Ik maak gebraden eland voor je als je me naar Zweden brengt.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deal.
Andere mensen nog wensen?
Insertcerealguypic.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb het vast even voor je uitgezocht, dat huisje kost 15740.82 euro voor twee weken.
Ben geboren aan het verste puntje van de wereld babyquote:Op donderdag 8 december 2011 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
En dan te beseffen dat het verste waar ik ben geweest Griekenland is toen ik een baby wasJullie helemaal fucking vietnam en thailand. Jealous
Naar Zweden Denemarken heen en terug kost maar 150.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik maak gebraden eland voor je als je me naar Zweden brengt.
100 naar kopenhagen heen en terug. Awesome.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Naar Zweden Denemarken heen en terug kost maar 150.
Ahja, ja 100 + tax en verzekeringenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
100 naar kopenhagen heen en terug. Awesome.
Er is een taxi onderweg, pak je zooi, je vlucht vertrekt over en uurquote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar.
En seks, heel veel.
Jezus fucking Christusquote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb het vast even voor je uitgezocht, dat huisje kost 15740.82 euro voor twee weken.
Eerst pics van je tits, namens het collectiefquote:Op donderdag 8 december 2011 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik maak gebraden eland voor je als je me naar Zweden brengt.
Zo weinig maar?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ahja, ja 100 + tax en verzekeringenKom je tegen de 150 aan.
quote:
Niet opeens terugkrabbelen nu hèquote:
Nee toen ik geboekt had was het gewoon 100quote:Op donderdag 8 december 2011 20:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ahja, ja 100 + tax en verzekeringenKom je tegen de 150 aan.
Jupquote:
Nouja, ik had laatst toch die FOK!ker genakt met die Chrysler 300C, komt goedquote:Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet opeens terugkrabbelen nu hè?
X-factor, hij heeft hetquote:Op donderdag 8 december 2011 20:49 schreef Chai het volgende:
Maks zingt: No Feelings door: Sex Pistols!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik was 150 kwijt voor 10 dagen. Volgend jaar weer ff, 5 dagen Kopenhagen (en dan die hele dagen chillen in Christianiaquote:Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee toen ik geboekt had was het gewoon 100.
Ik ging naar Kroatië, en dat vliegtuig en alles was ook niet je van het (quote:Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
JupHet is maar een uurtje vliegen en het vliegtuig is ook echt brak
Je krijgt tien chippies of koekjes ook als snack.
Mijn naam is Scandinavisch.quote:
Sinds wanneer ligt Duitsland in Scandinavië?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er vaak zat in de zomer geweest, te koud voor een zomervakantie voor mijquote:
Mooiquote:Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nouja, ik had laatst toch die FOK!ker genakt met die Chrysler 300C, komt goed.
Oke, maar naar Scandinavie ga je doorgaans ook niet voor strand.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ben er vaak zat in de zomer geweest, te koud voor een zomervakantie voor mijdoe mij maar 30 graden en strandzeezon, dan ben ik gelukkig
Klopt, maar vroeger moest ik onder dwang mee en dat was niet leukquote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, maar naar Scandinavie ga je doorgaans ook niet voor strand.
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Duitsland in Scandinavië?.
Random gekozen op een saaie augustusdag in 2009, even voor het avondeten.
Dat strand in Surinamequote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
MooiAnders neem ik ook wel genoegen met Suriname hoor.
Ja eens. Zelfs de halfbloed Marokkanen zijn kenkerlekker.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:58 schreef Fanta-stick het volgende:
Als ik ga verhuizen naar het buitenland dan wordt het Zweden.
Scandinavische mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suriname, United States, Netherlands Antilles, Tunisia, Austria, Belgium, Denmark, Germany, Hungary, Italy, Netherlands, Switzerland, Bosnia And Herzegovina, Croatia, France, Luxembourg, Serbia And Montenegro, Spain, Bulgaria, Czech Republic, Greece, United Kingdom, Turkey, Malaysia, Australia.
Daar ben ik geweest, de rest moet nog. dWc, jij kan dingen regelen? Argentinië, Ghana, Canada en Letland eerst graag.
full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:59 schreef krioro het volgende:
Deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suriname, United States, Netherlands Antilles, Tunisia, Austria, Belgium, Denmark, Germany, Hungary, Italy, Netherlands, Switzerland, Bosnia And Herzegovina, Croatia, France, Luxembourg, Serbia And Montenegro, Spain, Bulgaria, Czech Republic, Greece, United Kingdom, Turkey, Malaysia, Australia.
Daar ben ik geweest, de rest moet nog. dWc, jij kan dingen regelen? Argentinië, Ghana, Canada en Letland eerst graag.. All international.
It's gon' cost you though![]()
En die Zweden hebben Sjteil...quote:Op donderdag 8 december 2011 20:58 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja eens. Zelfs de halfbloed Marokkanen zijn kenkerlekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suriname, United States, Netherlands Antilles, Tunisia, Austria, Belgium, Denmark, Germany, Hungary, Italy, Netherlands, Switzerland, Bosnia And Herzegovina, Croatia, France, Luxembourg, Serbia And Montenegro, Spain, Bulgaria, Czech Republic, Greece, United Kingdom, Turkey, Malaysia, Australia.
Daar ben ik geweest, de rest moet nog. dWc, jij kan dingen regelen? Argentinië, Ghana, Canada en Letland eerst graag.![]()
Ben jij in Nederland geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suriname, United States, Netherlands Antilles, Tunisia, Austria, Belgium, Denmark, Germany, Hungary, Italy, Netherlands, Switzerland, Bosnia And Herzegovina, Croatia, France, Luxembourg, Serbia And Montenegro, Spain, Bulgaria, Czech Republic, Greece, United Kingdom, Turkey, Malaysia, Australia.
Daar ben ik geweest, de rest moet nog. dWc, jij kan dingen regelen? Argentinië, Ghana, Canada en Letland eerst graag.![]()
![]()
AMSTERDAM SMOKEN MADDAFAKKA'S ALLES
Ik ben aan het sparen om er over 4 jaar heen te gaanquote:Op donderdag 8 december 2011 20:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik MOET ooit naar Australie en Nieuw-Zeeland. In de bush
Buitenlanders onder de rivierenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben jij in Nederland geweest![]()
![]()
Ik zou er echt zo graag naar emigreren he. Die haaien neem ik dan maar voor lief maar winter bestaat niet enzoquote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen om er over 4 jaar heen te gaan
Het liefst ga ik volgend jaar al, en dat is haalbar, echter mijn buurvrouw en haar dochter willen mee maar gezien schoolvakanties niet lang genoeg zijn wachten we even tot zij klaar is met de middelbare.
Baby, echt, ga met me mee volgend jaar en je verandert totaal van gedachte. De halfbloedjes daar zijn echt out of the box lekker, geen grap.quote:
Ja maar ik doe geen drugs want mama zegt dat dat slecht voor je is.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben jij in Nederland geweest![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |