abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105356092
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:52 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

let maar op van wel.ik spreek hem nu alweer een tijdje best intensief anders stel ik dat niet zomaar voor. jullie zullen nog versteld staan van benzin
Je hebt erg veel vertrouwen in me :o
pi_105356118
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:53 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hahaha

Precies dit. Zoals ik al eerder heb aangegeven in dit topic. Versieren moet een lifestyle worden :7
Als je in de buurt bent; kom langs. Je weet serieus niet wat je meemaakt, die vrouwen hier. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 8 december 2011 @ 21:54:56 #153
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105356120
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:54 schreef benzin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
nu wel? :D

Cewl, even wat settings erin veranderd
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_105356153
quote:
6s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mooi zo. Oefening baart ku(ns)t.
Helaas vooral met mannen :')
maarja bèta hè

quote:
Ik kan ook veul beter. Maar de meeste vrouwen zijn gewoon niet zo interessant. Je best doen om ze het bed in te lullen vind ik nog niet leuk genoeg. ;)
Dus, het in bed lullen gaat je wel makkelijk af? If so, nice :)
  donderdag 8 december 2011 @ 21:56:07 #155
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105356171
quote:
6s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je in de buurt bent; kom langs. Je weet serieus niet wat je meemaakt, die vrouwen hier. ;)
Latina's with them booty's

Me gusta.
pi_105356187
quote:

[..]

Ik ook wel hoor, ik spreek je niet zo intensief maar alsnog. En als helemaal als moonwalk het zegt :P
pi_105356258
quote:
6s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hey, jij leest mee, tof.

Heb 3 appartementen gezien. Het 2e was erg vet, met luxe keuken, barretje, 100 m2, balkon, 360 graden dakterras waar je kan BBQen, uitzicht op de bergen, mooie houten vloer en redelijke ligging.

Ietsje boven budget, maar als ik 50 euro bij moet betalen per maand, boeit ook niet.

Kreeg net een mailtje: als je het huis wilt, dan kunnen we het vastleggen.
Ik mailde terug: ik was erg gecharmeerd, maar heb nog 2,5 dag zoektochttijd met jullie. Wil kijken wat er nog meer op de markt is.

Precies als dat je niet bij de eerste aantrekkelijke meid van de avond blijft hangen, dacht ik nog.

Het feministische ("vreselijk dat machismo"; ik heb mijn bek maar gehouden, heb haar nog nodig ;-) ) meisje (hier heb je mijn nummer, we kunnen wel lekker gaan stappen) van de real estate was in de war; maar je vond het toch zo leuk?
Klinkt goed super fucking awesome.
  donderdag 8 december 2011 @ 21:58:03 #158
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105356259
quote:
6s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik wil ik wil wil ik wil

:')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_105356300
quote:

[..]

Niks mis met jou :Y)
Rustig aan.
pi_105356305
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:53 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Maar let er dan op :) beetje evalueren voor jezelf. Wat zijn de dingen die je altijd doet of zegt, of die je juist nooit doet of zegt. Doe dat een keer anders en kijk of dat effect heeft
Meestal krijg ik de woorden niet lekker uit m'n strot en krijg ik daardoor niet gezegd wat ik eigenlijk zeggen wil of kom ik onbedoeld raar over of wat dan ook. En dan probeer je dat dus de volgende keer te voorkomen. Niet dat dat dan lukt :')
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  donderdag 8 december 2011 @ 21:59:27 #161
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105356323
quote:

[..]

ja en helemaal terecht, er is niks mis met jou en alles wat je nog wil/moet leren dat heb je zo ingehaald. ik heb je al veel beter, vaker en uitgebreider gesproken dan wat hier in het topic staat en als er iemand is waar ik wel echt moeite in wil steken om af en toe dat duwtje te geven dan ben jij het wel, en ik zie dat je er ook nog eens echt wat mee doet, dan vind ik dat zo mooi dat level 2 dan gewoon ook moet worden gedaan *O*

Iedereen denkt nu wtf waar gaat dit over, maar je weet het zelf wel en dat komt allemaal goed :) :*
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105356373
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

ja en helemaal terecht, er is niks mis met jou en alles wat je nog wil/moet leren dat heb je zo ingehaald. ik heb je al veel beter, vaker en uitgebreider gesproken dan wat hier in het topic staat en als er iemand is waar ik wel echt moeite in wil steken om af en toe dat duwtje te geven dan ben jij het wel, en ik zie dat je er ook nog eens echt wat mee doet, dan vind ik dat zo mooi dat level 2 dan gewoon ook moet worden gedaan *O*

Iedereen denkt nu wtf waar gaat dit over, maar je weet het zelf wel en dat komt allemaal goed :) :*
Ik snap het idee wel... Jullie hebben al stapjes verzonnen samen?
Nou super toch dat stapje 1 voltooid is ^O^
Rustig aan.
pi_105356400
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Meestal krijg ik de woorden niet lekker uit m'n strot en krijg ik daardoor niet gezegd wat ik eigenlijk zeggen wil of kom ik onbedoeld raar over of wat dan ook. En dan probeer je dat dus de volgende keer te voorkomen. Niet dat dat dan lukt :')
Wat losser worden helpt ook, normaal over komen en een meisje versieren gaat niet altijd goed samen :P
pi_105356409
quote:

[..]

komt het door zenuwen? ben je onzeker?
  donderdag 8 december 2011 @ 22:02:07 #165
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105356462
quote:

[..]

Heb je van tevoren helemaal bedacht wat je wil zeggen? Dat moet je niet doen
Ben je met je gewone vrienden een makkelijke prater?
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105356497
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:52 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

let maar op van wel.ik spreek hem nu alweer een tijdje best intensief anders stel ik dat niet zomaar voor. jullie zullen nog versteld staan van benzin
Het is meer dat het haast niet mogelijk is om via msn iemand bij te leren, wie die persoon ook mag zijn.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_105356536
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:02 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Het is meer dat het haast niet mogelijk is om via msn iemand bij te leren, wie die persoon ook mag zijn.
Ik denk dat er veel ook in verband staat met de eigen gemoedstoestand en de eigen ideeën over haalbaarheid van een ''versierpoging'' (hoewel je helemaal niet meteen hoeft te versieren..)
Rustig aan.
pi_105356658
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:27 schreef Myraela het volgende:

[..]
Over mijn facebook zou ik niet zo moeilijk doen nee. Mijn telefoonnummer daarentegen zou ik niet geven.
Wacht nu snap ik het pas, dit is natuurlijk een stille hint voor de mannelijke bezoekers van dit topic. Dus wat is je facebook?
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_105356682
3 op een rij *O*

quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:00 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Wat losser worden helpt ook, normaal over komen en een meisje versieren gaat niet altijd goed samen :P
Oh really :P

quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef dawg het volgende:

[..]

komt het door zenuwen? ben je onzeker?
Zelfvertrouwenissue ja.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:02 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Heb je van tevoren helemaal bedacht wat je wil zeggen? Dat moet je niet doen
Ben je met je gewone vrienden een makkelijke prater?
Nee natuurlijk niet, dat valt toch van te voren niet te bedenken :P Anderen kan ik de oren van het hoofd kleppen, met vreemden in z'n algemeenheid vind ik het lastig om een gespreksonderwerp te vinden. Met kerels zijn er dan wel een paar gangbare onderwerpen zoals auto's voetbal en vrouwen, met vrouwen valt het iets harder tegen :P
pi_105356748
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef Moonwalk het volgende:

Held :@
pi_105356754
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Wacht nu snap ik het pas, dit is natuurlijk een stille hint voor de mannelijke bezoekers van dit topic. Dus wat is je facebook?
heb je die nog niet loseerrr :P
pi_105356759
Trouwens, applausje voor myr voor dit pimp UI :7 *O*
pi_105356769
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

:')
pi_105356793
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, applausje voor myr voor dit pimp UI :7 *O*
Zo ga je die chickies wel hosselen.
pi_105356814
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo ga je die chickies wel hosselen.
Haha, wel leuk gedaan hoor ;)