quote:Op donderdag 8 december 2011 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
En wie is Menno.
Doe eens normaal mensen.
Het is een christen.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Die Menno heeft een hekel aan links hoor. Staat in de gids.
Ook minder harig?quote:
En economie. Vergeet dat niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
Fiscaal Recht aan de UvA en Bedrijfskunde aan Universiteit Twente..
Okay....
Echt hè WTFquote:Op donderdag 8 december 2011 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
Fiscaal Recht aan de UvA en Bedrijfskunde aan Universiteit Twente..
Okay....
Je hebt alleen wel net Saami weggestuurdquote:
Snap ik niet. Wat zien ze nou in zo'n enge Menno?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt alleen wel net Saami weggestuurd
Ik zei toch dat ze eerst alle allochtonen eruit mikken.....quote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt alleen wel net Saami weggestuurd
Ik schakelde te laat in. Geen idee, maar Saami had een glimpak.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Snap ik niet. Wat zien ze nou in zo'n enge Menno?
Dat heb ik met mensen die werkwoorden niet kunnen vervoegen,quote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef GSbrder het volgende:
Dat broekie als consultant.
Ik zou de billen uit mijn string lachen als hij een board room vol vijftigers wel even verteld hoe het moet.
Nee dat was Yair die als eerste afviel.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik schakelde te laat in. Geen idee, maar Saami had een glimpak.
En ik met Zienswijze die zonder te werken en alleen met investeren denkt in z'n levensonderhoud te kunnen voorzien.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat heb ik met mensen die werkwoorden niet kunnen vervoegen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |