quote:Op donderdag 8 december 2011 22:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]Guude failz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
I win this internetbattle brah. Better luck next time.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hotlinking Forbidden NOU EN MAN.
Pics van je vriendin?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn vriendin krijgt om de haverklap van dat soort shit over zich heen.Laatst was het helemaal mooi.
Ik ging 's avonds even naar de stad om te kijken of ze bij die Apple winkel nog iets voor mijn oplader van mijn laptop konden betekenen. Ondertussen was zij onderweg naar mij en hadden we gepland dat we ongeveer op hetzelfde moment thuis zouden zijn. Afijn, uiteindelijk zij in de bus en ik in een andere bus, rijden tegen elkaar in en kruisen elkaar waar ik woon dus.Ik denk, laat ik haar verrassen, ik blijf dus een paar haltes langer in de bus zitten en ga eruit. Steek de straat over naar de andere bushalte en wacht daar op haar bus. Loop ik daar naar binnen, zit ze daar helemaal verschrikt. Ik zo vragen wat er mis is, had wel een leukere reactie verwacht.
Fluistert ze dat er een rij voor haar twee jongens zitten die de hele tijd smerig naar haar zitten te staren.
Okay, dat is al creepy genoeg.
Ze lijken elkaar te kennen, maar zitten toch allebei aan een andere kant van het gangpad. De hele tijd smerig te staren naar haar + berichtjes naar elkaar te sturen, kon je ook zien. De een typt een berichtje, en de andere pakt zijn telefoon om het te lezen + reply'en.
En maar smerig naar haar + elkaar kijken en grijnzen.
En dat die halve doodstille busrit lang, ze had me nog allemaal paniekberichtjes gestuurd maar ik reageerde niet omdat mijn telefoon leeg was.
Ik heb ze ook nog zien zitten, echt twee van die autisten ofzo.
Konden zo ONZ-posters zijn hier op FOK!. Bah.
veel bonsbons terug hequote:Op donderdag 8 december 2011 22:34 schreef o.us het volgende:
Hoi schattekes. Veel knuffels en bonsbons van mij vanaf Antwerpen.
xoxoxoxoxoxo <'3
Gepost vanaf mijn iPhone.
Knuffelmarokkaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:34 schreef o.us het volgende:
xoxoxoxoxoxo <'3
Ik ben hetero.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lijkt ze op Voe? Dat vind ik wel wat voor jou.
Koop ook een fixie, zo weinig mogelijk dingen die kapot kunnen gaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef tliciouz het volgende:
Lol, kon net een tering eind naar huis lopen. Ketting van de fiets lag eraf
Antwerpenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:34 schreef o.us het volgende:
xoxoxoxoxoxo <'3
Ik breek me nek al over die stang in het midden.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Koop ook een fixie, zo weinig mogelijk dingen die kapot kunnen gaan.En dan zo door Nijmegen:
Ja dacht al zoiets.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Was eigenlijk aan PM...maar ik quotte jou dus ik begrijp je reactie.
Ik weet niet of een fiets zonder remmen wel wat is voor haarquote:Op donderdag 8 december 2011 22:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Koop ook een fixie, zo weinig mogelijk dingen die kapot kunnen gaan.En dan zo door Nijmegen:
Minstens zo cute.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lijkt ze op Voe? Dat vind ik wel wat voor jou.
En even later een Duitser, dan een Pool. Mensen, Ous is op transport.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik weet niet of een fiets zonder remmen wel wat is voor haar
Mjah, OK, bij nader inzien doe maar niet dan!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik breek me nek al over die stang in het midden.
Ik ben nog steeds nieuwschierig naar een foto van je hoofd, erger dan je lichaam kan het absoluut niet zijnquote:
Toch wel ouder dan 14 hequote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Minstens zo cute.
[..]
En even later een Duitser, dan een Pool. Mensen, Ous is op transport.
Oh is dat een fiets zonder remmen ja?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik weet niet of een fiets zonder remmen wel wat is voor haar
Waai niet weg.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef Phantomesse het volgende:
En je zei niets Panzer? Als ik jou was had ik haar gewoon in de bus geneukt voor die gastenIk als vriendin zijnde zou daar gewoon aan meewerken en intussen de buschauffeur ook nog ff geil knipogen opdat hij het wel accepteert.
Echter ga ik nu richting buiten, matties komen zo.
Layhoun!
Ik kom er best vaak. Prachtige stad, leuke winkels, heerlijke eet tentjes en de vogeltjesmarkt op zondag.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:43 schreef aight1 het volgende:
Antwerpen moet ik ook nog keer heen, toffe stad
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef Phantomesse het volgende:
En je zei niets Panzer? Als ik jou was had ik haar gewoon in de bus geneukt voor die gastenIk als vriendin zijnde zou daar gewoon aan meewerken en intussen de buschauffeur ook nog ff geil knipogen opdat hij het wel accepteert.
Layhoun!
Vogeltjesmarkt?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kom er best vaak. Prachtige stad, leuke winkels, heerlijke eet tentjes en de vogeltjesmarkt op zondag.
Ja.quote:
Al die voyeurshit is nog niet mijn community.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:45 schreef Phantomesse het volgende:
Layhoun!
Wait, what?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds nieuwschierig naar een foto van je hoofd, erger dan je lichaam kan het absoluut niet zijn
Joa, en je kan de trappers ook niet stilhouden terwijl je rijdt zeg maar.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh is dat een fiets zonder remmen ja?
Dank u.quote:
Dat klinkt wel heel tofquote:Op donderdag 8 december 2011 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja.Dat was vroeger een markt op een heel groot plein met antiek, meubeltjes etc. En er werden vogels, konijnen en allemaal klein vee verkocht. Nu is het meer een normale markt geworden met hier en daar nog wat dieren. Had er vorig jaar een heel lief konijn gezien maar wou hem niet mee nemen in de trein.
Vraag me af of ik geintimideerd zou zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al die voyeurshit is nog niet mijn community. Moet wel apart zijn geweest voor die gasten, zij zitten meisje te stangen, meisje zit zichtbaar aangeslagen op telefoon te typen, 5 minuten later BAM PANZERMAUS HAS ENTERED THE BUILDING en twee minuten later verlaten meisje+PROTECTION samen de bus.
En je moet een keer naar noxx gaan. Daar lopen me vrouwen.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel tofsowieso omdat Antwerpen volgens mij echt een gezellige stad is
Denk het ook niet neequote:Op donderdag 8 december 2011 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vraag me af of ik geintimideerd zou zijn.
Ik moest zijwaarts die bus in en uitlopen, get at me.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vraag me af of ik geintimideerd zou zijn.
De bus was gewoon vol.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik moest zijwaarts die bus in en uitlopen, get at me.
Iedereen schuivelde al naar de deur. Uitchecken, zij deden het niet.quote:
Trusten groetjes aan je vriendin! xxquote:Op donderdag 8 december 2011 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iedereen schuivelde al naar de deur. Uitchecken, zij deden het niet.
Slapen trouwens, nightnight eenieder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |