Long story..die ik liever niet openbaar.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh vandaar. Mag ik vragen wat er gebeurd is? (sorry nieuwschierigheid wint het)
Ah okquote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Long story..die ik liever niet openbaar.
Daar deed ik niet aan mee hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 21:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zullen we een soorrt van woordspel weer gaan doen ofzo?
Is that a yes?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar deed ik niet aan mee hoor
Lijkt me een zeer toffe ervaring rijker. Nicely donequote:Op donderdag 8 december 2011 21:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij mijn toenmalige vriendin wonen en een beetje werken en verder vooral chillen. Veel goed (Asian) voer daar ook.
Melbourne en Sydney zijn wel toffer denk ik ja, WA is een beetje rustig.
Mondweerstand( moet jij iets zeggen waar jou dat aan doet denken).quote:Op donderdag 8 december 2011 21:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach welja, kom maar met iets't Is toch stil hier ineens
Herpesquote:Op donderdag 8 december 2011 21:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mondweerstand( moet jij iets zeggen waar jou dat aan doet denken).
Was een toffe tijd.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lijkt me een zeer toffe ervaring rijker. Nicely done
In Cali heb je deze:quote:Op donderdag 8 december 2011 21:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Was een toffe tijd.Haar moeder was van Singapore, dat eten
![]()
![]()
!
We hadden hier in de stad ook een Vietnamees eettentje of zo, bedenk ik me nu. Eens kijken of dat nog bestaat.
Die naam alleen al haha. Ik heb nog nooit pho gehad.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
In Cali heb je deze:
[ afbeelding ]
Btw, Singapore![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:54 schreef Phantomesse het volgende:
WEEKEND!
Welk spelletje spelen we?
Ik doe radom woorden roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |