...
AUXILIARY POWER........ ONLINE
LIFE SUPPORT SYSTEMS... OPERATIONAL
MAIN WEAPONS........... OFFLINE
SECONDARY WEAPONS...... OFFLINE
MAIN THRUSTERS......... OFFLINE
SECONDARY THRUSTERS.... OFFLINE
HYPERDRIVE............. OFFLINE
Transmitting emergency call on all known hailing frequencies:
Dit is commander Radost van de Imperial Prazdroj Cruiser Sokolnice... ons schip is zwaar beschadigd... mijn halve bemanning is dood en vele van de overlevenden zwaar gewond. Het gevaar op ons schip is geweken. Wie dit hoort... WIE DAN OOK... stuur hulp...
* Het zwaarbeschadigde schip deinst zachtjes heen en weer door de beukende golven als de nacht invalt... de laatste smeulende brandjes doen nog herinneren aan de hevige branden en explosies die het schip teisterden...
* VixenFromHell ziet het ruimteschip in het water
* VixenFromHell denkt, als ik hulp ga halen is het waarschijnlijk al te laat
Ik zal mijn krachten wel moeten gebruiken, alles...
het zal wel even duren om het weer helemaal terug te krijgen maar ik kan ze niet aan hun lot over laten... en bovendien is er toch niemand in de buurt verder dus niemand zal erachter komen dat ik het heb gedaan en hoe...
* VixenFromHell concentreert zich en roept haar krachten op... langzaam verdwijnen de verwondingen van de bemanning...
* VixenFromHell haalt het schip nog naar het strand en wist met haar laatste krachten een deel van hun geheugen zodat ze niet weten wat er gebeurt is...
* dan valt ze uitgeput neer op het strand...
Vixen!!!!
* Angelique probeert haar wakker te schudden, pakt haar uiteindelijk op en neemt haar mee naar de villa.
Vixen, je kan bij ons wel even op krachten komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |