Doet ie inderdaad leuk met zijn 35+quote:
Wat voor redenen zouden er kunnen zijn om een nieuwe acc aan te makenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet gebanned, ik ben een keurige usert.
Heb er mijn redenen voor, is bekend bij een FA.
Wat een onzin. Je hebt er jouw redenen voor om je naam te veranderen van Geo3kant naar Geo4kant?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet gebanned, ik ben een keurige usert.
Heb er mijn redenen voor, is bekend bij een FA.
Ben je ooit door de priestert in je poepert genomen of wat is de reden dat je zo'n zure negatieve bal bent?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je hebt er jouw redenen voor om je naam te veranderen van Geo3kant naar Geo4kant?
Hoeren klappers... Austria voor!
Misschien is hij wel echt de kromme. Ook zo'n zeikwijf.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je ooit door de priestert in je poepert genomen of wat is de reden dat je zo'n zure negatieve bal bent?
Goed antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je ooit door de priestert in je poepert genomen of wat is de reden dat je zo'n zure negatieve bal bent?
Dat jij geen goeie reden kan bedenken, betekent niet dat er geen is.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je hebt er jouw redenen voor om je naam te veranderen van Geo3kant naar Geo4kant?
Hoeren klappers... Austria voor!
Daarom vraag ik er toch naar. Kan je niet lezen Jojoortje? Als je een ? plaatst aan het eind van de zin is het een vraag.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat jij geen goeie reden kan bedenken, betekent niet dat er geen is.
Dat komt bovendien het gesprekje tussen Sierd en Verbeek ten goede...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hopen dat Metalist er nog één intrapt, dan krijgen we nog een leuke wedstrijd.
Leedvermaakquote:Op donderdag 15 december 2011 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie het al helemaal verkeerd gaan daar in Alkmaar.
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat komt bovendien het gesprekje tussen Sierd en Verbeek ten goede...
Dat zei je ook over Heerenveen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zie het al helemaal verkeerd gaan daar in Alkmaar.
71, er zat één leuke minuut tussen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:33 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ga een brief schrijven naar az dat ik mijn 72 minuten terug wil. Wat een bagger wedstrijd.
AZ heeft in de EL ook niets te winnen...het levert alleen blessures en vermoeide spelers op. Voor het geld hoef je het iig niet te doen...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik denk dat Verbeek staat je juichen als AZ wordt uitgeschakeld. Het lijkt wel alsof hij zijn spelers heeft meegegeven; schiet die bal er niet in anders sta je vijf wedstrijden wissel.
Kwartfinale levert 10% van hun begroting opquote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
AZ heeft in de EL ook niets te winnen...het levert alleen blessures en vermoeide spelers op. Voor het geld hoef je het iig niet te doen...
Kloptquote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
71, er zat één leuke minuut tussen.
Als je ver komt, krijg je toch wel een aantal miljoentjes mee lijkt me?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
AZ heeft in de EL ook niets te winnen...het levert alleen blessures en vermoeide spelers op. Voor het geld hoef je het iig niet te doen...
En die heb ik gemist.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
71, er zat één leuke minuut tussen.
Wel zielig van Verbeek. Ze worden toch geen kampioen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als je ver komt, krijg je toch wel een aantal miljoentjes mee lijkt me?
Gewoon hopen op een mooie tegenstander a la Manchester de volgende ronde, leuke uitwedstrijd meepakken en dan weer de focus op de competitie. Zo te zien hoeft die volgende ronde van Verbeek ook niet eens meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |