje op het strand...
quote:gehehe *lol*
Op donderdag 18 juli 2002 14:12 schreef Remi het volgende:
Hebben ze geen McDonald's hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |