TS is het duidelijk niet eens met muziekkenner Robert ten Brinkquote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef tong80 het volgende:
Iemand hem in DWDD gezien met zijn door RTL-geplamuurde gezicht ? De ideale schoonzoon voor de gemiddelde huisvrouw.
Er zijn belangrijkere dingen in de wereld ik weet het.
Maar als je niet begrijpt dat Kraftwerk de grondleggers zijn van de hedendaagse electronische muziek. Moet je je bij je leest houden. Drie keer je in één zin is niet mooi. Ik weet het.
Kraftwerk wergzetten als niet ter zaken doende bandje met één hit.
Het item moest gaan over baanbrekende geniën die buiten de geëikte paden kwamen.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat hele item in DWDD nergens op slaan. Dus ik kan me er niet echt druk om maken: de gasten kiezen wat ze leuk vinden en wat ze niet mooi vinden schoppen ze eruit.
Dat Robbert Kraftwerk geen moer aan vindt, verbaast me niets.
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:06 schreef S1nn3rz het volgende:
Kraftwerk is een bandje voor derderangs uitgerangeerde figuren die een uitkering hebben en niet mee willen doen aan de maatschappij.
Iggy Popquote:Op donderdag 8 december 2011 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het item moest gaan over baanbrekende geniën die buiten de geëikte paden kwamen.
Wat ze doen is gewoon hun favoriete bandje of muzikant plaatsen.
Het slaat helemaal nergens op.
Waar zijn Iggy Pop, Dick Dale, George Clinton, The Pixies, Sonic Youth, Eddy Wally ?
Deden ze ook. Erik de commerciële Zwart haalde Jimi Hendrix eruitquote:Op donderdag 8 december 2011 22:14 schreef BoemBats het volgende:
Laat ze dan tenminste mensen uit de muziekwereld die keuze maken.
En terecht.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deden ze ook. Erik de commerciële Zwart haalde Jimi Hendrix eruit
Daarom kutbandquote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef tong80 het volgende:
Iemand hem in DWDD gezien met zijn door RTL-geplamuurde gezicht ? De ideale schoonzoon voor de gemiddelde huisvrouw.
Maar als je niet begrijpt dat Kraftwerk de grondleggers zijn van de hedendaagse electronische muziek.
eehquote:Op donderdag 8 december 2011 22:05 schreef tong80 het volgende:
Maar als je niet begrijpt dat Kraftwerk de grondleggers zijn van de hedendaagse electronische muziek. Moet je je bij je leest houden. Drie keer je in één zin is niet mooi. Ik weet het.
Kraftwerk wergzetten als niet ter zaken doende bandje met één hit.
Nou, dat maakt me niet eens zoveel uit eigenlijk, ik zou niet anders verwachten als je kijkt naar de mensen die die lijst samen mogen stellen. Maar variatie kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede klacht. Blijkbaar mag alleen muziek voor 1990 erin blijkbaar.
Die zijn er gisteren uitgehaald.quote:
DWDD niet gezien, maar George Clinton die mist is altijd klacht waardig ja. En Kraftwerk niet baanbrekend?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het item moest gaan over baanbrekende geniën die buiten de geëikte paden kwamen.
Wat ze doen is gewoon hun favoriete bandje of muzikant plaatsen.
Het slaat helemaal nergens op.
Waar zijn Iggy Pop, Dick Dale, George Clinton, The Pixies, Sonic Youth, Eddy Wally ?
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Die zijn er gisteren uitgehaald.
Wat heeft die gast gehad:P?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:26 schreef Nikmans het volgende:
Meest terechte tong80-klacht ooit
En omdat het kan:
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:07 schreef Hidz het volgende:
Terechte klacht. Kraftwerk is geniaal en hoort absoluut wel in dat rijtje thuis!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |