abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juli 2002 @ 21:05:42 #76
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5025109
LD.......hij was het die Pluisje in de troon hielp. Of hij nou de ideale man is om mee in zee te gaan. Ik heb liever iemand die achter Tara staat. Een wat ouder iemand, van Tara's tijd.

* Dagobert gaat achterover zitten wrijft wat over zn kin. Hij tikt wat op zn laarzen en komt plots weer overeind.

Is Vixen geen idee? Dit zat altijd vol snode plannen.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 juli 2002 @ 03:16:50 #77
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_5045839
LD lijkt me inderdaad geen goed idee. Of hij moet tegenwoordig erg ontevreden over onze prinses zijn. Wat betreft Vixen, woont ze tegenwoordig nog wel op het eiland?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 17 juli 2002 @ 18:31:07 #78
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5053499
Ik weet het niet, heeft U geen bode die U naar Vixens kasteel kan sturen? Ik heb haar dacht ik laatstelijk ngo wel gezien, dan zou hij haar hier heen kunnen brengen om met ons te overleggen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 juli 2002 @ 21:25:40 #79
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_5055611
Ik heb een beter idee. Misschien wisten jullie het nog niet, maar ik heb tegenwoordig een nieuwe levensgezellin. Ze is momenteel beneden in het dorp, boodschappen doen. Ik bel haar wel even om te vragen of ze even een omweg maakt via Vixen's kasteel, kijken of ze er is.

* TARAraboemdijee loopt naar de telefoon, belt, en vraagt de vrouw aan de andere kant van de lijn om langs Vixen's kasteel te rijden en haar, als ze er is, uit te nodigen mee te gaan naar de villa. Voordat hij weer gaat zitten schenkt hij zijn bezoek wat bij

Wees gerust mijn vrinden, ze is absoluut betrouwbaar.

Jojo's supermarkt - deel 3

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 17-07-2002 22:09]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 17 juli 2002 @ 21:36:24 #80
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5055785
Daar ga ik vanuit mijn heer, ik hoop dat er snel een reactie komt. Tot die tijd zal ik snel naar Mythus burcht lopen om de troepen te informeren, ze zullen wel ongerust zijn.
* Dagobert drinkt z'n glas snel leeg en staat op. Met ferme passen verlaat hij de ruimte, pakt zn cape uit de gardarobe en met een vlotte tred loopt hij naar Mythus Burcht.
pi_5056647
* VixenFromHell komt aan bij de villa en stapt uit de auto

Hmmm lang niet geweest...

* Beelden van lang geleden schieten door Vixen's hoofd...

Nobody ever seems to remember life is a game we play
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 juli 2002 @ 22:34:48 #82
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_5056706
* TARAraboemdijee kijkt op als hij een auto hoort naderen. Hij draait zich om naar de deur als er wordt aangebeld. Even later komt de butler binnen, gevolgt door twee mooie vrouwen. Zoveel schoonheid bij elkaar heeft hij nog nooit in zijn huis gehad.

Vixen!!! wat goed om je te zien, het is me alweer een tijd geleden zeg!

* TARAraboemdijee loopt met grote stappen op de linkse vrouw af en begroet haar hartelijk. Dan draait hij zich om naar de andere vrouw en geeft haar een zoen

My little sparrow, mijn liefste, welkom thuis. Is alles gelukt?

* Angelique knikt stilletjes en gaat met de boodschappen richting de keuken.

Kom je er straks ook even bij Angelique?

* Angelique zegt dat ze eerst even de boodschappen opruimt en er dan aankomt

* TARAraboemdijee richt zich weer naar Vixen

Kom verder, laat ik je even voorstellen aan Rebel_girl en Mythu. Dagobert verwacht ik ieder moment terug. Deze groep kwam bij me langs met een voorstel dat jou misschien ook wel interesseert.

pi_5056752
Rebel Girl? die ken ik ergens van... ff denken..
pi_5056815
Ah ik weet het weer, die wou mij ooit al eens van het eiland aftrappen is ze van gedachten veranderd? zou wel eens willen weten waarom
  woensdag 17 juli 2002 @ 22:42:39 #85
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5056821
* Enkele droge kloppen klinken op de deur. De butler doet open en Dagobert loopt met hem mee naar binnen. Zijn cape verdwijnt in de gardarobe, alleen zijn mes steekt hij bij zich. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn met vrouwen.

Goeieavond samen, hallo Vixen, goed ook jou hier te zien.

woensdag 17 juli 2002 @ 22:54:01 #86
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5057017
We willen het eiland overnemen, het gaat helemaal de verlkeerde kant op op dit moment. Daar moeten we met zn allen wat aan doen, dat is waarom we je hulp goed kunnen gebruiken.
pi_5057050
het word wel een beetje een ranja eilandje ja, en een beetje saai en "lief" enzo
  donderdag 18 juli 2002 @ 15:04:14 #88
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_5063789
* verveelt staat rebel in de schaduw toe te kijken hoe de rest druk aan het onderhandelen is, al dat praten is niets voor haar.

dagobert verteld haar kort wat er in de burcht van mythu is gebeurt.
rebel kan het wel begrijpen, soldaten, krijgers zoals zij zelf kunnen niet zon lange tijd stil zitten in afwachting.
na kort overleg besluit rebel terug te keren naar de burcht.
de manschappen moeten voorbereid en getraint worden en rebel_girl is de aangewezen persoon.

rebel zet een stap naar voren zodat ze nu, en eigenlijk voor het eerst sinds ze hier de kamer betreden, in het volle licht staat.
zonnestralen weerkatsen op haar goudblonde haar en doen haar lichtblauwe ogen twinkelen.
de schoonheid staat echter in schril contrast als je haar vuile en bemodderde kleren ziet en hoe hard ze ook haar best doet, sinds die demoon haar ziel heeft beroert en haar persoon totaal heeft verandert, is ze niet meer de dame die ze ooit was...

dames en heren, ik zal terug keren naar de manschappen om hen voor te bereiden op het komende werk.
ik dring u aan de onderhandelingen zo snel mogelijk af te ronden zodat we in aktie kunnen komen.

* na instemmend geknik van de aanwezigen loopt rebel achter de bediende aan naar buiten.
daar stapt ze op een van de paarden en haast zich terug naar de manschappen.

alerta, alerta, alerta antifascista
  maandag 22 juli 2002 @ 21:31:02 #89
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5114257
Jah, het wordt inderdaad een saai ranja-eiland dat kan echt niet. Het eerste wat we moeten doen is Prinses Pluisje afzetten en dan Tara in de troon helpen. Vervolgens kunnen we met of zonder geweld zoren dat alles zo gaat als wij willen.
  zaterdag 27 juli 2002 @ 01:04:52 #90
26938 Mythus
flying around to help people
pi_5164846
* Wham!!! opeens stijgt er een hoop rook op en weg is Mythus
Ther is no 'Friendly fire'
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 10:36:32 #91
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5316882
* Een doodse stilte hangt in het Maison de Merles. Niemand weet goed wat hij moet zeggen. Een stilte kwetst niemand. Aan de lucht is te voelen dat er een zeker spanning hangt. Vier mensen, één doel, het lijkt zo simpel. De tijd tikt, de drank vloeit en de rust blijft. Ze weten niet wat ze van elkaar kunnen verwachten, of ze elkaar kunnen vertrouwen en wat de anderen willen.

Het grote doel is bekend, de macht, de totale macht. Het tegen gaan van de toeristische industrie, het terugbrengen van de rust op het eiland. En niet te vergeten, het bewaren van de rust op het eiland. Ten tijde van TARA als prins van het eiland, toen was het goed toeven hier. Geen last van commercie en die enkele indringer werd met harde hand aangepakt. Nu zit de enkele indringer in een boerderijtje in de bergen, alleen gelaten, vergeten. En de goede prins bevind zich onder dit gezelschap. De periode met ranja heeft zijn langste tijd gehad. Tijd voor actie.

Ik bekommer me om pluisje, jullie doen de rest.

* Zonder verder een woord te zeggen loopt Dagobert met grote passen weg, hij gespt zijn zwaard om, slaat zijn cape om, kijkt of alles er nog in zit en stapt de deur uit. Het regent, zachtjes vallen de druppels op de cape. De sfeer is gemoedelijk, rustig, veel te rustig.

Voorzichtig loopt Dagobert richting het dorp. Niet over de weg, achterlangs, door het veld. Op zoek naar zijn prooi.

pi_5553894
* rebel en haar metgezel komen de villa binnen gelopen.
een bediende brengt hen meteen naar de kamer waar het bonte gezelschap nog steeds zit te vergaderen.

hoe staan de zaken hier? hebben jullie al een concreet plan??

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 augustus 2002 @ 16:33:37 #93
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_5557626
* TARAraboemdijee neemt het woord.

Ik ben klaar met alle voorbereidingen. Wij wachten momenteel op het moment dat Pluisje ontvoerd wordt zodat ik in een bliksemactie mijn intrek in het paleis kan nemen en de troon opeis. Angelique zal mij vergezellen. Even als mijn persoonlijke bewaking die mij tijdens de staatsgreep zal beschermen en de weg naar het paleis vrij zal maken.

pi_5568004
* rebel_girl krijgt een bericht door van dagobert dat de ontvoering is geslaagt.

tara, de slag is aan jou.
ik zal mijn leger opdracht geven paraat te staan, zeg maar waar je ons nodig hebt.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 augustus 2002 @ 16:32:23 #95
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_5572479
OK, we vertrekken nu naar het paleis. Het leger kon wel eens nodig zijn om het paleis binnen te komen. Evenals eventuele protesten op straat na mijn toespraak, ook al is deze misleidend.

* TARAraboemdijee loopt met Angelique naar buiten en ze stappen in zijn limousine. In het gevolg van zijn persoonlijke wacht vertrekt hij in de richting van het Paleis wat hij ooit zelf heeft laten bouwen

woensdag 2 oktober 2002 @ 23:38:58 #96
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_6081701
* Dagobert komt aan bij het Maison de Merles. Het lijkt verlaten, de ramen van het Paleis zijn verlicht. Tara zal daar dus wel zijn. Dagobert klopt aan bij het maison. Een bediende doet open.

Goeieavond mijnheer, U wenst?

Goedenavond, ik ben Dagobert, ik kom hier voor Rebel

Het spijt me meneer, ze is niet meer hier. Ze is vertrokken. Ik heb hier denk ik een brief voor U

* De bediende loopt naar binnen en is binnen een paar minuten weer terug.

Kijkt U eens mijnheer, deze is voor U

* Dagobert neemt de brief aan en groet de bediende

Bent U niet nieuwsgierig naar de inhoud meneer?

Jawel, maar ik zou het graag alleen lezen.

* Dagobert wacht tot de deur gesloten is en loopt de oprijlaan af. Halverwege stopt hij en gaat zitten op een grote steen. Hij opent de brief

Dagobert,

Ik ben vertrokken naar het vaste land, terug naar mijn geboorte gronden. Het ga je goed, probeer me niet tegen te houden, mijn beslissing is gemaakt.

Rebel

* Dagobert bedenkt zich geen moment en rent naar Rebels Galerie.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2003 @ 22:21:37 #97
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_9495728
* In de tussentijd, na de mislukte staatsgreep, is Tara door zijn verloofde Angelique verward teruggevonden rondom de abdij van Dagobert. Samen hebben ze zich teruggetrokken in zijn oude huis, de villa. Wachtend op een tijd dat Tara de troon weer kan opeisen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2003 @ 22:28:42 #98
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_9496008
* TARAraboemdijee hoort de deur open gaan en loopt naar de hal om zijn verloofde, die even weg was voor een wandeling, te begroeten. Met enige verbazing ziet hij dat ze iemand mee heeft gebracht. Een mooie elfen vrouw.
  maandag 31 maart 2003 @ 22:31:52 #99
47533 gmn
Loved by Tara
pi_9496121
Bij het huis van prins Tara aangekomen is Thilia verbaasd over de grootte ervan. Als ze prins Tara ontmoet, ziet ze onmiddelijk de grote gelijkenis met zijn grootvader Tara. Na de vormelijke ontmoeting verteld ze Tara over de voor hem onbekende grootvader die ze in het zuiden heeft ontmoet. Ze merkt nu al dat Tara een grote invloed op haar heeft, evenals zijn grootvader had.
Carpe diem
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 april 2003 @ 01:09:43 #100
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_9501676
* TARAraboemdijee is even beduusd van deze onbekende vrouw, maar voelt zich toch vertrouwt

Laten we ons in de huiskamer begeven, daar kunt u mij alles vertellen over mijn grootvader.

* TARAraboemdijee heeft zijn grootouders nooit gekend, zijn ouders waren vluchtelingen en woonden aan de kust, waarna hij zich samen met enkele andere avonturiers begaf naar een toen nog onbekend en onbewoond eiland om daar een nieuw leven op te bouwen. Nu kan hij eidenlijk meer te weten komen over zijn afkomst.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')