Nee hoor, ik heb ook geen huisdieren en zolang we niet vrijstaand met een flinke tuin wonen hoef ik ze ook niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:33 schreef Grijs het volgende:
Ben ik de enige hier die geen huisdieren heeft en ze ook niet wil?
'k Word ook niet echt enthousiast van jullie verhalen...
Zijn jou collega's misschien familie van mij. Die snapte na de geboorte van Leander al niet waar zo'n kaartje voor was en na de geboorte van Matthias al helemaal niet. Toen snapte ze zelfs al niet meer dat je eventueel ook een kaartje kon sturenquote:Op donderdag 8 december 2011 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Eh ja... en ik stuurde het geboortekaartje voor de kat zijn k*t???
Dat ik niet mee ga heeft hier idd verder weinig mee te maken, ik zie/spreek haar letterlijk 8 keer per jaar en het gaat vaak niet verder dan 'goeiemorgen'.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
mwah, dan zou het er bij mij vanaf hangen hoe ik tegenover die accountant sta. dat is dan niet afhankelijk van die collega's. (is die accountant bij jou wel geweest, of heeft ze enige interesse getoond? )
ik zou me wat dat betreft niet laten kennen.
alle reden voor een derde dus..... kunnen ze nog in de herkansingquote:Op donderdag 8 december 2011 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat ik niet mee ga heeft hier idd verder weinig mee te maken, ik zie/spreek haar letterlijk 8 keer per jaar en het gaat vaak niet verder dan 'goeiemorgen'.
Ik gok dat het voor mijn collega's te maken heeft oa met helemaalnaar Goude te moeten ipv in den haag te blijven.
En ze hebben beide keren voor mij wel een heel lieve babyshower gedaan op de dag voor mijn verlof,maar ik had bezoek echt heel leuk gevonden en zou dat zelf als vanzelfsprekend vinden eigenlijk.
Anyway... Het steekt een beetje.
Gewoon nummer draaien.. Ze kennen je vast toch nog wel.. Iets zeggen dat je hebt gehoord over zn overlijden en dat je ff niet goed weet wat je moet zeggen maar wel graag even belt.. Zoiets?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet zo een telefoontje plegen ivm het overlijden van die vriend van me. ik zie er zo tegenop. wie geeft me even heen motiverend duwtje?
ja natuurlijk kent hij mij. het is zn zoon en ik had m gister nog aan de telefoon.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon nummer draaien.. Ze kennen je vast toch nog wel.. Iets zeggen dat je hebt gehoord over zn overlijden en dat je ff niet goed weet wat je moet zeggen maar wel graag even belt.. Zoiets?
ertegenop hikken is erger dan het doenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet zo een telefoontje plegen ivm het overlijden van die vriend van me. ik zie er zo tegenop. wie geeft me even heen motiverend duwtje?
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:52 schreef Sjeen het volgende:
Maastricht-Gouda was anders ook goed te doen
jama.. je hebt nu wel n wachtwoordquote:Op donderdag 8 december 2011 19:51 schreef Ssserpente het volgende:
Het is echt van de gekken idd. Eerst lees je op de website dat je telefonisch een infopakket kunt aanvragen. Dan geef je adres en krijg je een brief waarin je je wordt verwezen naar de website.
Ik ben op FB al begonnenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Kom er maar in Mous!
*met ogen dicht klaar gaat staan *
Gheghe, toch een beetje wat ik voorspeld had.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:51 schreef Ssserpente het volgende:
Het is echt van de gekken idd. Eerst lees je op de website dat je telefonisch een infopakket kunt aanvragen. Dan geef je adres en krijg je een brief waarin je je wordt verwezen naar de website.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef moussy het volgende:
ik ben in relstaat, wie is mn volgende slachtoffer om af te kafferen? Vrijwilligers?
Ben je nog gebeld?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:48 schreef lady-wrb het volgende:
tja, hij zat dus in de auto en ik stond op intercom.
dat vind ik heel onprettig praten. zeker met andere mensen in de auto erbij.
dus ik heb gevraagd of hij terug wilde bellen als hij in de gelegenheid is.
bel ik in elk geval niet ongelegen
Mijn kat wel...en als ie dat niet krijgt ivm met floris dan gaat ie pissen.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
die tweede is een kulreden. Je hebt toch ook tijd om aan je kind te besteden? een beest vraagt heus niet meer dan dat
B.ramquote:Op donderdag 8 december 2011 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Mous dat is niet leuk
ik zag een mooie pers
onze katten hebben 3jr niet naar buiten gekund. en nu alleen als we thuis zijn in een afgeschermde tuin
amaranta B. uit de groep toen je eva kreeg?
dan zou ik het zeker doenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:18 schreef moussy het volgende:
Hij deed alleen maar "takkentikkertje".
We moeten maar verhuizen, naar timboektoe, misschien dat iets dan normaal kan gaan. Dochter en schoonzoon vinden het prima als ik het zou doentis nog nooit door iemand gedaan en het gedrag wat ze vertoond heeft is 'normaal' voor haar
ja dat dácht zij ook zo gezien te hebben, maar met de tak tik je op de tak van diegene die je wil tikken, dus tis onschuldig.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef Ssserpente het volgende:
Takkentikkertje?
Klinkt al iemand de hersens inslaan met een tak en het tikkertje noemen.
die ken ik niet meerquote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
B.ram
En ja, die zat idd bij mij in groep 3 toen ik Eva kreeg.
Ah, dat klinkt onschuldig idd.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:24 schreef moussy het volgende:
[..]
ja dat dácht zij ook zo gezien te hebben, maar met de tak tik je op de tak van diegene die je wil tikken, dus tis onschuldig.
die klassen bestaan overigens niet meer. Het waren toen 3 groepen 3, en daar zijn in groep 4 2 groepen van gemaakt. Alle kinderen zijn toen verdeeld over 2 nieuwe groepen.quote:
Jazeker, maar ook hele leuke dingen voor de mamas!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan vanaf vandaag ook naar de primark
hebben ze ook leuke dingen voor jongens?
De volgende keer moet Cas maar Takkentroltikkertje doenquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De volgende keer moet Cas maar Takkentroltikkertje doen
ja echt van de gekken idd. het moet niet gekker worden. wat gek hee. doe niet zo gek. achterlijke gek. gekkie.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:51 schreef Ssserpente het volgende:
maar we kunnen wel een goede rel gebruikenquote:
Ja heb ik ook last van, met vlagen laad hij ook maar een halve pagina en vanmiddag lukte het helemaal niet om te refreshenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Saffier het volgende:
Fok loopt steeds vast bij mij, meer mensen last van?
yup, maar alleen in explorer. In chrome nergens last van...En mobiel wil het soms ook niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Saffier het volgende:
Fok loopt steeds vast bij mij, meer mensen last van?
he dat heb ik ookquote:Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef Saffier het volgende:
Ik zou niet weten hoe ik dat moet doen *nitwit is*
Ik kon gister ook al geen spoilers openen ineensEn nu laadt hij meestal alleen de eerste post op de pagina. Wel goed moment om vroeg naar bed te gaan
Sinds gister ook in Chrome bij mij.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef mefke79 het volgende:
[..]
yup, maar alleen in explorer. In chrome nergens last van...En mobiel wil het soms ook niet.
! goeie!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:57 schreef RockabeIIa het volgende:
ik heb er zelf ook 1 trouwens... Zegt iemand tegen me 'Ik ga effe ontbinden'
Ontbijten!
Hahaha!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:58 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
ok ik stop hoor. *veegt tranen uit de ogen*
+1quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:59 schreef amaranta het volgende:
Ergens denk ik dat de helft van die autocorrect nep is.
Woehahahahhahahaquote:
Mwah, mijn T9 maakt in principe het eerst gebruik van het woord van die toetscombinatie dat recent het meest gebruikt is, toen had ik dus op FOK! met m'n telefoon regelmatig in topics gezeten waar het over de NSB-knop ging, en vervolgens stuur ik een SMSje naar zoonlief met de tekst: Okay, dan zie ik je wel bij NSB en oma....quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik ben weer aan het schudden...
maar toch... dit kán niet echt zijn
Trouwen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:03 schreef Nielsch het volgende:
Kan best. Ik ben lang, breed, heb zwart haar en een diepe, zware stem. Scheren doe ik lang ook niet altijd. Kleine kinderen vinden mij vaak ook nogal imponerend.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:03 schreef Nielsch het volgende:
Kan best. Ik ben lang, breed, heb zwart haar en een diepe, zware stem. Scheren doe ik lang ook niet altijd. Kleine kinderen vinden mij vaak ook nogal imponerend.
Oh, dus Nielsch is de nick vd vriend van Keshetquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:19 schreef Spuuglokje het volgende:
M'n man zei net dat ie nog iets moet ophalen in het centrum. Ik zei dat ik dat wel wilde doen, lachte hem lief toe en knipperde er een paar keer met m'n ogen bij. Hij:"Wat doe je nou?" Ik:"Verleidelijk knipperen met m'n ogen.' Hij:"Oh, ik dacht dat je een epileptische aanval kreeg.".
Geen romantische pogingen meer vandaag.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:19 schreef Spuuglokje het volgende:
M'n man zei net dat ie nog iets moet ophalen in het centrum. Ik zei dat ik dat wel wilde doen, lachte hem lief toe en knipperde er een paar keer met m'n ogen bij. Hij:"Wat doe je nou?" Ik:"Verleidelijk knipperen met m'n ogen.' Hij:"Oh, ik dacht dat je een epileptische aanval kreeg.".
Geen romantische pogingen meer vandaag.
oh, jij bent die man die uit alle sauna's geweerd wordt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet niet hoe jij eruit ziet natuurlijk, maar over het algemeen worden mannen best wel opgewonden van naakte vrouwen.
tegen wie heeft Nielschggg het? OUD vrouwen hebben t niet nodig hebben om naakt te gaan, die zijn van zichzelf al onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet niet hoe jij eruit ziet natuurlijk, maar over het algemeen worden mannen best wel opgewonden van naakte vrouwen.
Ik zat aan de eettafel. Twee van m'n drie kinderen zaten op dat moment in de woonkamer. Een beetje met m'n ogen knipperen kon wel onopgemerkt, maar als ik m'n kleren had uitgegooid zouden ze wel even raar opkijken, nietwaar?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:27 schreef Nielsch het volgende:
Vrouwens moeten zich ook gewoon naakt presenteren in plaats raar te doen met hun ogen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:49 schreef innepin het volgende:
Cooki, ik hád helemaal geen krullendeze waren dus een grote verrassing
Ga je het haar zelf opsturen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:06 schreef innepin het volgende:
Button?Ik heb heul geen button gekregen!
Dat maakt het wel een makkelijkere beslissing jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:05 schreef moussy het volgende:
je krijgt wel een mooie button, daar doe je het voor toch?!
Oh! Ik deed het zelf en kreeg een "ik gaf mijn haar aan stichting haarwensen" button.quote:
Dank je, ik ben inderdaad jarig vandaag.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:35 schreef innepin het volgende:
Gefeliciteerd, denk ik, Grijs?
Mijn man is ook jarig vandaag
Ik heb net 30 centimeter van mijn haar af laten knippen
Maar jouw haar komt toch tot het begin van het einde van je rug?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan ook wel een cm of 2 missen, denk ik
Het begin van het einde..goede omschrijvingquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar jouw haar komt toch tot het begin van het einde van je rug?
vooruit dan maarquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het begin van het einde..goede omschrijving
Ik durf niet, dat is eigenlijk de hele clou.
Misschien kun je voor mij net zo`n mooie paint maken als voor Margot, om me over de streep te trekken?
Dat haar kun je ook niet doneren of wel? Beetje sneu om daar een pruik van te makenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:19 schreef debuurvrouw het volgende:
dat doe je met je haar?! Dan heb ik het altijd verkeerd begrepen...![]()
Raar eigenlijk, op bepaalde plekken is lang haar totaal niet geaccepteerd en op andere weer kort haar niet.
bron: http://www.rijkerleven.com/comments.php?l=NL&tipid=220quote:Heeft u genoeg van uw lange haar?
Wij zijn opzoek naar dames die tegen vergoeding van lang naar kort(er) willen gaan (minimaal 12 cm) De vergoeding begint bij 65,= contant. Het knippen gebeurd op afspraak bij u thuis.
Tevens zijn we ook opzoek naar dames met lang of kort haar die zeer kort willen gaan. Vergoeding vanaf 100,=
Voor meer informatie of om geheel vrijblijvend een afspraak te maken: extensions9@live.com
uit haar valt veel meer geld te slepen dan dit kleine bedrag. Echt haar is dúúr!quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
bron: http://www.rijkerleven.com/comments.php?l=NL&tipid=220
Ja maar ja, je hebt kort en kort hè. Dat van Inne kan ik niet echt kort noemenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:19 schreef Leandra het volgende:
Grijs, gefeliciteerd
Innepin, staat je goed
Ik mag geen kort haar, dan maakt N het uit
Nou je mag best weten wat er stond hoor. Er stond au.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]jij ook al?
Het lijkt wel besmettelijk
In de VS heb je bij de zondagkrant vaak hele folders met kortingsbonnenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zit Extreme Couponing te kijken op TLC. Tijd dat ze die coupons hier ook eens introduceren zeg![]()
Inne, wat ben je mooi zo met dat kortere krullende haar
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou je mag best weten wat er stond hoor. Er stond au.
Alleen dacht ik dat in het thevoiceofholland topic zat.
En dat was niet.
Doe mij die ook maar. 900 dollar waard boodschappen voor 95 dollarquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de VS heb je bij de zondagkrant vaak hele folders met kortingsbonnen
Jajoh. Het begint al met je kinderen op school krantjes te laten verzamelen, die moet je allemaal uitknippen en uitzoeken. Dan moet je naar de supermarkt om alvast te kijken of dingen die in de aanbieding zijn nog steeds in de aanbieding zijn, of dat er andere dingen zijn waar je ook bonnen voor hebt die je dan ook meeneemt, en dan moet je puzzelen en meten zodat je zoveel mogelijk hebt en zo weinig mogelijk moet betalen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja, knip je je suf aan die dingen dan?Ik heb namelijk de rest van het programma niet gezien. Manlief eiste de afstandsbediening op
![]()
Lekker leven kom je aan via de blije doosquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:41 schreef lady-wrb het volgende:
hier krijg ik regelmatig die boekjes van lekker in het leven.
zitten ook altijd kortingsbonnen bij
ik doe dr nooit wat mee. ik weet niet eens hoe ik eraan kom
of van die bonnen van de kruitvat
volgens mij omdat we in de zorg werken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:41 schreef lady-wrb het volgende:
hier krijg ik regelmatig die boekjes van lekker in het leven.
zitten ook altijd kortingsbonnen bij
ik doe dr nooit wat mee. ik weet niet eens hoe ik eraan kom
of van die bonnen van de kruitvat
Die heb ik nooit gehad of aangevraagd, ik verdenk echt de zorg ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker leven kom je aan via de blije doos
Je kunt van de gemiddelde Amerikaan echt niet verwachten dat ze smaak hebben, die groeien al 3 generaties op met smaakjes die niets met de natuurlijke smaak van een product te maken hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Trouwens bij wat ik zag van dit programma kochten ze met coupons allerlei eten voor een trouwerij. Pasta uit een pakje en men zei dat het lekker was ook nog. Dat was dan wel weer een beetje
Dat geloof ik direct jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt van de gemiddelde Amerikaan echt niet verwachten dat ze smaak hebben, die groeien al 3 generaties op met smaakjes die niets met de natuurlijke smaak van een product te maken hebben
nee hoor, blije dozen troep.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:47 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad of aangevraagd, ik verdenk echt de zorg ook
hehe hier lukt het nog steeds om van aanbieding naar aanbieding te gaan met pampers.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:08 schreef Leandra het volgende:
Ik ben van de Pampers (en Ariel, en Coca-cola, en Zwitsal billendoekjes) en ik koop het alleen maar als het in de aanbieding is...
Het is dus wel een kwestie van op tijd bijhouden zodat je niet zonder komt te zitten als t niet in de aanbieding is
Behalve de cola eigenlijk, als dat op is dan is t gewoon op, maar dat boeit me ook niet echt.
Ja, helaas herkenbaar... het goeie nieuws: als je m gaat verschonen is t veel minder werk dan vooraf gevreesdquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:56 schreef Leandra het volgende:
Over aanbiedingen gesproken: ik had een paar weken geleden bij AH Pampers gescoord voor erg weinig (doos met 2 pakken voor ¤ 9,95) maar ik had niet veel keus meer dus het is active fit geworden.
Anyway, nou loop ik dus de halve dag te controleren of hij gepoept heeft, want zodra hij geplast heeft beginnen de luiers heel raar te stinken.
Komt het mensen bekend voor?
Ik ben geen fan van vloeibaarquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb vloeibare ariel met een vleugje wasverzachter nu.
Dan kan ik geen voorwas draaien...quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom geen fan van vloeibaar?
dat gaat hier niet, mn jongste is merkvast, die snuft aan doekjes en als t een ander merk is, dan mot ie t nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
En elke keer een ander merk. Dan valt het pas op dat het zo lekker ruikt want ik wen zo aan een luchtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |