SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe random zinnen gooien![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik wist dat het over seks gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe random zinnen gooien![]()
Ik zou je graag komen doen, echter moet ik zo weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wist dat het over seks ging![]()
Ik zou je graag komen doen, echter moet ik zo weg.
Deden ze ook sowieso al wel vanaf mijn 17de ongeveer, echter nu ligt het er wel heel dik bovenop. Ze maken ook gewoon opmerkingen waar mijn pa bij zitquote:Op donderdag 8 december 2011 21:57 schreef Panzermaus het volgende:
Dat doen mannen sowieso al, maak je over die verandering maar geen zorgen.
Wat vindt je vader er sowieso van dan? Als hij het niet leuk vindt gaat hij dat vast wel doen toch.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:58 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Deden ze ook sowieso al wel vanaf mijn 17de ongeveer, echter nu ligt het er wel heel dik bovenop. Ze maken ook gewoon opmerkingen waar mijn pa bij zit![]()
Ik hoop zoooooooooooo dat mijn pa dat ook gaat doen als de dochter van 1 van hen 18 is geworden!
Mijn vriendin krijgt om de haverklap van dat soort shit over zich heen.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:58 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Deden ze ook sowieso al wel vanaf mijn 17de ongeveer, echter nu ligt het er wel heel dik bovenop. Ze maken ook gewoon opmerkingen waar mijn pa bij zit![]()
Ik hoop zoooooooooooo dat mijn pa dat ook gaat doen als de dochter van 1 van hen 18 is geworden!
Altijd fijn, vooral met dit weerquote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef tliciouz het volgende:
Lol, kon net een tering eind naar huis lopen. Ketting van de fiets lag eraf
ah men en je hebt ze niet ff geklapt ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn vriendin krijgt om de haverklap van dat soort shit over zich heen.Laatst was het helemaal mooi.
Ik ging 's avonds even naar de stad om te kijken of ze bij die Apple winkel nog iets voor mijn oplader van mijn laptop konden betekenen. Ondertussen was zij onderweg naar mij en hadden we gepland dat we ongeveer op hetzelfde moment thuis zouden zijn. Afijn, uiteindelijk zij in de bus en ik in een andere bus, rijden tegen elkaar in en kruisen elkaar waar ik woon dus.Ik denk, laat ik haar verrassen, ik blijf dus een paar haltes langer in de bus zitten en ga eruit. Steek de straat over naar de andere bushalte en wacht daar op haar bus. Loop ik daar naar binnen, zit ze daar helemaal verschrikt. Ik zo vragen wat er mis is, had wel een leukere reactie verwacht.
Fluistert ze dat er een rij voor haar twee jongens zitten die de hele tijd smerig naar haar zitten te staren.
Okay, dat is al creepy genoeg.
Ze lijken elkaar te kennen, maar zitten toch allebei aan een andere kant van het gangpad. De hele tijd smerig te staren naar haar + berichtjes naar elkaar te sturen, kon je ook zien. De een typt een berichtje, en de andere pakt zijn telefoon om het te lezen + reply'en.
En maar smerig naar haar + elkaar kijken en grijnzen.
En dat die halve doodstille busrit lang, ze had me nog allemaal paniekberichtjes gestuurd maar ik reageerde niet omdat mijn telefoon leeg was.
Ik heb ze ook nog zien zitten, echt twee van die autisten ofzo.
Konden zo ONZ-posters zijn hier op FOK!. Bah.
Ik wilde zo snel mogelijk naar binnen om te neuken, zo simpel zijn mannen.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ah men en je hebt ze niet ff geklapt ofzo?
Zo zijn ecto's die bang zijn....quote:Op donderdag 8 december 2011 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wilde zo snel mogelijk naar binnen om te neuken, zo simpel zijn mannen.
Jij bent de bange ecto.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:24 schreef Panzermaus het volgende:
Ecto's roeien zichzelf wel uit, why bother. Heb toen we binnen waren haar een glas water gegeven en meteen wat te eten klaargemaakt. Een ectokarkas in een plastic zak en dan een kwartiertje koken in heet water. Fucking badass.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Haha, doet me denken aan:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |