Nee, van een bank. Dan zie ik alleen de eerste post en moet ik f5' en tot ik een andere reclame krijg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:31 schreef Bluezz het volgende:
Ook gsm toestanden? Ze worden steeds agressiever met hun popups en ik blijf ook regelmatig hangen hier in de Culsc
Na de ING-reclame (geloof ik, iets met Delfts Blauw) laadt de pagina verder niet meer. Elke keer weer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 07:31 schreef Bluezz het volgende:
Ook gsm toestanden? Ze worden steeds agressiever met hun popups en ik blijf ook regelmatig hangen hier in de Culsc
Zie boven voor de remedie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na de ING-reclame (geloof ik, iets met Delfts Blauw) laadt de pagina verder niet meer. Elke keer weer.
Dat hangen heb ik ook ja. Het lijkt wel alsof die reclame-banners steeds erger worden en de boel blokkerenquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:31 schreef Bluezz het volgende:
Gadverquote:Op vrijdag 9 december 2011 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh! Lekker wakker worden vanmorgen. Ik loop de hal in van de flat, heeft er weer iemand een emmer latex laten ontploffenStelletje idioten
Echt....de he-le hal onder
Gadverquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:11 schreef freecell het volgende:
Oja, dat had ik gisteren ook de hele tijd
Ik had het nog niet aan de reclame gelinkt.
Zieke kinderen zijn schattig tot ze over je heenkotsen
Beterschap!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:22 schreef DarkElf het volgende:
vanaf de uitslaapkamer. 1e nare onderzoek achter de rug en volgende week donderdag wordt ik opgenomen voor de operatieve ingreep. Gelukkig makende haast!
Da's snel ja! Sterkte!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:22 schreef DarkElf het volgende:
vanaf de uitslaapkamer. 1e nare onderzoek achter de rug en volgende week donderdag wordt ik opgenomen voor de operatieve ingreep. Gelukkig makende haast!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:11 schreef freecell het volgende:
Oja, dat had ik gisteren ook de hele tijd
Ik had het nog niet aan de reclame gelinkt.
Zieke kinderen zijn schattig tot ze over je heenkotsen
Herkenbaar hé?!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:40 schreef Isabeau het volgende:
AnneX, ik heb al een paar columns gelezen en het is aangenaam leesvoer!
Je bent gewoon een trendsetter! Volgend jaar loopt iedereen ermee!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Herkenbaar hé?!
Nu zit ik aan een draadje met een kastje en tensiemeter voor 24 uur.
En ik wou mijn leuke jurkje aan voor de lunchdate met nichtje straks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Alvast heel veel plezier en zeg maar tegen Maarten dat ie nog maar 1 dagje hoeft te wachten om voor ons te mogen optreden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:24 schreef borisz het volgende:
15:52 met de 82 naar Amsterdam. Nog even de stad in, wat eten en dan naar Professor van Rossem.
NS:quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:47 schreef borisz het volgende:
Bij connexxion was het gewoon online invullen wie wat waar en de reden en dan kon ik een week later het bedrag weer ophalen bij een automaat.
Hier is het vrijdag-poetsdag. Een stuk minder leuk kan ik je vertellen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:14 schreef golfer het volgende:
Zo. Het is weer vrijdag-visdag. De sliptongetjes waren nog steeds in de aanbieding bij het stalletje, dus maar weer 4 gehaald.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
NS:
NS: Goedemiddag!
Ik: Ik ben vergeten uit te checken!
NS: Nou, wat zonde van uw geld. Waar bent u uitgestapt?
Ik: Station X
NS: Nou, dan wordt er 7 euro op uw rekening terug gestort. Prettige dag verder!
Ik: U ook!
Tuut tuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |