Nee hoor, ik heb ook geen huisdieren en zolang we niet vrijstaand met een flinke tuin wonen hoef ik ze ook niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:33 schreef Grijs het volgende:
Ben ik de enige hier die geen huisdieren heeft en ze ook niet wil?
'k Word ook niet echt enthousiast van jullie verhalen...
Zijn jou collega's misschien familie van mij. Die snapte na de geboorte van Leander al niet waar zo'n kaartje voor was en na de geboorte van Matthias al helemaal niet. Toen snapte ze zelfs al niet meer dat je eventueel ook een kaartje kon sturenquote:Op donderdag 8 december 2011 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Eh ja... en ik stuurde het geboortekaartje voor de kat zijn k*t???
Dat ik niet mee ga heeft hier idd verder weinig mee te maken, ik zie/spreek haar letterlijk 8 keer per jaar en het gaat vaak niet verder dan 'goeiemorgen'.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
mwah, dan zou het er bij mij vanaf hangen hoe ik tegenover die accountant sta. dat is dan niet afhankelijk van die collega's. (is die accountant bij jou wel geweest, of heeft ze enige interesse getoond? )
ik zou me wat dat betreft niet laten kennen.
alle reden voor een derde dus..... kunnen ze nog in de herkansingquote:Op donderdag 8 december 2011 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat ik niet mee ga heeft hier idd verder weinig mee te maken, ik zie/spreek haar letterlijk 8 keer per jaar en het gaat vaak niet verder dan 'goeiemorgen'.
Ik gok dat het voor mijn collega's te maken heeft oa met helemaalnaar Goude te moeten ipv in den haag te blijven.
En ze hebben beide keren voor mij wel een heel lieve babyshower gedaan op de dag voor mijn verlof,maar ik had bezoek echt heel leuk gevonden en zou dat zelf als vanzelfsprekend vinden eigenlijk.
Anyway... Het steekt een beetje.
Gewoon nummer draaien.. Ze kennen je vast toch nog wel.. Iets zeggen dat je hebt gehoord over zn overlijden en dat je ff niet goed weet wat je moet zeggen maar wel graag even belt.. Zoiets?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet zo een telefoontje plegen ivm het overlijden van die vriend van me. ik zie er zo tegenop. wie geeft me even heen motiverend duwtje?
ja natuurlijk kent hij mij. het is zn zoon en ik had m gister nog aan de telefoon.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon nummer draaien.. Ze kennen je vast toch nog wel.. Iets zeggen dat je hebt gehoord over zn overlijden en dat je ff niet goed weet wat je moet zeggen maar wel graag even belt.. Zoiets?
ertegenop hikken is erger dan het doenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet zo een telefoontje plegen ivm het overlijden van die vriend van me. ik zie er zo tegenop. wie geeft me even heen motiverend duwtje?
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:52 schreef Sjeen het volgende:
Maastricht-Gouda was anders ook goed te doen
jama.. je hebt nu wel n wachtwoordquote:Op donderdag 8 december 2011 19:51 schreef Ssserpente het volgende:
Het is echt van de gekken idd. Eerst lees je op de website dat je telefonisch een infopakket kunt aanvragen. Dan geef je adres en krijg je een brief waarin je je wordt verwezen naar de website.
Ik ben op FB al begonnenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Kom er maar in Mous!
*met ogen dicht klaar gaat staan *
Gheghe, toch een beetje wat ik voorspeld had.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:51 schreef Ssserpente het volgende:
Het is echt van de gekken idd. Eerst lees je op de website dat je telefonisch een infopakket kunt aanvragen. Dan geef je adres en krijg je een brief waarin je je wordt verwezen naar de website.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:50 schreef moussy het volgende:
ik ben in relstaat, wie is mn volgende slachtoffer om af te kafferen? Vrijwilligers?
Ben je nog gebeld?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:48 schreef lady-wrb het volgende:
tja, hij zat dus in de auto en ik stond op intercom.
dat vind ik heel onprettig praten. zeker met andere mensen in de auto erbij.
dus ik heb gevraagd of hij terug wilde bellen als hij in de gelegenheid is.
bel ik in elk geval niet ongelegen
Mijn kat wel...en als ie dat niet krijgt ivm met floris dan gaat ie pissen.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
die tweede is een kulreden. Je hebt toch ook tijd om aan je kind te besteden? een beest vraagt heus niet meer dan dat
B.ramquote:Op donderdag 8 december 2011 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Mous dat is niet leuk
ik zag een mooie pers
onze katten hebben 3jr niet naar buiten gekund. en nu alleen als we thuis zijn in een afgeschermde tuin
amaranta B. uit de groep toen je eva kreeg?
dan zou ik het zeker doenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:18 schreef moussy het volgende:
Hij deed alleen maar "takkentikkertje".
We moeten maar verhuizen, naar timboektoe, misschien dat iets dan normaal kan gaan. Dochter en schoonzoon vinden het prima als ik het zou doentis nog nooit door iemand gedaan en het gedrag wat ze vertoond heeft is 'normaal' voor haar
ja dat dácht zij ook zo gezien te hebben, maar met de tak tik je op de tak van diegene die je wil tikken, dus tis onschuldig.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef Ssserpente het volgende:
Takkentikkertje?
Klinkt al iemand de hersens inslaan met een tak en het tikkertje noemen.
die ken ik niet meerquote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
B.ram
En ja, die zat idd bij mij in groep 3 toen ik Eva kreeg.
Ah, dat klinkt onschuldig idd.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:24 schreef moussy het volgende:
[..]
ja dat dácht zij ook zo gezien te hebben, maar met de tak tik je op de tak van diegene die je wil tikken, dus tis onschuldig.
die klassen bestaan overigens niet meer. Het waren toen 3 groepen 3, en daar zijn in groep 4 2 groepen van gemaakt. Alle kinderen zijn toen verdeeld over 2 nieuwe groepen.quote:
Jazeker, maar ook hele leuke dingen voor de mamas!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan vanaf vandaag ook naar de primark
hebben ze ook leuke dingen voor jongens?
De volgende keer moet Cas maar Takkentroltikkertje doenquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De volgende keer moet Cas maar Takkentroltikkertje doen
ja echt van de gekken idd. het moet niet gekker worden. wat gek hee. doe niet zo gek. achterlijke gek. gekkie.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:51 schreef Ssserpente het volgende:
maar we kunnen wel een goede rel gebruikenquote:
Ja heb ik ook last van, met vlagen laad hij ook maar een halve pagina en vanmiddag lukte het helemaal niet om te refreshenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Saffier het volgende:
Fok loopt steeds vast bij mij, meer mensen last van?
yup, maar alleen in explorer. In chrome nergens last van...En mobiel wil het soms ook niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Saffier het volgende:
Fok loopt steeds vast bij mij, meer mensen last van?
he dat heb ik ookquote:Op donderdag 8 december 2011 21:22 schreef Saffier het volgende:
Ik zou niet weten hoe ik dat moet doen *nitwit is*
Ik kon gister ook al geen spoilers openen ineensEn nu laadt hij meestal alleen de eerste post op de pagina. Wel goed moment om vroeg naar bed te gaan
Sinds gister ook in Chrome bij mij.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:38 schreef mefke79 het volgende:
[..]
yup, maar alleen in explorer. In chrome nergens last van...En mobiel wil het soms ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |