SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:
Alleen eerste +/- 25 postings. De rest zijn Feyenoorders of andere mafketels die een ban binnen 2 dagen krijgenquote:Op donderdag 8 december 2011 17:33 schreef Strani het volgende:
Gaat dat hier in elk deel zo, dat de eerste pagina alleen uit 'AJAX' geroep bestaat?
Hangt er vanaf hoeveel posts je per pagina hebt.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:33 schreef Strani het volgende:
Gaat dat hier in elk deel zo, dat de eerste pagina alleen uit 'AJAX' geroep bestaat?
Als we heel eerlijk zijn, zijn clubs als Twente en PSV ook helemaal niet interessant. Feyenoord daarentegen weer wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze week Ajax in het nieuws vanwege Zagreb, volgende week weer door de bestuurlijke ongeregeldheden. Daarna het vormen van een nieuwe bestuur een paar weken.
Pijnlijk voor Anti-Ajacieden. Elke uitzending Ajax; DWDD / P&W / VI / SV / EenVandaag / Nieuwsuur ..
Voor Ajacieden is dit niet pijnlijkquote:Op donderdag 8 december 2011 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze week Ajax in het nieuws vanwege Zagreb, volgende week weer door de bestuurlijke ongeregeldheden. Daarna het vormen van een nieuwe bestuur een paar weken.
Pijnlijk voor Anti-Ajacieden. Elke uitzending Ajax; DWDD / P&W / VI / SV / EenVandaag / Nieuwsuur ..
Scherp!quote:Op donderdag 8 december 2011 18:37 schreef eight het volgende:
[..]
Voor Ajacieden is dit niet pijnlijk
Nee, vooral interessant.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:37 schreef eight het volgende:
[..]
Voor Ajacieden is dit niet pijnlijk
Zo'n onderzoek levert niks op denk ik. Over een paar jaar zal iemand (die iets te maken heeft met de omkoping) iets vertellen, maar dan heb je er niks meer aan.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:53 schreef Rnnz het volgende:
Dag later ben ik er steeds meer van overtuigd dat er iets niet goed zit met die wedstrijden. Hoop dat er een groot onderzoek wordt gestart.
Ik hoop dat je kapot gaatquote:
ze hebben in ieder geval een veel grotere achterban dan die provincialenquote:Op donderdag 8 december 2011 18:30 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Als we heel eerlijk zijn, zijn clubs als Twente en PSV ook helemaal niet interessant. Feyenoord daarentegen weer wel.
Dus de UEFA komt hiermee weg. Ik zat de hele dag comments te posten op alle artikelen die ik kon vinden over de corruptie, spread the word.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Een onderzoek gaat ook echt niets meer helpen, het is EL na de winterstop.
Hoop dat we United loten, en nog twee hele mooie wedstrijden krijgen, als we eruit worden gedonderd, primaquote:Op donderdag 8 december 2011 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk. Een onderzoek gaat ook echt niets meer helpen, het is EL na de winterstop.
Dit hoop ik ook voor mijn PSV, maar ook voor jullie.. als 'we'(nederlandse clubs) eruit gaan, dan met een mooie affiche tegen een grote clubquote:Op donderdag 8 december 2011 19:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoop dat we United loten, en nog twee hele mooie wedstrijden krijgen, als we eruit worden gedonderd, primadan gaan we ons lekker concentreren op de competitie. Winnen we, ook prima.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:10 schreef Quisho het volgende:
[..]
Dus de UEFA komt hiermee weg. Ik zat de hele dag comments te posten op alle artikelen die ik kon vinden over de corruptie, spread the word.
Users die niet denken dat er gisteren is iets aan de hand was gelieve ook voortaan hun kop te houden over Blatter, die is namelijk helemaal brandschoon.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De UEFA heeft het dus nu weer gedaan
Sorry hoor, maar zulk soort reacties zijn gewoon puur zielig.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:17 schreef TLC het volgende:
[..]
Users die niet denken dat er gisteren is iets aan de hand was gelieve ook voortaan hun kop te houden over Blatter, die is namelijk helemaal brandschoon.
He nee he, ik had net de care-o-meter terug gelegd in de laquote:Op donderdag 8 december 2011 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zulk soort reacties zijn gewoon puur zielig.
Je vergeet een post.quote:
Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:10 schreef Quisho het volgende:
[..]
Dus de UEFA komt hiermee weg. Ik zat de hele dag comments te posten op alle artikelen die ik kon vinden over de corruptie, spread the word.
als als als als als als alsquote:Op donderdag 8 december 2011 20:41 schreef BeamofLight het volgende:
Bovendien: als de wedstrijden anders gehusseld waren en RM zou er nog voor moeten gaan, dus met ozil en plasbips in de basis dan had RM zelf die 7 goals gedicht.
De UEFA is laks met onderzoeken. Als blijkt dat er iets niet in de haak was zou dat slecht zijn voor het toernooi. Dan krijg je net zulke tafrelen als bij het wielrennen waar altijd afgevraagd wordt of het wel helemaal eerlijk is hoe iemand heeft gewonnen (wielrennen dmv doping, voetbal dmv omkoping) Dat willen ze natuurlijk wel zo veel mogelijk verhinderen. Ik kan me er in hun ogen wel wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De UEFA heeft het dus nu weer gedaan
Aha, stel, er is straks bewijs dat de boel geflest is, dan mag dat volgens lui zoals jou omdat Ajax het in eigen hand had?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:41 schreef BeamofLight het volgende:
Bovendien: als de wedstrijden anders gehusseld waren en RM zou er nog voor moeten gaan, dus met ozil en plasbips in de basis dan had RM zelf die 7 goals gedicht.
Dus als Ajax de laatste dag van de competitie een gelijk aantal punten heeft (als PSV / Feyenoord whatever) en de club waar ze tegen moeten spelen wat geld toeschuiven in ruil voor extra doelpunten, het ook in de handen ligt van de nadere strijdende club (dus PSV / Feyenoord etc.)quote:Op donderdag 8 december 2011 21:12 schreef nz1900 het volgende:
Niet zo huilen, hadden jullie maar van Lyon moeten winnen.
Zoals ze dat in hun thuiswedstrijd deden..?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:41 schreef BeamofLight het volgende:
Kom maar op met je bewijs dat het omkoping was.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dus als Ajax de laatste dag van de competitie een gelijk aantal punten heeft (als PSV / Feyenoord whatever) en de club waar ze tegen moeten spelen wat geld toeschuiven in ruil voor extra doelpunten, het ook in de handen ligt van de nadere strijdende club (dus PSV / Feyenoord etc.)
Kom jij maar met bewijs waarom niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:31 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Kom maar op met je bewijs dat het omkoping was.
Als je iemand ergens van beschuldigt hoeft die gene niet zijn onschuld te bewijzen beunhaas.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Kom jij maar met bewijs waarom niet.
Nee.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:29 schreef TakAFCA het volgende:
Zondag lekker punten verliezen tegen RKC
Als het maar op een eerlijke manier gebeurd
Iets van slachtofferrol.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:35 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Kom jij maar met bewijs waarom niet.
De UEFA zal hier ook wel mee in de maag zitten.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
De UEFA is laks met onderzoeken. Als blijkt dat er iets niet in de haak was zou dat slecht zijn voor het toernooi. Dan krijg je net zulke tafrelen als bij het wielrennen waar altijd afgevraagd wordt of het wel helemaal eerlijk is hoe iemand heeft gewonnen (wielrennen dmv doping, voetbal dmv omkoping) Dat willen ze natuurlijk wel zo veel mogelijk verhinderen. Ik kan me er in hun ogen wel wat bij voorstellen.
Als een onderzoek al wat oplevert zal Ajax toch niet door gaan. Het zal wel veel te lang duren om tot bewijzen te komen.
Even er vanuit gaande dat er omkoping in het spel is.
Sorry schatje.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:41 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Als je iemand ergens van beschuldigt hoeft die gene niet zijn onschuld te bewijzen beunhaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |