Niets is wat het lijktquote:Op donderdag 8 december 2011 18:12 schreef Thas het volgende:
Volgens mij heeft AZ aan 1 punt genoeg zolang Austria met minder dan 6 goals verschil wint tegen Malmö.
En Real Madrid had dat nou juist ookquote:Met de motivatie van Kharkiv zal het ook wel meevallen gezien het in Alkmaar is, en Metalist nergens meer voor speelt.
Kortom: 50/50.
Met een degelijke gensrechter was het 2-3 geworden. Ook het niveauverschil tussen Ajax en Real (zeker top 5 ploegen ter wereld) tov AZ en Metalist, waar AZ uit bij Metalist nog won.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt
[..]
En Real Madrid had dat nou juist ook
http://www.parool.nl/paro(...)oet-verdwijnen.dhtmlquote:Veel grote Europese clubs willen af van de Europa League, waarin slechts een schijntje te verdienen is ten opzichte van de veel lucratievere Champions League. Volgens de Zwitserse sportsite 20min.ch moet de Champions League in de toekomst 64 in plaats van 32 teams gaan tellen.
'Schandvlek'
De toonaangevende Europese grootmachten lieten zich ontvallen de Europa League maar niets te vinden. De Engelse, Spaanse, Italiaanse en Duitse vertegenwoordigers willen een alternatieve oplossing voor 'schandvlek Europa League': namelijk een uitbreiding van het aantal clubs in de Champions League.
Ferguson
Vanwaar die plotse minachting ten aanzien van de tweede Europese bekercompetitie? Niet toevallig kwamen de grote landen daarmee op de proppen een dag nadat toppers als Valencia, Porto, Manchester City en Manchester United naar de Europa League werden verwezen.
Donderdag
Bij United zat de uitschakeling voor het kampioenenbal bijzonder hoog. Manager Alex Ferguson liet zich laatdunkend uit over de Europa League. 'Dit is een competitie waar ik met United nog nooit aan heb deelgenomen. Nu moeten we op donderdag voetballen en dat is met het oog op de competitie helemaal niet ideaal. Maar dat is onze straf omdat we ons niet hebben geplaatst.'
Platini ontgoocheld
UEFA-voorzitter Michel Platini reageerde gepikeerd op de uitspraken van de Schot. 'De wereld draait niet alleen om Engeland. Ik weet dat Ferguson het moeilijk heeft met de uitschakeling, maar voor veel clubs is de Europa League een schot in de roos.' De Fransman blijft overigens een voorstander van de Europa League. 'Het is een spannende competitie die niet zomaar zal verdwijnen.' De sponsordeals en televisierechten voor de Champions en Europa League lopen tot 2015. Pas daarna kan van een eventuele herziening sprake zijn.
(Redactie)
Pin me er niet op vast maar volgens mij kunnen Ajax, Twente en PSV elkaar niet treffen. AZ dan weer wel.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:45 schreef TLC het volgende:
Kan Ajax eigenlijk ook Twente of PSV loten in de volgende ronde ?? of Twente / PSV AZ ??
Gelukkig heb je er iets van geleerd ajaciedquote:Al is het fijner om zelf te winnen. Dat blijft het veiligst en belangrijkst
Maar dan is de CL ook niet inter. daar maken ze helemaal geen kans. En de supporters zouden dat wel leuk vinden.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
az moet ook gewoon door. al heb ik zo'n idee dat de el voor verbeek niet echt interessant is
Je vergeet wijnaldumquote:Op donderdag 15 december 2011 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Subsidie gemeente geld boeh etc. Feyenoord won.
Ik heb liever matavz, hopelijk pompt hij er 3 inquote:Op donderdag 15 december 2011 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom niet gewoon die Locadia vanaf minuut 1 laten spelen en dan in de 70e minuut Vennegoor erin..
Vorige wedstrijd leek het er niet op inderdaad..quote:Op donderdag 15 december 2011 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Met een beetje geluk gaat AZ nog door ook. Al betwijfel ik of het ze ook maar iets kan schelen.
2-0 voor Spurs.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Met een beetje geluk gaat Tottenham nog door ook. Al betwijfel ik of het ze ook maar iets kan schelen.
En Rubin met een vroege man minder al snel achter. Onderling resultaat is gelijk dus dit kan een Ajaxje 2 worden, met als enig verschil dat de huidige nummer 2 in de poule juist een man minder heeft.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:38 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
2-0 voor Spurs.
Nette goal van Townsed.
3-0quote:Op donderdag 15 december 2011 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Rubin met een vroege man minder al snel achter. Onderling resultaat is gelijk dus dit kan een Ajaxje 2 worden, met als enig verschil dat de huidige nummer 2 in de poule juist een man minder heeft.
en Shamrock stelt nog minder voor dan Zagreb.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Rubin met een vroege man minder al snel achter. Onderling resultaat is gelijk dus dit kan een Ajaxje 2 worden, met als enig verschil dat de huidige nummer 2 in de poule juist een man minder heeft.
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou ik ga naar de voorbeschouwing kijken, ipv PSV.
Niet eens gekeken naar PSV, 0-0 zie ik. Dodelijk saai weer?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou ik ga naar de voorbeschouwing kijken, ipv PSV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gun je Nederlandse clubs niets ?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:42 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk wordt het een héle zware wedstrijd voor AZ.
Jawel, maar ze moeten zondag wel verliezen AZquote:Op donderdag 15 december 2011 20:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
gun je Nederlandse clubs niets ?
2-1 voor PSV.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet eens gekeken naar PSV, 0-0 zie ik. Dodelijk saai weer?
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:02 schreef Ties02 het volgende:
klappers en rookmachines bij AZ, wat een trieste bende ook
nee jullie met je ynwaquote:Op donderdag 15 december 2011 21:02 schreef Ties02 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)_livestream_insc.xmlquote:Op donderdag 15 december 2011 21:03 schreef wietze92 het volgende:
Linkje of sopcastje??
ouders kijken TV dus kan niet afstemmen op rtl 7
Geen dikke HD TV op je kamer hebben.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:03 schreef wietze92 het volgende:
Linkje of sopcastje??
ouders kijken TV dus kan niet afstemmen op rtl 7
joe neffer wok aloonquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:05 schreef Ties02 het volgende:
stadionspeaker: Retteketeteketet
publiek: AZ!!11einz
![]()
![]()
![]()
Terechte klacht. FCT met haar 1e graads verkrachting van YNWAquote:
Idd. Kut kaasboeren.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
Het is net alsof er hagel op iets klettert![]()
2-2 en 2-2quote:Op donderdag 15 december 2011 21:09 schreef StijnDa het volgende:
Wat is het onderling resultaat tussen AZ en Austria Wien?
Dit dus, ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:02 schreef Ties02 het volgende:
+6 voor AZquote:Op donderdag 15 december 2011 21:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Thx![]()
Wat is het doelsaldo verschil dan?
Nee, "we pingen met z'n alle voor AZ"quote:Op donderdag 15 december 2011 21:13 schreef Smoofie het volgende:
Zingen zo nou "we springen met z'n alle voor AZ ?"
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, "we pingen met z'n alle voor AZ"
is sluikreclame voor Blackberry.
http://www.rtl.nl/compone(...)_livestream_insc.xmlquote:Op donderdag 15 december 2011 21:16 schreef Hi_flyer het volgende:
Weet iemand een live stream? Welke zender zendt dit uit?
Of rtl7.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:16 schreef Hi_flyer het volgende:
Weet iemand een live stream? Welke zender zendt dit uit?
Bedanktquote:Op donderdag 15 december 2011 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)_livestream_insc.xml
GjV moet coach worden bij Real, wat een visie, wat een inzicht. Een aanwist voor de pd.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schitterende vrije trap, dat Real Madrid hem nog nooit genomen heeft zeg, als ze echt van Barça willen winnen moeten ze Elm kopen.
AZ faalt gewoon, hadden vorige wedstrijd moeten winnen.. en nu is het weer niet veel.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog steeds 0-0 bij Austria; dat ziet er dus goed uit
echte barca mannetje toggggquote:Op donderdag 15 december 2011 21:29 schreef TheArt het volgende:
Jezus Maher durf eens te schietenAlles moet bij hem altijd passend tot op 5 meter van de goal.
Tot nu toe hebben ze nog niks weg gegeven...ik zie het wel goed komen...quote:Op donderdag 15 december 2011 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
AZ faalt gewoon, hadden vorige wedstrijd moeten winnen.. en nu is het weer niet veel.
wies gjvquote:Op donderdag 15 december 2011 21:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
GjV moet coach worden bij Real, wat een visie, wat een inzicht. Een aanwist voor de pd.
mohammed ali.quote:
lekker rullevantquote:Op donderdag 15 december 2011 21:32 schreef Smoofie het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)in-categorie-III.htm
best wel knap voor een verscheurde club.. al zal het komen door CL en Suarez verkoopquote:Op donderdag 15 december 2011 21:32 schreef Smoofie het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)in-categorie-III.htm
na het ontslaan van Dadvids zullen ze wel weer in cat 2 komenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
best wel knap voor een verscheurde club.. al zal het komen door CL en Suarez verkoop
Hij stapt zelf op.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
na het ontslaan van Dadvids zullen ze wel weer in cat 2 komen
Heb het over blind. mijn excuses.quote:
Net als de vuvuzela'squote:Op donderdag 15 december 2011 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
Kan de eufa geen ban leggen op die klappertjes.
Ze zijn geen kampioen geworden. De helft van de AZ'ers zijn weer Ajacied.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:45 schreef Dekatria het volgende:
Wat ik nog het slechtst begrijp is, waarom zit het niet vol?
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
Zet de microfoon dan even uit, Leo.
Te koud voor de Alkmaaders.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:45 schreef Dekatria het volgende:
Wat ik nog het slechtst begrijp is, waarom zit het niet vol?
Ja, de kuch knop, die is lastig te bedienen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
Zet de microfoon dan even uit, Leo.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze zijn geen kampioen geworden. De helft van de AZ'ers zijn weer Ajacied.
echt waar? wauw.quote:
Ben jij voor AZ?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:46 schreef Eenskijken het volgende:
1-1![]()
![]()
! Ik schrok me dood na dat tegendoelpunt, maar Maher is een fucking baas
Laten we hopen dat we er slechts één loten.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Met de huidige standen kan Ajax 3 belgische clubs loten
Het gaat hier niet over Ajax. Optieften dus met die zooi.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Met de huidige standen kan Ajax 3 belgische clubs loten
Het gaat om de EL.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over Ajax. Optieften dus met die zooi.
AZ had al 4-1 voor moeten staan, die willen zich gewoon op de competitie richten lijkt het.
dat riekt naar omkopingquote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
10 man die stil staan bij dat tegendoelpunt
Doen de meeste ajacieden ook niet hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Lijkt maar zo. Anders zou ik in het stadion zitten
Ajax speelt in de EL, de huidige standen hebben verband met Ajax. Dit is het EL topic.quote:
Kan jij niet lezen? Je gaat dus maar lekker die troep over Ajax bespreken in je eigen topic.quote:
Dit is het wedstrijdtopic.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax speelt in de EL, de huidige standen hebben verband met Ajax. Dit is het EL topic.
Kap eens met zeuren.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kan jij niet lezen? Je gaat dus maar lekker die troep over Ajax bespreken in je eigen topic.
[15/12 Europa League 21:05] AZ - Metalist: Erop of eronder
[..]
Dit is het wedstrijdtopic.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kan jij niet lezen? Je gaat dus maar lekker die troep over Ajax bespreken in je eigen topic.
[15/12 Europa League 21:05] AZ - Metalist: Erop of eronder
OOOH MARKquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu gaat hij zeggen dat je een Ajax mod bent.
Zolang ze maar van Strootman blijft houden.quote:
Ze houdt van Lodeiro.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang ze maar van Strootman blijft houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same herequote:Op donderdag 15 december 2011 22:08 schreef Silverdigger2 het volgende:
stream down?
of alleen in de rust?
Dat heb je nou al 10x gezegd, maakt het er niet grappiger op. Hou maar weer op dus.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:20 schreef Smoofie het volgende:
hopelijk raken die spelers van AZ uitgeput.
De Mos heeft het goed gezien met Falkenburgquote:Op donderdag 15 december 2011 22:21 schreef De_kromme het volgende:
Aan het begin van seizoen stond Falkenburg toch in de spits? Die deed het nog beter dan Altidore, wat een faal is dat. Wat heeft AZ nog achter de hand?
[..]
Ik zei zware wedstrijd , voor de wedstrijd. Nu zien wat spelers zoals maher er vermoeid uit, vandaar dat ik hoop dat ze helemaal uitgeput raken.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:21 schreef De_kromme het volgende:
Aan het begin van seizoen stond Falkenburg toch in de spits? Die deed het nog beter dan Altidore, wat een faal is dat. Wat heeft AZ nog achter de hand?
[..]
Dat heb je nou al 10x gezegd, maakt het er niet grappiger op. Hou maar weer op dus.
geen, ajax koopt elke spits van az. eh Boymans toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:21 schreef De_kromme het volgende:
Zou wel erg dom zijn. Heb je een beetje mot van yvonne, Ambro? Pas op hoor. En trouwens, kan jij niet tijdelijk voor mod spelen bij WOS? Wordt daar nog over gesproken?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gokje: gebanned, nu verder posten met deze.
Nee neequote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Boymans schoot er aardig wat in bij VVV. Ik zou hem maar een kans geven, die Altidore voegt echt 0,0 toe bij AZ.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen, ajax koopt elke spits van az. eh Boymans toch?
Niet gebanned, ik ben een keurige usert.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doet ie inderdaad leuk met zijn 35+quote:
Wat voor redenen zouden er kunnen zijn om een nieuwe acc aan te makenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet gebanned, ik ben een keurige usert.
Heb er mijn redenen voor, is bekend bij een FA.
Wat een onzin. Je hebt er jouw redenen voor om je naam te veranderen van Geo3kant naar Geo4kant?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet gebanned, ik ben een keurige usert.
Heb er mijn redenen voor, is bekend bij een FA.
Ben je ooit door de priestert in je poepert genomen of wat is de reden dat je zo'n zure negatieve bal bent?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je hebt er jouw redenen voor om je naam te veranderen van Geo3kant naar Geo4kant?
Hoeren klappers... Austria voor!
Misschien is hij wel echt de kromme. Ook zo'n zeikwijf.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je ooit door de priestert in je poepert genomen of wat is de reden dat je zo'n zure negatieve bal bent?
Goed antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je ooit door de priestert in je poepert genomen of wat is de reden dat je zo'n zure negatieve bal bent?
Dat jij geen goeie reden kan bedenken, betekent niet dat er geen is.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je hebt er jouw redenen voor om je naam te veranderen van Geo3kant naar Geo4kant?
Hoeren klappers... Austria voor!
Daarom vraag ik er toch naar. Kan je niet lezen Jojoortje? Als je een ? plaatst aan het eind van de zin is het een vraag.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat jij geen goeie reden kan bedenken, betekent niet dat er geen is.
Dat komt bovendien het gesprekje tussen Sierd en Verbeek ten goede...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hopen dat Metalist er nog één intrapt, dan krijgen we nog een leuke wedstrijd.
Leedvermaakquote:Op donderdag 15 december 2011 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie het al helemaal verkeerd gaan daar in Alkmaar.
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat komt bovendien het gesprekje tussen Sierd en Verbeek ten goede...
Dat zei je ook over Heerenveen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie het al helemaal verkeerd gaan daar in Alkmaar.
71, er zat één leuke minuut tussen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ga een brief schrijven naar az dat ik mijn 72 minuten terug wil. Wat een bagger wedstrijd.
AZ heeft in de EL ook niets te winnen...het levert alleen blessures en vermoeide spelers op. Voor het geld hoef je het iig niet te doen...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik denk dat Verbeek staat je juichen als AZ wordt uitgeschakeld. Het lijkt wel alsof hij zijn spelers heeft meegegeven; schiet die bal er niet in anders sta je vijf wedstrijden wissel.
Kwartfinale levert 10% van hun begroting opquote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
AZ heeft in de EL ook niets te winnen...het levert alleen blessures en vermoeide spelers op. Voor het geld hoef je het iig niet te doen...
Kloptquote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
71, er zat één leuke minuut tussen.
Als je ver komt, krijg je toch wel een aantal miljoentjes mee lijkt me?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
AZ heeft in de EL ook niets te winnen...het levert alleen blessures en vermoeide spelers op. Voor het geld hoef je het iig niet te doen...
En die heb ik gemist.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
71, er zat één leuke minuut tussen.
Wel zielig van Verbeek. Ze worden toch geen kampioen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je ver komt, krijg je toch wel een aantal miljoentjes mee lijkt me?
Gewoon hopen op een mooie tegenstander a la Manchester de volgende ronde, leuke uitwedstrijd meepakken en dan weer de focus op de competitie. Zo te zien hoeft die volgende ronde van Verbeek ook niet eens meer.
Nee.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef Darkestrah het volgende:
Gelijkspel is toch genoeg vanavond?
Vanavond wel, morgen niet meer.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:40 schreef Darkestrah het volgende:
Gelijkspel is toch genoeg vanavond?
Ze hebben allemaal van die klappertjes daar.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:43 schreef De_kromme het volgende:
Twintig supporters van Metalist nemen het hele stadion over. Hoe triest is het gesteld met de AZ-supporters tegenwoordig?
Die 1-2 komt eraan, en dan is het over met sluiten en is Verbeek ook weer blij.
Die muren met trappen zijn zo gayquote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef Smoofie het volgende:
Dat stadion van AZ is ook. Veel te klein
.
Met 13.980 man moet je dan toch wel 20 supporters overklappen? Ze hebben me gehoord.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:44 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal van die klappertjes daar.
Je krijgt gelijk je zin.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
Kom op jongens sla eens wat harder met die luxaflexstukken, moedig je ploeg aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |