Laat nog even weten wanneer ik voor je kan boeken.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:30 schreef Juminelle het volgende:
Door Fanta-Stick ben ik nu aan het kijken voor een vakantie naar Bora Bora
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee daar moet ik echt een keer heen, echter m'n mams heeft er helemaal geen behoefte aan. Dus dat word wachten tot ik op mezelf woon, baan heb enzo, en dan de vraag: met wie?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ook nog nooit in Suriname geweest dus? Damn. Ik al 8 keer.
Ik ben nu werken maar zou em vandaag moeten ontvangen, vanavond laat ik je weten of ik hem heb ontvangen.quote:
Misschien was jij er korter na de tsunami? Want vorig jaar zal alles er prima uit.. Zwemmen deed ik in 't zwembad van ons hotelquote:Op donderdag 8 december 2011 20:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat het toeristisch is, is logisch. Maar Koh Phi Phi is zó klein en compleet volgestouwd met vadsige resorts, vieze winkeltjes en restaurants en ook ranzige stranden. 3kwart van de dag was het ook eb bij ons stuk, dus lekker zwemmen zat er ook niet in. Super veel rommel in het water
. En die feestjes daar 's avonds waren ook maar een beetje gaar, met vieze engelsen en die vuuract iedere dag
.
Ik had er meer van verwacht, denk ik. Het kwam een beetje over als een treurig eilandje. Je ziet de locals de hele dag tussen een vuilnisbelt in rondscharrelen om vuilnis te scheiden en verbranden.
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laat nog even weten wanneer ik voor je kan boeken.Zo snel mogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je mee?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
tering end lopen als je dat achterste huisje hebtquote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk![]()
[ afbeelding ]
Ga je mee?
Ik ook door dit:quote:Op donderdag 8 december 2011 20:33 schreef Sinji het volgende:
California [ afbeelding ]
Daar wil ik ook wel 9 keer heen
Nee, was er afgelopen Meiquote:Op donderdag 8 december 2011 20:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien was jij er korter na de tsunami? Want vorig jaar zal alles er prima uit.. Zwemmen deed ik in 't zwembad van ons hotel. En die feestjes... Mjah. Ik vond het wel okay, gewoon ladderzat met een bucket rondlopen
. Ik vond het iig echt super daar voor de 6 dagen dat ik er geweest ben... Ook nog gedoken daar in de buurt, supermooi
.
Wauw...ik droom de laatste tijd steeds vaker over expeditie robinson...dat ik daar graag aan mee zou willen doen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk![]()
[ afbeelding ]
Ga je mee?
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tering end lopen als je dat achterste huisje hebtmaar I <3 dat water serieus
Moet je tegenwoordig toch BN-er voor zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wauw...ik droom de laatste tijd steeds vaker over expeditie robinson...dat ik daar graag aan mee zou willen doen.
Maar dan niet zoals die van afgelopen seizoen. Dat is gewoon saai.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wauw...ik droom de laatste tijd steeds vaker over expeditie robinson...dat ik daar graag aan mee zou willen doen.
Okeee, als ik toch al aan het boeken ben. Moet je wel zo nu en dan even wapperen met een waaier, een kokosnoot met rietje aanreiken en me druiven voeren. Minstens!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk![]()
[ afbeelding ]
Ga je mee?
Heavenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk![]()
[ afbeelding ]
Ga je mee?
Dat heb ik er wel voor overquote:Op donderdag 8 december 2011 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Okeee, als ik toch al aan het boeken ben. Moet je wel zo nu en dan even wapperen met een waaier, een kokosnoot met rietje aanreiken en me druiven voeren. Minstens!
Heuj, als je een reis naar suriname boekt maak ik zelfs roti voor je!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Okeee, als ik toch al aan het boeken ben. Moet je wel zo nu en dan even wapperen met een waaier, een kokosnoot met rietje aanreiken en me druiven voeren. Minstens!
Seizoen 2009 was vet.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan niet zoals die van afgelopen seizoen. Dat is gewoon saai.
Deal.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heuj, als je een reis naar suriname boekt maak ik zelfs roti voor je!
Ik was nog niet klaar.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deal.
Andere mensen nog wensen?
Ik wil wel 'n keertje naar Hawaiiquote:Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deal.
Ik heb het vast even voor je uitgezocht, dat huisje kost 15740.82 euro voor twee weken.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |