Jij wil zeggen dat de Fifa niet corrupt is?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:35 schreef eight het volgende:
[..]
- NOS= bekend verhaal
-De toezichthouders stellen bij dit soort grote uitslagen ALTIJD standaard een onderzoek in.
-The Guardian is groot tegenstander van de FIFA en UEFA sinds ze het WK niet binnen heb gesleept (Ze beschuldigden destijds de FIFA voor corruptie) en laat geen kans onbenut om kritiek te leveren.
Eindelijk?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef De_kromme het volgende:
Goed om te zien hier dat eindelijk wordt ingezien dat Anita geen linksback is.
Dat is echt al 2 jaar bekend.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef De_kromme het volgende:
Volgens mij is heel NL het daar al langer over eens dan een paar dagen... eerder een paar maanden/jarenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef De_kromme het volgende:
Inzien?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef De_kromme het volgende:
Hoeveel is het eigenlijk geworden dan in Amsterdam?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:34 schreef De_kromme het volgende:
En wat is deze? Wel relaxt voor jullie dat een Franse toezichthouder het allemaal eens kritisch gaat bekijken.
[..]
Ik denk dat Blatter corrupt is ja maar dat wil niet zeggen dat bij elke uitslag die ons niet zint er meteen sprake is van corruptie.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat de Fifa niet corrupt is?
Bron?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inzien?De Boer zijn eerste woorden als trainer waren 'Anite speelt NOOIT meer als back' maar als vervolgens je halve selectie geblesseerd raakt.
2-3quote:Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Hoeveel is het eigenlijk geworden dan in Amsterdam?
Eindelijk?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:36 schreef De_kromme het volgende:
Met zoveel blessures wil nog wel eens voor zekerheid gaan he.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bron?
Anita staat vaak genoeg linksback, terwijl je nog beter een jochie uit de B1 op kan stellen. En van Marwijk selecteert deze mongool nog steeds voor de LB-positie in het Nederlands Elftal. Wat een schande.
maar... tweede is ook goed!quote:
Waar zeg ik dat het nieuw was?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:39 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Ohja is ook zo. ''De Kromme'' kwam met ''nieuws''. Dus ik vroeg me af of hij dat wel wist.
Pas maar op straks stuur ik Kapiteintje naar het PSV topic om zijn feyenoord copy paste getroll los te laten.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:39 schreef SimtekF1 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)__.html?sn=telesport
do 08 dec 2011, 13:50
Ook in België onderzoek naar Zagreb - Lyon
BRUSSEL - In navolging van de Franse gokautoriteit gaan ook de collega's in België onderzoek doen naar de uitslag van de wedstrijd in de Champions League tussen Dinamo Zagreb en Olympique Lyon. Het duel eindigde in 7-1 waardoor de Franse club doorging naar de volgende fase van het belangrijkste Europese toernooi.
We zetten vraagtekens bij bepaalde handelingen. Maar in deze fase hebben wij nog geen aanwijzingen dat er iets abnormaals is gebeurd, aldus voorzitter Etienne Marique van de Belgische toezichthouder van kansspelen
Stond ook al in mijn bericht, vriend.quote:
Die is alweer terugquote:Op donderdag 8 december 2011 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas maar op straks stuur ik Kapiteintje naar het PSV topic om zijn feyenoord copy paste getroll los te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |