Ik ben gek op pokerenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newbie vond dat laatst ook al een strak plan.
Daarom mag het ook van Newbquote:Op donderdag 8 december 2011 19:32 schreef stefanhaan het volgende:
ik denk dat het bij een strippokermeet een sausagefest gaat worden
niethorquote:
Nu troll je toch?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet. Ik weet alleen dat toen ik vroeger veel te mager was, dat mijn kontgedeelte wel in orde was. Dat zei de dokter toen hij er met zijn hand op sloeg. Daarom denk ik dat het wel goed is, een geleerde dokter weet zulke dingen wel.
Nee hoor. Dat de kont wel in orde was in vergelijking met de rest van het redelijk ernstig vermagerde lichaam, moet wel wat zeggen hoor.quote:
Had je anorexia?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat de kont wel in orde was in vergelijking met de rest van het redelijk ernstig vermagerde lichaam, moet wel wat zeggen hoor.
Vind je jezelf daar echt zo mager?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat de kont wel in orde was in vergelijking met de rest van het redelijk ernstig vermagerde lichaam, moet wel wat zeggen hoor.
True, want bij die foto van Lant van de zijkant zag haar kont er wel bol uit.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Verschilt per persoon. Het is ook moeilijk te zien hoe bol het staat, puur genomen vanaf de achterkant, maar dat laat juist prachtig de breedte van de heupen zien. Voor bolheid kan je beter een profielfoto nemen, zoals Loka.
Dat gedeelte geloof ik ook wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
pics van je bipsquote:
Nouja, een beveiliger op mijn werk heeft er wel een hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |