SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:
BAAS!quote:
NNNOOOO!!! volgens mijn klok was het nog 13:37quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:38 schreef SpankmasterC het volgende:
FIJNE NERD O'CLOCK OP DEZE SCHONE VRIJDAG!!
Kijk, scheelt reistijd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ingeschreven bij huisarts en tandarts op ijburg, werd wel eens tijd
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:38 schreef SpankmasterC het volgende:
FIJNE NERD O'CLOCK OP DEZE SCHONE VRIJDAG!!
quote:
Fail clockquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het scheelde 6 seconden! 6 SECONDEN!!!
quote:
Moet mijzelf inhouden zitten nog 50 anderen op de vloer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moest ook hardop lollen, gelukkig zit ik in mijn eentje op de afdeling
Laten zien dat ze sterk zijn zodat vrouwen voor hun vallen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is het toch met mannen in de sportschool die denken dat het tof is om met een te zwaar gewicht te trainen.
Daarom Nerd vriendjesquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is het toch met mannen in de sportschool die denken dat het tof is om met een te zwaar gewicht te trainen.
Het enige wat ik zie is dat zij hun rug aan het verneuken zijn en het gewicht te zwaar voor ze is. Behoorlijk onaantrekkelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Laten zien dat ze sterk zijn zodat vrouwen voor hun vallen.
Ik heb ook niet gezegd dat het werktquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Het enige wat ik zie is dat zij hun rug aan het verneuken zijn en het gewicht te zwaar voor ze is. Behoorlijk onaantrekkelijk.
Ikquote:
Oh?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:11 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Jou heb ik al in mijn vriendenlijst
Onzekerheid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kleine penis.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Niets mis met de sportschool. Alleen iets mis met kerels die hun eigen lichaam verneuken en dan denken dat ze goed bezig zijn geweest.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik kom overigens nooit in de sportschool, ken je nagaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig hebben wij bij ons twee erg serieuze trainers rondlopen. De een heeft OS getraind, de ander is NK kampioen gewichtheffen geweest. Dus bij ons zie je niet van die pubertjes debiel doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Niets mis met de sportschool. Alleen iets mis met kerels die hun eigen lichaam verneuken en dan denken dat ze goed bezig zijn geweest.
Grappig dat zij niet weten dat je veel meer resultaat bereikt met een lager gewicht en een correct uitgevoerde oefening dan met een hoog gewicht maar een baggere uitvoering.
Ik sport vaak op het studenten sportcentrum dus ik zie echt de meest debiele dingen voorbij komen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij bij ons twee erg serieuze trainers rondlopen. De een heeft OS getraind, de ander is NK kampioen gewichtheffen geweest. Dus bij ons zie je niet van die pubertjes debiel doen
Je hebt een DMquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:48 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ik keek even en je staat er blijkbaar toch niet bij.. Wat is je gamertag?
omgquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Review van de meest debiele film ooit
http://thatguywiththeglas(...)a-critic/15087-swchr
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:00 schreef Tain het volgende:
Harry Potter box binnennummertje 4.296 van 25.000
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef Poit het volgende:
Ik heb dus ___NU___ zo'n puist op m'n bolle harses!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef Poit het volgende:
Ik heb dus ___NU___ zo'n puist op m'n bolle harses!!
[ afbeelding ]
Kom je em uitzuigen?quote:
quote:
ohhh mijn god, dat is in deze context het geilste wat je ooit in deze SC hebt gepostquote:
I know right!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:29 schreef Tain het volgende:
[..]
ohhh mijn god, dat is in deze context het geilste wat je ooit in deze SC hebt gepost
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:29 schreef Tain het volgende:
[..]
ohhh mijn god, dat is in deze context het geilste wat je ooit in deze SC hebt gepost
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef Poit het volgende:
Whe ghear gyou've been ghiding jewish ewocs
"my god, i'm actually getting more stupid while watching this"quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef Poit het volgende:
Whe ghear gyou've been ghiding jewish ewocs
Ik dacht dat alleen kon met Rembo en Rembo!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
"my god, i'm actually getting more stupid while watching this"
told u it was baaaadquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen kon met Rembo en Rembo!!
lol, awesomequote:
Fuck heyquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de matrix in 5 sec review:
http://thatguywiththeglas(...)nd-movies/118-matrix
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de matrix in 5 sec review:
http://thatguywiththeglas(...)nd-movies/118-matrix
Blijft briljantquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit is ask that guy:
http://thatguywiththeglas(...)k-thatguy-episode-10ik hou van doug walker
Trusten Sharquote:
Nee dankjequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:44 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Heb 2 van die puisten!! Nick, wil jij die andere?
IK KOM ERAAN!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
OH MY GOD!!!!
Sinterklaas is langs geweest en heeft zomaar cadeaus verstopt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:01 schreef wc-eend het volgende:
[..]
* wc-eend pakt zichzelf in met een strikje
quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:01 schreef wc-eend het volgende:
[..]
* wc-eend pakt zichzelf in met een strikje
Jaa zin inquote:
Jaap Edenbaan ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaa zin invriendinntje heeft t nog nooit gedaan dus die wilt het heel graag eens doen
ben benieuwd! en natuurlijk oliebol eten daar
Hier staat er al 2 weken een baan, niet dat mensen mij erop gaan vinden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:59 schreef Poit het volgende:
Binnenkort hier in gouda op de markt een schaatsbaan
oeh, daar is het altijd super gezelligquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die op t leidseplein, met alle lichtjes en oliebollententen en enenenen nO+
in gouda?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hmm eens kijken of fruit kan overhalen om volgende weekend te gaan schaatsen
Pics!quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Lindsay Lohan is best goede tetten!
jaaaa das leuk samenquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hmm eens kijken of fruit kan overhalen om volgende weekend te gaan schaatsen
beste tetten indeedquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
beste tetten indeed
Maar ik vind miss lohan sowieso een nais grietje
typische lelijke saaie playboy foto'squote:Op zaterdag 10 december 2011 12:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
http://www.buzzfeed.com/j(...)-playboy-spread-nsfw
I'd Hit thatquote:
Ze doet alleen vaak haar haarkleur wel eer aanquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
beste tetten indeed
Maar ik vind miss lohan sowieso een nais grietje
quote:
ZEG WIL JE RUZIEquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Ze doet alleen vaak haar haarkleur wel eer aan
quote:
Sinds wanneer ben jij blond?quote:
Nou, sinds de laatste jaren meer blondquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lindsay is redhead![]()
[ afbeelding ]
En heeft sproetjesquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lindsay is redhead![]()
[ afbeelding ]
zo makkelijk lul je jezelf er niet uit ouwequote:Op zaterdag 10 december 2011 12:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Nou, sinds de laatste jaren meer blond![]()
Niets mis met redhead
Dat is ook echt het enige goede aan de shoot...quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Lindsay Lohan is best goede tetten!
Ik ga wel in een hoekje schuilen, dacht dat ze van origine blond wasquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:26 schreef Poit het volgende:
[..]
zo makkelijk lul je jezelf er niet uit ouwe
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Net op tijd hier merk ik
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga wel in een hoekje schuilen, dacht dat ze van origine blond was
Houd mijzelf niet zo bezig met celebs
quote:
Ik vind dat playboy zo'n beetje de slechtste blootfoto's publiceert ever..quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik vind de foto's eigenlijk niet zo bijzonder. Daarnaast zullen die tetten wel flink geshopt zijn.
ik vind t beetje saaie fotos!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik vind de foto's eigenlijk niet zo bijzonder. Daarnaast zullen die tetten wel flink geshopt zijn.
Jij klaagt altijd over andere vrouwen he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja, zowel in Nederland als in Amerika. Elke keer als er foto's uitlekken denk ik meh, niet zo bijzonder. Te zwaar geshopt en allemaal een beetje eenheidsworst. Waar zijn de mooie dames met uitstraling gebleven?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind dat playboy zo'n beetje de slechtste blootfoto's publiceert ever..
Nee helemaal niet, ik vind heel veel vrouwen heel erg mooi. Maar die foto's zijn gewoon echt niet bijzonder.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij klaagt altijd over andere vrouwen he?
Absoluut, enige (nederlandse) playboy foto's die ik mooi vond waren die van Aukje van Ginneken, en dat terwijl ik haar helemaal niet zo bijzonder vind.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja, zowel in Nederland als in Amerika. Elke keer als er foto's uitlekken denk ik meh, niet zo bijzonder. Te zwaar geshopt en allemaal een beetje eenheidsworst. Waar zijn de mooie dames met uitstraling gebleven?
quote:
weet je al dat het eerste kind van jou en space naar mij gaat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij klaagt altijd over andere vrouwen he?
Als er al een kind komtquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
weet je al dat het eerste kind van jou en space naar mij gaat?
Bij mij op de bank!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja, zowel in Nederland als in Amerika. Elke keer als er foto's uitlekken denk ik meh, niet zo bijzonder. Te zwaar geshopt en allemaal een beetje eenheidsworst. Waar zijn de mooie dames met uitstraling gebleven?
En waarom hou jij ze allemaal daarquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bij mij op de bank!
HELLOOOOOOOOO
Ik zie ze zelf niet hoor, ach en zolang ze niet zo lastig zijn als op fok dan is er niks aan de handquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:15 schreef Poit het volgende:
Hey xboxbezitter..
'Weg met de ads!'
Klopt dit??
Ook als je een gold abo hebt?
If so.. Uber
Ik vind het wat raar dat je nu betaalt voor een functionaliteit waarbij diezelfde functionaliteit weer geld aan je probeert te verdienen door middel van ads, soort van inception met geld uit je zak kloppen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zie ze zelf niet hoor, ach en zolang ze niet zo lastig zijn als op fok dan is er niks aan de hand
of niet natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nog steeds geen mario kart gekocht btw/schouderklopje
Je gaat alleen trillend langs elke gamewinkelquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nog steeds geen mario kart gekocht btw/schouderklopje
dat welquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Je gaat alleen trillend langs elke gamewinkel
Zal ik naast je lopen en voor jou kwijlen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat welen als ik kon kwijlen had ik ook kwijlend langs de winkel gegaan!
Ja das goed! Ik hb nu wel kwijl in een tube gekregen van t ziekenhuisquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Zal ik naast je lopen en voor jou kwijlen?
Euh, iew?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja das goed! Ik hb nu wel kwijl in een tube gekregen van t ziekenhuis
Ik ga zo ook een potje doen.. Staat up zum daten!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Waarom heb ik twee weken lang geen Battlefield 3 gespeeld? Shit is weer aan als een malle!
Vanavond trouwens hier met twee homies lekker gamen, ik denk left 4 dead en Serious Sam
Vertel me meer, maak me gek!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga zo ook een potje doen.. Staat up zum daten!!
Jezelf bij vullen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja das goed! Ik hb nu wel kwijl in een tube gekregen van t ziekenhuis
Gewoon wachten en daarna aanklagen voor identiteitdiefstalquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hmm, ik heb een facebook-deadline.. als ik op 1 jan 2012 geen facebook heb maken mijn vriendinnen er eentje voor mij aan... Met alle charmante foto's die ze hebben en dingen die ze over mij weten ga ik op 31 dec maar snel een facebook aan maken
quote:
Alsof alle lieve meisjes met een jerk gaan! En alsof alle stille meisjes een kat hebben!quote:
heul wel!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Alsof alle lieve meisjes met een jerk gaan! En alsof alle stille meisjes een kat hebben!
Dus ik ben niet lief?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door wc-eend op 10-12-2011 22:10:48 ]
Uitzondering op de regelquote:
Heb hem in spoiler voor je gezetquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bah die spin in dat plaatje... Elke keer blijf de pagina net bij die spin hangen...
Held!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Heb hem in spoiler voor je gezet
mwa, rustig verder niet veel bijzonders gedaanquote:
goeeeeeeeed, ben alleen nu wel doodmoe maar t was zzooooo leukquote:Op zondag 11 december 2011 00:44 schreef Solique het volgende:
[..]
mwa, rustig verder niet veel bijzonders gedaan
Hoe is het schaatsen verlopen?
Moe dat zal best, ja. Mooi dat het leuk wasquote:Op zondag 11 december 2011 00:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
goeeeeeeeed, ben alleen nu wel doodmoe maar t was zzooooo leuk
Trusten Sharquote:
aint it the truth..quote:
quote:
Jij ook al?quote:
Ik ben zo gek geweest om het live te kijken, niets geen Valve nieuwsquote:Op zondag 11 december 2011 11:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog Valve nieuws meegepikt van de VGA vannacht?
Ja, Gabe is weer 5 kilo aangekomen.quote:Op zondag 11 december 2011 11:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog Valve nieuws meegepikt van de VGA vannacht?
ik heb geen zin in Alan Wakequote:Op zondag 11 december 2011 11:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ben zo gek geweest om het live te kijken, niets geen Valve nieuws
Maar Alan Wake
Het ziet er verdomd goed uit, maar begin al die zombie-shit wel een beetje zat te worden. Iets meer creativiteit in het "bedenk een onderwerp"-stadium mag ook welquote:
Agree, de game ziet er erg goed uit maar origneel verhaal is t niet. Maar denk wel dat ik em even ga proberen, benieuwd naar gameplayquote:Op zondag 11 december 2011 12:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het ziet er verdomd goed uit, maar begin al die zombie-shit wel een beetje zat te worden. Iets meer creativiteit in het "bedenk een onderwerp"-stadium mag ook wel
We worden inderdaad dood gegooid met zombie themed games maar moet zeggen dat de sfeer van deze trailer afdruipt.quote:Op zondag 11 december 2011 12:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het ziet er verdomd goed uit, maar begin al die zombie-shit wel een beetje zat te worden. Iets meer creativiteit in het "bedenk een onderwerp"-stadium mag ook wel
Ach het is al jaren een populair onderwerp voor games en films, maar sfeer doet me een beetje aan Dead Island en Enslaved denken.quote:Op zondag 11 december 2011 12:23 schreef Poit het volgende:
[..]
We worden inderdaad dood gegooid met zombie themed games maar moet zeggen dat de sfeer van deze trailer afdruipt.
quote:
Zombies klagen geen uitgevers aan, dat scheelt. De zoveelste "Duitsers are bad mkay"/"Moslimterroristen die motherfuckers" -thema gaat weer geheid voor tere klaag-de-zooi-maar-aan zieltjes zorgen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
LEGO!!!quote:Op zondag 11 december 2011 14:18 schreef Solique het volgende:
Heel het huis + tuin is nu kerst.
Gelijk door het verplaatsen van spullen gezien wat een bende het is, maar gelijk begonnen met het opruimen van mijn verdieping.
Wat ik wel niet tegen komlego, boekjes die vroeger bij games zaten, magazines, etc
I know!!!quote:Op zondag 11 december 2011 15:24 schreef SuperFruitig het volgende:
WERKENINHETWEEKENDZUCHTBALLEN ZUU ZUU ZUU
quote:
Hoop van wel, eindelijk Shar online op BF3quote:Op zondag 11 december 2011 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Net nieuwe installatie gedaan, nu updaten en dan BF3 installatie, beter werkt die hoer nu wel
Zie je opeens een poppetje met rood haar voorbij huppelen en een LV tasjequote:Op zondag 11 december 2011 15:42 schreef Solique het volgende:
Tering wat een bende in mijn kamer
[..]
Hoop van wel, eindelijk Shar online op BF3
.. waar je een headshot van krijgt ..quote:Op zondag 11 december 2011 16:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Zie je opeens een poppetje met rood haar voorbij huppelen en een LV tasje
Ongetwijfeld, maar dan lig ik wel op de grond van het lachenquote:Op zondag 11 december 2011 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.. waar je een headshot van krijgt ..
Tell me about it... week after week after week after week...quote:Op zondag 11 december 2011 15:24 schreef SuperFruitig het volgende:
WERKENINHETWEEKENDZUCHTBALLEN ZUU ZUU ZUU
Laten Shar gewoon voor in de strijd gaan, iedereen afgeleid en niemand durft te schieten.quote:Op zondag 11 december 2011 16:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Zie je opeens een poppetje met rood haar voorbij huppelen en een LV tasje
Operation Human Shield?quote:Op zondag 11 december 2011 16:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Laten Shar gewoon voor in de strijd gaan, iedereen afgeleid en niemand durft te schieten.
Beauty Decoyquote:
quote:
Paintballquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
mafkezen![]()
nou update 20 van 103 hoor, schiet op
Ben een te makkelijk doelwitquote:
Airsoftquote:
Schiet al opquote:
Gay!quote:
Heb je wel eens gedaan toch?quote:
Is het ook! 1x gedaan, briljant!quote:
Heb het denk nu zo'n 10 keer gedaan ofzo maar het blijft awesomequote:Op zondag 11 december 2011 16:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is het ook! 1x gedaan, briljant!
Karten is ook echt vet trouwens
Uhm nee?! Hoezo denk je datquote:
Omdat ik weinig mannen ken die dat nog nooit gedaan hebbenquote:
Prik maar een datumquote:
Ja hier dus! Vrienden willen het nooit :/quote:Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat ik weinig mannen ken die dat nog nooit gedaan hebben
Dan vind ik dat we maar een keer een potje moeten regelen. En met voorkeur in een oostblokland, die doen niet zo moeilijk met wat extra druk op de gunquote:Op zondag 11 december 2011 17:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja hier dus! Vrienden willen het nooit :/
Ze zijn volgens mij geen van alle zo vet als die in HIMYMquote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]wel een leuke zaal dan, geen ideee of die in amsterdam okay is!
truequote:Op zondag 11 december 2011 17:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze zijn volgens mij geen van alle zo vet als die in HIMYM
Geen, idee. Jaren geleden eens in Duitsland gedaan toen gelijk Paintball er bij.quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]wel een leuke zaal dan, geen ideee of die in amsterdam okay is!
Ik ben 2 of 3x met mijn WoW meets wezen lasergamen maar dat was ergens bij utrecht en nog ergens anders, geen ideeeee meer!quote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen, idee. Jaren geleden eens in Duitsland gedaan toen gelijk Paintball er bij.
Haha ik ga niet helemaal naar de 3de wereld om te gaan paintballenquote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan vind ik dat we maar een keer een potje moeten regelen. En met voorkeur in een oostblokland, die doen niet zo moeilijk met wat extra druk op de gun
In ehv valt het vies tegenquote:Op zondag 11 december 2011 17:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben 2 of 3x met mijn WoW meets wezen lasergamen maar dat was ergens bij utrecht en nog ergens anders, geen ideeeee meer!
Mwah, potjes zijn best kort en door de afwijking die de kogels hebben is het vaak meer geluk dan wijsheid. Een beetje afstandsschot zit er met die standaard guns niet in.quote:Op zondag 11 december 2011 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ik ga niet helemaal naar de 3de wereld om te gaan paintballen, schijnbaar kan het in Best ook en dat is ook maar 7 km hier vandaan
. Hoe tof om zoiets in competitie verband te spelen
Kaarten wou ik vroeger nooit
quote:
ik vraag wel dan aan space of ze je een ros verkooptquote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik ga lachen Shar als ie het dadelijk weer niet doet
Make my day biatchhhhhhhquote:Op zondag 11 december 2011 17:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vraag wel dan aan space of ze je een ros verkoopt
Wil m sowieso gaan zien, gewoon simpel vermaak.quote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef koei het volgende:
Gisteren naar New Kids geweest! Had eigenlijk een kaartje voor Dolfje weerwolfje maar die film was kapot, dus omgeruild voor New Kids Turbo. Ik vond deel 1 best grappig af en toe, maar niet zo bijzonder. Deel 2 was een stuk leuker wel, vooral omdat ze er niet zo'n Reinout Oerlemans-knip in hadden zitten, maar veel meer dan simpel vermaak is het niet. Geen bioscoopbezoek waardig imo!
Juist wel bioscoop waardig! Maar niet in je 1tje of met z'n 2en maar met een groep.quote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef koei het volgende:
Gisteren naar New Kids geweest! Had eigenlijk een kaartje voor Dolfje weerwolfje maar die film was kapot, dus omgeruild voor New Kids Turbo. Ik vond deel 1 best grappig af en toe, maar niet zo bijzonder. Deel 2 was een stuk leuker wel, vooral omdat ze er niet zo'n Reinout Oerlemans-knip in hadden zitten, maar veel meer dan simpel vermaak is het niet. Geen bioscoopbezoek waardig imo!
De bioscoopzaal voegt echt niets toe voor deze film, thuis is hij net zo leuk. Het enige wat ik wel tof vond gedaan was de 'oude' filmstijl bij de zombie-aanval. En natuurlijk de Woensel-gangquote:Op zondag 11 december 2011 18:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Juist wel bioscoop waardig! Maar niet in je 1tje of met z'n 2en maar met een groep.
Het is ook echt grappig om te horen hoe verschillende mensen om andere grappen lachen(en meisjes die gillen van de zombies
)
Fruit en ik hebben 1 keer in de grotten in Valkenburg gelasergamed dat was awesome!quote:Op zondag 11 december 2011 17:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In ehv valt het vies tegen. Toen kwam ook zo'n gast (uit Zweden) die WoW deed naar NL, is hier 2 weken geweest
.
Toen waren we 1e en 2e LIEK A BAWSquote:Op zondag 11 december 2011 18:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fruit en ik hebben 1 keer in de grotten in Valkenburg gelasergamed dat was awesome!
Maakt niet uit! Dat doet Barney ook altijd.quote:Op zondag 11 december 2011 18:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Toen waren we 1e en 2e LIEK A BAWS
we speelden wel tegen 8jarige ofzo![]()
Bwooh, ook wel trek inmiddels ja!quote:Op zondag 11 december 2011 18:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Man nu zit ik vol! Lekker shoarma speciaal schotel op
Nja vriendin laat altijd wel iets staan, maar haar kebab schotel ging er niet meer in. Volgende keer wel gewoon weer een pizza of kapsalonquote:
Ik weet hoe Shar verkleed gaat met Carnaval!quote:Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef Sharana_LV het volgende:
giiiiirls just wanna have fuuuuhuuun
* Sharana_LV blert mee
Fruit krijgt ook altijd de helft van mijn maaltijdquote:Op zondag 11 december 2011 18:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja vriendin laat altijd wel iets staan, maar haar kebab schotel ging er niet meer in. Volgende keer wel gewoon weer een pizza of kapsalon
quote:Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef Sharana_LV het volgende:
giiiiirls just wanna have fuuuuhuuun
* Sharana_LV blert mee
neeeheee ik ga als poison ivyquote:Op zondag 11 december 2011 18:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik weet hoe Shar verkleed gaat met Carnaval!
[ afbeelding ]
quote:
Poison kissesquote:Op zondag 11 december 2011 19:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
das te koud voor buiten, meer zo:
[ afbeelding ]
Nooitquote:Op zondag 11 december 2011 19:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Sinds wanneer vieren jullie boven de rivieren carnaval?
ik kom naar beneden!quote:Op zondag 11 december 2011 19:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Sinds wanneer vieren jullie boven de rivieren carnaval?
Doe dan niet teveel moeite voor je outfit want dat snappen ze toch niet..quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 19:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Doe dan niet teveel moeite voor je outfit want dat snappen ze toch niet..
Zowel deze:
[ afbeelding ]
Als deze werd niet begrepen:
[ afbeelding ]
Omdat ik mijn papiermache wapen in moest leveren bij de deur dacht iedereen dat ik als Britney Spears verkleed was
Oh my Jill Valantine!!quote:Op zondag 11 december 2011 19:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zowel deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik mijn papiermache wapen in moest leveren bij de deur dacht iedereen dat ik als Britney Spears verkleed was
ja wou eerst als lara gaan maar dat lijkt mij ook wat koudquote:Op zondag 11 december 2011 19:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zowel deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Gewoon een panty onder dat korte broekje, in de kroeg is het toch warm.quote:Op zondag 11 december 2011 19:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja wou eerst als lara gaan maar dat lijkt mij ook wat koud
ja dat wel maar buiten enzeu ... maar ik kijk nog wel ffquote:Op zondag 11 december 2011 19:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gewoon een panty onder dat korte broekje, in de kroeg is het toch warm.
noooo dan heb je de hele avond gasten die alleen maar naar je tieten kijken of eraan zitten, met de gay parade hadden we ook vette outfits maar ik werd helemaal gekquote:Op zondag 11 december 2011 19:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Je kunt ook dit aan doen
[ afbeelding ]
PICS OR IT DIDNT HAPPENquote:Op zondag 11 december 2011 19:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
noooo dan heb je de hele avond gasten die alleen maar naar je tieten kijken of eraan zitten, met de gay parade hadden we ook vette outfits maar ik werd helemaal geknooooit meer
Nou met carnaval wordt je met een skipak aan nog betast. Daarom vind ik carnaval in Ehv vieren niet meer zo tof.quote:Op zondag 11 december 2011 19:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
noooo dan heb je de hele avond gasten die alleen maar naar je tieten kijken of eraan zitten, met de gay parade hadden we ook vette outfits maar ik werd helemaal geknooooit meer
achterlijkquote:Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou als je je als vrouwe zijnde een beetje leuk outfit aanhebt is het echt niet meer te doen. Ik zat na mijn 'britney' outfit de volgende dag helemaal onder de blauwe plekken rondom mijn boobs en kont.
Wat zijn die mensen denkendequote:Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou als je je als vrouwe zijnde een beetje leuk outfit aanhebt is het echt niet meer te doen. Ik zat na mijn 'britney' outfit de volgende dag helemaal onder de blauwe plekken rondom mijn boobs en kont.
Kom eens een keer hier stappen in de woodies, weet niet of het nog zo is maar zo'n 3 jaar geleden daar een keer geweest en werd de hele avond in m'n reet geknepen door MINLFs.. Verschrikkelijk..quote:Op zondag 11 december 2011 19:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb daar nooit last van van betast worden
Nee, echt.. Het zou je moeder kunnen zijn vrouwenquote:
Ja ik kan daar ook echt heel boos van worden. En als je er iets van zegt krijg je dit als antwoord: Ach zeik niet zo, het is toch carnaval?quote:Op zondag 11 december 2011 19:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
achterlijkja ik had redelijk veel kleding aan maar alsnog
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |