Daar ga ik over een week naar toe. Alleen om over te stappen thoughquote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef Allure_ het volgende:
Dubai heb ik er nog niet tussen zien staan. Jajong misschien?
Haha, hmm dat telt nietquote:Op donderdag 8 december 2011 21:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Daar ga ik over een week naar toe. Alleen om over te stappen though
[ afbeelding ]
Je zoekt ze wel uit hequote:
Ik wil naar de Molukken, die was ik vergeten op mijn verlanglijstje te zetten.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:13 schreef Jajong het volgende:
Ik wil dus obviously naar de Amerikas en Scandinavie. Afrika en Australie trekken mij niet zo.
Aziaten zijn vaak heel lief.behalve Molukkers die kapen treinen enzo.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:15 schreef Jajong het volgende:
Vind die Scandinavische dudes maar zwakke metros over 't algemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aziaten zijn vaak heel lief.behalve Molukkers die kapen treinen enzo.Ja. En pas maar op anders kaap ik je virginity ook nog weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Heel tof land om in te wonen.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Sinji het volgende:
Over een paar jaar woon ik in Australië
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aziaten zijn vaak heel lief.behalve Molukkers die kapen treinen enzo.Oh snap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil sowieso naar familie in Jakarta.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wil naar de Molukken, die was ik vergeten op mijn verlanglijstje te zetten.
Ga dan waarschijnlijk ook bij mijn reis naar Nieuw - Zeeland een pauze houden op de Molukken.
Voor mij wordt het Melbourne of Sydney, heb daar familie zitten. Wat deed je in Perth?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Heel tof land om in te wonen.Ik heb een tijdje in Perth doorgebracht.
Ohnoes!quote:Op donderdag 8 december 2011 21:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja. En pas maar op anders kaap ik je virginity ook nog weg.
je bent turks toch?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil sowieso naar familie in Jakarta.
Bij mijn toenmalige vriendin wonen en een beetje werken en verder vooral chillen. Veel goed (Asian) voer daar ook.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor mij wordt het Melbourne of Sydney, heb daar familie zitten. Wat deed je in Perth?
Oh vandaar. Mag ik vragen wat er gebeurd is? (sorry nieuwschierigheid wint het)quote:Op donderdag 8 december 2011 21:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met al 10 jaar Indonesiche pleegouders.. voor mij gewoon familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |