abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105333917
Dus.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 12:46:31 #2
43556 miss_dynastie
pi_105334017
Oooh sorboo, die is toch niet lelijk joh, wat een prachtig beest O+ O+ O+
pi_105334143
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:33 schreef Grijs het volgende:
Ben ik de enige hier die geen huisdieren heeft en ze ook niet wil?
'k Word ook niet echt enthousiast van jullie verhalen...
Nee hoor, ik heb ook geen huisdieren en zolang we niet vrijstaand met een flinke tuin wonen hoef ik ze ook niet.

Ik ben sowieso al geen kattenmens (en N. gelukkig ook niet), en voor een hond vind ik een doorzonwoning gewoon zielig... maar goed, ik hou dan ook van honden die groter zijn dan een kat, dus die heeft een fatsoenlijke hoeveelheid ruimte nodig.

Disclaimer: Nee, dit is geen waardeoordeel over het aantal en soort huisdieren dat een ander heeft, ongeacht de woonsituatie, maar ik zou het voor mijn huisdier en onszelf vervelend vinden in op het beperkte aantal m² dat we hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 december 2011 @ 12:52:29 #4
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_105334206
Nou, wat Leandra zegt dus!

Ik wil graag een kitten maaaar
1. Het blijven geen kittens (en je kitten bonsai'en mag niet schijnt)
2. Ik vind dat ik te weinig tijd heb om aan een huisdier te besteden
A grand adventure has begun.
  donderdag 8 december 2011 @ 12:53:29 #5
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_105334244
die tweede is een kulreden. Je hebt toch ook tijd om aan je kind te besteden? een beest vraagt heus niet meer dan dat :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 8 december 2011 @ 12:56:28 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105334347
En toch denk ik niet dat er snel nog een dier zou komen als onze laatste kat het loodje legt.
Het lijkt me ook wel eens lekker om gewoon eens weg te kunnen gaan zonder nadenken over opvang etc. etc.

Bij vlagen vind ik het idee van een hond leuk, maar over het algemeen twijfel ik toch en dus wil ik het niet doen, want als ik een beest heb, dan wel voor 100% zeg maar.
En idd vind ik dat we te klein wonen en te weinig thuis zijn voor een hond...
  donderdag 8 december 2011 @ 12:56:47 #7
265732 Keshet
pi_105334358
Mijn kind gaat drie dagen per week naar een kinderdagverblijf. Beesten zijn daar niet welkom gok ik. ;)
In het weekend ben ik veel op stap, met vriend en kind. Ook dan zijn huisdieren niet even praktisch!
Ik laat een kat niet een weekend alleen thuis al zullen er genoeg mensen zijn die vinden dat dat wel kan.

Ik vind ook dat katten naar buiten zouden moeten kunnen wanneer ze dat willen, dat is in mijn huis, om meerdere redenen, ook niet haalbaar.

Dus ja, ik ben het met je eens, op zich een kulreden maar ook weer niet.

Voorlopig dus geen kat voor mij. :)
pi_105334438
opes
pi_105334461
:D
pi_105334465
ach ik had me toch al verraden...
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 12:59:39 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_105334468
1 van onze katten wíl niet eens naar buiten, want dat is OEH ENG! Die dikke, die er als laatste bij gekomen is komt alleen in de tuin, want raskat :') nee hoor, die kan niet springen :D Dus kan niet over de schutting komen. En de derde komt wel buiten, om dan héél hard naar binnen te racen en in de kattenbak te kakken }:| en dan gaat ie weer :')

En de hond, tja, zal ik een boek schrijven?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_105334476
*zucht*
  donderdag 8 december 2011 @ 13:02:31 #13
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105334547
ik weet nog niet wie je nu bent hoor elmohoho. :)
en keshet, ik vind je tweede reden geen kul, al kunnen katten doorgaans beter (wat langer) alleen zijn dan honden.
in de haak.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 13:03:54 #14
7074 moussy
kuttekop
pi_105334589
Trui, jullie hadden toch ook 2 katten, of ben ik in het warretje?
  donderdag 8 december 2011 @ 13:07:10 #15
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105334709
moussy, wij hebben er 1. ik had er wel 2 gewild, maar G vond 1 genoeg. ik vind het soms nog steeds jammer voor Gijs, omdat ie toch ook af en toe hele dagen aan z'n lot overgelaten wordt. maar hij heeft ook wel weer zo'n specifiek karakter dat ik er nu ook niet zomaar meer een andere bij zou durven nemen.
in de haak.
  donderdag 8 december 2011 @ 13:09:06 #16
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105334765
Hier ook 2 katten, die kreeg ik gratis toen ik en lief samen gingen wonen, ze komen alleen niet buiten en kunnen best een puinhoop maken, ergens als ze er niet meer zijn zou ik best dan een kitten willen, anderzijds pff dan moet je de eerste maanden echt opvoeden, nu kreeg ik katten die al opgevoed waren door lief en die ook best goed tegen alleen zijn kunnen
Be happy with the little things in life
pi_105334997
hier 3 katten. oudste (12) was altijd heel agro, tot we hier kwamen wonen. nu hangt ze graag in de speeltuin om zich te laten bewonderen. middelste (11) is echt oud aan het worden en ligt het grootste deel van de dag op bed. jongste (2) is een neiuwe aanwinst via mijn nichtje en blijkt dus mee te doen aan de wedstrijd "meest kindvriendelijke kat". die is dan wel weer zo gehaaid dat ze elke dag tussen 4 en 5 bij de overburen aanschuift voor een hapje sardientjes :')

echt, die mensen voeren zo ongeveer de halve buurt zn kat. en ik wil helemaal niet dat onze kat zulk eten krijgt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 8 december 2011 @ 13:19:01 #18
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105335121
Ik snap dat soort mensen eigenlijk niet die de halve buurt voorzien van voer, ik vind het al vreselijk als de katten van de buren bij mij in de tuin staan te zeiken, laat staan als ze kwamen voor eten. Misschien komt dat ook wel omdat die van ons nooit buiten komen
pi_105335318
hier is het echt not done om je katten binnen te houden! mijnes waren dat altijd wel gewend, mooi dat ik echt binnen een week toen we hier woonden al commentaar kreeg dat dat zielig is en echt niet kan :o

we hebben trouwens ook wel eens een gast in huis 's nachts. dan is er eentje 's avonds nog buiten (en ze moeten van mij 's nachts binnen komen), dus zet ik dan het luikje op eenrichtingsverkeer. staat de kat van de overkant hierbinnen. nou ja. da's dan ook gelijk de enige die mijnessen tolereren dus ik laat hem dan maar gewoon 's ochtends met de rest naar buiten *)
  donderdag 8 december 2011 @ 13:29:14 #20
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105335521
dan zijn mijn katten wel heul zielig, ze zijn 1x buiten geweest en dat was per ongeluk omdat ik vergeten wat het raam in de keuken goed dicht te maken, toen we thuis kwamen zaten ze verdwaasd in de tuin te mauwen, ze wisten niet hoe snel ze weer binnen moesten komen.

Hahaha, lijkt me schrikken als je ineens een kat van de buren binnen hebt, gelukkig dat je katten hem tolereren, anders had je nog een kattengevecht in huis.

Die van mij kan door het lint gaan als de kat van de buren in de tuin is, gaat ie achter het raam helemaal te keer, haha best lachen vooral omdat het achter glas totaal geen indruk maakt
pi_105335759
och, de meeste katten kunnen prima binnenblijven hoor. toen we 4 hoog in den haag zaten hield ik ze ook binnen. alhoewel shin toen wel een paar keer uit het raam gesprongen was. die heeft nooit vrede gehad met binnen blijven. beestje is hier dolblij en dat merk je in der humeur! mickie boeit het niet
  donderdag 8 december 2011 @ 13:55:15 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105336353
Gelukkig hoef je helemaal niet zwanger te zijn om alsnog hormonaal te kunnen reageren over iets wat te maken had met zwangerschappen 2 en 4 jaar terug. :')

Toen ik bevallen ben zijn mijn collega's beide keren niet op kraamvisite geweest. Wat ik al een tikkie vreemd vond, maar vooruit.
Groot was mijn verbazing dat ze wel op kraamvisite gingen bij de accountant die hier 8 keer per jaar komt.
Ik heb dat toen eens uitgesproken naar een van mijn collega's die zei: Oh, maar zij had ons gevraagd 'als de baby er is komen jullie toch wel langs he?'.
Eh ja... en ik stuurde het geboortekaartje voor de kat zijn k*t???

Nu heeft diezelfde accountant een tweede kindje gekregen. Komen ze net vragen of ik ook mee op kraamvisite ga.
:')
  donderdag 8 december 2011 @ 13:57:00 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105336415
En ik wilde deze even spammen omdat het gewoon een hele mooie docu is:
FOK!tv portret: Zes dagen ziekenhuis...

:Y
  donderdag 8 december 2011 @ 14:05:28 #24
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105336732
nou ja zeg, of een geboortekaartje sturen niet al duidelijk genoeg is.. En waarom dan jou nu uitnodigen om mee op kraamvisite te gaan?? Die ontgaat mij dan weer volledig
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 14:07:44 #25
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105336811
mwah, dan zou het er bij mij vanaf hangen hoe ik tegenover die accountant sta. dat is dan niet afhankelijk van die collega's. (is die accountant bij jou wel geweest, of heeft ze enige interesse getoond? )
ik zou me wat dat betreft niet laten kennen.
pi_105336917
Het boeit mij werkelijk geen flikker of mensen nu wel of niet bij me zijn langsgeweest... Maar ik val dan ook onder zwaar sociaal en contact gestoord...

Mijn directe collega is wel langsgeweest met zn oudste dochter. Toen zijn jongste werk geboren ben ik daar ook langsgeweest... Maar ik kom daar wel vaker over de vloer...

Kraamvisite doe ik eigenlijk alleen bij mensen die ik goed ken en echt iets mee heb...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_105337129
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Eh ja... en ik stuurde het geboortekaartje voor de kat zijn k*t???

Zijn jou collega's misschien familie van mij. Die snapte na de geboorte van Leander al niet waar zo'n kaartje voor was en na de geboorte van Matthias al helemaal niet. Toen snapte ze zelfs al niet meer dat je eventueel ook een kaartje kon sturen }:|
Heb een familie met 16 ooms en tante (aangetrouwd erbij), 50 neven en nichten en weet ik hoeveel achterneefjes en nichtjes en we hebben wel geteld 4 kaarten gekregen van de hele familie :( En er zijn er 3 op visite geweest waarvan er 2 waren die ook een kaartje hadden gestuurd!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 8 december 2011 @ 14:28:01 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105337474
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
mwah, dan zou het er bij mij vanaf hangen hoe ik tegenover die accountant sta. dat is dan niet afhankelijk van die collega's. (is die accountant bij jou wel geweest, of heeft ze enige interesse getoond? )
ik zou me wat dat betreft niet laten kennen.
Dat ik niet mee ga heeft hier idd verder weinig mee te maken, ik zie/spreek haar letterlijk 8 keer per jaar en het gaat vaak niet verder dan 'goeiemorgen'.

Ik gok dat het voor mijn collega's te maken heeft oa met helemaal :') naar Goude te moeten ipv in den haag te blijven. ;)

En ze hebben beide keren voor mij wel een heel lieve babyshower gedaan op de dag voor mijn verlof,maar ik had bezoek echt heel leuk gevonden en zou dat zelf als vanzelfsprekend vinden eigenlijk.

Anyway... Het steekt een beetje. ;)
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 14:38:32 #29
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105337850
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat ik niet mee ga heeft hier idd verder weinig mee te maken, ik zie/spreek haar letterlijk 8 keer per jaar en het gaat vaak niet verder dan 'goeiemorgen'.

Ik gok dat het voor mijn collega's te maken heeft oa met helemaal :') naar Goude te moeten ipv in den haag te blijven. ;)

En ze hebben beide keren voor mij wel een heel lieve babyshower gedaan op de dag voor mijn verlof,maar ik had bezoek echt heel leuk gevonden en zou dat zelf als vanzelfsprekend vinden eigenlijk.

Anyway... Het steekt een beetje. ;)
alle reden voor een derde dus..... kunnen ze nog in de herkansing :P
  donderdag 8 december 2011 @ 14:38:59 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105337866
Jeetje BE... waar zouden ze dan helemaal naartoe moeten? :D
Echt, alsof het over Amsterdam - Enschede gaat :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105337971
Alsof er, behalve Gronngen-Maastricht in Nederland iet slecht ver is :P

Kan me voorstellen dat dat een beetje steekt, BE :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 8 december 2011 @ 14:46:12 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105338119
Den Helder - Maastricht :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105338160
*insteek tong-uitsteek smiley* wijsneus!
  donderdag 8 december 2011 @ 14:51:29 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105338294
Ik zie net dat Den Helder - Maastricht beduidend korter is dan Groningen - Maastricht :')
243 hemelsbreed (296 met de auto) tegen 270 hemelsbreed (337 met de auto)

Alleen Groningen - Middelburg is nog verder: 278 hemelsbreed, 353 met de auto.

Edit: qua reistijd maakt het overigens niets uit of je van Den Helder of van Groningen naar Maastricht reist, allebei 3 uur en 19 minuten, van Groningen naar Middelbrug is echter wel weer 9 minuten meer reistijd... voor de stats enzo :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105338299
Echt sommige mensen zijn zijn zo dom. Ik kreeg net een acceptgiro van het ziekenhuis. Of ik bijna ¤400 wilde betalen voor de zorg van Matthias na de geboorte. Dus ik bel er even heen of dat niet naar mijn zorgverzekering moet. Nee dat is voor eigen rekening want ik neem een gezond kind mee naar het ziekenhuis :? Er stond idd ook op dat het zorg was voor een gezonde zuideling. ja kan ik er iets aan doen dat mijn kind gezond geboren word. Nee mevrouw dit vergoed Menzis niet. De zorg voor u wel want u had medische hulp nodig maar uw kind niet. Dus de volgende keer als ik ga bevallen moet ik mijn kind thuis laten :D Echt. Ja mevrouw dan krijgt u ook geen kosten!! Maar ik kom daar om te bevallen van een achteraf blijkt gezond kind hoe moet ik dat dan doen? Gewoon betalen mevrouw goedemiddag!!

Hoezo achterlijk. Gelukkig snapt Menzis wel dat dat niet kan :P en betalen hun gewoon voor me!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 december 2011 @ 14:52:45 #36
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105338345
Maastricht-Gouda was anders ook goed te doen :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 15:15:38 #37
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105339182
ik moet zo een telefoontje plegen ivm het overlijden van die vriend van me. ik zie er zo tegenop. wie geeft me even heen motiverend duwtje?
pi_105339344
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet zo een telefoontje plegen ivm het overlijden van die vriend van me. ik zie er zo tegenop. wie geeft me even heen motiverend duwtje?
Gewoon nummer draaien.. Ze kennen je vast toch nog wel.. Iets zeggen dat je hebt gehoord over zn overlijden en dat je ff niet goed weet wat je moet zeggen maar wel graag even belt.. Zoiets?
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 15:22:40 #39
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105339442
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gewoon nummer draaien.. Ze kennen je vast toch nog wel.. Iets zeggen dat je hebt gehoord over zn overlijden en dat je ff niet goed weet wat je moet zeggen maar wel graag even belt.. Zoiets?
ja natuurlijk kent hij mij. het is zn zoon en ik had m gister nog aan de telefoon.
maar ik heb nu na een dag bezinken gewoon een aantal vragen.
alleen weet ik niet of ik ze daar nu mee moet lastig vallen of niet

nou weet je wat, ik ga het gewoon doen. ze kunnen hoogstens de hoorn eropknallen toch?
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 december 2011 @ 15:42:49 #40
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105340152
*vriendelijk duwt... Meer kan je niet gebeuren inderdaad.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 15:45:08 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105340226
ik heb gebeld. hij zat in de auto en belt me terug.
pi_105340265
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:15 schreef lady-wrb het volgende:
ertegenop hikken is erger dan het doen :*
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 15:48:10 #43
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105340350
tja, hij zat dus in de auto en ik stond op intercom.
dat vind ik heel onprettig praten. zeker met andere mensen in de auto erbij.
dus ik heb gevraagd of hij terug wilde bellen als hij in de gelegenheid is.
bel ik in elk geval niet ongelegen
pi_105348249
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:52 schreef Sjeen het volgende:
Maastricht-Gouda was anders ook goed te doen :+
O+

BE, echt niet leuk zo... t steekt en tegelijkertijd: jij hebt de mooie boys.. dus de rest is ondergeschikt he *;
en ms als je t aan je man vertelt? dat hij dan zegt: oh.. nou 3x is scheepsrecht O+ :*

my 2cts:
had je op geboortekaartje staan dat ze welkom waren dmv zo n suf tekstje? :') wij niet (schuld van vriend >:) ) en toen kwamen bv sommige kennissen niet omdat ze dachten dat ze niet welkom waren.. :? (in geboortekaartjes topic)

wat ik hier (limbland) in t algemeen ervaar is dat vb de afstand <insert plaatsnaam randstad> naar limbland véél groter blijkt te zijn dan omgekeerd :')
pi_105349139
Avond!

In had toch een infopakket van dat gezin s huis (expres met spaties) aangevraagd bij die aardige meneer? Dat zou ie me toesturen.

Krijg ik nu een brief waarin ik word verwezen naar de website. Met een username en een wachtwoord weliswaar om toegang te krijgen tot het speciale infogedeelte. En met het verzoek het wachtwoord niet te wijzigen. :D
pi_105349377
ms kun je deze deze link per brief :P aan m terugsturen? :|W

[ Bericht 12% gewijzigd door -Caroline- op 08-12-2011 19:54:59 ]
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 19:50:57 #47
7074 moussy
kuttekop
pi_105349543
ik ben in relstaat, wie is mn volgende slachtoffer om af te kafferen? Vrijwilligers?
pi_105349572
Het is echt van de gekken idd. Eerst lees je op de website dat je telefonisch een infopakket kunt aanvragen. Dan geef je adres en krijg je een brief waarin je je wordt verwezen naar de website.
  donderdag 8 december 2011 @ 19:51:57 #49
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105349588
Kom er maar in Mous!

*met ogen dicht klaar gaat staan *
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_105349610
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:51 schreef Ssserpente het volgende:
Het is echt van de gekken idd. Eerst lees je op de website dat je telefonisch een infopakket kunt aanvragen. Dan geef je adres en krijg je een brief waarin je je wordt verwezen naar de website.
jama.. je hebt nu wel n wachtwoord *O* wat je niet mag veranderen :?
ms kun je dat hier ff delen }:|
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 19:53:13 #51
7074 moussy
kuttekop
pi_105349663
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Kom er maar in Mous!

*met ogen dicht klaar gaat staan *
Ik ben op FB al begonnen *O*
pi_105349666
quote:
Gheghe, toch een beetje wat ik voorspeld had.
pi_105349898
dagboekpost
Ik heb vandaag echt genoten op mn werk. Ik moest invallen in mn oude groep, wat nu groep 7 is. En de leerkracht is zeker tot woensdag afwezig. Dus of ik ook ff de kerstboom op wilde zetten.
Hmm dat zou ik dan onder handvaardigheid doen, als de kinderen lekker bezig waren. Maar tijdens handvaardigheid kwam het er niet van, want deze kinderen kunnen schijnbaar niet zelfstandig een draad door een naald halen.... Maargoed.
Ik vroeg dus wie er na school wilde helpen met de boom, en B. wilde dat wel.
B. heeft echt met volle teugen genoten. Het was zo mooi om te zien. Bij elke bal die hij uit de doos haalde begon hij te glunderen. Kijk juf Maria deze is... kijk juf Maria deze, oh en kijk deze.
Juf, ik had altijd al een boom op willen zetten, ik ben zo blij!! En hij is echt mooi geworden he juf!!
B. was zo trots. En ik was zo blij dat ik hem met zoiets simpels zo gelukkig kon maken.
/dagboekpost
pi_105349912
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef moussy het volgende:
ik ben in relstaat, wie is mn volgende slachtoffer om af te kafferen? Vrijwilligers?
w/
pi_105349984
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:48 schreef lady-wrb het volgende:
tja, hij zat dus in de auto en ik stond op intercom.
dat vind ik heel onprettig praten. zeker met andere mensen in de auto erbij.
dus ik heb gevraagd of hij terug wilde bellen als hij in de gelegenheid is.
bel ik in elk geval niet ongelegen
Ben je nog gebeld?
ik weet niet wát je precies wilt vragen, maar misschien handig om te wachten tot ná de begrafenis? Kan me voorstellen dat hun hoofd nu niet naar vragen van een oude kennis staat.....
pi_105350587
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
die tweede is een kulreden. Je hebt toch ook tijd om aan je kind te besteden? een beest vraagt heus niet meer dan dat :)
Mijn kat wel...en als ie dat niet krijgt ivm met floris dan gaat ie pissen.
Aangezien k me niet in 5en kan delen zijn we een ander huisje aan t zoeken voor m.
Aangezien t begonnen is toen floris geboren werd en k geen zin heb weer die ellende als nr 2 er is...

Beetje spuit 11 maar ach ;)
Moest t kwijt :P
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 20:13:44 #57
7074 moussy
kuttekop
pi_105350776
Zou het nut hebben om tegen een bejaarde een aangifte, of melding, te doen omdat ze je kind he-le-maal verrot gescholden en bedreigd heeft midden op het schoolplein tijdens het speelkwartier? Het is een oma van een kleuter op school, inmiddels ben ik gebeld door de schoonzoon van 'mevrouw' met excuses en als ik aangifte wilde doen, hun zegen kreeg ik. Maar zou het 'zin' hebben? Ze mag iig niet meer bij school komen.
pi_105350951
Tuurlijk! Gewoon doen. Puur uit rancune.
pi_105350975
Jezus mous, jij maakt ook dingen mee :o
Je kan het altijd proberen toch, aangifte?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 20:18:56 #60
7074 moussy
kuttekop
pi_105351103
Hij deed alleen maar "takkentikkertje".

We moeten maar verhuizen, naar timboektoe, misschien dat iets dan normaal kan gaan. Dochter en schoonzoon vinden het prima als ik het zou doen :o tis nog nooit door iemand gedaan en het gedrag wat ze vertoond heeft is 'normaal' voor haar :o
pi_105351215
Mous dat is niet leuk
ik zag een mooie pers
onze katten hebben 3jr niet naar buiten gekund. en nu alleen als we thuis zijn in een afgeschermde tuin
amaranta B. uit de groep toen je eva kreeg?
pi_105351284
Takkentikkertje?

Klinkt al iemand de hersens inslaan met een tak en het tikkertje noemen. :+
pi_105351314
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Mous dat is niet leuk
ik zag een mooie pers
onze katten hebben 3jr niet naar buiten gekund. en nu alleen als we thuis zijn in een afgeschermde tuin
amaranta B. uit de groep toen je eva kreeg?
B.ram
En ja, die zat idd bij mij in groep 3 toen ik Eva kreeg.
pi_105351360
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:18 schreef moussy het volgende:
Hij deed alleen maar "takkentikkertje".

We moeten maar verhuizen, naar timboektoe, misschien dat iets dan normaal kan gaan. Dochter en schoonzoon vinden het prima als ik het zou doen :o tis nog nooit door iemand gedaan en het gedrag wat ze vertoond heeft is 'normaal' voor haar :o
dan zou ik het zeker doen
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 20:24:03 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_105351388
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef Ssserpente het volgende:
Takkentikkertje?

Klinkt al iemand de hersens inslaan met een tak en het tikkertje noemen. :+
ja dat dácht zij ook zo gezien te hebben, maar met de tak tik je op de tak van diegene die je wil tikken, dus tis onschuldig.
pi_105351475
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

B.ram
En ja, die zat idd bij mij in groep 3 toen ik Eva kreeg.

die ken ik niet meer
pi_105351511
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:24 schreef moussy het volgende:

[..]

ja dat dácht zij ook zo gezien te hebben, maar met de tak tik je op de tak van diegene die je wil tikken, dus tis onschuldig.
Ah, dat klinkt onschuldig idd.
pi_105351636
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:25 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

die ken ik niet meer
die klassen bestaan overigens niet meer. Het waren toen 3 groepen 3, en daar zijn in groep 4 2 groepen van gemaakt. Alle kinderen zijn toen verdeeld over 2 nieuwe groepen.
  donderdag 8 december 2011 @ 20:48:12 #69
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105352644
Goedenavond!!

weekend *O* Best zwaar 2 dagen werken en 2 dagen cursus... Ben ik niet meer gewend. :@
Maar nu 3 dagen op bij te komen.
Make love, not war ☮
  donderdag 8 december 2011 @ 20:50:51 #70
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105352796
Nou, ik zou zeker aangifte doen! Wat denkt ze wel niet!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 20:52:16 #71
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 20:54:17 #72
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105352987
ik kan vanaf vandaag ook naar de primark *O*
hebben ze ook leuke dingen voor jongens?
pi_105353118
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan vanaf vandaag ook naar de primark *O*
hebben ze ook leuke dingen voor jongens?
Jazeker, maar ook hele leuke dingen voor de mamas!
  donderdag 8 december 2011 @ 20:57:27 #74
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105353158
zo dan mous, als schoonzoon en dochter hun zegen geven zou ik het gewoon doen, tjesus die oudjes die maar zeiken, er word alleen maar geroepen de jeugd van tegenwoordig is onbeschoft, nou de ouderen van tegenwoordig zijn nog erger
  donderdag 8 december 2011 @ 20:57:39 #75
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105353174
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef lady-wrb het volgende:
wat een takkentrol :(
De volgende keer moet Cas maar Takkentroltikkertje doen :D
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 20:58:08 #76
37843 lady-wrb
kortaf
  donderdag 8 december 2011 @ 20:58:51 #77
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_105353242
Mous, ik zou ook aangifte dien hoor. Sommige oude mensen denken dat ze alles mogen doen omdat ze oud zijn en je respect voor ze moet hebben. Zo werkt het wmb niet, moet van 2 kanten komen.
Make love, not war ☮
  donderdag 8 december 2011 @ 20:59:07 #78
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105353259
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

De volgende keer moet Cas maar Takkentroltikkertje doen :D
_O_ _O-
  donderdag 8 december 2011 @ 21:00:18 #79
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_105353329
Laat (schoon)mama dan maar lekker over aan schoonzoon en dochter. Een beetje flauw om laf tegen jou hun zegen te geven.

Aangifte doen is even leuk voor de wraak, maar uiteindelijk belast je daarmee een heel systeem en je weet dat die aangifte nergens toe zal leiden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 8 december 2011 @ 21:00:43 #80
265732 Keshet
pi_105353351
Jeetje Mous! Aangifte doen is misschien een heel zwaar middel, denk je dat het je jochie helpt?
(Ik bedoel meer te zeggen dat je het probleem van de zoon en schoondochter van de takketrol niet op hoeft te lossen. Als zij dat gedrag altijd vertoont moeten zij er iets aan doen, lijkt me?)

Aan de andere kant, zo leer je zoonlief wel dat dingen die echt niet kunnen ook niet onbestraft blijven.
  donderdag 8 december 2011 @ 21:02:27 #81
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105353440
Zal t nergens toe leiden? Ik vind dat er minstens een melding gemaakt moet worden, wellicht ben je de vijfde ( ofzo) gezien haar trackrecord is er vast meer melding gemaakt. Uiteindelijk leidt het dan wel degelijk ergens toe.
pi_105353693
quote:
ja echt van de gekken idd. het moet niet gekker worden. wat gek hee. doe niet zo gek. achterlijke gek. gekkie.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 21:08:28 #83
37843 lady-wrb
kortaf
  donderdag 8 december 2011 @ 21:08:52 #84
265732 Keshet
pi_105353784
Hee Niels! Kom je weer even trollen? :W
pi_105353815
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef Keshet het volgende:
Hee Niels! Kom je weer even trollen? :W
nee ik ga zo naar bed, erg moe
  donderdag 8 december 2011 @ 21:17:32 #86
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_105354200
Fok loopt steeds vast bij mij, meer mensen last van?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_105354279
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

nee ik ga zo naar bed, erg moe
maar we kunnen wel een goede rel gebruiken :'(
er was een speciaal verzoekje. ah toe?
  donderdag 8 december 2011 @ 21:20:45 #88
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105354355
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Saffier het volgende:
Ja heb ik ook last van, met vlagen laad hij ook maar een halve pagina en vanmiddag lukte het helemaal niet om te refreshen
pi_105354383
bij mijn weten komt dat vastlopen door die adds :(
hebben jullie alle adblocker dingen uitgezet?
  donderdag 8 december 2011 @ 21:22:58 #90
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_105354451
Ik zou niet weten hoe ik dat moet doen *nitwit is*
Ik kon gister ook al geen spoilers openen ineens :') En nu laadt hij meestal alleen de eerste post op de pagina. Wel goed moment om vroeg naar bed te gaan O-)
Ylana
pi_105354511
welke browser draai je saffier?

het probleem met de spoilers kan ik in firefox herleiden tot adblocker (adblockers moeten van danny uit, vandaar)
  donderdag 8 december 2011 @ 21:25:20 #92
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_105354566
Firefox hier. En tot gister nergens last van gehad. en verder snap ik de ballen niet van wat je zegt :')
Ylana
  donderdag 8 december 2011 @ 21:25:36 #93
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_105354579
Mous waar ben je nou aan het spuien?
Ylana
pi_105354742
wat suf dan saffier

je kan even kijken onder tools --> add-ons. die opent in een aparte tab. dan kan je zien of er niet een adblocker stiekum opeens toch geactiveerd is. anders even vragen bij development (geloof ik, ik zal ff zoeken)

edit: hiero helpen ze je verder: FOK!features, Bugs & Development
  donderdag 8 december 2011 @ 21:30:34 #95
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_105354825
Nee joh, je hoeft niet te zoeken! Als ik het erg zat ben vraag ik het aan M. die doet dat dan voor me. Voorlopig ga ik naar bed, ben versleten.

:W
Ylana
pi_105354867
trusten!

en goed idee :Y
tijd voor een buffy in bed :D
pi_105355204
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Saffier het volgende:
yup, maar alleen in explorer. In chrome nergens last van...En mobiel wil het soms ook niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 21:40:46 #98
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105355329
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef Saffier het volgende:
Ik zou niet weten hoe ik dat moet doen *nitwit is*
Ik kon gister ook al geen spoilers openen ineens :') En nu laadt hij meestal alleen de eerste post op de pagina. Wel goed moment om vroeg naar bed te gaan O-)
he dat heb ik ook :o
  donderdag 8 december 2011 @ 21:41:43 #99
265732 Keshet
pi_105355389
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef mefke79 het volgende:

[..]

yup, maar alleen in explorer. In chrome nergens last van...En mobiel wil het soms ook niet.
Sinds gister ook in Chrome bij mij. -O- Het ligt volgens mij echt aan de banner onder de 1e post.
pi_105355548
dat is raar ja, dan open je een pagina en die heeft dan maar 1 post. Terwijl er al een pagina na is. Raaaaaaar.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 21:53:31 #101
7074 moussy
kuttekop
pi_105356055
Ik ga eerst maar morgenmiddag weer op school in gesprek om te horen wat zij van plan zijn, want ik heb inmiddels begrepen dat er algehele paniek op het schoolplein is geweest, dan mag de school (ook) aangifte gaan doen lijkt me..?
pi_105356157
Moussy, ik zeg gebiedsverbod voor de school. En dan zou ik kijken of en de school en jij zelf aangifte kunnen doen.
Die zoon en schoondochter hebben dan ook boter op hun hoofd trouwens. Als je toch weet dat ze zo is, dan doe je daar toch iets mee?
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 21:58:18 #103
7074 moussy
kuttekop
pi_105356270
er is een poging gedaan tot een gedwongen opname, maar 2 familieleden weigerde te tekenen, van de 5, dus helaas pindakaas, en zij heeft nergens last van uiteraard.
  donderdag 8 december 2011 @ 22:00:28 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105356383
Als ze weten dat ze zo is dan snap ik niet waarom oma een rol heeft waarbij aanwezigheid op school vereist is.
Hoewel dat sowieso al vreemd is in het speelkwartier.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 22:03:28 #105
7074 moussy
kuttekop
pi_105356528
dat weet ik natuurlijk ook allemaal niet en eigenlijk boeit me dat ook allemaal geen reet, voorlopig zit ik er maar mooi mee, máár, Cas is flexibel genoeg om niet meteen een trauma te hebben, hoop ik :@
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 22:23:37 #106
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105357458
volgens mij kan de school een betredingsverbod opleggen.
dat heeft de belager van mijn zoon ook gekregen.
en ik denk dat het in het geval van de school van cas beter te controleren is.
  donderdag 8 december 2011 @ 22:26:34 #107
265732 Keshet
pi_105357626
Ik gok dat Oma Trol uit zichzelf naar dat schoolplein is gekomen en niet op verzoek van d'r zoon en zich ook niet zomaar tegen laat houden door zo'n betredingsverbod. Kunnen daar wettelijk gezien eigenlijk wel sancties opgezet worden, op 't overtreden van zo'n verbod?
Nou ja, jullie zitten er maar mee Moussy.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 22:28:11 #108
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105357700
hier stormt het binnen net zo hard als buiten.
ik heb last van drie laagvliegende katten :o
de ergste is ons adoptiemonster. die vliegt met knuffelpopjes door de kamer heen, tot grote ergernis van pantoffelheld KC die dan een geergerd grommetje laat horen, waardoor fransje denkt: hee een KC in nood, die dan vervolgens de adoptiekat in elkaar mept

complete anarchie hier :D
  donderdag 8 december 2011 @ 22:29:23 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105357765
Dat idee had ik ook al; dat oma juist vrijwel geen rol speelt in het leven van haar kleinkind en dat ze daarom komt kijken op het schoolplein.

Ik hoop dat de school idd actie onderneemt en haar de toegang ontzegt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 december 2011 @ 22:46:06 #110
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105358512
wat een bizarre toestand moussy.... :{

en ssserpente, idiote gang van zaken! :o je zou er toch al niet meer willen werken op zo'n manier zeg. 8)7
in de haak.
  donderdag 8 december 2011 @ 22:56:06 #111
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105358983
net voor 't eerst sinds m'n val-van-de-trap weer gaan sporten en verdorie, daar stonden de Steps klaar. niet ideaal met een zwak enkeltje. dus ik heb maar wat op halve kracht mee kunnen doen. nou ja, het begin is er weer. ik ben/was wel echt dicht aan 't slibben met al dat sinterklaaslekkers van de afgelopen tijd.

oja en ik sprak nog iemand met een dochter die veel last van waterwratjes heeft. was hier niet iemand met een gouden tip? jodium ofzo?
in de haak.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:05:12 #112
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105359398
Wassen met betadine scrub en insmeren met betadinezalf. Dan worden ze 'rijp' en zijn ze zo weg.

En fijn dat je weliswaar op enkel halve kracht toch weer kunt sporten Trui!
  donderdag 8 december 2011 @ 23:09:15 #113
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_105359625
Het regent hier nog harder dan mijn wederhelft snurkt O+.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 8 december 2011 @ 23:09:24 #114
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_105359632
Goedzo trui!

savonds :)
Net weer van het werk en natgeregend.
En dat vind ik helemaal niet erg.
Maar dat er mensen buiten zijn die geen plekje hebben om te overnachten in een nacht als deze... dat vind ik zo sneu
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 8 december 2011 @ 23:19:59 #115
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105360123
nou rocka, dat is ook echt akelig, je moet er toch niet aan denken om met zulk weer buiten te moeten overnachten inderdaad. ;(

buuv, bedankt voor de tip, ik ga 't doorgeven!
in de haak.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:26:14 #116
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105360421
Vreselijk inderdaad Rocka. Bah.

ik lees net weer wat van die damn you autocorrects en blijf er zowat in. Echt tranen over mijn wangen. Hoe triest is dat. :')
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 23:30:30 #117
37843 lady-wrb
kortaf
  donderdag 8 december 2011 @ 23:34:21 #118
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105360786
Van die whatsapp gesprekjes of ping of weet ik wat met iphone die ernstig raar verlopen vanwege dingen die raar autogecorrigeerd worden, (er stond er hier een laatst, met autocucumber en god donut :D
  donderdag 8 december 2011 @ 23:40:41 #119
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105361091
het is ook wel echt hardoplach-materiaal. sylvia witteman had er ook een keer een erg leuke column over.
in de haak.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:45:38 #120
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105361296
gevonden! :)

sorry trouwens voor het off-topic gaan! :+
in de haak.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:50:46 #121
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105361490
ik zit hier trouwens ook meteen te snikken van 't lachen bij wat van die 'DYAC's. :o (deze bijvoorbeeld)
ik voel meteen dat ik m'n buikspieren toch echt wel enigszins getraind heb vanavond. :)
in de haak.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:51:48 #122
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105361537
Oh echt, ik bepies me zowat. :D

Nou dames, dikke jus, ik ga slapen. Als het nog lukt na zo'n enerverende avond.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:54:45 #123
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105361670
ja ook een dikke jus terug! :*
het jog zal wel lukken denk ik!
in de haak.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:55:13 #124
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105361689
Hahaha, ik ben echt een typkneus tegenwoordig.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:56:25 #125
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105361740
nog even deze.

welterusten!
in de haak.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:56:36 #126
190853 RockabeIIa
pi_105361750
trusten he.. :)
  donderdag 8 december 2011 @ 23:57:18 #127
190853 RockabeIIa
pi_105361788
ik heb er zelf ook 1 trouwens... Zegt iemand tegen me 'Ik ga effe ontbinden'

Ontbijten!
  donderdag 8 december 2011 @ 23:58:44 #128
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105361845

:D :'( :D

ok ik stop hoor. *veegt tranen uit de ogen*
in de haak.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:59:05 #129
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105361866
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb er zelf ook 1 trouwens... Zegt iemand tegen me 'Ik ga effe ontbinden'

Ontbijten!
! goeie! :D
in de haak.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:03:42 #130
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105362074
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:58 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]

:D :'( :D

ok ik stop hoor. *veegt tranen uit de ogen*
Hahaha!

Ik vind die ene waarop de man zegt ik wil bij je weg, en de vrouw zegt oké en hij bedoelde dat hij haar ging bespringen thuis.

En zij alleen zegt this is awkward _O- :'(
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:07:48 #131
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105362255
:D die ben ik nog niet tegengekomen. :o
in de haak.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:08:24 #132
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105362274
Dat rijtje op m'n facebook trui!
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:30:16 #133
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105363095
ah, gevonden. bedankt! en nu ben ik echt helemaal moe gelachen, welterusten! :*
in de haak.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:30:37 #134
190853 RockabeIIa
pi_105363104
kim nog in the house?
pi_105366036
Die autocorrect moet je niet lezen als je probeert zachtjes te doen _O- :o :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 9 december 2011 @ 06:54:48 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105366299
Over dat vastlopen van een pagina... Dat hebben meer mensen en kmt van een sns advert. Keertje F5-en en dan is het weer weg.
  vrijdag 9 december 2011 @ 07:02:19 #137
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105366318
Is dat dat langlopend script wat ik dan heb? Want dat houdt niet op met F5.
  vrijdag 9 december 2011 @ 07:06:36 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105366335
Nee, dat is vlgs mij niet hetzelfde vlgs mij.
Mss even in hetmbug forum vragen?
  vrijdag 9 december 2011 @ 07:13:29 #139
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105366362
Ja, ik had daar ook al eens even gezocht, zal t nog een keer doen, dank je.
  vrijdag 9 december 2011 @ 07:43:51 #140
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_105366512
Wat zijn jullie err vroeg bij vandaag zeg. 3 keer eruit op een nacht is geen hobby van me.

Ctrl-f5 doet hier de truc maar meestal niet in de eerste poging. Ach het zal vanzelf wel weer overgaan :)

mous wat een ellende zeg :{ Hoe is Cas er nu onder? Of laat hij het simpel van zijn rug glijden?
Ylana
  vrijdag 9 december 2011 @ 07:45:56 #141
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_105366531
Rocka, wat ik me afvroeg, hoe doe jij dat met oppas met je wisselende diensten?
Wat kan je dan weer dankbaar zijn met je eigen dak boven je hoofd als je dat tegenkomt he?
Ylana
  vrijdag 9 december 2011 @ 07:49:48 #142
190853 RockabeIIa
pi_105366568
Ja, die diensten zijn een heel gedoe maar dat krijg ik rond :) voor details mag pm.
Lastiger is het als er 1 ziek is.

Smorgens!
  vrijdag 9 december 2011 @ 08:57:37 #143
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_105367278
Ik vind het soms al een heel gedoe en dan passen mijn ouders gewoon op :@ Dus was ik gewoon ff nieuwsgierig. Knap dat je het rond krijgt!
Ylana
  Moderator vrijdag 9 december 2011 @ 09:18:30 #144
5428 crew  miss_sly
pi_105367606
Vind ik ook knap, hoor. Zeker inderdaad bij ziekte. Dan is het al lastig als je dat met tweeen op kunt vangen, als je dat alleen moet doen, is dat helemaal een gedoe.
pi_105368430
Deze is ook erg :'( :D :'(

vrijdag 9 december 2011 @ 09:59:21 #146
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105368491
Ergens denk ik dat de helft van die autocorrect nep is.
Maar ik lag gisteren wel te schudden in bed van het lachen.
En mijn man }:| "hou op met schudden ik wil slapen"
En daarna zat ik compleet vast in een hoestbui
pi_105368587
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 09:59 schreef amaranta het volgende:
Ergens denk ik dat de helft van die autocorrect nep is.
+1
maar als er wat te lachen valt, who cares *O*
china/vachina is ook n goeierd :D

Rocka, petje af of op.. iig: respect ^O^
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:16:24 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105368935
Dat je zit te wachten op oa een bad dat bezorgd gaat worden.
En dat je even mailt omdat er wat onduidelijkheid is over de bezorgtijd.
Mailen dat het bad helemaal niet op voorraad is.
Prutsers, alsof ze dat gisteren niet al wisten
pi_105369355

Awkward <3
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:31:12 #150
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_105369386
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:29 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]

Awkward <3
Woehahahahhahaha _O-
Ylana
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:39:34 #151
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105369608
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:29 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]

Awkward <3
ik ben weer aan het schudden...
maar toch... dit kán niet echt zijn
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:41:43 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105369667
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:42:10 #153
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105369678
ik heb ook wel m'n twijfels bij een aantal van die dingen. bovendien, als je dat al overkomt, dan zet je 't toch niet op internet lijkt me? maar 't is wel lekker schuddebuiken. ;)

haha amaranta, daar is geen woord '(auto)correct' bij! :)
in de haak.
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:45:27 #154
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_105369772
Das balen amaranta :{

Mous ben je al op school geweest?
Ylana
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:48:04 #155
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105369833
wrongnumberdotcom
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:57:08 #156
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_105370064
nog een paar voor bij de koffie.

in de haak.
  vrijdag 9 december 2011 @ 11:08:01 #157
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_105370333
whehe
  vrijdag 9 december 2011 @ 11:37:04 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105371314
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 10:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ben weer aan het schudden...
maar toch... dit kán niet echt zijn
Mwah, mijn T9 maakt in principe het eerst gebruik van het woord van die toetscombinatie dat recent het meest gebruikt is, toen had ik dus op FOK! met m'n telefoon regelmatig in topics gezeten waar het over de NSB-knop ging, en vervolgens stuur ik een SMSje naar zoonlief met de tekst: Okay, dan zie ik je wel bij NSB en oma....

Mijn vader zou daar de humor niet van ingezien hebben :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 9 december 2011 @ 12:36:09 #159
14746 k_i_m
pi_105373349
Ik heb dat ook wel eens, dan blijft ie verbeteren terwijl ik denk dat ik hem weggedrukt hebt. Dan staat er twee keer achter elkaar dezelfde fout :').
In my life
Why do I smile
pi_105373531
vraagje aan de ouders. Wij hebben een buurman die wat ouder is dan wij en vaak bij onze familie op bezoek komt die een kleine heeft en die soms om onverklaarbare redenen huilt als de buurman op langskomt en zijn baard heeft laten staan. (grote vent die je doet denken aan een schipper vd Noordzee) En als hij langskomt zonder baard(geschoren en glad dus) dan is de baby 1 en al toegangkelijk voor hem. :Y Is dit logisch of gewoon een beetje raar gedrag vd baby en wat tegen te doen. :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:01:38 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105374080
Mijn dochter is ook heel lang bang geweest voor een vriend van mijn ouders die een baard heeft.
Ze hoefde maar zijn stem in de gang te horen of raakte al compleet in paniek.
Nu is het over en zijn ze 'beste maatjes'.
pi_105374104
is toch logisch rubje? met baard ziet hij er toch idd heel anders uit en is hij opeens ***een vreemde***!!!!
pi_105374140
Kan best. Ik ben lang, breed, heb zwart haar en een diepe, zware stem. Scheren doe ik lang ook niet altijd. Kleine kinderen vinden mij vaak ook nogal imponerend.
pi_105374211
De kleine ligt nu te slapen in haar wagen. Zo lief, kan ik tenminste rustig bier drinken terwijl we wachten op onze vlucht.
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:06:57 #165
265732 Keshet
pi_105374262
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:03 schreef Nielsch het volgende:
Kan best. Ik ben lang, breed, heb zwart haar en een diepe, zware stem. Scheren doe ik lang ook niet altijd. Kleine kinderen vinden mij vaak ook nogal imponerend.
Trouwen? O+
pi_105374646
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:03 schreef Nielsch het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:06 schreef Keshet het volgende:
Trouwen? O+
Oh, dus Nielsch is de nick vd vriend van Keshet :Y)
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:19:32 #167
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_105374665
M'n man zei net dat ie nog iets moet ophalen in het centrum. Ik zei dat ik dat wel wilde doen, lachte hem lief toe en knipperde er een paar keer met m'n ogen bij. Hij:"Wat doe je nou?" Ik:"Verleidelijk knipperen met m'n ogen.' Hij:"Oh, ik dacht dat je een epileptische aanval kreeg.".
}:| Geen romantische pogingen meer vandaag. :N
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:19:51 #168
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105374682
Denk het niet, want ik las laatst ergens dat Keshet niet wil trouwen. Behalve dan met Nielsch zo blijkt nu
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 december 2011 @ 13:20:37 #169
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105374712
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:19 schreef Spuuglokje het volgende:
M'n man zei net dat ie nog iets moet ophalen in het centrum. Ik zei dat ik dat wel wilde doen, lachte hem lief toe en knipperde er een paar keer met m'n ogen bij. Hij:"Wat doe je nou?" Ik:"Verleidelijk knipperen met m'n ogen.' Hij:"Oh, ik dacht dat je een epileptische aanval kreeg.".
:D so much for romance :P
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:21:11 #170
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105374735
hahahaha Spuug! mánnen! :|W

En nou kan ie het ook zelf wel gaan halen zeker?
pi_105374753
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:19 schreef Spuuglokje het volgende:
}:|
en nu mag ie zelf zn pakje ophalen? >:)
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:22:05 #172
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_105374772
Ja wat dacht je? Ik ga nu lekker niks meer doen voor 'm. :6
pi_105374783
buuf O+ k was 22 sec te laat ivm quoten/edit etc _O-
en op mn kind aan t letten :X (ik kom terug en de knakworstjes liggen over de vloer)
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:24:01 #174
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105374850
nee, groot gelijk. Mag ook niet als je net een epilepsie-anval hebt gehad natuurlijk. :P
pi_105374967
Vrouwens moeten zich ook gewoon naakt presenteren in plaats raar te doen met hun ogen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:29:12 #176
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105375044
ja, maar ja, da's ook weer zowat als je daarna naar het winkelcentrum moet. :{ ik bedoel, een koudje is zo gevat.
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:30:29 #177
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105375082
Buiten het feit dat ik me niet kan voorstellend at iemand daar warm van wordt. Krijg daar toch een beetje een Nudistencamping, hoi ome Henk gevoel van.
pi_105375146
ik moest meteen denken aan de "dat kan toch ook zonder kleren" sketch van Rembo en Rembo
pi_105375167
Ik weet niet hoe jij eruit ziet natuurlijk, maar over het algemeen worden mannen best wel opgewonden van naakte vrouwen.
pi_105375235
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet niet hoe jij eruit ziet natuurlijk, maar over het algemeen worden mannen best wel opgewonden van naakte vrouwen.
oh, jij bent die man die uit alle sauna's geweerd wordt?
pi_105375297
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:32 schreef Nielsch het volgende:
tegen wie heeft Nielschggg het? OUD vrouwen hebben t niet nodig hebben om naakt te gaan, die zijn van zichzelf al onweerstaanbaar
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:37:18 #182
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_105375349
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:27 schreef Nielsch het volgende:
Vrouwens moeten zich ook gewoon naakt presenteren in plaats raar te doen met hun ogen.
Ik zat aan de eettafel. Twee van m'n drie kinderen zaten op dat moment in de woonkamer. Een beetje met m'n ogen knipperen kon wel onopgemerkt, maar als ik m'n kleren had uitgegooid zouden ze wel even raar opkijken, nietwaar?
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:59:10 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105376141
Ik kan niet eens met mijn ogen knipperen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 14:04:25 #184
265732 Keshet
pi_105376326
Nou ja, Nielsch klonk als een kruising tussen George Clooney en Eric Dane ofzo. :9
Maar ook met hen wil ik niet trouwen. -O-

Spuug, whaha, een epileptische aanval ook he. _O-
  Jubileum moderator vrijdag 9 december 2011 @ 14:08:13 #185
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_105376502
:o :o Spuug _O-
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_105377194
Leuk die vent van je spuug
pi_105377231
spuuglokje, is ie altijd zo leuk? :P
  vrijdag 9 december 2011 @ 14:41:05 #188
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105377897
:o Spuuglokje _O- _O- lekker dan zo moodkiller :D
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:20:29 #189
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_105379335

Neem maar eens stukje!
pi_105379861
Gefeliciteerd, denk ik, Grijs?
Mijn man is ook jarig vandaag :)

Ik heb net 30 centimeter van mijn haar af laten knippen :o
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:38:37 #191
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105379950
gefeliciteerd Grijs en Inne! nou ja

Pics or it didn't happen dan maar :7
pi_105380007
Voor 't goede doel Inne?

Ik wil ook foto's!!
pi_105380107
Jup, voor het goede doel, stichting haarwens. Gaan ze er pruiken voor zieke kindjes van maken enzo!

In het kader van pics or it didn't happen:

:P

[knip en weer weg]

[ Bericht 36% gewijzigd door innepin op 09-12-2011 20:31:12 ]
pi_105380216
Innepin, wat een mooi gebaar voor de zieke kinderen ^O^
en je nieuwe haar/model staat je goed! grappig: je krullen zijn omhoog gegroeid (herkenbaar btw)
ik vind t tof O+
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:48:12 #195
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105380273
ik ga zó mijn haar afknippen! :o wauwwauwwauw als ik er dan half zo leuk uitzie als jij nu teken ik ervoor!
pi_105380321
:D Buuf *;

Cooki, ik hád helemaal geen krullen :o deze waren dus een grote verrassing :D
pi_105380520
30 cm is echt veel. Ik wil perse niet dat m'n haar boven m'n schouders hangt. Dus ik moet ff doorsparen nog.
pi_105380569
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:49 schreef innepin het volgende:
Cooki, ik hád helemaal geen krullen :o deze waren dus een grote verrassing :D
}:| wat hangt daar dan aan de onderkant? ok, slag in je haar O+
en nu heb je krullen *O* its amaaazing :*
je shirtje komt zo ook beter uit :D
pi_105380609
Neuh die slag in m'n haar was meer omdat ik m'n haar permanent in een knot geknoopt had zitten. Wat dat betreft is die eerste foto ook enigszins verraderlijk, want zo droeg ik 't dus nooit.
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:57:52 #200
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105380610
ik heb net al even zitten meten, en ik kan 25 cm missen en dan heb ik schouderlang haar! :o :X maar dan reken ik even niet op opkrullen daarna.

maar goed, als ik bijwerkingen krijg bij mijn medicijnen kan ik ook haaruitval krijgen, en dan gaat het er sowieso af.
pi_105380663
Ik ging ook meteen meten! :D er kan best 30 af dan hangt het nog net over m'n schouders.
pi_105380713
Heb ik jullie al geïnspireerd? :+
pi_105380768
Ik durf niet :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:03:41 #204
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105380801
Staat je goed Innepin.
Bij mij mag het er best af. Ik had het bijna tot op mn middel toen ik het na de zwangerschap van Eva af heb laten knippen. En schouderlengte heb ik ook gehad. Maar het komt bij langena niet tot mn bh bandje :P
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:04:46 #205
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_105380833
Ik kan ook wel een cm of 2 missen, denk ik :P
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2011 @ 16:04:49 #206
7074 moussy
kuttekop
pi_105380836
Joh ik heb al gedoneerd voor jullie zo'n 52cm vlecht :+ ik kweek inmiddels weer nieuw, maar f*ck, lastig, iedere keer wil ik het er weer af hebben :X
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2011 @ 16:05:24 #207
7074 moussy
kuttekop
pi_105380850
je krijgt wel een mooie button, daar doe je het voor toch?!
pi_105380884
Button? :o Ik heb heul geen button gekregen! :o
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2011 @ 16:06:55 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_105380904
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:06 schreef innepin het volgende:
Button? :o Ik heb heul geen button gekregen! :o
Ga je het haar zelf opsturen?
pi_105380927
Nee, dat doet de kapper. -O-
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:07:26 #211
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_105380934
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:05 schreef moussy het volgende:
je krijgt wel een mooie button, daar doe je het voor toch?!
Dat maakt het wel een makkelijkere beslissing ja O+
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2011 @ 16:08:52 #212
7074 moussy
kuttekop
pi_105380973
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:07 schreef innepin het volgende:
Nee, dat doet de kapper. -O-
Oh! Ik deed het zelf en kreeg een "ik gaf mijn haar aan stichting haarwensen" button.
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:11:07 #213
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105381048
Nou, ik ben om hoor! Wie wil er nou geen button!
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2011 @ 16:12:55 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_105381097
dat dacht ik!
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:13:16 #215
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_105381110
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:35 schreef innepin het volgende:
Gefeliciteerd, denk ik, Grijs?
Mijn man is ook jarig vandaag :)

Ik heb net 30 centimeter van mijn haar af laten knippen :o
Dank je, ik ben inderdaad jarig vandaag.
Jij ook gefeliciteerd met de verjaardag van je man. En je haar zit leuk zo!

En debuurvrouw ook bedankt!
pi_105381162
Grijs gefeliciteerd! heb je al kadootjes gekregen? O+
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:21:23 #217
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_105381345
Dank je, ja ik heb wel wat cadeautjes gekregen.
Van man en kinderen: theeglazen, een theepot, laarzen en een kleurplaat :).
Van het bezoek (vriendinnen, buurvrouwen): diverse cadeaupassen/-bonnen.
Overige familie komt niet vandaag, daar gaan we van het weekend waarschijnlijk naartoe.
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:22:31 #218
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_105381381
De laarzen passen trouwens niet, die moeten nog geruild worden.
('t zijn deze).
pi_105381497
oh cool, die laarzen, ik hou van hakken O+
klinkt goed, al je cadeautjes :Y
veel plezier dan met t vervolg in t weekend
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:33:10 #220
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105381699
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan ook wel een cm of 2 missen, denk ik :P
Maar jouw haar komt toch tot het begin van het einde van je rug?
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:54:28 #221
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105382491
Grijs gefeliciteerd

Wauw innepin dat is gedurfd :o Staat je leuk dat korte :)
pi_105382594
gefeliciteerd dames!

ik ben net weer aan het sparen en pas net weer in het stadium dat mijn haar loskan. dus ik laat niet knippen. hell, het groeit aan de voorkant nu pas weer aan :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:08:43 #223
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_105383013
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar jouw haar komt toch tot het begin van het einde van je rug?
Het begin van het einde..goede omschrijving :')
Ik durf niet, dat is eigenlijk de hele clou.
Misschien kun je voor mij net zo`n mooie paint maken als voor Margot, om me over de streep te trekken? :9
pi_105383060
Mooi Innepin!
Hier weinig te doneren. Mijn haar is korter dan dat van mijn zoon. Ik heb zo'n aseksueel kort kapsel zoals sommige het ook wel noemen ;-P Al zeker 15 jaar.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:11:38 #225
190853 RockabeIIa
pi_105383111
sommigen? :D

ach, je hebt nu toch al een kind ;)
pi_105383175
Precies. Seks bah
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:19:31 #227
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105383330
dat doe je met je haar?! Dan heb ik het altijd verkeerd begrepen... ;(

Raar eigenlijk, op bepaalde plekken is lang haar totaal niet geaccepteerd en op andere weer kort haar niet.
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:21:35 #228
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105383389
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Het begin van het einde..goede omschrijving :')
Ik durf niet, dat is eigenlijk de hele clou.
Misschien kun je voor mij net zo`n mooie paint maken als voor Margot, om me over de streep te trekken? :9
vooruit dan maar
pi_105383452
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:19 schreef debuurvrouw het volgende:
dat doe je met je haar?! Dan heb ik het altijd verkeerd begrepen... ;(

Raar eigenlijk, op bepaalde plekken is lang haar totaal niet geaccepteerd en op andere weer kort haar niet.
Dat haar kun je ook niet doneren of wel? Beetje sneu om daar een pruik van te maken
pi_105383460
Staat je goed, Innepin!

Ik ben an sich fan van lang haar. Ik vind het uiteindelijk toch meestal mooier.
Een tijdje geleden was ik op een feestje en daar was ook een 20 jarig meisje met een superleuk kapsel. Achter en zijkanten tamelijk kort en de pony lang. Een soort hele korte bob ofzo, ik weet niet.
Ik vond het echt te gek en wil dat eigenlijk ook.

Maar ja; ik ben geen 20 meer en heb ook geen maat 36 enzo (wat dat meisje wel had) en kortom...ik durf niet...een loser ben ik...op haargebied dan heh....
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:24:58 #231
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_105383492
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:21 schreef amaranta het volgende:

[..]

vooruit dan maar
[ afbeelding ]
Top. Ik ben om :s)
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:25:16 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105383498
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Top. Ik ben om :s)
vanwege de tieten neem ik aan?
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:25:34 #233
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_105383507
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:25 schreef amaranta het volgende:

[..]

vanwege de tieten neem ik aan?
Uiteraard.
pi_105383545
Ik heb langer haar gehad. Ik krijg er gewoon echt een slome kop van.
En kleine tieten
pi_105383575
Ja, sommige staat het gewoon echt veel mooier. Tis waar.
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:38:51 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105383954
quote:
Heeft u genoeg van uw lange haar?

Wij zijn opzoek naar dames die tegen vergoeding van lang naar kort(er) willen gaan (minimaal 12 cm) De vergoeding begint bij 65,= contant. Het knippen gebeurd op afspraak bij u thuis.

Tevens zijn we ook opzoek naar dames met lang of kort haar die zeer kort willen gaan. Vergoeding vanaf 100,=

Voor meer informatie of om geheel vrijblijvend een afspraak te maken: extensions9@live.com
bron: http://www.rijkerleven.com/comments.php?l=NL&tipid=220
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:43:15 #237
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105384099
misschien kunnen ze dan een cursus spellen doen voor dat geld? :+

ook raar! ik zie de fouten bij een ander altijd wel, en bij mezelf dan weer niet.:')
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:45:27 #238
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_105384170
M`n dochter heeft ook wel 30cm haar over trouwens. Ik kan me haar alleen niet voorstellen met kort haar :D
  vrijdag 9 december 2011 @ 18:12:26 #239
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_105385164
Ik durf ook geen kort hoor, korter dan net boven mijn schouders heb ik ze al heeeeeeel lang niet meer gehad, de eerste keer dat ik heul kort ging was ik 7 daarna nooit meer, ik wissel wel tussen wel of geen pony.
  vrijdag 9 december 2011 @ 18:19:14 #240
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_105385345
Pfff effe inbreken hoor!

Ik heb vanmiddag een gesprek gehad of ik niet een winkel wil overnemen. Ik kwam allemaal een gesprek voeren over een tijdelijk over te nemen baan. Het is waarschijnlijk wel te realiseren maar die maar-en en beren die ik gezinstechnisch zie pfff...

Het is allemaal wel erg positief en er zit nog voldoende rek in, maar en nu komt hij natuurlijk: ik heb nogal een handjevol soms met onze dochters. Ik heb er soms eentje in het ziekenhuis en soms 2 binnen een maand ziek en mijn lief is ook weer bezig met een baan en en en en...
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2011 @ 18:58:13 #241
7074 moussy
kuttekop
pi_105386823
quote:
uit haar valt veel meer geld te slepen dan dit kleine bedrag. Echt haar is dúúr!
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:19:43 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105387617
Grijs, gefeliciteerd *O*
Innepin, staat je goed ^O^

Ik mag geen kort haar, dan maakt N het uit :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105387649
books, bedoel je die winkel kopen?
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:40:46 #244
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_105388547
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:19 schreef Leandra het volgende:
Grijs, gefeliciteerd *O*
Innepin, staat je goed ^O^

Ik mag geen kort haar, dan maakt N het uit :'(
Ja maar ja, je hebt kort en kort hè. Dat van Inne kan ik niet echt kort noemen
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:43:55 #245
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_105388703
@simmu ja in zijn geheel overnemen. Buiten mijn accountantspapieren heb ik ook nog een detailhandelopleiding en zodoende via via ging ik vanmiddag in gesprek met de eigenaar die tijdelijk voor de baan van haar partner naar Canada gaat maar in eerste instantie zelf de regie wilde houden dus ik enkel voor inkoop/verkoop en de boekhouding.

Aan het begin werd al duidelijk dat ze de naam mee wil nemen maar verder alles wil verkopen en het pand is een huurpand uit 1900 dus helemaal tof...Maar die beren die ik zie en aan de andere kant denk ik ja helemaal tof en in mijn oude vakgebied ook nog eens.
pi_105389244
nja, ik zou iig goed de tijd nemen om e.e.a. ordentelijk op een rijtje te hebben dan. nog voordat je wat dan ook besluit!

waarom wil de eigenaar verkopen?
wat is de omzet?
wat is de winst?
uitstaande zaken?

kan je er van leven? indien dan alles in orde is en je er van kan leven, nja, *dan* kan je gaan bedenken of het met zn 2 (een thuis, 1 in de winkel) doenbaar is. businessplan opstellen enzo, toekomstverwachtingen, dat soort dingen.

(minor gedaan op het gebied van eigen onderneming starten :P )
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:04:07 #247
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_105389645
Ja dat gaan we ook zeker doen en kijken of het handelbaar is (huishouden/kindjes en de zaak). Het gaat nu met mij helemaal goed maar dat kan ook zo verkeren.

De staten hebben we vanmiddag allemaal ontvangen en ze heeft ook haar vaste afleveradressen die mee over gaan dus dat loopt wel snor. Het is een goedlopende zaak en de lopende dingen nemen we dan mee over.

Er is een hoop te plussen en minnen de aankomende dagen denk ik zo maar eens met meester piekeraarster en daarmee zijn ook best wel eens leuke dingen mijn neus voorbij gegaan. Dus hier ga nog eens heel goed voor zitten.
pi_105389970
lijsjes maken :+

economisch gezien gaat het nu niet best, dus enige reserves zijn wel handig. maar als je de komende jaren uit weet te zingen zit je goed :Y is die zaak erg afhankelijk van leveranciers? als in, istie gevoelig voor het sneeuwbaleffect?
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:33:10 #249
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_105391097
Hahaha ben al bezig.

De reserves zijn er gelukkig wel hier en ze heeft met sommige nog een driejarig contract dus dat scheelt en nee kan met verschillende leveranciers dus dat is ook positief. Joh we hebben al een hele waslijst vragen weer.
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:50:39 #250
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105392267

[ Bericht 100% gewijzigd door amaranta op 09-12-2011 20:50:46 ]
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:00:34 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105392906
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
:o jij ook al?
Het lijkt wel besmettelijk :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:09:50 #252
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_105393481
Books wat spannend! Wat voor winkel is het? Of wil je daar niet over uitwijden?
Ylana
pi_105393617
Ik zit Extreme Couponing te kijken op TLC. Tijd dat ze die coupons hier ook eens introduceren zeg :o

Inne, wat ben je mooi zo met dat kortere krullende haar O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:14:48 #254
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105393761
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

:o jij ook al?
Het lijkt wel besmettelijk :'(
Nou je mag best weten wat er stond hoor. Er stond au.
Alleen dacht ik dat in het thevoiceofholland topic zat.
En dat was niet.
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:19:38 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105394103
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zit Extreme Couponing te kijken op TLC. Tijd dat ze die coupons hier ook eens introduceren zeg :o

Inne, wat ben je mooi zo met dat kortere krullende haar O+
In de VS heb je bij de zondagkrant vaak hele folders met kortingsbonnen :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:21:17 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105394210
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nou je mag best weten wat er stond hoor. Er stond au.
Alleen dacht ik dat in het thevoiceofholland topic zat.
En dat was niet.
:*
Het was een garpje ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105394502
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

In de VS heb je bij de zondagkrant vaak hele folders met kortingsbonnen :Y
Doe mij die ook maar. 900 dollar waard boodschappen voor 95 dollar :o
The way you rock'n'roll
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:32:21 #258
14746 k_i_m
pi_105394972
Maar om daar nou de hele week een dagtaak aan te hebben is ook weer zowat :o.
In my life
Why do I smile
pi_105395270
Ja, knip je je suf aan die dingen dan? :D Ik heb namelijk de rest van het programma niet gezien. Manlief eiste de afstandsbediening op }:|
The way you rock'n'roll
pi_105395472
En koop je dan ook werkelijk dingen die je nodig hebt?
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:40:13 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105395528
Ja, je knipt je idd suf, en wellicht dat de crisis mensen wat makkelijker heeft gemaakt, maar 25 jaar geleden ging je geen coupons knippen als je niet arm of gierig was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105395544
Grote voorraadkelder voor als er oorlog uitbreekt zoals mijn schoonvader altijd zegt :P

Ja Leandra, dat herinner ik me nog wel uit oude Oprah's :+ Coupons was not done behalve bij de lagere klasse.
The way you rock'n'roll
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2011 @ 21:41:48 #263
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105395652
hier krijg ik regelmatig die boekjes van lekker in het leven.
zitten ook altijd kortingsbonnen bij
ik doe dr nooit wat mee. ik weet niet eens hoe ik eraan kom
of van die bonnen van de kruitvat
pi_105395720
Kruidvat doe ik ook nooit wat mee maar lekker in het leven wel. Die krijg je n.a.v. één van die zwangerschapsdozen volgens mij.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:43:15 #265
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105395745
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

:*
Het was een garpje ;)
:* Weet ik
Ik ben vandaag heel zereneus.
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:43:53 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105395786
Nah, tegenwoordig staat overal een THT datum op, dan moet je je voorraad regelmatig verversen.
Vroeger stond er gewoon geen THT op bier, en op zooi in blik al helemaal niet, dat was "onbeperkt" houdbaar en dus bij uitstek geschikt voor je schuilkelder.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:44:14 #267
14746 k_i_m
pi_105395809
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja, knip je je suf aan die dingen dan? :D Ik heb namelijk de rest van het programma niet gezien. Manlief eiste de afstandsbediening op }:|
Jajoh. Het begint al met je kinderen op school krantjes te laten verzamelen, die moet je allemaal uitknippen en uitzoeken. Dan moet je naar de supermarkt om alvast te kijken of dingen die in de aanbieding zijn nog steeds in de aanbieding zijn, of dat er andere dingen zijn waar je ook bonnen voor hebt die je dan ook meeneemt, en dan moet je puzzelen en meten zodat je zoveel mogelijk hebt en zo weinig mogelijk moet betalen.

Raar systeem ook daar, dat je korting op korting mag gebruiken, waardoor er op een gegeven moment dingen gewoon gratis worden 8)7. En nee Snoopy, mensen "kopen" dan bijvoorbeeld 40 deodorant bussen, of 100 tubes tandpasta, of 20 trays met cola :'). En dat sparen ze dan op, of geven het weg aan goede doelen.
In my life
Why do I smile
pi_105395815
Trouwens bij wat ik zag van dit programma kochten ze met coupons allerlei eten voor een trouwerij. Pasta uit een pakje en men zei dat het lekker was ook nog. Dat was dan wel weer een beetje :')
The way you rock'n'roll
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:45:19 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105395871
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:41 schreef lady-wrb het volgende:
Lekker leven kom je aan via de blije doos ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105395916
Ja Kim dat korting op korting snap ik ook niet :N

En het klinkt idd als een dagtaak. Laat maar dan. Ik heb al een dagtaak. Mijn kind :P
The way you rock'n'roll
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:47:06 #271
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105395960
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:41 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij omdat we in de zorg werken.
Ik gebruik ze bijna allemaal, luiers zijn heel handig in ons geval, verder de wasmiddelen, en de frisdranken enzo ideaal.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:47:44 #272
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105395998
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lekker leven kom je aan via de blije doos ;)
Die heb ik nooit gehad of aangevraagd, ik verdenk echt de zorg ook ;)
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:49:01 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105396060
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Trouwens bij wat ik zag van dit programma kochten ze met coupons allerlei eten voor een trouwerij. Pasta uit een pakje en men zei dat het lekker was ook nog. Dat was dan wel weer een beetje :')
Je kunt van de gemiddelde Amerikaan echt niet verwachten dat ze smaak hebben, die groeien al 3 generaties op met smaakjes die niets met de natuurlijke smaak van een product te maken hebben :N
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105396396
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt van de gemiddelde Amerikaan echt niet verwachten dat ze smaak hebben, die groeien al 3 generaties op met smaakjes die niets met de natuurlijke smaak van een product te maken hebben :N
Dat geloof ik direct ja :D maar dit was gewoon weer zo het andere uiterste dan van die trouwerijen die je weer in andere programma's ziet waar men flink uitpakt en mega dure catering heeft.

Pasta uit een pakje voor een trouwerij, hoe goedkoop je die ook wilt houden, vind ik gewoon echt niet kunnen :')
The way you rock'n'roll
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2011 @ 21:54:39 #275
7074 moussy
kuttekop
pi_105396428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:47 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Die heb ik nooit gehad of aangevraagd, ik verdenk echt de zorg ook ;)
nee hoor, blije dozen troep.
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:54:53 #276
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105396448
Dat extreme couponing gaat echt nergens over. Nu koopt ze allemaal doosjes allergiemedicijnen, omat het gratis is...
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:56:30 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105396572
Beetje jammer dat die lekker leven bonnen niet te combineren zijn met aanbiedingen, want vaak is de aanbieding goedkoper dan de korting van de lekker leven bonnen op de normale prijs.

Over aanbiedingen gesproken: ik had een paar weken geleden bij AH Pampers gescoord voor erg weinig (doos met 2 pakken voor ¤ 9,95) maar ik had niet veel keus meer dus het is active fit geworden.
Anyway, nou loop ik dus de halve dag te controleren of hij gepoept heeft, want zodra hij geplast heeft beginnen de luiers heel raar te stinken.
Komt het mensen bekend voor?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:57:45 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105396648
En dan voor 1000 dollar boodschappen gedaan. En dan bij de kassa zeggen.... Uh, bij nader inzien wil ik de boodschappen toch niet.
pi_105396658
Bekend. Chemisch luchtje, hè?
  vrijdag 9 december 2011 @ 21:58:14 #280
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105396670
Uhmm nee Leandra maar als je het blijft houden zou ik even de pampersklantenservice mailen/bellen.
pi_105396731
Ik heb maar 1x een pak active fit gehad maanden geleden dus ik kan je hier niet bij helpen :N
Ik vind dat er maar weinig luiers in een pak active fit zitten namelijk.
En sinds we weten dat Puck eigenlijk ook gewoon het prima doet op aldi of kruidvat luiers gaan we dus voor cheap :+

Wij doen altijd al boodschappen bij de Jumbo dus mits idd geen aanbieding zijn die bonnen best nuttig als je toch al wasmiddel nodig hebt bijvoorbeeld.
The way you rock'n'roll
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:01:57 #282
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_105396915
DML dan moet je de luiers van de Jumbo zelf eens proberen, nog goedkoper dan die van het kruidvat en net zo prettig! Voor Ylana dan.

Ik stort om en ga mijn bed zoeken, morgen weer werken :W
Ylana
pi_105397017
Zijn de grotere maten fijner dan de newborn dan? Die vond ik vrij stug namelijk. Ik zal eens een pak meenemen weer. Bedankt voor de tip :*

Welterusten :W
The way you rock'n'roll
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:05:50 #284
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_105397146
Newborn heb ik nooit gehad van de Jumbo, vanaf maat 3 heb ik ze ontdekt. Ik vind ze vergelijkbaar met de kruidvatluiers :Y
Nu ben ik er echt vandoor!
Ylana
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:08:29 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105397292
Ik ben van de Pampers (en Ariel, en Coca-cola, en Zwitsal billendoekjes) en ik koop het alleen maar als het in de aanbieding is...
Het is dus wel een kwestie van op tijd bijhouden zodat je niet zonder komt te zitten als t niet in de aanbieding is ;)

Behalve de cola eigenlijk, als dat op is dan is t gewoon op, maar dat boeit me ook niet echt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:10:00 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105397387
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:58 schreef Ssserpente het volgende:
Bekend. Chemisch luchtje, hè?
Zo'n "huh, heeft hij nou alweer een poepluier?" luchtje...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105397471
Wij waren ook heel lang van de pampers maar via het kdv kwamen we er achter dat hij het ook prima deed op kruidvat dus tja.
Ik was altijd van de Robijn totdat ik een pakje over nam van Asy en dat rook zo lekker en dat bleek Ariel dus nu ben ik overgestapt _O-
1x pamper doekjes gekocht via een kortingsbon en buh wat een nattigheid dus ook weer terug naar Zwitsal.
Het is wel even uitkienen dat je niet zonder zit terwijl net de aanbieding is geweest idd :D

Buuf buuf, doe je voorzichtig daar in het Noorden? Het is er glad schijnt!
The way you rock'n'roll
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:15:32 #288
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_105397686
Ik ben even overgestapt naar Nederland 1. Zit er iemand te kijken?
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:18:22 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105397819
Ariel is bij mij gemakzucht, want ik kan die tablets zo lekker makkelijk qua hoeveelheid aanpassen aan wat m'n wasmachine zegt hoeveel wasmiddel er in moet, zonder dat ik loop te klieren met poeder :')

En ik ben heel merkentrouw, ik zal ook niet snel overstappen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:18:56 #290
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105397850
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:08 schreef Leandra het volgende:
Ik ben van de Pampers (en Ariel, en Coca-cola, en Zwitsal billendoekjes) en ik koop het alleen maar als het in de aanbieding is...
Het is dus wel een kwestie van op tijd bijhouden zodat je niet zonder komt te zitten als t niet in de aanbieding is ;)

Behalve de cola eigenlijk, als dat op is dan is t gewoon op, maar dat boeit me ook niet echt.
hehe hier lukt het nog steeds om van aanbieding naar aanbieding te gaan met pampers.
wasmiddel ben ik niet merkvast, weet wel welke ik fijner vind, en die probeer ik dan ook meestal aan te schaffen.

@amarnta nee hier staat veronica op
pi_105397869
Ik heb vloeibare ariel met een vleugje wasverzachter nu.
The way you rock'n'roll
pi_105397919
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:56 schreef Leandra het volgende:
Over aanbiedingen gesproken: ik had een paar weken geleden bij AH Pampers gescoord voor erg weinig (doos met 2 pakken voor ¤ 9,95) maar ik had niet veel keus meer dus het is active fit geworden.
Anyway, nou loop ik dus de halve dag te controleren of hij gepoept heeft, want zodra hij geplast heeft beginnen de luiers heel raar te stinken.
Komt het mensen bekend voor?
Ja, helaas herkenbaar... het goeie nieuws: als je m gaat verschonen is t veel minder werk dan vooraf gevreesd *O*
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:22:19 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105398049
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb vloeibare ariel met een vleugje wasverzachter nu.
Ik ben geen fan van vloeibaar :N
Dat vind ik alleen handig om iets in de week te zetten (dus ik gebruik het wel regelmatig :'))
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_105398084
Waarom geen fan van vloeibaar?
The way you rock'n'roll
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:23:33 #295
190853 RockabeIIa
pi_105398133
Ik doe alleen maar met vloeibaar :)
En elke keer een ander merk. Dan valt het pas op dat het zo lekker ruikt want ik wen zo aan een luchtje.

's avonds!
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:24:09 #296
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105398158
navond Rocka,
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:24:25 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105398172
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom geen fan van vloeibaar?
Dan kan ik geen voorwas draaien...
Niet dat ik dat altijd doe, maar ik wil het wel graag kunnen doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:24:30 #298
190853 RockabeIIa
pi_105398178
ah, de Bar is open ziet ik! :*
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:26:35 #299
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105398297
Ik doe alleen alcoholvrij op het moment Rocka :7
pi_105398378
goeieavond, alsnog ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
En elke keer een ander merk. Dan valt het pas op dat het zo lekker ruikt want ik wen zo aan een luchtje.
dat gaat hier niet, mn jongste is merkvast, die snuft aan doekjes en als t een ander merk is, dan mot ie t niet -O-
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:28:19 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105398409
Dicht
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')