Nee, van een bank. Dan zie ik alleen de eerste post en moet ik f5' en tot ik een andere reclame krijg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:31 schreef Bluezz het volgende:
Ook gsm toestanden? Ze worden steeds agressiever met hun popups en ik blijf ook regelmatig hangen hier in de Culsc
Na de ING-reclame (geloof ik, iets met Delfts Blauw) laadt de pagina verder niet meer. Elke keer weer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:31 schreef Bluezz het volgende:
Ook gsm toestanden? Ze worden steeds agressiever met hun popups en ik blijf ook regelmatig hangen hier in de Culsc
Zie boven voor de remedie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na de ING-reclame (geloof ik, iets met Delfts Blauw) laadt de pagina verder niet meer. Elke keer weer.
Dat hangen heb ik ook ja. Het lijkt wel alsof die reclame-banners steeds erger worden en de boel blokkerenquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:31 schreef Bluezz het volgende:
Gadverquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh! Lekker wakker worden vanmorgen. Ik loop de hal in van de flat, heeft er weer iemand een emmer latex laten ontploffenStelletje idioten
Echt....de he-le hal onder
Gadverquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:11 schreef freecell het volgende:
Oja, dat had ik gisteren ook de hele tijd
Ik had het nog niet aan de reclame gelinkt.
Zieke kinderen zijn schattig tot ze over je heenkotsen
Beterschap!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:22 schreef DarkElf het volgende:
vanaf de uitslaapkamer. 1e nare onderzoek achter de rug en volgende week donderdag wordt ik opgenomen voor de operatieve ingreep. Gelukkig makende haast!
Da's snel ja! Sterkte!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:22 schreef DarkElf het volgende:
vanaf de uitslaapkamer. 1e nare onderzoek achter de rug en volgende week donderdag wordt ik opgenomen voor de operatieve ingreep. Gelukkig makende haast!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:11 schreef freecell het volgende:
Oja, dat had ik gisteren ook de hele tijd
Ik had het nog niet aan de reclame gelinkt.
Zieke kinderen zijn schattig tot ze over je heenkotsen
Herkenbaar hé?!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:40 schreef Isabeau het volgende:
AnneX, ik heb al een paar columns gelezen en het is aangenaam leesvoer!
Je bent gewoon een trendsetter! Volgend jaar loopt iedereen ermee!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Herkenbaar hé?!
Nu zit ik aan een draadje met een kastje en tensiemeter voor 24 uur.
En ik wou mijn leuke jurkje aan voor de lunchdate met nichtje straks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Alvast heel veel plezier en zeg maar tegen Maarten dat ie nog maar 1 dagje hoeft te wachten om voor ons te mogen optreden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:24 schreef borisz het volgende:
15:52 met de 82 naar Amsterdam. Nog even de stad in, wat eten en dan naar Professor van Rossem.
NS:quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:47 schreef borisz het volgende:
Bij connexxion was het gewoon online invullen wie wat waar en de reden en dan kon ik een week later het bedrag weer ophalen bij een automaat.
Hier is het vrijdag-poetsdag. Een stuk minder leuk kan ik je vertellen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:14 schreef golfer het volgende:
Zo. Het is weer vrijdag-visdag. De sliptongetjes waren nog steeds in de aanbieding bij het stalletje, dus maar weer 4 gehaald.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
NS:
NS: Goedemiddag!
Ik: Ik ben vergeten uit te checken!
NS: Nou, wat zonde van uw geld. Waar bent u uitgestapt?
Ik: Station X
NS: Nou, dan wordt er 7 euro op uw rekening terug gestort. Prettige dag verder!
Ik: U ook!
Tuut tuut
Gaat vast goedkomen X 2quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:44 schreef Sarabi het volgende:
Tentamen van vanmorgen ging niet slecht
De goede antwoorden staan online en ik heb er 23 van de 30 goed
Aangezien ik nauwelijks heb kunnen leren omdat ik ziek was ben ik toch blij
Nu het punt nog afwachten
Oja, de kerstboom staat ook....nog
Ben benieuwd hoe het gaat met de kittens
Nou dat is makkelijk!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
NS:
NS: Goedemiddag!
Ik: Ik ben vergeten uit te checken!
NS: Nou, wat zonde van uw geld. Waar bent u uitgestapt?
Ik: Station X
NS: Nou, dan wordt er 7 euro op uw rekening terug gestort. Prettige dag verder!
Ik: U ook!
Tuut tuut
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:46 schreef borisz het volgende:
Gegroet vanuit de Braziliaan op de lange Leidsche Dwarsstraat
De gokkantoren geven 1,01 voor Zwartquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Veel plezier bij maarten.
Wat voor kleur kleding zou ie aanhebben denk je?
quote:
Poehee, heftig zeg!quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:11 schreef golfer het volgende:
Via Facebook na tientallen jaren weer in contact gekomen met een lagere schoolvriendje van mij.
Lees ik iets over een opname van iemand in het AMC, dus hem daar naar gevraagd.
Blijkt dat afgelopen maandag (zijn verjaardag) zijn zoon van 24 jaar die naar hem onderweg was een bijna dodelijk auto-ongeval te hebben gehad. Is door de brandweer uit de auto gezaagd en met traumaheli naar het AMC vervoerd. Sinds gisteren buitenlevensgevaar, maar wel ongeveer alles gebroken wat er te breken valt. Hersteloperaties en revalidatietijd die verwacht wordt is 1,5 jaar.
ja, hoe dichterbij hoe erger.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:30 schreef AnneX het volgende:
Wat een rotnieuws Sun, zo dichtbij is het nog erger.
Precies!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, hoe dichterbij hoe erger.
Doet mij denken aan een beroemde tekening uit ik geloof 1937 van Jo Spier:
http://limpingmessenger.f(...)/jospierboek1937.jpg
Sja, zo werkt dat. Gelukkig maar. Als we al het wereldleed even zwaar zouden opvatten was het niet vol te houden..quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, hoe dichterbij hoe erger.
Doet mij denken aan een beroemde tekening uit ik geloof 1937 van Jo Spier:
http://limpingmessenger.f(...)/jospierboek1937.jpg
Zeker. Hoe is het bij huize Isa?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Dat moet ook bijna aanvoelen als vakantie
Ja, dat dus. Het is hier *check* 18 graden. Toch even (nu ik toch ging kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
hier heb ik geen verwarming aan maar ik zit ook in de middelste etage en links en rechts wonen ook mensen naast me
Zoon van een collega is net aangenomen bij de politie en die selectie is echt bijzonder streng. Een labiel iemand zou daar niet door moeten kunnen komen; ik vraag me dan ook echt af wat er in die gozer is geknapt dat hij dit heeft gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
lekker dan, die dader van de schietpartij was een agent in opleiding, wapen was ook een dienstwapen
vriendinnetje ging vreemd ofzo? en het traject is idd erg zwaar en uitgebreidquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoon van een collega is net aangenomen bij de politie en die selectie is echt bijzonder streng. Een labiel iemand zou daar niet door moeten kunnen komen; ik vraag me dan ook echt af wat er in die gozer is geknapt dat hij dit heeft gedaan.
Dat hoeft niet eens; misschien heeft ze de relatie wel gewoon beëindigd en kon hij niet omgaan met emoties als verdriet/frustratie/afwijzing. Wel heftig om zó te reageren, maar eigenlijk lees je best vaak over idiote acties van exen. De één pleegt zelfmoord en de ander vermoordt eerst de exquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
vriendinnetje ging vreemd ofzo? en het traject is idd erg zwaar en uitgebreid
ja verliefdheid doet rare dingen soms met mensenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens; misschien heeft ze de relatie wel gewoon beëindigd en kon hij niet omgaan met emoties als verdriet/frustratie/afwijzing. Wel heftig om zó te reageren, maar eigenlijk lees je best vaak over idiote acties van exen. De één pleegt zelfmoord en de ander vermoordt eerst de ex
de deuk in het ego bij vrouwen is niet niet kleiner. allen grijpen deze niet naar een vuurwapen. maar de uitwerking is op het einde het zelfde.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Onderschat een deuk in het ego van bepaalde mannen ook niet. Maar goed, hij schijnt dus brieven achter te hebben gelaten en misschien horen we ooit nog wat daar dan in stond.
Godzijdank wel! Anders durft niemand meer een relatie te beëindigenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:19 schreef TAV74 het volgende:
Ook/zelfs bij mannen zijn deuken in ego´s in de regel niet bepaald reden om naar vuurwapens te grijpen. Het blijven uiteindelijk (gelukkig) incidenten.
Net als vroeger, dan verplaatsen we de problemen weer gewoon naar de huiselijke kringquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Godzijdank wel! Anders durft niemand meer een relatie te beëindigen
Ik check altijd eerst maar of ze geen pistool hebben voordat ik aan een relatie begin.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Godzijdank wel! Anders durft niemand meer een relatie te beëindigen
Heb jij relaties met mannen danquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik check altijd eerst maar of ze geen pistool hebben voordat ik aan een relatie begin.
Waar zie je iets over een man staan?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar zie je iets over een man staan?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:15 schreef z80 het volgende:
[..]
de deuk in het ego bij vrouwen is niet niet kleiner. allen grijpen deze niet naar een vuurwapen. maar de uitwerking is op het einde het zelfde.
Oh, die van Z80 had ik niet gezien. Trouwens dat klopt ook niet. Zat kerels die door hun vrouw/vriendin zijn doodgeschoten.quote:
En terechtquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, die van Z80 had ik niet gezien. Trouwens dat klopt ook niet. Zat kerels die door hun vrouw/vriendin zijn doodgeschoten.
Zal wel weer door de Opzij komenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, die van Z80 had ik niet gezien. Trouwens dat klopt ook niet. Zat kerels die door hun vrouw/vriendin zijn doodgeschoten.
Altijd leukquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:43 schreef TAV74 het volgende:
Zo, thuisOnwijs gezellig zitten borrelen en eten in Deventer,erg leuke tent.
En bij thuiskomst nog een leuke brief met daarin de mededeling dat mijn salaris in december als gevolg van mijn beoordeling `Uitstekend` nog wat extra wordt opgeleukt
quote:Diet craze leaves Norwegians starved of butter
OSLO | Wed Dec 7, 2011 7:24pm GMT
(Reuters) - The soaring popularity of a fat-rich fad diet has depleted stocks of butter in Norway creating a looming Christmas culinary crisis.
Norwegians have eaten up the country's entire stockpile of butter, partly as the result of a "low-carb" diet sweeping the Nordic nation which emphasizes a higher intake of fats.
"Sales all of a sudden just soared, 20 percent in October then 30 percent in November," said Lars Galtung, the head of communications at TINE, the country's biggest farmer-owned cooperative.
A wet summer which reduced the quality of animal feed and cut milk output by 25 million litres had already limited supplies and the shortage has led some pundits to suggest the world's eighth-largest oil exporter offer some of its plentiful fuel supply in exchange for butter.
"Norwegians are not afraid of natural fats, they love their butter and cream," Galtung told Reuters.
Butter is now selling on Norway's top auction website, with a 250-gram piece starting at around $13 (8.28 pounds), roughly four times its normal price.
Just weeks before Norwegians will be expecting to eat plenty of buttery traditional biscuits and other homemade Christmas treats made with love and the liberal inclusion of dairy products, residents of the world's second-richest per-capita country can't even hope for help from a friendly neighbour who is rolling in butter.
Top dairy producer Denmark lies just across a narrow sea channel, but its stores of creamy butter will be kept out of the country by the high import duties of Norway, the only Nordic nation that does not belong to the European Union.
Still, the problem has certainly provided the Danes with a good laugh over their richly buttered breakfast toast.
Morning TV show Go' Morgen Danmark amid much hilarity offered a paltry 1,000 packets of butter on Wednesday to help ease the pain.
Morgen zal die wel andere dingen aanhalen, Maarten kennendequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:17 schreef golfer het volgende:
Ja...Nu hoeven wij morgen niet meer te gaan, nu je alles al verklapt hebt.
Wij gaan morgen vooraf gewoon een vette bek halen bij de Burgerking op het Leidscheplein.
Kan je nagaan wat een indruk je toen hebt gemaaktquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
huh whut? ben 1 keer met jou bij BK geweest
Nora Dalal eruitquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:11 schreef golfer het volgende:
The Voice of Holland ook weer bekeken. Weer eenkele ombegrijpelijke keuzes gezien, maar gelukkig zitten mijn favorieten, die Dries Roelvink-kloon (Bart) en vooral die heerlijke rooie krullenbol, Marieke, er nog in.
Nora 'pakt' mij gewoon niet, Sharon wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nora Dalal eruitZo'n mooi meisje met ik vind een mooiere stem dan Sharon. Verder was ik bang dat Bart eruit zou gaan, slecht liedje waarbij zijn mooie stem niet uitkwam. Gelukkig kreeg hij toch genoeg stemmen! Ik dacht dat jij Bart Roelvink niet leuk vond?
Maar nu is hij wegquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja ik ook. Chris is erg blij met zichzelf ja
Zie hier alweer de kut-nijd van de sms-ende meisjes.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vond Michelle de beste van de avond en was super verbaasd dat zij in de Sing Off stond
Oh!!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 07:38 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Krakke wat beroerd!
Ik heb een zieke manIneens begrijp ik dat vuurwapen
Er helpt niks tegen, het is gewoon vervelend. Ik red het wel, het is alleen net of er een baksteen in m'n zij zit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 07:51 schreef freecell het volgende:
LOL, nou, dat ongeveer. En op de bank moet ik de kinderen van hem afhouden (hopeloos karwei, veel te leuk, papa op de bank)
Ok, tot dinsdag uitzingen dus... Pijnmedicatie wat ophogen? Of zit je al te hoog?
Dan ben ik bij de uroloog aan het goeie adres!quote:Op zaterdag 10 december 2011 07:55 schreef freecell het volgende:
Vergruizer?
En het is gewoon klote dat het nu nog zo'n nasleep moet hebben....
Ja, ik vind het heel veel schelen. En ook de meest foute moppen over mezelf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:01 schreef freecell het volgende:
Gaat lekkerIk houd wel van had lachen om jezelf, is zó lekker!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Vervelend, AnneX! Maar wel nuttig. Denk ik
Hey Tezz
Lang OV-chipkaart gezeur na spoiler:Dit had ik ook kunnen schrijven! Wat een gedoe, hè. Het ontmoedigingsbeleid heeft bij mij in ieder geval gewerkt; ik heb het opgegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Heerlijk! Ik vind het ook altijd fijn als je vrienden hebt die óók die grappen durven maken tegen je!quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heel veel schelen. En ook de meest foute moppen over mezelf.![]()
Zeker weten!quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:07 schreef freecell het volgende:
Hey DaD !
[..]
Heerlijk! Ik vind het ook altijd fijn als je vrienden hebt die óók die grappen durven maken tegen je!
Wat leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:12 schreef freecell het volgende:
Mijn ouders kwamen gisteren zomaar de hele middag langs om Tara zijn rijbewijs te vieren
Ze zijn hier bijna nooit, kunnen hier niet goed zitten enzo
(mama nog nasleep operatie, wond nog niet dicht en mijn vader is gewoon een puinhoop)
Goedemorgenquote:Op zaterdag 10 december 2011 08:12 schreef freecell het volgende:
Mijn ouders kwamen gisteren zomaar de hele middag langs om Tara zijn rijbewijs te vieren
Ze zijn hier bijna nooit, kunnen hier niet goed zitten enzo
(mama nog nasleep operatie, wond nog niet dicht en mijn vader is gewoon een puinhoop)
Nou dan deed hij het beter dan ik, ik ben 2x gezakt en pas de 3e keer was het voldoende.quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:21 schreef freecell het volgende:
Jup, in 1xEn zonder commentaar van de examinator
Beterschap
En mijn ouders zitten ook altijd op een eetkamerstoel
Ik heb al 3 jaar niet op mijn bank gezeten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:21 schreef freecell het volgende:
En mijn ouders zitten ook altijd op een eetkamerstoel
youtubefilmpje?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Nora 'pakt' mij gewoon niet, Sharon wel.
zo blij dat die zelfingenomen griezel van een Christopher eruit is. Hoe hij die mic wegsmeet/liet vallen en de 'aftocht blies' vreselijk echt
Dat werkt denk ik bij 90% van de mensenquote:Op zaterdag 10 december 2011 08:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dit had ik ook kunnen schrijven! Wat een gedoe, hè. Het ontmoedigingsbeleid heeft bij mij in ieder geval gewerkt; ik heb het opgegeven.
Knuffelen doet geen pijn, bewegen wel. En ik heb weer braaf bewogen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Tara, kaas en krak beterschapEn voor krak nog een extra (voorzichtige!) knuffel.
Helemaal nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 10:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend! Ben je al aan het idee gewend?
Een slinger van zilverkleurige kralen. Voor in de kerstboom of kerstdinges.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou willen dat ik vandaag kon doen wat ik wilde, maar straks mijn eerste nieuwe raid (géén zin en duurt de hele middag) en vannacht weer werken, dus vanavond doe ik mijn standaard pre-nachtwerkdutje.
Geniet van de oliebol, krak! Wat is een kralenslinger?
check!quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:52 schreef krakkemieke het volgende:
Een slinger van zilverkleurige kralen. Voor in de kerstboom of kerstdinges.
Zelfde hier, heb ook nog helemaal niet het gevoel dat het bijna eind december is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
check!
Ik ben helemaal niet met kerst bezigWaarschijnlijk omdat we toch niet thuis zijn met kerst.
Dat ritme van jequote:
Ik vond het fijne van de lagere school dat je altijd zo betrokken was bij wat er ging gebeurenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Nope, same here.. al is mijn klas wel gezellig kerstig.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het fijne van de lagere school dat je altijd zo betrokken was bij wat er ging gebeurenHeel erg bezig met thema's zoals herfst, Pasen, Sinterklaas etc
gek is dat he. Ik ga me straks met kerst ook ontwend voelen. Heb de laatste tijd elk weekend minstens 1 dag gewerkt, en meestal minstens tot half 8 's avonds.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga dat volgend jaar thuis ook maar eens invoeren.
wat voor verf gebruiken juffen voor op ramen?![]()
Alsof ik creatief genoeg ben voor raamverf! Ik teken bij wijze van spreken nog luciferpoppetjesquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:33 schreef freecell het volgende:
Je hebt ook speciale raamverf, dat kan je er naderhand zo hops, aftrekken en het schijnt een beetje door
Luciferpoppetjes zijn ook liefquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsof ik creatief genoeg ben voor raamverf! Ik teken bij wijze van spreken nog luciferpoppetjes
Nah! Waarom weet niemand dat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, dat stumbleupon heeft me al heel veel bijgebracht over wereldgeschiedenis waar ik niets van wist! Dit is er ook zo één. President Herbert Hoover heeft in de geschiedenis de meeste mensen ooit het leven gered![]()
Amerikanen? Nee, Russen!
http://news.stanford.edu/news/2011/april/famine-040411.html
Omdat Stalin er geen baat bij had dat iedereen wist wat de Amerikanen hadden gedaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:56 schreef freecell het volgende:
Nah! Waarom weet niemand dat?![]()
Barmahartige Sameritaan all over
In het artikel staat dat die overlevende bijzonder gelukkig was dat eindelijk een historicus zijn verhaal wilde horenquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:02 schreef freecell het volgende:
Goed punt, maar het is nogal Amerikaans om ze de kans niet te geven om dit te vergeten
Dat is wel een traantje waard, jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:05 schreef borisz het volgende:
Op de radio een spotje voor Conimex vloeibare margarine voor wokken.
Leg dat maar aan een oude wokaziaat uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:08 schreef Isabeau het volgende:
...omdat dat speciaal voor wokken is gemaakt en dus beter is dan ordinaire olie, ja!
Daar heb je ook wel weer een goed puntquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:35 schreef Vork het volgende:
En dingen niet eten die grootmoeder niet als eten zou herkennen levert wel een bijzonder weinig avontuurlijke eetgewoonte op.
Het is best wel raar idd! Jij nog even heel veel succes!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gek is dat he. Ik ga me straks met kerst ook ontwend voelen. Heb de laatste tijd elk weekend minstens 1 dag gewerkt, en meestal minstens tot half 8 's avonds.
Gelukkig, nog 9 dagen en dan begint de kerstvakantie voor me...Nu alleen nog maar 4 lessen voorbereiden en een internationale conferentie die ik organiseer in goede banen leiden...
Wat ga je met je tijd doen?
Ik ook, ik kan wel even voor 1 tv programma op de bank, hooguit een uurtje en dan moet ik alweer verkassen. Op verjaardagen en feestjes en bij de kinderen zit ik ook eigenlijk nooit op de bankquote:Op zaterdag 10 december 2011 08:14 schreef krakkemieke het volgende:
Wat leuk!
Dat zitten herken ik, ik zit meestal op een eettafelstoel. (3 x woordwaarde)
Ik kan er niks aan doen. Ook zonder middagdutje word ik zo vroeg wakker.quote:
Middagdutjes zijn niet om 11 uurquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen. Ook zonder middagdutje word ik zo vroeg wakker.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:47 schreef freecell het volgende:
Oudste heeft diarree (ja, ook al)
Gaat op potje zitten, kijkt achterom en zegt: hmmm, mama, ik mag wel een broodje pindakaas!
Kinderen... gotta love them....
Ik heb kreeftsoep en een broodje haring. Zusje kibbelingquote:
Wel als je om 5 uur opstaat.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Isa, tegen je zin gamen, dat klinkt niet echt goed, dan doe je het toch niet
Ik denk voor 9 van de 10 wel ja. Maar ik zit niet in zo'n guildquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:54 schreef golfer het volgende:
"Het is maar een spelletje" gaat dus niet op voor gamers?
Je mag niet klikken!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
Zusje krijgt de megaportie kibbeling niet op
Ik kan hem net niet zien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef MissHobje het volgende:
Beetje standaard viel me ook op golfer, jammer is dat.
De maan is trouwens heel cool goed te zien nu met laatste restje verduistering enzo.
Jammer! heel apart gezicht, mare we zien vast straks wat foto's bij het weerbericht/journaalquote:
Oh, daar had ik niet aan gedacht!quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jammer! heel apart gezicht, mare we zien vast straks wat foto's bij het weerbericht/journaal
Hebben jullie gewonnen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Zo, hebben we dat ook weer gehad en dan nu maar boodschapjes doen
Jemig.....quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]zo werkt het niet, team rekent op mij en als ik een paar keer niet kom opdagen dan hebben ze niks aan me en nemen ze me ook niet meer mee als ik wel graag mee wil (zoeken waarschijnlijk een vervanger omdat ik onbetrouwbaar ben). En ik weet dat ik graag in deze groep blijf
Vond ik ook. Probeer de Boodschappen! Die is iets dunner maar zitten leuke gerechten voor de kerst in. Vind em leuker dan de Allerhande.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:45 schreef golfer het volgende:
De nieuwe Kerst-Allerhande eens even doorgebladerd. Hoewel het een dik nummer is vielen mij de daarin staande gerechten toch wel enigszins tegen.
Weinig inspiratie daaruit kunnen halen.
Als jij in een vaste groep danseressen zou zitten, zou je dat toch ook niet willen?quote:
Dus jij kan gewoon op komen dagen voor tenniswedstrijden alleen wanneer jij zin hebt? Ook al wordt er op je gerekend? Wat handig.quote:
en was het achteraf toch nog leuk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:33 schreef krakkemieke het volgende:
Maar Isa, hebben jullie nou gewonnen?
Toevallig zeggen veel mensen af voor tennis en worden er invallers geregeld. Dat betekent niet dat je daarna niet meer gevraagd wordt. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus jij kan gewoon op komen dagen voor tenniswedstrijden alleen wanneer jij zin hebt? Ook al wordt er op je gerekend? Wat handig.
Gamen is zo moeilijk uit te leggen aan mensen die het niet doen. Er staan 24 man op me te wachten. Vierentwintig! En ja, als mensen maar gewoon komen en gaan wanneer ze echt zin hebben gebeurt er weinig, bereik je niets en is het echt niet leuk meer. Grootste ergernis voor gamers: mensen die te laat komen, mensen die halverwege gewoon weg gaan, mensen die gewoon niet op komen dagen etc. Dan lig je dus na 1x zo'n geintje uit een groep hè. Als je ziek bent of een verjaardag hebt of hebt afgesproken met vriendinnen dan geef je dat van te voren door en is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:32 schreef krakkemieke het volgende:
Als jij in een vaste groep danseressen zou zitten, zou je dat toch ook niet willen?
Ja hoor, was wel gezellig. Was vandaag enige meisje in de groep en dan maken ze daar wel steeds grapjes overquote:
Ik game niet, maar in een team zitten is toch niet moeilijk te begrijpen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gamen is zo moeilijk uit te leggen aan mensen die het niet doen.
burquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor, was wel gezellig. Was vandaag enige meisje in de groep en dan maken ze daar wel steeds grapjes overIk had alleen al 3 weken niets serieus meer gedaan in wow en halverwege zei Ross dat ik ook pain suppresion op de tank moest gebruiken en ik dacht: oh ja, dat heb ik ook nog... (grote fail, heus
)
Maar dat schijnt in een spel niet te tellen en in 'het echt' wel. Of zoietsquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik game niet, maar in een team zitten is toch niet moeilijk te begrijpen?
Ok. Als het maar leuk was.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor, was wel gezellig. Was vandaag enige meisje in de groep en dan maken ze daar wel steeds grapjes overIk had alleen al 3 weken niets serieus meer gedaan in wow en halverwege zei Ross dat ik ook pain suppresion op de tank moest gebruiken en ik dacht: oh ja, dat heb ik ook nog... (grote fail, heus
)
En krak, er is niet echt 'winnen', we hebben 6 gevechten gedaan en de ene keer was dat moeilijker dan de andere keer.
Voetbal is ook een spel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat schijnt in een spel niet te tellen en in 'het echt' wel. Of zoiets
Jij ziet gelukkig geen verschil
Ja, dat was leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef MissHobje het volgende:
Ik kiek nu nl 1, best grappignederland van boven
!
Nou, net als bij voetbal moet je inzicht in het spel hebben, iemand die kan coachen en de tegenstander goed weet in te schatten, een tactiek hebben, goed samenwerken, een goede coördinatie, inzet, motivatie etc etc. Alleen dan lukt het je om bij de besten te horen. Mijn guild was gisteren 4e in de wereld op 25-man raiding en dat is echt waanzinnig knap (er zijn miljoenen wowspelers hè). Zullen nu wel in rank zakken omdat ze in het weekend rust nemen en die andere guilds gaan vaak gewoon door.quote:
Game je veel tegen mensen uit andere landen? En zoals je het nu zegt klinkt het logisch. Ik dacht dat je niet eens af mocht zeggen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gamen is zo moeilijk uit te leggen aan mensen die het niet doen. Er staan 24 man op me te wachten. Vierentwintig! En ja, als mensen maar gewoon komen en gaan wanneer ze echt zin hebben gebeurt er weinig, bereik je niets en is het echt niet leuk meer. Grootste ergernis voor gamers: mensen die te laat komen, mensen die halverwege gewoon weg gaan, mensen die gewoon niet op komen dagen etc. Dan lig je dus na 1x zo'n geintje uit een groep hè. Als je ziek bent of een verjaardag hebt of hebt afgesproken met vriendinnen dan geef je dat van te voren door en is er niets aan de hand.
Ik bedoel het andersom, dat voetbal zo serieus genomen wordt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, net als bij voetbal moet je inzicht in het spel hebben, iemand die kan coachen en de tegenstander goed weet in te schatten, een tactiek hebben, goed samenwerken, een goede coördinatie, inzet, motivatie etc etc. Alleen dan lukt het je om bij de besten te horen. Mijn guild was gisteren 4e in de wereld op 25-man raiding en dat is echt waanzinnig knap (er zijn miljoenen wowspelers hè). Zullen nu wel in rank zakken omdat ze in het weekend rust nemen en die andere guilds gaan vaak gewoon door.
Jawel hoor!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Game je veel tegen mensen uit andere landen? En zoals je het nu zegt klinkt het logisch. Ik dacht dat je niet eens af mocht zeggen.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:45 schreef AnneX het volgende:
Zaterdag en kroketten met brood dag![]()
Dankzij een artikel in de VK zit ik nu op http://www.airbnb.com/ en betaalbare studios over de hele wereld op te zoeken.
Wat een ontzettend goede prestatie, Isa !
Het is vooral Ross die zo goed is, heb ik eerder begrepen.
/ niet om iets af te doen aan jouw prestatie...
Komt waarschijnlijk omdat mensen die niet gamen met een spel denken aan spelletjes zoals ganzenborden of flipperen, een gezelschapsding. Als je daar een keer niet aan mee wilt doen en mensen vragen je daarna niet meer is het kinderachtig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat schijnt in een spel niet te tellen en in 'het echt' wel. Of zoiets
Jij ziet gelukkig geen verschil
Starcraft is overigens een voorbeeld van een hoog competitief spel waarbij je op toernooien echt heel veel geld kan winnen. En ik heb wat wedstrijden gekeken, maar wat die jongens doen is bijna buitenaards. Ze nemen bijv 100 beslissingen per minuut en moeten daar ook naar handelen. Echt insane.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Komt waarschijnlijk omdat mensen die niet gamen met een spel denken aan spelletjes zoals ganzenborden of flipperen, een gezelschapsding. Als je daar een keer niet aan mee wilt doen en mensen vragen je daarna niet meer is het kinderachtig.
Ooh die bazen zijn dus geen echte mensen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel hoor!Alleen niet om 12 uur 's middags als we om 1 uur gaan beginnen
Wat ik in wow doe is niet tegen andere mensen, we vechten tegen bazen in het spel zelf. Je hebt ook player versus player en dan vecht je wel tegen andere mensen, maar dat vind ik lang zo leuk niet. En ik ben er bijzonder slecht inMaar in mijn groep zitten veel Nederlanders, Engelsen, Zweden, Noren, één Duitser en nog wat mensen uit Kroatië, Bulgarije, Polen....hmm, van de rest weet ik het eigenlijk niet.
Ja heb wel eens verhalen gehoord van professionele gamers die er gewoon goed van leven. Als je dat kan met iets wat je geweldig vind; waarom niet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Starcraft is overigens een voorbeeld van een hoog competitief spel waarbij je op toernooien echt heel veel geld kan winnen. En ik heb wat wedstrijden gekeken, maar wat die jongens doen is bijna buitenaards. Ze nemen bijv 100 beslissingen per minuut en moeten daar ook naar handelen. Echt insane.
Ik weet niet, ik heb nog geen trek. Pasta met kip en broccoli of spekpannekoeken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Nu nog eten gaan bedenken en het is alweer 6 uur (bijna). Wat eten jullie?
Ik moest voor 1 dec afzeggen dat was me niet gelukt (vorige week). Vandaar dat ik met deze reden kwam. Is gelukkig geen smoes, behalve het feit dat ik niet weet of er iemand wel had willen invallen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Toch eens beginnen met gewoon te zeggen dat je niet komt. PuntJe stuurt iets leuks, dat is toch prima?
Ik vind zoiets ook moeilijk hoor. Ik zeg liever dat ik ziek ben dan dat ik durf te zeggen dat ik geen zin hebquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Toch eens beginnen met gewoon te zeggen dat je niet komt. PuntJe stuurt iets leuks, dat is toch prima?
Ik heb ook wel zin in pannenkoeken, maar dat vindt de man in huis geen avondetenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet niet, ik heb nog geen trek. Pasta met kip en broccoli of spekpannekoeken.
Meen je dat nu?quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:57 schreef golfer het volgende:
Wij gaan straks geheel culinair verantwoord een hap halen bij de Burgerking in Amsterdam.
Ik moet de nuance tussen vriendelijk afzeggen en bot zijn nog vindenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Het lukt me steeds beter en het hoeft niet eens bot te zijn of zo
Als er iemand onverwacht langskomt en ik heb geen zin, zeg ik: Het komt niet uit, ik ben vandaag niet gezellig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind zoiets ook moeilijk hoor. Ik zeg liever dat ik ziek ben dan dat ik durf te zeggen dat ik geen zin hebDan is het net of je die persoon afwijst. Ik vind vaak van die recht-door-zee en eerlijke types niet eens zo heel leuk
Heel goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als er iemand onverwacht langskomt en ik heb geen zin, zeg ik: Het komt niet uit, ik ben vandaag niet gezellig.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:58 schreef krakkemieke het volgende:
Als er iemand onverwacht langskomt en ik heb geen zin, zeg ik: Het komt niet uit, ik ben vandaag niet gezellig.
Precies! Ik zou dat denk wel durven zeggen bij een gewone afspraak maar niet bij zoiets als een babyshower.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, slecht...nee hoor, alleen jammer dat je zoiets niet gewoon kan zeggen hè. Zo van: ik vind je heel leuk, maar ik ga liever tennissen. Ik zou dat denk ik ook niet durvenEn er komen nog veel andere meiden, dus zo heel erg kan het niet voor haar zijn. En jij moet je er niet schuldig over voelen, maar gewoon van het tennissen genieten!
Dat is een goede manierquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wel hahaquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens niet jaloers op de Burger King, even voor de duidelijkheid
Ik wel! Het is al een half jaar geleden! Weer een reden om conditie te kweken, want hij is 12 km verderop.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens niet jaloers op de Burger King, even voor de duidelijkheid
Ook jaloers op jouquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wel! Het is al een half jaar geleden! Weer een reden om conditie te kweken, want hij is 12 km verderop.
Ja, met wat ik in huis heb kan ik wel pannenkoeken maken, maar geen spekpannenkoekenquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; wil je nog boodschappen doen voor het eten of iets maken met wat je in huis hebt? Zoja, wat heb je in huis?
*kuche kuche. Sorry baas, ik heb de griep*quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Oja rooster voor over 2 weken af, wie mag er met eerste kerstdag werken?tweede kerstdag en oudjaarsdag en nieuwsjaarsdag is rooster nog niet van af
Is dat normaal om 3 feestdagen te werken of begrijp ik je zin nu verkeerd?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Oja rooster voor over 2 weken af, wie mag er met eerste kerstdag werken?tweede kerstdag en oudjaarsdag en nieuwsjaarsdag is rooster nog niet van af
Aardappels stampen met kruidenkaas, champignons, prei en bieslook tot een pureequote:Op zaterdag 10 december 2011 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, met wat ik in huis heb kan ik wel pannenkoeken maken, maar geen spekpannenkoeken
Dus ik moet dan sowieso naar een winkel en dan kan ik net zo goed 'normaal' avondeten kopen.
Tis toch meestal of of?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat normaal om 3 feestdagen te werken of begrijp ik je zin nu verkeerd?
er is een kans dat ik alle dagen moet werken ja, aangezien er mensen wel aan hebben gedacht om halverwege t jaar verlof te vragen en tis gewoon beetje klote want als ik 1e kerstdag moet werken en de 27e ook bijv kan ik al niet naar mn ouders, idem voor oud en nieuwquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat normaal om 3 feestdagen te werken of begrijp ik je zin nu verkeerd?
Hamburgers dan maar?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, met wat ik in huis heb kan ik wel pannenkoeken maken, maar geen spekpannenkoeken
Dus ik moet dan sowieso naar een winkel en dan kan ik net zo goed 'normaal' avondeten kopen.
Da's beroerd ja!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er is een kans dat ik alle dagen moet werken ja, aangezien er mensen wel aan hebben gedacht om halverwege t jaar verlof te vragen en tis gewoon beetje klote want als ik 1e kerstdag moet werken en de 27e ook bijv kan ik al niet naar mn ouders, idem voor oud en nieuw
Kan je dat nu nog aangeven?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:06 schreef Memento-Mori het volgende:
er is een kans dat ik alle dagen moet werken ja, aangezien er mensen wel aan hebben gedacht om halverwege t jaar verlof te vragen en tis gewoon beetje klote want als ik 1e kerstdag moet werken en de 27e ook bijv kan ik al niet naar mn ouders, idem voor oud en nieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |