Zwabs, is het geen tijd om je schotelsletje te vervangen voor iets in de worsthoek? De worstmachine?quote:
Alles wat maar onuitspreekbaar isquote:
Nee, was even aan de telefoon.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb na 6 minuten het stokje aangepakt, hopelijk was je niet al bezig Pheno
Zoiets. Het is zo'n grote supermarkt, dus er blijft altijd van alles aan me klevenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon een steekkarretje onder de gehele winkel gezet en meegenomen dus
Heb je ook bentobakjes?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets. Het is zo'n grote supermarkt, dus er blijft altijd van alles aan me kleven
Een stuk of zes, maar allemaal uit Japanquote:
Oh wat een mooie weer, Bos!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een mooie hondenkaart voor mijn postcrossingverzameling
Nu eten maken
Je mag er nu meer onderweg hebben Ze hebben de limieten versoepeld. Ik heb er nu 44 verzonden, dat was voor vandaag nog 7 tegelijk. Vandaag is dat verhoogd naar 9.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:49 schreef Miniem het volgende:
Vandaag al de 1e kerst/nieuwjaars kaart gehad
Eigenlijk moet ik nu weer postcrossing kaarten gaan verzenden.
Want kerstkaarten
En straks aan de dunne.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:46 schreef Pheno het volgende:
Ik zit aan een Zaanse Hoeve toetje van 17 cent.
Nee, wraps met zelfgemaakte guacamole en zalmfilet.quote:
Whehe ik moest lachenquote:Op donderdag 8 december 2011 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, wraps met zelfgemaakte guacamole en zalmfilet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |