Nee hoor, ik heb ook geen huisdieren en zolang we niet vrijstaand met een flinke tuin wonen hoef ik ze ook niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:33 schreef Grijs het volgende:
Ben ik de enige hier die geen huisdieren heeft en ze ook niet wil?
'k Word ook niet echt enthousiast van jullie verhalen...
Zijn jou collega's misschien familie van mij. Die snapte na de geboorte van Leander al niet waar zo'n kaartje voor was en na de geboorte van Matthias al helemaal niet. Toen snapte ze zelfs al niet meer dat je eventueel ook een kaartje kon sturenquote:Op donderdag 8 december 2011 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Eh ja... en ik stuurde het geboortekaartje voor de kat zijn k*t???
Dat ik niet mee ga heeft hier idd verder weinig mee te maken, ik zie/spreek haar letterlijk 8 keer per jaar en het gaat vaak niet verder dan 'goeiemorgen'.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
mwah, dan zou het er bij mij vanaf hangen hoe ik tegenover die accountant sta. dat is dan niet afhankelijk van die collega's. (is die accountant bij jou wel geweest, of heeft ze enige interesse getoond? )
ik zou me wat dat betreft niet laten kennen.
alle reden voor een derde dus..... kunnen ze nog in de herkansingquote:Op donderdag 8 december 2011 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat ik niet mee ga heeft hier idd verder weinig mee te maken, ik zie/spreek haar letterlijk 8 keer per jaar en het gaat vaak niet verder dan 'goeiemorgen'.
Ik gok dat het voor mijn collega's te maken heeft oa met helemaalnaar Goude te moeten ipv in den haag te blijven.
En ze hebben beide keren voor mij wel een heel lieve babyshower gedaan op de dag voor mijn verlof,maar ik had bezoek echt heel leuk gevonden en zou dat zelf als vanzelfsprekend vinden eigenlijk.
Anyway... Het steekt een beetje.
Gewoon nummer draaien.. Ze kennen je vast toch nog wel.. Iets zeggen dat je hebt gehoord over zn overlijden en dat je ff niet goed weet wat je moet zeggen maar wel graag even belt.. Zoiets?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet zo een telefoontje plegen ivm het overlijden van die vriend van me. ik zie er zo tegenop. wie geeft me even heen motiverend duwtje?
ja natuurlijk kent hij mij. het is zn zoon en ik had m gister nog aan de telefoon.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon nummer draaien.. Ze kennen je vast toch nog wel.. Iets zeggen dat je hebt gehoord over zn overlijden en dat je ff niet goed weet wat je moet zeggen maar wel graag even belt.. Zoiets?
ertegenop hikken is erger dan het doenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet zo een telefoontje plegen ivm het overlijden van die vriend van me. ik zie er zo tegenop. wie geeft me even heen motiverend duwtje?
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:52 schreef Sjeen het volgende:
Maastricht-Gouda was anders ook goed te doen
jama.. je hebt nu wel n wachtwoordquote:Op donderdag 8 december 2011 19:51 schreef Ssserpente het volgende:
Het is echt van de gekken idd. Eerst lees je op de website dat je telefonisch een infopakket kunt aanvragen. Dan geef je adres en krijg je een brief waarin je je wordt verwezen naar de website.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |