quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:08 schreef GSbrder het volgende:
Ja. Zonder duur horloge ben je fet stom!
Tevens moet je kapsel er eg so uit sien, kaulo!
[ afbeelding ]
Serieus advies graag.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:08 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht, piicca deed raar. Nu goew?quote:
Koop een duurdere dan erik!quote:
Maar dna moet ik het geld van mijn spaarrekening halen.. Dat is wel zonde, maar aan de andere kant wel een goede investering misschien.quote:
Dit meen je niet he?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:11 schreef MoosVogels het volgende:
[..]
Maar dna moet ik het geld van mijn spaarrekening halen.. Dat is wel zonde, maar aan de andere kant wel een goede investering misschien.
wow kkzieke jasje ! xDquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:08 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
wt cha jy picca van my op fok sette a zemmel, war isch you respekt gquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:08 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Jeweets!quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:11 schreef MoosVogels het volgende:
[..]
Maar dna moet ik het geld van mijn spaarrekening halen.. Dat is wel zonde, maar aan de andere kant wel een goede investering misschien.
Wat maakt politiek uit? Ik stem links ja (PvdD), maar het gaat (gelukkig) meestal niet over politiek. Ze stemmen bijna allemaal VVD.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:15 schreef remlof het volgende:
Ik was laatst op een FOK!meet met een gemêleerd gezelschap en daar was een gozer net als jij. En die gast paste gewoon prima in de groep en paste zich prima aan, dronk gewoon bier met ons. En toen er een homosensueel bij kwam die alleen prosecco wou drinken ging die gozer zoals jij ook gewoon over op prosecco. Dus ik denk dat je geen enkel probleem zou moeten hebben je aan te passen.
Of ben je soms links?
Als jullie stemrecht hebben dan ben je dus 19 of 20 jaar oud. Wat voor school zit jij dat zoiets uit maakt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:18 schreef MoosVogels het volgende:
[..]
Wat maakt politiek uit? Ik stem links ja (PvdD), maar het gaat (gelukkig) meestal niet over politiek. Ze stemmen bijna allemaal VVD.
Als je dit geen goed advies vindt, weet je dus zelf ook dat het niet slim is om mee te lopen. Als mensen doorkrijgen dat je meeloopt i.p.v dat je achter je eigen gedrag staat... dan levert je dat geen enkel aanzien op. Eerder een mindere reputatie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |