Net als de vuvuzela'squote:Op donderdag 15 december 2011 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
Kan de eufa geen ban leggen op die klappertjes.
Ze zijn geen kampioen geworden. De helft van de AZ'ers zijn weer Ajacied.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:45 schreef Dekatria het volgende:
Wat ik nog het slechtst begrijp is, waarom zit het niet vol?
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
Zet de microfoon dan even uit, Leo.
Te koud voor de Alkmaaders.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:45 schreef Dekatria het volgende:
Wat ik nog het slechtst begrijp is, waarom zit het niet vol?
Ja, de kuch knop, die is lastig te bedienen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
Zet de microfoon dan even uit, Leo.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze zijn geen kampioen geworden. De helft van de AZ'ers zijn weer Ajacied.
echt waar? wauw.quote:
Ben jij voor AZ?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:46 schreef Eenskijken het volgende:
1-1![]()
![]()
! Ik schrok me dood na dat tegendoelpunt, maar Maher is een fucking baas
Laten we hopen dat we er slechts één loten.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Met de huidige standen kan Ajax 3 belgische clubs loten
Het gaat hier niet over Ajax. Optieften dus met die zooi.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Met de huidige standen kan Ajax 3 belgische clubs loten
Het gaat om de EL.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over Ajax. Optieften dus met die zooi.
AZ had al 4-1 voor moeten staan, die willen zich gewoon op de competitie richten lijkt het.
dat riekt naar omkopingquote:Op donderdag 15 december 2011 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
10 man die stil staan bij dat tegendoelpunt
Doen de meeste ajacieden ook niet hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Lijkt maar zo. Anders zou ik in het stadion zitten
Ajax speelt in de EL, de huidige standen hebben verband met Ajax. Dit is het EL topic.quote:
Kan jij niet lezen? Je gaat dus maar lekker die troep over Ajax bespreken in je eigen topic.quote:
Dit is het wedstrijdtopic.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax speelt in de EL, de huidige standen hebben verband met Ajax. Dit is het EL topic.
Kap eens met zeuren.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kan jij niet lezen? Je gaat dus maar lekker die troep over Ajax bespreken in je eigen topic.
[15/12 Europa League 21:05] AZ - Metalist: Erop of eronder
[..]
Dit is het wedstrijdtopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |