inderdaad, keer op keerquote:
Ze verwijzen naar een speciaal topic voor als je een (ver)zoekje hebt..quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:38 schreef AeliadeAmora het volgende:
Jullie kunnen wel zo stoer l..llen , welk programma moet ik gebruiken DAN.
Of weten jullie het zelf niets eens schatjes.
pfffff
je moet op die link klikken van de eerste reactie kutquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:38 schreef AeliadeAmora het volgende:
Jullie kunnen wel zo stoer l..llen , welk programma moet ik gebruiken DAN.
Of weten jullie het zelf niets eens schatjes.
pfffff
vraag nu maar je nummertjes daar,quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:41 schreef AeliadeAmora het volgende:
Ik heb een naam leelo, of kan je niet lezen
Idd, irritant dom volk zegquote:
Vanwaar deze generalisatie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:44 schreef AeliadeAmora het volgende:
Jullie mannen zijn echt erg, en zo niet behulpzaam
Van de week nog zo'n voetbal wedstrijd..quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:45 schreef AeliadeAmora het volgende:
Heey domme kroaat wie noem je een dom volk , laat ik het niet over jouw volk gaan hebben .
Ga weg van dit forum vieze frocioquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:47 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Moet ik je dat nog uitleggen pfffffff ,zie je dat niet dan
We hebben het niet over futebol ok, lees mijn vraagquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:47 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Van de week nog zo'n voetbal wedstrijd..
Maar in de eerste reactie was je al meteen geholpen door een man trouwens hoor![]()
Nee, want ik heb toch niks negatiefs over jou of anderen getypt, maar "Jullie mannen zijn echt erg, en zo niet behulpzaam" impliceert wel dat ik daar ook onder val (ik ben tenslotte iemand van het mannelijke geslacht). Dus da's dan niet echt leuk om te lezen eigenlijk. Spreek er dan de personen op aan waar het om gaat en niet zomaar alle mannenquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:47 schreef AeliadeAmora het volgende:
[..]
Moet ik je dat nog uitleggen pfffffff ,zie je dat niet dan
Weet je, zak lekker weg ofzo..quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:49 schreef AeliadeAmora het volgende:
Waar heb je het over
[..]
We hebben het niet over futebol ok, lees mijn vraag
Lekker relevant aan het topic ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:51 schreef AeliadeAmora het volgende:
Als jullie mannen zich zo irriteren aan mij , wat doen jullie hier dan FL...dan op.
Echt volgens mij komen jullie mannen echt van Mars of zo, ahhh maria .
minstensquote:
Dat leest ze toch niet! Immers de FiPo ook keihard genegeerd etc...quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:51 schreef Bosbeetle het volgende:
AeliadeAmora gelieve even dezelfde vraag in het volgende topic te posten : Help, ik zoek... #320
Nu doe je het weerquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:51 schreef AeliadeAmora het volgende:
Als jullie mannen zich zo irriteren aan mij , wat doen jullie hier dan FL...dan op.
Echt volgens mij komen jullie mannen echt van Mars of zo, ahhh maria .
ze luistert niet naar mannenquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:51 schreef Bosbeetle het volgende:
AeliadeAmora gelieve even dezelfde vraag in het volgende topic te posten : Help, ik zoek... #320
Al voor haar gedaan Bosbeetle. En nog beantwoord ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Dan zien we haar daarquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Al voor haar gedaan Bosbeetle. En nog beantwoord ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |