je hebt ook mensen met een engeltje op hun schouder, die stappen ook gewoon een vliegtuigcrash uit.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, want op de plaats waar het dak, bovenkant van de stoel, eigenlijk alles boven het dashbord zit, is nu niet alles vervangen door: KRAAN?
Om nog maar te zwijgen van de klap die de bestuurder heeft gehad.
[..]
Juistik wist het niet, deed een gokje
!
Kooi constructie? en jij kan dus zien wat die 48 ton heeft gedaan aan de bestuurderskant?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:28 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Kooi constructie is intact, dus ik denk dat het wel meevalt.
ja, ook weer waar, maar het lijkt me heel HEEL sterk.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je hebt ook mensen met een engeltje op hun schouder, die stappen ook gewoon een vliegtuigcrash uit.
dat zou het ook zo'n stoer verhaal makenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Kooi constructie? en jij kan dus zien wat die 48 ton heeft gedaan aan de bestuurderskant?
En jij weet of iedereen gordeltjes aan had dus niet het hele voertuig doorgejengeld zijn?
[..]
ja, ook weer waar, maar het lijkt me heel HEEL sterk.
Gordel wel/niet; het kan positief zijn als ze de gordel niet om hadden. Je kunt aan de foto's zien wat er aan de bestuurderskant gebeurd is. Die ziet er nog goed uit. Ik denk dat het letsel mee valt gezien de situatie.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Kooi constructie? en jij kan dus zien wat die 48 ton heeft gedaan aan de bestuurderskant?
En jij weet of iedereen gordeltjes aan had dus niet het hele voertuig doorgejengeld zijn?
[..]
ja, ook weer waar, maar het lijkt me heel HEEL sterk.
Oh, en gezien de laatste foto, is het grootste gedeelte " zitplaats bestuurder" nu ook vervangen door "ramplaats kraan".quote:Op donderdag 8 december 2011 16:28 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Kooi constructie is intact, dus ik denk dat het wel meevalt.
Ze hebben geluk gehad dat ze met de stoelen in de platste stand reden.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:31 schreef Wokkel het volgende:
Er zijn twee personen uitgehaald, geen idee in welke staat.
[ afbeelding ]
Hier meer...
Not sure ifquote:Op donderdag 8 december 2011 16:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze hebben geluk gehad dat ze met de stoelen in de platste stand reden.
quote:Op donderdag 8 december 2011 16:42 schreef CasB het volgende:
http://www.youtube.com/user/drsmdar
Meer filmpjes van ongelukken op dat kruispunt.
ik den dat ze ook zo in de auto zaten, die hebben geen schrammetje joh.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:31 schreef Wokkel het volgende:
Er zijn twee personen uitgehaald, geen idee in welke staat.
[ afbeelding ]
Hier meer...
Verrassend wel als je bedenkt dat ze een kraanwagen op schoot kregen.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
Gezien de stand van de stoel(len) zijn de slachtoffers op de wervelplank (achtig) dus gefixeerd eruit gehaald. Dat duidt op nek/rugklachten.
Mwa, de gemiddelde bestuurder in R'dam zit inderdaad zo in zijn auto. Zeker in die buurt.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:16 schreef krokdown het volgende:
ik den dat ze ook zo in de auto zaten, die hebben geen schrammetje joh.
Was het niet een stunt van Mythbusters?quote:Op donderdag 8 december 2011 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwa, de gemiddelde bestuurder in R'dam zit inderdaad zo in zijn auto. Zeker in die buurt.
Nee, dat doen ze altijd.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
Gezien de stand van de stoel(len) zijn de slachtoffers op de wervelplank (achtig) dus gefixeerd eruit gehaald. Dat duidt op nek/rugklachten.
Nee dat doen WE alleen in opdracht van ambu als ze nek/rug klachten hebben.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |