Neequote:Op donderdag 8 december 2011 19:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
en er dan wel op drukken zeker
Gadverdamme.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Of leuters![]()
[ afbeelding ]
Jouw bips wil ik ook zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry ik zit mobiel nu en kan geen foto posten
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Of leuters![]()
[ afbeelding ]
okequote:Op donderdag 8 december 2011 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heul niet.
Zal je er straks wel 1 sturen hoor, niet huilen
Wat is dat met witte broeken trouwens? Kontjes zien er serieus beter in uit..quote:Op donderdag 8 december 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind vrouwenkonten ook mooier hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor, van een man vind ik alleen de kont niet leuk.
Oh ik dacht dat het gewoon een cadeautje zou zijnquote:
Kleedt niet af. Misschien daarom?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is dat met witte broeken trouwens? Kontjes zien er serieus beter in uit..
neverrrquote:Op donderdag 8 december 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind vrouwenkonten ook mooier hoor.
Kleedt niet af?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kleedt niet af. Misschien daarom?
zoals het een man betaamtquote:Op donderdag 8 december 2011 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb 0 foto's met mijn kont erop
Ik durfde het niet eens meer openbaar te vragen...quote:Op donderdag 8 december 2011 19:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
maar wij zijn geen vrouwen, wat is afkleden?
Voor mij niet hoor, hoe meer vrouwen met witte leggings hoe beter. Behalve hele dikke of juist magere vrouwen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Klopt. Jammer dat witte leggings zo "fout" zijn.
Nou vooruit maar weer danquote:Op donderdag 8 december 2011 19:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het gewoon een cadeautje zou zijn
GMTAquote:Op donderdag 8 december 2011 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor, hoe meer vrouwen met witte leggings hoe beter. Behalve hele dikke of juist magere vrouwen natuurlijk.
Wie neemt er een camera mee?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik kom ooit wel op een meet ofzo.
Jij komt gewoon ook en je laat je vriend thuis.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wie neemt er een camera mee?
Witte leggings zijn echt een dood zonde.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor, hoe meer vrouwen met witte leggings hoe beter. Behalve hele dikke of juist magere vrouwen natuurlijk.
En dan gaan we motorrijden?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij komt gewoon ook en je laat je vriend thuis.
Halverwege dumpen we de rest.
Natuurlijk; wel de spanning een beetje opbouwen he?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dan gaan we motorrijden?
Je moet wat in de winter. Of zie je liever geen rokjes in de winter dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:47 schreef dawg het volgende:
vrouwen in leggings zou verboden moeten worden. vooral leggings onder een rokje.
Maar waarom dan? Omdat de mode-industrie dat zegt?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Witte leggings is echt een dood zonde.
liever geen rokjes dan rokjes met legging eronder ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet wat in de winter. Of zie je liever geen rokjes in de winter dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |