Dat heb je nou al 10x gezegd, maakt het er niet grappiger op. Hou maar weer op dus.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:20 schreef Smoofie het volgende:
hopelijk raken die spelers van AZ uitgeput.
De Mos heeft het goed gezien met Falkenburgquote:Op donderdag 15 december 2011 22:21 schreef De_kromme het volgende:
Aan het begin van seizoen stond Falkenburg toch in de spits? Die deed het nog beter dan Altidore, wat een faal is dat. Wat heeft AZ nog achter de hand?
[..]
Ik zei zware wedstrijd , voor de wedstrijd. Nu zien wat spelers zoals maher er vermoeid uit, vandaar dat ik hoop dat ze helemaal uitgeput raken.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:21 schreef De_kromme het volgende:
Aan het begin van seizoen stond Falkenburg toch in de spits? Die deed het nog beter dan Altidore, wat een faal is dat. Wat heeft AZ nog achter de hand?
[..]
Dat heb je nou al 10x gezegd, maakt het er niet grappiger op. Hou maar weer op dus.
geen, ajax koopt elke spits van az. eh Boymans toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:21 schreef De_kromme het volgende:
Zou wel erg dom zijn. Heb je een beetje mot van yvonne, Ambro? Pas op hoor. En trouwens, kan jij niet tijdelijk voor mod spelen bij WOS? Wordt daar nog over gesproken?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gokje: gebanned, nu verder posten met deze.
Nee neequote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Boymans schoot er aardig wat in bij VVV. Ik zou hem maar een kans geven, die Altidore voegt echt 0,0 toe bij AZ.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen, ajax koopt elke spits van az. eh Boymans toch?
Niet gebanned, ik ben een keurige usert.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |