jammer van de slechte kwaliteit alleenquote:
Pokerquote:Op donderdag 8 december 2011 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
Poker met smarties pic.
[ afbeelding ]
Poker met smarties? Ga dan strippokerenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
Poker met smarties pic.
[ afbeelding ]
Ik wil niet beweren er ook maar iets van te weten, maar een bolle broek maakt nog geen goede kont.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie het verschil nooit zo goed tussen wat een goeie en slechte kont is.Ik kijk altijd naar hoe bol de broek staat. Dat valt bij lant toch mee?
Ik kijk altijd of ik de drang voel om het aan te raken.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie het verschil nooit zo goed tussen wat een goeie en slechte kont is.Ik kijk altijd naar hoe bol de broek staat. Dat valt bij lant toch mee?
Strippokermeet?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Poker met smarties? Ga dan strippokeren
Das denk ik wel een goede maatstaafquote:Op donderdag 8 december 2011 19:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik kijk altijd of ik de drang voel om het aan te raken.
Praat..praat..praat..quote:
Bij mij lokt het het migraine uit en ik ben gek op mandarijnen. Dus eet ik het maar niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
Kan het kwaad om heel veel mandarijnen te eten?
Als het allemaal fruit is wel en liefst op een lege maag. Anders gaat het fruit rotten en gisten en wordt het zuur.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Niet als je ook nog andere dingen eet
Ik zie het ook niet. Ik weet alleen dat toen ik vroeger veel te mager was, dat mijn kontgedeelte wel in orde was. Dat zei de dokter toen hij er met zijn hand op sloeg. Daarom denk ik dat het wel goed is, een geleerde dokter weet zulke dingen wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Verschilt per persoon. Het is ook moeilijk te zien hoe bol het staat, puur genomen vanaf de achterkant, maar dat laat juist prachtig de breedte van de heupen zien. Voor bolheid kan je beter een profielfoto nemen, zoals Loka.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
In broeken vind ik dat wel het mooist. Kontloos juist als het niet bol staat. Maar ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wil niet beweren er ook maar iets van te weten, maar een bolle broek maakt nog geen goede kont.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet. Ik weet alleen dat toen ik vroeger veel te mager was, dat mijn kontgedeelte wel in orde was. Dat zei de dokter toen hij er met zijn hand op sloeg. Daarom denk ik dat het wel goed is, een geleerde dokter weet zulke dingen wel.
Ik ben gek op pokerenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newbie vond dat laatst ook al een strak plan.
Daarom mag het ook van Newbquote:Op donderdag 8 december 2011 19:32 schreef stefanhaan het volgende:
ik denk dat het bij een strippokermeet een sausagefest gaat worden
niethorquote:
Nu troll je toch?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet. Ik weet alleen dat toen ik vroeger veel te mager was, dat mijn kontgedeelte wel in orde was. Dat zei de dokter toen hij er met zijn hand op sloeg. Daarom denk ik dat het wel goed is, een geleerde dokter weet zulke dingen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |