Als de hele wereld (behalve Rotterdam en Lyon) "weet" dat deze wedstrijd gefixt is dan komt de "waarheid" wel naar boven.quote:
Toch opvallend al is het niet verrassend dat 'jullie' niet willen toegeven dat Real zich zwaar in heeft gehouden tot 2x toe en dit ook competitie vervalsing is.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:29 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
De selectie van Dinamo Zagreb vanochtend op weg naar de training.
Toch knap dat bijna iedereen in de wereld weet dat dit compleet gefixed is (behalve supporters van Lyon en Feyenoorders)
Real heeft zich tegen iedereen ingehouden, tegen Lyon, tegen Dinamo en tegen Ajax.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Toch opvallend al is het niet verrassend dat 'jullie' niet willen toegeven dat Real zich zwaar in heeft gehouden tot 2x toe en dit net zo hard competitie vervalsing is.
(Nee ben geen Feyenoorder en ja ik denk dat het gefixt it.)
Ze hebben oogkleppen opquote:Op donderdag 8 december 2011 13:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Toch opvallend al is het niet verrassend dat 'jullie' niet willen toegeven dat Real zich zwaar in heeft gehouden tot 2x toe en dit net zo hard competitie vervalsing is.
Je inhouden als je al souverein geplaatst bent, 2-0 voorstaat, zaterdag tegen de beste ploeg ter wereld moet.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Toch opvallend al is het niet verrassend dat 'jullie' niet willen toegeven dat Real zich zwaar in heeft gehouden tot 2x toe en dit ook competitie vervalsing is.
Laten we heel eerlijk zijn. Real speelde met een B team, maar dan ook wel tegen Ajax Bquote:Op donderdag 8 december 2011 13:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Toch opvallend al is het niet verrassend dat 'jullie' niet willen toegeven dat Real zich zwaar in heeft gehouden tot 2x toe en dit ook competitie vervalsing is.
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:29 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
De selectie van Dinamo Zagreb vanochtend op weg naar de training.
I know.. wel begrijpelijk ik zou ook furieus zijn als mijn team er zo uit vliegt, maar daarna kun je weer realistisch doen.quote:
Dit dus, die kunnen goed doseren, stellen de winst veilig that's it en uit voetballenquote:Op donderdag 8 december 2011 13:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Real heeft zich tegen iedereen ingehouden, tegen Lyon, tegen Dinamo en tegen Ajax.
Alleen tegen Ajax stonden ze met een B-elftal hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 13:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Real heeft zich tegen iedereen ingehouden, tegen Lyon, tegen Dinamo en tegen Ajax.
Niet met "B" ploegen die zich voor 60% inzetten zoals deze laatste wedstrijd.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu zo verzuurd zijn? Feyenoord doet het best aardig en Ajax heeft al veel verloren. Dus na meerdere keren 2 overwinnngen voor jullie in 1 weekend, nog zo janken? Echt, sterkte man!quote:
Maar uit het gokken zal niks uitkomen, dat zou wel heel verdacht zijn, Lyon en Zagreb hebben het onderling gewoon op een akkoordje gegooid, voor Zagreb viel er toch niks meer te halen.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat verwacht je van het resultaat van het onderzoek? Net of deze wedstrijd vergokt is. Als er iets gebeurd is dan is dat tussen Lyon en Dynamo gegaan.
Ja, omdat Real zich niet voor de volle 100% geeft hebben jullie daar direct voordeel bij.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je inhouden als je al souverein geplaatst bent, 2-0 voorstaat, zaterdag tegen de beste ploeg ter wereld moet.
Ja, echt 100% vergelijkbaar.
Real By choicequote:Op donderdag 8 december 2011 13:34 schreef eight het volgende:
[..]
Alleen tegen Ajax stonden ze met een B-elftal hoor
Wat is dan het nut van het onderzoek wat dat Franse wedkantoor gaan doen? Ik snap het nut van het plaatsten van dat artikel niet echt.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Maar uit het gokken zal niks uitkomen, dat zou wel heel verdacht zijn, Lyon en Zagreb hebben het onderling gewoon op een akkoordje gegooid, voor Zagreb viel er toch niks meer te halen.
Net of die zogenaamde A-ploegen zich in die andere wedstrijden wel enorm hard hebben ingespannen. Kom op.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet met "B" ploegen die zich voor 60% inzetten zoals deze laatste wedstrijd.
En real ook, ze houden hun spelers fit. Wat was het voordeel van Zagreb precies?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, omdat Real zich niet voor de volle 100% geeft hebben jullie daar direct voordeel bij.
[..]
Real By choice
Ajax heeft gewoon veel pech dit seizoen qua blessures
Ik heb bij het Franse kantoor gegokt dat ze niets zullen vindenquote:Op donderdag 8 december 2011 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat verwacht je van het resultaat van het onderzoek? Net of dat deze wedstrijd vergokt is. Als er iets gebeurd is dan is dat tussen Lyon en Dynamo gegaan.
Dat heeft ook geen nut. Dat is een schijnvertoningquote:Op donderdag 8 december 2011 13:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van het onderzoek wat dat Franse wedkantoor gaan doen? Ik snap het nut van het plaatsten van dat artikel niet echt.
Het hele team is zwart of bruin(Negert of Marokkaan)quote:Op donderdag 8 december 2011 13:37 schreef vaagjunior het volgende:
Gehoord in Amsterdam: Zagreb laat Gomis 4 keer scoren omdat hij zwart is
Zagreb heeft geen voordeel. Lyon wel een nadeel. Ajax een voordeel.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En real ook, ze houden hun spelers fit. Wat was het voordeel van Zagreb precies?
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En real ook, ze houden hun spelers fit. Wat was het voordeel van Zagreb precies?
ggquote:'Ik denk er niet aan om op 1 januari al te beginnen'
08/12/2011 09:21
Louis van Gaal keerde woensdag terug van zijn reis door Azië. De beoogde algemeen directeur van Ajax ziet het niet zitten om vóór de zomer al te beginnen aan zijn werkzaamheden.
Gevraagd naar wat hij nu gaat doen, is de voormalig succestrainer van de Amsterdamse voetbalclub duidelijk. 'Niks, want ik ben niet aan de beurt', reageerde Van Gaal op Schiphol waar hij bij zijn terugkeer door de pers werd opgewacht. 'Ik kan daardoor nu ook niet veel zeggen. De raad van commissarissen is aan bod. Volgens mij is er een interim-bestuur benoemd en voorlopig moet dat maar uitspraken doen. Ik niet.'
'Ik ga nu verder met mijn sabbatical. Ik kijk wel waar het op uitdraait. Het is mediapraat dat ik contact heb gehad met Bayern München. Zoals dat altijd gaat. Ik denk er niet aan om op 1 januari te beginnen. Daarover zou ik allang in onderhandeling moeten zijn. En ik denk niet dat dat zo makkelijk gaat.'
'Ik denk dat dit het slechtste is wat Ajax had kunnen overkomen', vervolgde Van Gaal, die nog niet kwijt wil waarom hij is ingestapt. 'Pas als ik straks aan bod ben, ga ik zeggen waarom ik allerlei handelingen heb verricht en waarom ik bepaalde handelingen niet heb verricht. Dat doe ik dus pas als het zo ver is.'
Madrid nam de wedstrijd van gisteren nog veel minder serieus, en daar konden ze al niet van winnen.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:40 schreef Smoofie het volgende:
Maarja, dan maar de EL winnen met een fit team heh? Misschien wat versterkingen in de winterstop. United en City zullen de EL niet serieus nemen, voor hun is de PL een stuk belangrijker.
250!! Hoe lang zijn die in balbezit geweest?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:42 schreef Roffamannetje het volgende:
# 90' Lyon have notched up a staggering 250 consecutive passes.
Dat was wel leuk om te zien
WIj hadden ook sowat een b-team, logisch dan heh?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Madrid nam de wedstrijd van gisteren nog veel minder serieus, en daar konden ze al niet van winnen.
Ze speelde de bal alleen maar rond tussen de verdedigers op de eigen helft, zagreb bleef gewoon rustig wachten op hun eigen helftquote:Op donderdag 8 december 2011 13:45 schreef eight het volgende:
[..]
250!! Hoe lang zijn die in balbezit geweest?
Ik ben niet verzuurd. Ik vind dat jullie je Ajax bril af moeten zetten. Ik snap dat jullie je klote voelen omdat jullie voor de wedstrijd gister voor het gevoel al met 2 benen in de volgende ronde stonden. Niemand had dit scenario verwacht en toch is het gebeurd. Dynamo was slecht maar dat wil niet zeggen dat de wedstrijd "verkocht" is. Daarnaast hadden jullie geluk dat je tegen Real "B" moest want anders was de uitslag misschien wel richting dan 0-5 gelopen en dan had Lyon niet eens met grote cijfers van Dynamo hoeven winnen.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu zo verzuurd zijn? Feyenoord doet het best aardig en Ajax heeft al veel verloren. Dus na meerdere keren 2 overwinnngen voor jullie in 1 weekend, nog zo janken? Echt, sterkte man!
Toch klopt dat niet helemaal, want toen het wél ergens om ging scoorde real ook niet meer dan 2x tegen Ajax.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]Daarnaast hadden jullie geluk dat je tegen Real "B" moest want anders was de uitslag misschien wel richting dan 0-5 gelopen en dan had Lyon niet eens met grote cijfers van Dynamo hoeven winnen.
Fixed.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben niet verzuurd. Ik vind dat jullie je Ajax bril af moeten zetten. Ik snap dat jullie je klote voelen omdat jullie voor de wedstrijd gister voor het gevoel al met 2 benen in de volgende ronde stonden. Niemand had verwacht dat de wedstrijd "verkocht" zou worden en toch is het gebeurd.
Daarnaast hadden jullie geluk dat je tegen Real "B" moest want anders was de uitslag misschien wel richting dan 0-5 gelopen en dan had Lyon niet eens met grote cijfers van Dynamo hoeven winnen.
Eens met eerste zinquote:Op donderdag 8 december 2011 13:54 schreef vaagjunior het volgende:
Ook echt al die mensen die blij gaan doen dat ajax niet door is zoals die feyenoordersdie vergeten wel dat als ajax door was gegaan en misschien nog een ronde was verder gekomen, het in hun voordeel kan zijn zodat er meer europese plekken vrij zijn voor nederlandse clubs. Natuurlijk winnen we de champions league niet maar het had wel veel beter geweest voor ajax qua financiën en nederland op die lijst zodat er over een aantal jaar misschien wel 2 nederlandse clubs rechtstreeks naar de champions league zouden gaan?:) moeten we wel een keer verder komen dan de groepsfase..
Ook omdat het gewoon niet klopt als het om de CL gaat.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens met eerste zin
Die maar-ajax-door-is-ook-goed-voor-jullie-kaart moet ook maar eens een keer niet gespeeld worden
Op dit moment is ajax wel de enige ploeg die de champions league heeft gehaald dit jaar.. ik heb feyenoord al minstens 7 jaar niet meer in de champions league gezien, met uitzondering van psv en ajax nog geen enkele club echt 2 keer op rij ofzoquote:Op donderdag 8 december 2011 13:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens met eerste zin
Die maar-ajax-door-is-ook-goed-voor-jullie-kaart moet ook maar eens een keer niet gespeeld worden
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 8 december 2011 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb het nog niet helemaal verwerkt merk ik, tyfuszooi.
Ajax was toen iets beter in vorm dan vandaag de dag. Dat ben je toch wel met me eens?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:51 schreef thettes het volgende:
[..]
Toch klopt dat niet helemaal, want toen het wél ergens om ging scoorde real ook niet meer dan 2x tegen Ajax.
Onzin.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:54 schreef vaagjunior het volgende:
Ook echt al die mensen die blij gaan doen dat ajax niet door is zoals die feyenoordersdie vergeten wel dat als ajax door was gegaan en misschien nog een ronde was verder gekomen, het in hun voordeel kan zijn zodat er meer europese plekken vrij zijn voor nederlandse clubs.
Laten we het vooral houden op 'kende iets minder geblesseerden'. Dus daar kun je dat hele verhaal over real madrid 'b' ook wel tegen wegstrepen.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ajax was toen iets beter in vorm dan vandaag de dag. Dat ben je toch wel met me eens?
Je hebt gelijk, eigenlijk zou het bestuur van Ajax de Fransen en de UEFA moeten verzoeken absoluut geen onderzoek naar omkoping oid te doen. Totaal onbelangrijk wat daar gebeurd isquote:Op donderdag 8 december 2011 14:03 schreef TheGOAT het volgende:
Ik weet niet of er ooit een topic is geweest met zovaak 'laten we heel eerlijk zijn' en 'dat weet jij net zo goed als ik' en 'iedereen kan dat zien' en 'de hele wereld...' haha, kneusjes hier allemaal, Ajax moet de hand in eigen boezem steken. Ajax is al jarenlang niet goed meer, kijk hoe ze. voor gister, 3 keer finaal zijn weggespeeld door Real, wat in elke wedstrijd er makkelijk 6 of 7 in had kunnen leggen. Je bent gek als je dat niet wilt zien.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, eigenlijk zou het bestuur van Ajax de Fransen en de UEFA moeten verzoeken absoluut geen onderzoek naar omkoping oid te doen. Totaal onbelangrijk wat daar gebeurd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |