Ik zou mijn schamen om in mijn blote kont te gaan lopen zeiken buitn, gatver, als je dat doet ben je vrouw ontwaardig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:02 schreef Romanov het volgende:
[..]
Jullie KUNNEN dat niet doen, want daar hebben jullie teveel schaamte voor.
Tenzij teveel gezopen, dan laten jullie het lopen alsof er een waterkering faalt
hommoquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:05 schreef Romanov het volgende:
[..]
Dat is de tegenhanger van de uitzettende darmpijn die ze steeds hebben tijdens het bruinridderen.
Je moet toch wat als je anus constant pijn doet
(disclaimer: geen enkele homo hoeft beledigt te zijn. Dit was puur, als slechte grap, naar TS gericht en ik vind jullie wel lief hoor![]()
)
Nee, hetero.quote:
Ok bedankt voor het inzicht, krijg genoeg aandacht ratje maak je daar maar geen zorgen over schat. Ze staan in de rijquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:04 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat is omdat de fatsoenlijke, in vrouwen geïnteresseerde, mannen jou links laten liggen!
Snap het dan ook een keer..![]()
Om met wijlen Cas te sprekenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:05 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ik zou mijn schamen om in mijn blote kont te gaan lopen zeiken buitn, gatver, als je dat doet ben je vrouw ontwaardig.
Sorry hoor
Spreek je uit ervaringquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:05 schreef Romanov het volgende:
[..]
Dat is de tegenhanger van de uitzettende darmpijn die ze steeds hebben tijdens het bruinridderen.
Je moet toch wat als je anus constant pijn doet
(disclaimer: geen enkele homo hoeft beledigt te zijn. Dit was puur, als slechte grap, naar TS gericht en ik vind jullie wel lief hoor![]()
)
Ja, meestal als er uitverkoop isquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:06 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ok bedankt voor het inzicht, krijg genoeg aandacht ratje maak je daar maar geen zorgen over schat. Ze staan in de rij
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, meestal als er uitverkoop is.
In de rij naar de exit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:06 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ok bedankt voor het inzicht, krijg genoeg aandacht ratje maak je daar maar geen zorgen over schat. Ze staan in de rij
Ja in die gay bar waar je al die leuke homo's tegenkomt..quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:06 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Ken je klb mattie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:06 schreef Romanov het volgende:
[..]
Nee, hetero.
Maar wel tolerant, dankje wel nootje
(homo is met 1 m) maar kennelijk was je te gebrand op posten)
Oeh, jij schurk jijquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, meestal als er uitverkoop is.
Lukt het met beledigen marsmannetje, ik kom niet in gaybars, okquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:08 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja in die gay bar waar je al die leuke homo's tegenkomt..
Die denken waarschijnlijk dat je zo'n harige leernicht bent
Ook al geweigerd, agossie.....quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Lukt het met beledigen marsmannetje, ik kom niet in gaybars, ok
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
hou je bek hoer, ik reageer waar ik wil
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
quote:Ciao mensen,
Ik zit met een moeilijke beslissing , ik date al een tijdtje met een leuke erg knappe jongen zijn beroep is gewoon monteur hij heeft een normaal inkomen. Maar nu heb ik laast via via een andere leuke jongen ontmoet hij is heel erg aardig en lief , hij is erg vermogend, groot huis rijdt in de nieuwste audi maar hij is wel erg lelijk.
Wie moet ik kiezen Knap maar arm of moet ik gaan voor Lelijk en Rijk, ik kan echt geen keuze maken wie heeft er tips help.
Ciao, Aelia
Jij zit te zeiken om niks. En mannen te beledigen dus ga niet poepen als je de bal teruggekaatst krijgt..quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Hij doet zich voor als jonge meid, doe nou mee-hee!!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:13 schreef SicSicSics het volgende:
Een zooitje opgeschoten kutpubers mannen noemen!_!
Dan kun jij 'm achterstevoren aandoen voor je kutscheetjes... die vislucht is nou ook niet echt prettig namelijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:16 schreef AeliadeAmora het volgende:
Oja er iets nieuws ontwikkeld voor jullie MANNEN de antischeet slip, die kunnen jullie wel goed gebruiken aangezien jullie de hele dag scheten laten gadverdamme.
Wat een goede uitvinding,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |