SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
Ik heb het toch een linkje neergezet in mijn topicquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:22 schreef Zweetteef het volgende:
je kunt hem beter in onz zetten veel meer views dan!
Ja dat is waar. Maar ik had helaas geen andere optie's. Ik had ook mijn telefoon in mijn kamer kunnen zetten, met mij vol in beeld en dan gewoon ook losgaan op de muziek, maar ik weet de lyricsw niet 100% dus ik heb een lyricvideo nodigquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
Wel respect voor je hoor, dat je het lef hebt dit te doen.Meezingen met een youtube filmpje komt alleen meestal niet echt "krachtig" over, en klinkt ook meteen echt als "meezingen", dus dan valt daar al vrij weinig over te oordelen dan dat je het leuk meezingt.
Ja dat is wel duidelijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar ik had helaas geen andere optie's. Ik had ook mijn telefoon in mijn kamer kunnen zetten, met mij vol in beeld en dan gewoon ook losgaan op de muziek, maar ik weet de lyricsw niet 100% dus ik heb een lyricvideo nodig
Beter als mijn vorigequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef kosmetdesnor het volgende:
Maar, meende je dat nou, dat je vond dat het goed gegaan was, aan het eind van het filmpje?
Upload die ook danquote:
Een impulsieve veertienjarige. Hij gaat er nog spijt van krijgen, denk ikquote:Op zondag 27 november 2011 01:23 schreef Gemaskerde het volgende:
Deze user heeft echt schijt. Hij doet echt vrijwel alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |