abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105356174
BACARDI!
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_105356178
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe random zinnen gooien :)
pi_105356202
Ik word de hele tijd uitgemaakt voor secretaresse ;( Omdat ik een net jurkje aanheb en een bril op... Zulks geen fijn idee dat de vrienden van mijn vader, die ik al heel mijn leven ken, vunzige dingen denken als ze naar me kijken.
pi_105356225
Dat doen mannen sowieso al, maak je over die verandering maar geen zorgen.
pi_105356240
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe random zinnen gooien :)
Ik wist dat het over seks ging :P
Ik zou je graag komen doen, echter moet ik zo weg.
pi_105356269
ANUSANUSANUSANUS

SPOILER
pi_105356271
quote:
16s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:57 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ik wist dat het over seks ging :P
Ik zou je graag komen doen, echter moet ik zo weg.
:@ Ben ik zo voorspelbaar?

Ok eigenlijk wel
pi_105356292
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:57 schreef Panzermaus het volgende:
Dat doen mannen sowieso al, maak je over die verandering maar geen zorgen.
Deden ze ook sowieso al wel vanaf mijn 17de ongeveer, echter nu ligt het er wel heel dik bovenop. Ze maken ook gewoon opmerkingen waar mijn pa bij zit :r

Ik hoop zoooooooooooo dat mijn pa dat ook gaat doen als de dochter van 1 van hen 18 is geworden!
pi_105356448
quote:
16s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:58 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Deden ze ook sowieso al wel vanaf mijn 17de ongeveer, echter nu ligt het er wel heel dik bovenop. Ze maken ook gewoon opmerkingen waar mijn pa bij zit :r

Ik hoop zoooooooooooo dat mijn pa dat ook gaat doen als de dochter van 1 van hen 18 is geworden!
Wat vindt je vader er sowieso van dan? Als hij het niet leuk vindt gaat hij dat vast wel doen toch. _O_
pi_105356907
Kwalijke zaak.
pi_105356908
Lol, kon net een tering eind naar huis lopen. Ketting van de fiets lag eraf :')
All good things are wild and free.
pi_105356917
quote:
16s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:58 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Mijn vriendin krijgt om de haverklap van dat soort shit over zich heen. :') Laatst was het helemaal mooi. _O_

Ik ging 's avonds even naar de stad om te kijken of ze bij die Apple winkel nog iets voor mijn oplader van mijn laptop konden betekenen. Ondertussen was zij onderweg naar mij en hadden we gepland dat we ongeveer op hetzelfde moment thuis zouden zijn. Afijn, uiteindelijk zij in de bus en ik in een andere bus, rijden tegen elkaar in en kruisen elkaar waar ik woon dus. :) Ik denk, laat ik haar verrassen, ik blijf dus een paar haltes langer in de bus zitten en ga eruit. Steek de straat over naar de andere bushalte en wacht daar op haar bus. Loop ik daar naar binnen, zit ze daar helemaal verschrikt. Ik zo vragen wat er mis is, had wel een leukere reactie verwacht. ;( Fluistert ze dat er een rij voor haar twee jongens zitten die de hele tijd smerig naar haar zitten te staren. :') Okay, dat is al creepy genoeg. :') Ze lijken elkaar te kennen, maar zitten toch allebei aan een andere kant van het gangpad. De hele tijd smerig te staren naar haar + berichtjes naar elkaar te sturen, kon je ook zien. De een typt een berichtje, en de andere pakt zijn telefoon om het te lezen + reply'en. :') En maar smerig naar haar + elkaar kijken en grijnzen. :') En dat die halve doodstille busrit lang, ze had me nog allemaal paniekberichtjes gestuurd maar ik reageerde niet omdat mijn telefoon leeg was. :') Ik heb ze ook nog zien zitten, echt twee van die autisten ofzo. :') Konden zo ONZ-posters zijn hier op FOK!. Bah.
pi_105356936
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef tliciouz het volgende:
Lol, kon net een tering eind naar huis lopen. Ketting van de fiets lag eraf :')
Altijd fijn, vooral met dit weer O+
pi_105357161
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Mijn vriendin krijgt om de haverklap van dat soort shit over zich heen. :') Laatst was het helemaal mooi. _O_

Ik ging 's avonds even naar de stad om te kijken of ze bij die Apple winkel nog iets voor mijn oplader van mijn laptop konden betekenen. Ondertussen was zij onderweg naar mij en hadden we gepland dat we ongeveer op hetzelfde moment thuis zouden zijn. Afijn, uiteindelijk zij in de bus en ik in een andere bus, rijden tegen elkaar in en kruisen elkaar waar ik woon dus. :) Ik denk, laat ik haar verrassen, ik blijf dus een paar haltes langer in de bus zitten en ga eruit. Steek de straat over naar de andere bushalte en wacht daar op haar bus. Loop ik daar naar binnen, zit ze daar helemaal verschrikt. Ik zo vragen wat er mis is, had wel een leukere reactie verwacht. ;( Fluistert ze dat er een rij voor haar twee jongens zitten die de hele tijd smerig naar haar zitten te staren. :') Okay, dat is al creepy genoeg. :') Ze lijken elkaar te kennen, maar zitten toch allebei aan een andere kant van het gangpad. De hele tijd smerig te staren naar haar + berichtjes naar elkaar te sturen, kon je ook zien. De een typt een berichtje, en de andere pakt zijn telefoon om het te lezen + reply'en. :') En maar smerig naar haar + elkaar kijken en grijnzen. :') En dat die halve doodstille busrit lang, ze had me nog allemaal paniekberichtjes gestuurd maar ik reageerde niet omdat mijn telefoon leeg was. :') Ik heb ze ook nog zien zitten, echt twee van die autisten ofzo. :') Konden zo ONZ-posters zijn hier op FOK!. Bah.
ah men en je hebt ze niet ff geklapt ofzo?
pi_105357228
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

ah men en je hebt ze niet ff geklapt ofzo?
Ik wilde zo snel mogelijk naar binnen om te neuken, zo simpel zijn mannen.
pi_105357310
quote:
9s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:18 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik wilde zo snel mogelijk naar binnen om te neuken, zo simpel zijn mannen.
Zo zijn ecto's die bang zijn....
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_105357344
quote:
3s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:20 schreef Jajong het volgende:

[..]

Zo zijn ecto's die bang zijn....
Indeed. Echte mannen klappen die gasten en gaan daarna neuken.
pi_105357481
Ecto's roeien zichzelf wel uit, why bother. Heb toen we binnen waren haar een glas water gegeven en meteen wat te eten klaargemaakt. Een ectokarkas in een plastic zak en dan een kwartiertje koken in heet water. Fucking badass.
  donderdag 8 december 2011 @ 22:24:17 #195
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105357489
Wall of text

pi_105357527
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:24 schreef Panzermaus het volgende:
Ecto's roeien zichzelf wel uit, why bother. Heb toen we binnen waren haar een glas water gegeven en meteen wat te eten klaargemaakt. Een ectokarkas in een plastic zak en dan een kwartiertje koken in heet water. Fucking badass.
Jij bent de bange ecto.
  donderdag 8 december 2011 @ 22:25:58 #197
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105357595
quote:
3s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:24 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij bent de bange ecto.
SPOILER
pi_105357679
quote:
3s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:24 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij bent de bange ecto.
SPOILER
pi_105357710
haha panzer met een imgfail
pi_105357734
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:24 schreef Sinji het volgende:
Wall of text

[ afbeelding ]
Haha, doet me denken aan:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: