abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105855484
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Precies,... iemand van 17 is oud genoeg om zelf te beslissen of hij genomen wil worden door een of andere vieze oude vent. Sterker nog....polderturk heeft het over betaalde seks. Kortom, het "kind" in deze werkte in de prostitutie. Ik durf te zweren dat je als je nu op de wallen naar de hoeren gaat (voorbeeld) dat er ook minderjarigen werken, zou mij dat (hypothetisch) een pedofiel maken?
Dit verhaal is niet het enige verhaal rondom Demmink.
pi_105855502
quote:
3s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ongeveer vanaf twaalf jaar houdt de psychiatrische grens van pedofilie op en begint efebofilie.
Wat een waanzinnige opmerking. Maakt dat voor de algemene gedachte nou werkelijk uit of je slim denkt te zijn en een paar termen kent?
pi_105855531
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

kortom... hoe kun je nou iemand misbruiken als ze vooraf al weten wat er gaat gebeuren en hiermee accoord gaan en geld krijgen?

;(

Wat een droevige opmerking.

Alsof straatkinderen werkelijk een keuze hebben, en alsof je kindersex maar gewoon kan afkopen.

:'(
pi_105855549
quote:
99s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Een hoop vraagtekens dus en derhalve niet voldoende om iemand als pedofiel weg te zetten.
Sex met kinderen van 14 zou volgens jou geen pedofielie zijn bij instemming of acceptatie van geld.

Ben je zelf kinderneuker toevallig, Mr. Tekenfilmheld?
  woensdag 21 december 2011 @ 09:14:31 #106
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_105856488
Interessante ontwikkelingen:

http://www.klokkenluidero(...)g-robert-m-kids.html

Volgens Kat heeft een rechercheur informatie gelekt uit het Hofnarretje-onderzoek en wel dat er een link zou zijn van Robert M/Albert Drenth naar Frits van Straelen, topman OM in Amsterdam.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 21 december 2011 @ 09:14:50 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105856497
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:04 schreef GoudIsEcht het volgende:

Wat een waanzinnige opmerking. Maakt dat voor de algemene gedachte nou werkelijk uit of je slim denkt te zijn en een paar termen kent?
Excuse me?
Niks slims aan, laat staan waanzinnig. Gewoon de feiten.
Dat de goegemeente ook bij gevallen van efebofilie 'pedo, pedo' gilt is een tweede.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_105856955
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:00 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Laat dat nou precies waar Demmink al een tijd van beschuldigd wordt op de internets.
Nu is internet wel een platform waar iedere idioot een ander voor iets kan uitmaken. Vind ik nou niet echt een goede bron, integendeel zelfs.
Ik kan 10 profielen aanmaken en iemand helemaal kapot schrijven op het net. Is het daarom waar?

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:04 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Zij geeft feiten aan. Niets meer, niets minder.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:06 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

;(

Wat een droevige opmerking.

Alsof straatkinderen werkelijk een keuze hebben, en alsof je kindersex maar gewoon kan afkopen.

:'(
Tuurlijk hebben ze een keuze. Jij zegt dus dat alle straatkinderen meningloze slachtoffers zijn?? Ik zou zeggen, loop eens door een favela. De 12 jarigen aldaar lusten je rauw. Kinderprostitutie is in sommige landen 'heel normaal', ook al keuren wij het hier (in mijn ogen) terecht af.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 08:08 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Sex met kinderen van 14 zou volgens jou geen pedofielie zijn bij instemming of acceptatie van geld.

Ben je zelf kinderneuker toevallig, Mr. Tekenfilmheld?
Kijk...dit bedoel ik dus. Als je nu nog 10 accounts aanmaakt en je eigen stelling gaat bevestigen is een nieuw 'feitje' zo gemaakt.

quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Excuse me?
Dat de goegemeente ook bij gevallen van efebofilie 'pedo, pedo' gilt is een tweede.
Je weet toch wie het zegt..het is 'goud' ..kortom, kutpost :)
pi_105860800
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Excuse me?
Beste selectieveling,

De vraag was of de term iets uitmaakt voor de verwerpelijkheid, al helemaal als het een hooggeplaatste justitiebobo betreft.
pi_105860991
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nu is internet wel een platform waar iedere idioot een ander voor iets kan uitmaken. Vind ik nou niet echt een goede bron, integendeel zelfs.
Ik kan 10 profielen aanmaken en iemand helemaal kapot schrijven op het net. Is het daarom waar?
Er wordt veel te veel onderbouwing bij gegeven om het niet op zijn in minst in twijfel te trekken, beste tekenfilmgoedpratert. Bovendien lijkt het me een taak van de persoon in kwestie (vermeend pedofiel en kinderneuker Demmink) om het te weerspreken, en van alle andere aan de zaak gerelateerde instanties (justitie, journalistiek) om de zaak eens te onderzoeken.

Toch blijft het verdacht stil, en kom jij de boel hier goed praten met slappen babbles.

quote:
Zij geeft feiten aan. Niets meer, niets minder.
We hebben het hier over een benaming (die an sich geen feit is) van de feitelijke handeling van het kinderneuken. Die benaming lijkt me vrij irrelevant in het grotere plaatje dat een hooggeplaatste justitie-man zich waarschijnlijk schuldig maakt aan kindersex.

quote:
Tuurlijk hebben ze een keuze. Jij zegt dus dat alle straatkinderen meningloze slachtoffers zijn?? Ik zou zeggen, loop eens door een favela. De 12 jarigen aldaar lusten je rauw. Kinderprostitutie is in sommige landen 'heel normaal', ook al keuren wij het hier (in mijn ogen) terecht af.
Dat zeg ik niet, maar het hoe 'normaal' men het ergens ook zou mogen vinden, een Justitie-medewerker, en zeker een hooggeplaatste, uit Nederland hoort zich niet met dergelijke praktijken in te laten. Dat is waar het om draait.

quote:
Kijk...dit bedoel ik dus. Als je nu nog 10 accounts aanmaakt en je eigen stelling gaat bevestigen is een nieuw 'feitje' zo gemaakt.
Ik heb geen 10 accounts nodig om jou te verdenken van het goedpraten van kindersex, meneer Tekenfilm.
pi_105861189
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:01 schreef GoudIsEcht het volgende:

Ik heb geen 10 accounts nodig om jou te verdenken van het goedpraten van kindersex, meneer Tekenfilm.
Ho ho...eerst vroeg je of ik het zelf 'met kinderen deed' en nu zwak je al af naar het 'verdenken van goedpraten'. Goed zo... je leert het al. Over een week zit je op het niveau dat je begrijpt dat ik dit gewoon volledig afkeur.

Derhalve ben ik ook voorstander om die pedo Imam niet in Nederland binnen te laten. Opflikkeren met die lui.
pi_105861704
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ho ho...eerst vroeg je of ik het zelf 'met kinderen deed' en nu zwak je al af naar het 'verdenken van goedpraten'. Goed zo... je leert het al. Over een week zit je op het niveau dat je begrijpt dat ik dit gewoon volledig afkeur.
Als je zo probeert goed te praten zul je daar een reden voor hebben.

quote:
Derhalve ben ik ook voorstander om die pedo Imam niet in Nederland binnen te laten. Opflikkeren met die lui.
We hebben het hier over Demmink en kindersex.

Waarom wil je zo graag van het onderwerp afbuigen, meneer Kinderfilm?
pi_105861783
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:25 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Als je zo probeert goed te praten zul je daar een reden voor hebben.

Als jij dat wil geloven...ga je gang. :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:25 schreef GoudIsEcht het volgende:

We hebben het hier over Demmink en kindersex.

Waarom wil je zo graag van het onderwerp afbuigen, meneer Kinderfilm?
Een pedo imam heeft toch ook sex met kinderen of niet? Is derhalve gelieerd aan het onderwerp alleen niet aan de persoon. Faal _O-
pi_105862274
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Een pedo imam heeft toch ook sex met kinderen of niet? Is derhalve gelieerd aan het onderwerp alleen niet aan de persoon. Faal _O-
Lees anders de TT even.

En om je afleidingstactiek richting de pedo-Imam weer even terug on-topic te halen: een paar posts terug was je nog aan het roepen dat kindersex in het buitenland door Demmink prima normaal zou zijn mits hij er maar braaf voor betaalde.

Als je dan zo graag wil roepen over wat een Imam in het buitenland uitspookt, roep dan op zijn minst hetzelfde over Demmink. Dat is waar het topic uiteindelijk over gaat.

Maar goed, meneer Kinderfilm, van jou en je praatjes zullen we het waarschijnlijk niet moeten hebben om wat meer helderheid in de Demmink zaak te krijgen... Gelukkig zijn er mensen die zich daar wel voor inzetten.
pi_105862726
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:43 schreef GoudIsEcht het volgende:

Maar goed, meneer Kinderfilm, van jou en je praatjes zullen we het waarschijnlijk niet moeten hebben om wat meer helderheid in de Demmink zaak te krijgen... Gelukkig zijn er mensen die zich daar wel voor inzetten.
Ik zou zeggen..... ga eens bij hem langs, hij zal je vast leuk vinden. Hij heeft het wel op jou soort lees ik overal.
pi_105863643
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik zou zeggen..... ga eens bij hem langs, hij zal je vast leuk vinden. Hij heeft het wel op jou soort lees ik overal.
Mensen = meervoud. Mensen die bijvoorbeeld een stuk als dit afleveren:
Gelukkig is Kat niet alleen.
pi_105953535
quote:
Demminks termijn verlengd tot 1 november 2012

Secretaris-Generaal blijft nog een jaar bij Justitie en Veiligheid.

In vervolg op Deel 6

De huidige termijn van mr. Joris Demmink als secretaris-generaal van het ministerie van Veiligheid en Justitie is verlengd tot 1 november 2012. Dat zegt een woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken.
en

quote:
Demmink is geboren op 11 december 1947, wordt het komende jaar 65 jaar, dus gaat zoals het zich nu laat aanzien gewoon op zijn 65e met pensioen.
http://www.leugens.nl/201(...)tot-1-november-2012/
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:16:48 #118
363381 HansPeterKolvenBach
All roads lead to Rome...
pi_105968810
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 december 2011 09:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik geef alleen een voorbeeld knoop. Je kan niet zomaar zeggen dat iemand schuldig is.
Voorts....verdiepen in filosofie... denk je dat ik niets beters te doen heb?? 'intuïtief weten'....doe eens niet zo zweverig en kom terug op aarde. Bewijs wil ik zien...geen onderbuikgevoelens.
Je wilt bewijs?

Er zijn al zoveel bewijzen aangevoerd hier maar jij negeert ze simpelweg.
http://en.wikipedia.org/wiki/Reasonable_doubt

Op een gegeven moment, met zoveel bewijs tegen de man, kan je niets anders concluderen, onmogelijk.
Wat zou jij dan als sluitend bewijs rekenen? Een bekentenis? Een video van de werkelijke daad?

Ik denk dat er dan in de geschiedenis van het strafrecht heel weinig mensen voor pedofilie veroordeeld zouden zijn, blijkbaar zit jij daar niet mee, jij geeft ze liever de voorkeur van de twijfel.

Misselijkmakend dat jij het durft op te nemen voor zo'n vent, bahbah.
I cannot teach anybody anything, I can only make them think
pi_105969118

Enige publiekelijke filmpje waar Demmink in voorkomt?
pi_105997149
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:16 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
.

Misselijkmakend dat jij het durft op te nemen voor zo'n vent, bahbah.
Als jij niet begrijpt waarom ik uit wil gaan van echt bewijs..... so be it.

Nergens neem ik het op voor 'zo'n vent' , ik vind alleen wel dat je echt bewijs moet hebben.
Als de Nederlandse staat wordt afgeperst door de Turken...dan is daar bewijs voor, anders kunnen we het ook niet weten.
Kijk, ik ontken niet dat er veel zaken die kant op wijzen, echter..... ik heb nog steeds geen bewijs. En op onvolledig bewijs zal ik nooit iemand veroordelen. Hij hoeft niet bij mij op de koffie te komen of wat dan ook maar ik zal nu ook nog niet keihard beweren dat het zo is.

Als jij dit wel wilt doen, moet je doen. Maar ga dan niet op mij afgeven omdat ik eerst sluitend bewijs wil zien alvorens ik iemand helemaal zwart maak.

Die gek van een Van Hertum heeft dezelfde werkwijze...die is nu ook teruggefloten ...die man die al die tijd zwart is gemaakt heeft geen leven meer. Tja, dat vind jij blijkbaar best. Dat vind ik nou weer 'bah'.
pi_106407151
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze zijn al jaren bezig met zogenaamd bewijs tegen Demmink toch? De man is ook al jaren hoogste ambtenaar op O.M. en wordt daar, ondanks allerlei onderzoek, gewoon geduld en blijft in functie. Dus of al die andere lui zitten ook in de greep van Demmink inclusief achtereenvolgende minister-presidenten, of er is echt niet veel dan wel helemaal niets tegen hem.
Heb je ook helemaal gelijk in, zelf denk ik ook dat het allemaal wel mee zal vallen (lees; niet waar is) maar ook dit kan ik niet met zekerheid zeggen. Dit itt sommige die gewoon keihard zeggen dat het een pedo is. Mijn vraag aan hen is; gaarne, kom met één concreet ding. Het hoeft niet eens veel te zijn, als het maar concreet is.

[ Bericht % gewijzigd door Netsplitter op 04-01-2012 21:04:19 ]
pi_106407359
quote:
99s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Heb je ook helemaal gelijk in, zelf denk ik ook dat het allemaal wel mee zal vallen (lees; niet waar is) maar ook dit kan ik niet met zekerheid zeggen. Dit itt sommige die gewoon keihard zeggen dat het een pedo is. Mijn vraag aan hen is; gaarne, kom met één concreet ding. Het hoeft niet eens veel te zijn, als het maar concreet is.
Het is een beetje een hobby geworden, mede door internet, om iedereen die je niet zint uit te maken voor pedofiel, bij bepaalde mensen. Als je iemand daarvoor uitmaakt dan heb je meteen de ergste beschuldiging te pakken nl.; niemand of heel weinig mensen willen zich er ook aan branden om voor zo iemand (je kan toch immers niet weten, waar rook is, is vuur?), die daarvan wordt beschuldigd (via internet) op te komen. Dat is een beetje de psychologische dynamiek hierachter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Netsplitter op 04-01-2012 21:04:20 ]
I´m back.
pi_106408064
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarom worden die vraagtekens er niet minder op? Wat mij betreft wel.
De man schijnt toegegeven te hebben homoseksueel te zijn en van jongere partners te houden (wat volgens mij niet strafbaar is), maar al het andere over Demmink --- dat hij het hele O.M. in zijn greep houdt en allerlei strafzaken heeft beïnvloed --- daar is geen shred of evidence voor. Wat mij betreft gaat Ockhams razor hier voor op. De meest simpele verklaring is wrs waar.
Ik vind het een behoorlijk vraagteken dat, als Demmink dan zo brandschoon zou zijn, er niemand voor laster of smaad wordt opgepakt, en zo zijn er nog wel meer.
pi_106408204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze zijn al jaren bezig met zogenaamd bewijs tegen Demmink toch? De man is ook al jaren hoogste ambtenaar op O.M. en wordt daar, ondanks allerlei onderzoek, gewoon geduld en blijft in functie. Dus of al die andere lui zitten ook in de greep van Demmink inclusief achtereenvolgende minister-presidenten, of er is echt niet veel dan wel helemaal niets tegen hem.
Wie zijn 'ze'...?

En waarom zouden mensen niet onder de duim gehouden kunnen worden?

Waarschijnlijk was jij een tijd terug met dezelfde babbels over de Romeinse kerk gekomen. Hoeveel kinderverkrachters zijn er daar niet 'gewoon in functie' gebleven?
pi_106408235
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:25 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ik vind het een behoorlijk vraagteken dat, als Demmink dan zo brandschoon zou zijn, er niemand voor laster of smaad wordt opgepakt, en zo zijn er nog wel meer.
Ik begrijp dat an sich wel, als een gek ineens gaat roepen dat ik pedofiel zou zijn, dan reageer ik daar ook niet op. Laat staan als je als ambtenaar zo hoog zit in de hiërarchie van O.M. Dat brengt alleen al door er op te reageren het O.M. schade toe.
En laten we wel zijn Micha Kat is niet meer dan een dorpsgek hoor.
I´m back.
pi_106408336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:28 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Wie zijn 'ze'...?

En waarom zouden mensen niet onder de duim gehouden kunnen worden?

Waarschijnlijk was jij een tijd terug met dezelfde babbels over de Romeinse kerk gekomen. Hoeveel kinderverkrachters zijn er daar niet 'gewoon in functie' gebleven?
Ik heb helemaal nooit babbels gehad over de RK-kerk joh.
Een particuliere organisatie als de RK-kerk kun je ten gene dele ook vergelijken met het O.M. dat niet een particuliere, maar een publiekrechtelijke organisatie is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 04-01-2012 19:43:22 ]
I´m back.
  Admin woensdag 4 januari 2012 @ 20:12:10 #127
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_106410535
Krijgen we nou weer, pure laster?:{ Dat hele de Leeuw verhaal is totaal not done.
Dit is geen speculeren meer, geen complotdenken maar gewone laster.
En nu? Sluiten? Alles van Paul de Leeuw weg? Wegruimen tot aan de OP? Want dit kan gewoon niet. Copycat ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_106411394
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:27 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Te grazen nemen lijkt me een groot woord, maar erg smaakvol of gepast kan ik het niet noemen.

Dat clippie van Paul vind ik ronduit smerig. Dat zegt niet direct dat de Leeuw pedofiel is, maar dit topic draait dan ook om dhr. Demmink. Hoeveel of weinig slechte grappen de Leeuw of Teeuwen ook maken, de vraagtekens rondom Demmink worden er niet minder op.
Ik bedoelde het natuurlijk ook niet letterlijk. Ik probeerde alleen de vergelijking te maken. ;)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 4 januari 2012 @ 21:05:41 #129
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_106413315
quote:
4s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:12 schreef yvonne het volgende:
Krijgen we nou weer, pure laster?:{ Dat hele de Leeuw verhaal is totaal not done.
Dit is geen speculeren meer, geen complotdenken maar gewone laster.
En nu? Sluiten? Alles van Paul de Leeuw weg? Wegruimen tot aan de OP? Want dit kan gewoon niet. Copycat ^O^
Dat hele Paul verhaal slaat nergens op en heb ik daarom ook weg gehaald.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_106415957
Dus vanaf nu: laat De Leeuw en verder met Demmink.
pi_106416678
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:03 schreef Gray het volgende:
Dus vanaf nu: laat De Leeuw en verder met Demmink.
Hulde aan Cc dus, of niet?
I´m back.
pi_106416930
quote:
15s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hulde aan Cc dus, of niet?
Lezen is goed voor je. ;)
pi_106417166
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef Gray het volgende:

[..]

Lezen is goed voor je. ;)
Je wilt dat gewoon niet over je lippen krijgen in dit subforum, is dat het? Een scepticus heeft gelijk!
En jij als mod hier houdt zo lang mogelijk afstand, totdat het niet anders meer kan?
En wat voor een consequentie heeft deze zaak Paul de Leeuw, voor de zaak van deze topicreeks denk je?
Of denk je dat het vuilbekken tegen Demmink zo maar door kan gaan, als je ziet wat voor methoden worden gebruikt tegen Paul de Leeuw? Wat als dat nou eens precies eenzelfde laken een pak is?
I´m back.
pi_106429297
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb helemaal nooit babbels gehad over de RK-kerk joh.
Een particuliere organisatie als de RK-kerk kun je ten gene dele ook vergelijken met het O.M. dat niet een particuliere, maar een publiekrechtelijke organisatie is.
Ik betwijfel of je die term correct gebruikt om het O.M. te duiden, maar goed.

Organisaties kun je natuurlijk altijd vergelijken. Er zijn verschillen, maar ook overeenkomsten.

Veel van de nonsense over dat een overheidsorganisatie 'gecontroleerd' zou zijn en 'we het al lang zouden weten als er iets mis wat' werd vroeger ook over de kerk geroepen. Dat blijkt nu toch anders te zijn.

Dat er over Demmink van die hardnekkige roddels rondgaan, en we daar nooit enige reactie op zien maakt het er niet beter op.

Rondom de zaak Dutroux werd er destijds (en nog steeds) in België ook veel getwijfeld aan de integriteit van de justitiële macht en de politie. Wat mij betreft is positie of status van een organisatie dan ook verre van een overtuigende garantie op zuiverheid, zoals jou lijkt te zijn wijs gemaakt.
pi_106429374
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:25 schreef Ryan3 het volgende:

Wat als dat nou eens precies eenzelfde laken een pak is?
Je kan in Nederland voor minder worden aangeklaagd, nietwaar? Toch gebeurt er nooit wat, en blijven de verhalen over Demmink komen, ook zonder dat de Leeuw vieze gezichten trekt met kindertjes op schoot. Als burger lijkt het mij niet gek dat je dan wat vragen stelt; jou blijkbaar wel.
pi_106429793
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:48 schreef GoudIsEcht het volgende:

Rondom de zaak Dutroux werd er destijds (en nog steeds) in België ook veel getwijfeld aan de integriteit van de justitiële macht en de politie.
En terecht daar je in Belgie vervolging letterlijk kunt afkopen ....als je maar geld hebt.
Gerechtelijke uitspraken 'verdwijnen' daar 'gewoon'.
Dat kan in Nederland niet.
pi_106430017
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:51 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Je kan in Nederland voor minder worden aangeklaagd, nietwaar? Toch gebeurt er nooit wat, en blijven de verhalen over Demmink komen, ook zonder dat de Leeuw vieze gezichten trekt met kindertjes op schoot. Als burger lijkt het mij niet gek dat je dan wat vragen stelt; jou blijkbaar wel.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar de verhalen komen steeds uit dezelfde hoek.
pi_106430897
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:15 schreef idefixo het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet te zeggen maar de verhalen komen steeds uit dezelfde hoek.
Je bedoelt vast dat Micha Kat ze verzamelt. Volgens mij heeft hij toch meerdere bronnen, niet?

Overigens: als het allemaal door hem verzonnen zou zijn, dan is er toch overduidelijk sprake van smaad/laster?

Lijkt me gemakkelijk op te lossen voor dhr. Demmink.

Toch gebeurt het niet.

Durf je ook te zeggen hoe dat dan zit?
pi_106430967
quote:
99s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

En terecht daar je in Belgie vervolging letterlijk kunt afkopen ....als je maar geld hebt.
:')

Heb je daar een bron bij? Staat dat in België zo in de wet? En hoe weet je dat het in Nederland niet kan?

De twijfels in België omtrent Dutroux gingen trouwens niet specifiek en zeker niet alleen over afkopen; er was (is) daar veel meer aan de hand.
pi_106431403
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:52 schreef GoudIsEcht het volgende:

Overigens: als het allemaal door hem verzonnen zou zijn, dan is er toch overduidelijk sprake van smaad/laster?

Voor de graffiti op de woning van Demmink moest Micha Kat zich verantwoorden.

quote:
Opmerkelijk nieuws inzake de kwestie Joris Demmink. Journalist Micha Kat van de website Klokkenluider Online zit in de cel. Afgelopen maandag bracht hij met een spuitbus leuzen aan op het huis van de secretaris-generaal van Justitie Joris Demmink en op het ministerie van Justitie. Kat wilde vervolgens zélf aangifte doen van zijn daad maar de Haagse hermandad besloot hem op te halen. Hij wordt vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
http://www.hpdetijd.nl/20(...)mink-zit-al-twee-dag
pi_106431468
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:54 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Heb je daar een bron bij? Staat dat in België zo in de wet? En hoe weet je dat het in Nederland niet kan?

Die bron heb ik ja.... en nee dat staat niet in de wet. Wij hebben regelmatig mensen in onderzoek die in België een 'zaak' aan de broek hadden die 'ineens' verdwenen was. Allemaal mensen met vermogen, niet bij jan de loodgieter.

quote:
Op elk moment, zolang er nog geen definitief vonnis of arrest is, zal het parket of de onderzoeksrechter de strafvordering kunnen laten vallen in ruil voor de betaling van de overeengekomen boete.

Critici waarschuwen voor klassenjustitie. Het antwoord van Devlies: "Wie geld heeft, kan een schikking betalen. Maar wat rijke criminelen nu uitgeven aan advocaten, zullen ze morgen aan een schikking betalen".
Nu jij weer :W
  donderdag 5 januari 2012 @ 11:20:57 #142
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106431728
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:09 schreef idefixo het volgende:

[..]

Voor de graffiti op de woning van Demmink moest Micha Kat zich verantwoorden.

[..]

http://www.hpdetijd.nl/20(...)mink-zit-al-twee-dag
Voor meineed, vals getuigenis, vervalsen van akten of geschriften enz. kan je wel meer krijgen.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_106433750
quote:
99s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Die bron heb ik ja....
Je bedoelt de minnelijke schikking.

quote:
De minnelijke schikking, of verval van strafvordering door betaling van een geldsom, is een voorstel om een geldsom te betalen bij kleinere misdrijven (namelijk, misdrijven gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 5 jaar). In dat geval vervalt de strafvordering.
Bovendien moet de schade volledig vergoed zijn (uitzondering: de dader die zijn aansprakelijkheid voor de schade in een geschrift erkent en het bewijs levert van de vergoeding van het niet-betwiste deel van de schade.)
De strafvordering mag nog niet ingesteld zijn en het openbaar ministerie moet van oordeel zijn dat deze schikking volstaat.

Het systeem van de minnelijke schikking wordt geregeld door artikel 216bis van het Wetboek van Strafvordering.
Waar zou die volgens jou in de Dutroux-zaak zijn toegepast?
pi_106433772
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:17 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Je bedoelt de minnelijke schikking.

[..]

Waar zou die volgens jou in de Dutroux-zaak zijn toegepast?
Ik zeg nergens dat dit in de Dutroux zaak is toegepast.... ik zeg alleen dat het in België regelmatig voorkomt.
pi_106433812
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:20 schreef heartz het volgende:

[..]

Voor meineed, vals getuigenis, vervalsen van akten of geschriften enz. kan je wel meer krijgen.
Juist.

Maar Kat krijgt dat niet. Vindt men het dan maar prima dat hij telkens met al die 'smaad en laster' komt richting de topman van justitie?
pi_106433927
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:20 schreef heartz het volgende:

[..]

Is Micha Kat zelf............ :{

Ik dacht dat de verklaringen van de desbetreffende jongetjes (nu mannen) die door de advocaat van Baybasin naar voren zijn geschoven momenteel door justitie worden onderzocht.
pi_106433985
quote:
99s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat dit in de Dutroux zaak is toegepast.... ik zeg alleen dat het in België regelmatig voorkomt.
Het gesprek ging als volgt:

Ik zei:
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 09:48 schreef GoudIsEcht het volgende:

Rondom de zaak Dutroux werd er destijds (en nog steeds) in België ook veel getwijfeld aan de integriteit van de justitiële macht en de politie.
Waarop jij antwoordde met:

quote:
99s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Die minnelijke schikking is misschien niet best voor het vertrouwen in de rechtsstaat, maar de kritieken en het wantrouwen rondom de Dutroux-zaak waren op meer gebaseerd dan dat, in tegenstelling tot wat jij er van probeert te maken, Mr. Kinderfilm.
pi_106434032
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:25 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Die minnelijke schikking is misschien niet best voor het vertrouwen in de rechtsstaat,
i rest my case.
mr bontkraag.
pi_106434260
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je wilt dat gewoon niet over je lippen krijgen in dit subforum, is dat het? Een scepticus heeft gelijk!
En jij als mod hier houdt zo lang mogelijk afstand, totdat het niet anders meer kan?
En wat voor een consequentie heeft deze zaak Paul de Leeuw, voor de zaak van deze topicreeks denk je?
Of denk je dat het vuilbekken tegen Demmink zo maar door kan gaan, als je ziet wat voor methoden worden gebruikt tegen Paul de Leeuw? Wat als dat nou eens precies eenzelfde laken een pak is?
Ik heb werkelijk waar geen idee van waar je met je hele tantrum op doelt; waar ik je op probeerde te wijzen is dat het antwoord op je vraag een paar posts boven je vraag was te lezen en je dus de energie van het vragen had kunnen besparen...
pi_106434298
quote:
99s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

i rest my case.
mr bontkraag.
Je hebt geen case meneer Kinderfilm. De case was dat er bij de Dutroux-zaak gerede twijfels waren over het functioneren van justitie. Politiemeldingen die niet werden opgepakt, onderzoek dat werd tegengewerkt, rechters die vervangen werden.

Als Demmink-defender probeer je dat natuurlijk af te doen met een verhaal over minnelijke schikking, maar dat gaat niet op.
pi_106434345
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:34 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Je hebt geen case meneer Kinderfilm. De case was dat er bij de Dutroux-zaak gerede twijfels waren over het functioneren van justitie. Politiemeldingen die niet werden opgepakt, onderzoek dat werd tegengewerkt, rechters die vervangen werden.

Als Demmink-defender probeer je dat natuurlijk af te doen met een verhaal over minnelijke schikking, maar dat gaat niet op.
Jij kan gewoon niet lezen, dat is het euvel. Het enige wat ik zei was dat België qua rechtsgang niet te vertrouwen is en dat het in Nederland lang niet zo erg is. Dat jij er weer dingen bij gaat verzinnen en dan zo draait dat ik dat gezegd zou hebben...tja....bontkraagjesgedrag.
pi_106434846
quote:
99s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Jij kan gewoon niet lezen, dat is het euvel. Het enige wat ik zei was dat België qua rechtsgang niet te vertrouwen is en dat het in Nederland lang niet zo erg is. Dat jij er weer dingen bij gaat verzinnen en dan zo draait dat ik dat gezegd zou hebben...tja....bontkraagjesgedrag.
In België speelden er allerhande schimmigheden rondom een internationale kinderpornozaak.

Of het in Nederland beter is valt ten zeerste te betwijfelen. De gang van zaken rondom 'het Hofnarretje' vind ik al niet heel overtuigend, en de vele beschuldigingen aan het adres van de hoogste ambtenaar van onze justitie die maar niet ontkracht worden maken het plaatje niet beter.
  donderdag 5 januari 2012 @ 13:24:32 #153
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_106436031
Zucht. Wat een lulkoekdiscussies hier :|W

Waarom dit topic dan ook in BNW en niet in MIS?
pi_106445648
Demmink heeft pure schuld -> zaak Babyasin.
pi_106445938
quote:
18s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zucht. Wat een lulkoekdiscussies hier :|W

Waarom dit topic dan ook in BNW en niet in MIS?
Doe er wat aan! ;) ;) ;)
  donderdag 5 januari 2012 @ 17:43:11 #156
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_106446691
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:26 schreef Gray het volgende:

[..]

Doe er wat aan! ;) ;) ;)
Ik was net te laat toen het vorige sloot. Ik heb al eerder topics rondom dit verhaal gepost in NWS als er nieuwe ontwikkelingen waren.
pi_106453610
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:43 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik was net te laat toen het vorige sloot. Ik heb al eerder topics rondom dit verhaal gepost in NWS als er nieuwe ontwikkelingen waren.
Dan maken de geïnteresseerden in deze zaak er toch weer een goedlopende discussie van? ;)
pi_106632138
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:21 schreef polderturk het volgende:
Bekijk de volgende video van jdtv

Op 17 januari a.s. een zitting van de Hoge Raad:

http://www.nujij.nl/polit(...).lynkx#axzz1iyG4avgr

quote:
17 januari a.s.: openbare zitting HR in de zaak Baybasin

Op dinsdag 17 januari a.s. om 12 uur begint in de zaak Baybasin eindelijk een openbare zitting van de Hoge Raad, die zetelt aan het Lange Voorhout te Den Haag. De ingang is in de Kazernestraat en iedereen is welkom! Baybasin zal zelf ook aanwezig zijn, al probeerde men hem er buiten te houden!
In het artikel op het Boublog wordt gerefereerd naar geknoei met telefoontaps in de zaak rond R. Horcher. Over hem maakte Peter R. de Vries in 2007 een uitzending. De uitzending is niet meer terug te vinden maar zorgde voor nogal wat tumult bij de aanhang van Micha Kat.
Stan de Jong schreef:
http://www.standejong.nl/(...)van-robert-horchner/

en Micha Kat schreef er twee artikelen over. In het tweede artikel reageert Peter R. de Vries ook nog even. ;)

http://www.klokkenluidero(...)robert-horchner.html

http://www.klokkenluidero(...)bert-horchner-2.html
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:49:19 #159
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106632763
Verkoopt Kat nou ook TShirt en flyers met 'Joris weg ermee' ofzo..?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 09:58:27 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106632957
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:49 schreef heartz het volgende:
Verkoopt Kat nou ook TShirt en flyers met 'Joris weg ermee' ofzo..?
Yep, commercieel mannetje, die Kat.

Met een T-shirt met de tekst 'Joris D. Weg ermee!' maak je in sommige kringen nog meer de blits dan met een wolvenshirt.
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat er mensen zijn die werkelijk met zo'n lastershirt gaan lopen maar ze zullen er vast zijn.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:03:21 #161
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106633087
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 09:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Yep, commercieel mannetje, die Kat.

Met een T-shirt met de tekst 'Joris D. Weg ermee!' maak je in sommige kringen nog meer de blits dan met een wolvenshirt.
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat er mensen zijn die werkelijk met zo'n lastershirt gaan lopen maar ze zullen er vast zijn.
Idd.
Maar echt bussiness is het niet toch... zoals je zegt, wie koopt er nou zo een shirt of een stel flyers.
Vreemd dat hij het voor commerciële doeleinden lijkt te gebruiken.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:57:50 #162
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_106634289
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:03 schreef heartz het volgende:

[..]

Idd.
Maar echt bussiness is het niet toch... zoals je zegt, wie koopt er nou zo een shirt of een stel flyers.
Vreemd dat hij het voor commerciële doeleinden lijkt te gebruiken.
Kat moet het hebben van stukjes die hij als journalist schrijft en giften etc. Hij zal neem ik aan wat geld van de heren Poot hebben gekregen of misschien is hij bij Chipsol op de loonlijst gezet. Hij heeft wel degelijk een aardige rol gespeeld in het openbaar maken van de weerzinwekkende gang van zaken in het Chipsol-gebeuren. De Demminkposters, t-shirts etc. gaat Kat niet rijk van worden ofzo :') Behalve dat het misschien voor Kat wat centjes oplevert om zijn kosten te kunnen betalen, is het ook 1 van zijn manieren om Demmink cs. uit de tent te lokken en publiciteit te vergaren, zoals hij ook Demminks huis met een spuitbus te lijf ging of waarom Poot sr. paginagrote advertenties in dagbladen zet. Helaas levert het tot nu toe gewoon niks op. Demmink wordt voor kinderverkrachter en zelfs moordenaar uitgemaakt, maar er gebeurt niks.

Dat Kat vaak als totaalmalloot overkomt, wil niet zeggen dat alleen maar onzin uitkraamt. Zelf denk ik dat het Demminkgate ooit zal klappen. Er zitten bij de justitietop en in de politiek zeker een aantal rotte appels zitten die dingen uitspoken die het daglicht niet kunnen verdragen. Zij hebben anderen in de tang omdat zij weer dingen weten over die anderen. Bovendien zijn er veel mensen die van dingen weten, bang voor hun baantje of profiteren zelfs maatschappelijk of financieel van wat ze weten. tot nu toe is dat een gesloten bastion, maar ooit zal ergens een baksteen uit die muur vallen, waardoor de muur instort. Of men laat een stukje van die muur gecontroleerd instorten, waardoor de rest kan blijven staan.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:08:15 #163
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106634581
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:57 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat Kat vaak als totaalmalloot overkomt, wil niet zeggen dat alleen maar onzin uitkraamt. Zelf denk ik dat het Demminkgate ooit zal klappen. Er zitten bij de justitietop en in de politiek zeker een aantal rotte appels zitten die dingen uitspoken die het daglicht niet kunnen verdragen. Zij hebben anderen in de tang omdat zij weer dingen weten over die anderen. Bovendien zijn er veel mensen die van dingen weten, bang voor hun baantje of profiteren zelfs maatschappelijk of financieel van wat ze weten. tot nu toe is dat een gesloten bastion, maar ooit zal ergens een baksteen uit die muur vallen, waardoor de muur instort. Of men laat een stukje van die muur gecontroleerd instorten, waardoor de rest kan blijven staan.
Dat zeg ik ook niet toch. :)
De muur is allang begonnen met vallen daar bij de hoge heren van het OM.
Maar of we er iets tegen kunnen doen.... :{
pi_106635341
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:57 schreef EdvandeBerg het volgende:

Zij hebben anderen in de tang omdat zij weer dingen weten over die anderen. Bovendien zijn er veel mensen die van dingen weten, bang voor hun baantje of profiteren zelfs maatschappelijk of financieel van wat ze weten.
Dat dit soort dingen gebeuren, daar ben ik inmiddels zelf ook achter gekomen maar geloof je echt dat er op grote schaal door journalisten en politici aan het toedekken van machtsmisbruik (want daar draait het uiteindelijk om) wordt meegewerkt?
pi_106636283
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:35 schreef idefixo het volgende:

[..]

Dat dit soort dingen gebeuren, daar ben ik inmiddels zelf ook achter gekomen maar geloof je echt dat er op grote schaal door journalisten en politici aan het toedekken van machtsmisbruik (want daar draait het uiteindelijk om) wordt meegewerkt?
Het is denk ik niet echt toedekken, maar meer dat sommige onderwerpen taboe lijken. Als journalist ben je toch afhankelijk van je baan...

Waarom wordt er nooit aandacht aan het Demmink-verhaal besteed? Het lijkt me dat er inmiddels genoeg aanwijzingen zijn om eens een journalistiek onderzoekje naar te doen.
pi_106636401
Laat maar...
pi_106636735
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:07 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Eerst stellen dat je in sommige kringen flink 'de blits maakt' met een shirt om je één zin later niet te kunnen voorstellen dat er daadwerkelijk iemand in dat shirt gaat lopen...

Consistentie van nul, zero, nada, noppes, enz.

:r

Hou dan liever je mond.
Jij hebt zeker al een shirt gekocht?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:24:54 #168
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_106636899
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:04 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Het is denk ik niet echt toedekken, maar meer dat sommige onderwerpen taboe lijken. Als journalist ben je toch afhankelijk van je baan...

Waarom wordt er nooit aandacht aan het Demmink-verhaal besteed? Het lijkt me dat er inmiddels genoeg aanwijzingen zijn om eens een journalistiek onderzoekje naar te doen.
Er is de nodige keren aandacht besteed aan Demmink door de media, zelfs Journaal, 2vandaag etc. hebben er meerdere malen items over gemaakt. Dat gebeurt doorgaans als er iets specifieks te melden valt op dat moment, bijvoorbeeld als Adèle v/d Plas de media opzoekt in geval Baybasin. Bij nieuwsredacties hebben individuele journalisten niet zo veel te vertellen, ze zullen het aannemelijk moeten maken bij de hoofdredacteur dat er iets zinnings en nieuwswaardigs over te melden valt.

Maar ik bedoelde niet zozeer de media, maar meer politici en ambtenaren etc. Demmink is de koning op Justitie. Nu kunnen Teeven en Opstelten in rang wel hoger staan, als Demmink bepaalde rotzooi over hooggeplaatste mensen achter de hand heeft, gebeurt er dus niks. Even er vanuit gaande dat Demmink inderdaad schuldig is aan ontucht/sex/etc met minderjarigen, dan heeft hij vast gezorgd dat hij ingedekt is. Dus; het verzamelen van rottigheid over anderen, niet alleen mensen met een belangrijke functie, maar ook wat mindere goden binnen het eiegen apparaat waarop terug te vallen is in geval van problemen. En het medeplichtig maken van anderen, om zodoende de 'als ik ga, trek ik jullie mee' situatie te scheppen.
pi_106730707
quote:
Update, maandag 9 januari, 15.00 uur
Baybasin belde me daarnet met het volgende bericht: De openbare zitting van 17 januari gaat niet door. Deze is uitgesteld tot een nader tijdstip, misschien in februari. De reden van dit uitstel werd niet gegeven, maar de Advocaat Generaal (van het OM) is vervangen
http://www.boublog.nl/08/(...)in-de-zaak-baybasin/
pi_106843801
Vandaag: overleg Schiphol en Chipshol loopt stuk:

http://www.nu.nl/economie(...)phol-loopt-stuk.html

Zie ook de reacties op Nujij.nl:

http://mobiel.nujij.nl/ec(...)topic=Economie&tags=
pi_107041427
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 20:06 schreef polderturk het volgende:
Vandaag: overleg Schiphol en Chipshol loopt stuk:

http://www.nu.nl/economie(...)phol-loopt-stuk.html

Zie ook de reacties op Nujij.nl:

http://mobiel.nujij.nl/ec(...)topic=Economie&tags=
quote:
Het verhoor van Demmink is opmerkelijk, aangezien Chipshol-eigenaar Jan Poot al jaren een felle strijd voert tegen de hoogste justitieambtenaar. Hij schreef een boek over de affaire onder de titel 'De Demmink Doofpot', waarin de topambtenaar van samenspanning en pedofilie wordt beschuldigd.
http://www.schipholwanbeleid.nl/?sid=87&nid=926

Klopt het dat Poot de financier van Micha Kat is?

Er vanuit gaande dat er hier geen miljoenen voor de familie Poot op het spel staan, vraag ik me af waarop de familie Poot de beschuldigingen in de richting van Demmink baseert. :{
pi_107043246
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Bij nieuwsredacties hebben individuele journalisten niet zo veel te vertellen, ze zullen het aannemelijk moeten maken bij de hoofdredacteur dat er iets zinnings en nieuwswaardigs over te melden valt.

Journalisten hebben uiteindelijk helemaal niks te vertellen, maar zolang er geen belangen van adverteerders/geldschieters/vriendjes van vriendjes geschaad worden mogen ze alles schrijven.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_107525590
Van de frontpage

quote:
Er komt geen strafrechtelijk onderzoek naar topambtenaar Joris Demmink. Dat meldt het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) donderdag. Tegen de secretaris-generaal van het ministerie van Veiligheid en Justitie was aangifte gedaan van seksueel misbruik van een minderjarige in Turkije in 1995.

Volgens het OM is de betrouwbaarheid van de aangifte, die in februari vorig jaar werd opgenomen, twijfelachtig. Het verhaal van de aangever is niet consistent en bevat te weinig details, aldus justitie. Uit het onderzoek van de Rijksrecherche is bovendien niet gebleken dat de topambtenaar in de betreffende periode in Turkije is geweest.

Tegen de topambtenaar werd vorig jaar zomer ook opnieuw aangifte gedaan door de tot levenslang veroordeelde Turkse Koerd Hüseyin Baybasin. Volgens hem was Demmink in 1995 op een feestje in Turkije waar minderjarige kinderen werden misbruikt.

Baybasin deed in 2007 ook al aangifte tegen Demmink. Ook toen zag het OM onvoldoende grond om over te gaan tot vervolging. De nieuwe aangifte levert volgens justitie nog steeds geen redelijk vermoeden van een strafbaar feit op.

Baybasin werd in 2002 in Den Bosch in hoger beroep veroordeeld tot levenslang voor moord, gijzeling en drugshandel.
Currency War, Trade War, Real War
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:49:47 #174
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_107525591
quote:
Geen strafonderzoek topambtenaar om misbruik

Het OM ziet geen reden een strafrechtelijk onderzoek in te stellen naar secretaris-generaal Demmink na een aangifte van seksueel misbruik van een minderjarige.

Dat maakte het landelijk parket van het OM donderdag bekend na onderzoek van de Rijksrecherche.

Volgens het OM bestaat er twijfel over de betrouwbaarheid van de aangifte, die vorig jaar februari werd gedaan. Het misbruik zou volgens de aangever in de tweede helft van de jaren negentig in Turkije hebben plaatsgevonden. De Rijksrecherche wachtte enkele maanden op een soortgelijke verklaring van een tweede aangever, maar die bleef uit.

Het OM stelt de aangifte tegen de hoogste ambtenaar van het ministerie van justitie te hebben voorgelegd aan de Landelijke Expertisegroep Bijzondere Zedenzaken (LEBZ). Die concludeerde dat het verhaal van de aangever niet consistent was en te weinig details bevatte.

Gezien de ernst van de beschuldiging heeft de Rijksrecherche toch verder onderzoek gedaan, stelt het OM. Daaruit is niet gebleken dat Demmink in de bewuste periode in Turkije was.
Bron: Nu.nl

Nieuws in de zaak Demmink. Wat een lachertje dat ze geen strafonderzoek gaan instellen tegen Demmink, terwijl tegen burgers voor minder wel een strafrechtelijk onderzoek wordt ingesteld. Er lijken mij genoeg aanknopingspunten te zijn dat deze zaak stinkt. Je hebt diverse getuigen en documenten die aantonen dat Demmink wel in Turkije was. Wat wil je nog meer?
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:18:36 #175
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_107526899
Dit was toch te verwachten?
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:23:35 #176
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_107527109
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit was toch te verwachten?
Dat klopt, maar toch blijft het frustrerend dat ze niet serieus willen onderzoek wat er precies van waar is,
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:28:50 #177
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_107527355
Er zijn te veel mensen die in deze doofpot betrokken zijn. Al lang geleden is het point of no return bereikt.

Zelfs als er ergens foto's of filmpjes zouden opduiken van Demmink in actie, zou er gesuggereerd worden dat het getruckeerd is.

Ook goedwillende, eerlijke mensen zijn hier bij betrokken geraakt en kunnen er niet uit. En de mensen met wat minder geweten zullen de kip met de gouden eieren niet slachten, tenzij er op 1 of andere manier van Demmink af te komen is als de rest buiten de picture blijft. Dan wordt Demmink misschien geofferd maar hij moet dan niet de kans hebben nog voor zijn val anderen mee te trekken. Misschien dat er op gegeven moment Demmink een ongeluk krijgt of thuis alleen aan een hartaanval sterft, en dan wordt aangetroffen door zijn schoonmaakster na een paar dagen waarbij van te voren het hele huis minitieus is schoongemaakt en zijn laptop verdwenen.

[ Bericht 60% gewijzigd door EdvandeBerg op 02-02-2012 19:34:12 ]
pi_107545925
quote:
Joris Demmink, roddel en pedofilie - deel 8

Weer geen strafrechterlijk onderzoek Joris Demmink

Na langdurig onderzoek Rijksrecherche

Gelezen: Persbericht Openbaar Ministerie

“Er bestaat gerede twijfel over de betrouwbaarheid van de aangifte, die in februari 2011 is opgenomen”, beweert het OM. “De afgelegde aangifte is, zoals gebruikelijk, voorgelegd aan de Landelijke Expertisegroep Bijzondere Zedenzaken (LEBZ). In een rapport van juni 2011 concludeert de LEBZ dat het verhaal van de aangever niet consistent is en op meerdere plaatsen te weinig details bevat. Volgens de LEBZ kan niet gesteld worden dat de aangifte betrouwbaar is.”
en

quote:
We komen hier uiteraard op terug. Daar we geen behoefte hebben aan bagger, is reageren helaas niet mogelijk. Dat spijt ons voor de ‘goeden’ die onder de kwaden’ leiden.
http://www.leugens.nl/201(...)k-onderzoek-demmink/
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:30:37 #179
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107547179
quote:
BART MOS, JOOST DE HAAS EN KOEN VOSKUIL SCHREVEN EN SCHRIJVEN ALLE DRIE OVER DE ZAAK-DEMMINK EN ZIJN ALLE DRIE GEGIJZELD GEWEEST

Voskuil:
"Ik hoor nergens terug dat ik tegen jou heb gezegd dat Stan de Jong een van de beste journalisten is die ik ken. Bovendien had hij het bij het rechte eind als het gaat om ‘Joris de tweede’, waarover jij je al zo lang boos maakt. Het is zelfs vrij makkelijk op te zoeken. Je had het al lang zelf kunnen vinden, maar als het niet in jouw straatje past, heb je kennelijk geen belangstelling voor de feiten. Koen Voskuil sluit zich dus aan bij Stan de Jong en stelt net als hij dat de kinder-verkrachtende topambtenaar Joris uit de Netwerk-uitzendingen van 1998 (een in EenVandaag in 2007) niet Joris Demmink is. Hij zegt dat dit ‘makkelijk op te zoeken is’ maar geeft net als Stan geen enkele lead, geen snipper informatie. Dit is hoe wij Koen Voskuil hebben geantwoord, ook op Nrcombudsman: Waarom schrijft hij er dan zelf niets over [als het allemaal zo duidelijk en makkelijk is]? Waarom lost hij dit ‘probleem’ dan niet op? Wij hebben dit hele punt intensief uitgezocht en zelfs gesproken met een Joris die heeft ‘bekend’ de pedofiel te zijn uit de Netwerk-uitzendingen. Het gaat hier om Joris Franken van VWS. Probleem is alleen dat het hier niet gaat om een topambtenaar ‘uit de Staatsalmanak’ maar om een mineure techneut. Uit tal van andere feiten en omstandigheden -de dienstauto met chauffeur die is gesignaleerd bij de Kubuswoningen, de linken met Lothar G. en Marc Dutroux, de zaak-Schadwald, de internationale contacten van Demmink- blijkt dat het in 1998 maar om een Joris kan gaan: Joris Demmink. Bovendien werd reeds vanaf het allereerste begin gesteld dat het gaat om een topambtenaar van het Ministerie van Justitie -eerst door Netwerk in 1998 en daarna opnieuw door EenVandaag in 2007. Stan is misbruikt voor het verspreiden van contra-informatie en Koen moet hem nu de hand boven het hoofd houden -waarschijnlijk tegen beter weten in- omdat ze nu samen een boek hebben geschreven over Euro-crimineel Neelie. Wat een tragedie, temeer daar Voskuil zichzelf hiermee ook direct diskwalificeert [als Demmink-onderzoeker]. We voegen er nog maar even aan toe dat een van de makers van de Netwerk-uitzendingen van 1998, Martin Froberg, ook aan ons heeft bevestigd dat zijn ‘Joris’ Joris Demmink is. We hebben dit gesprek op tape."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bart_Mos
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joost_de_Haas
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stan_de_Jong
quote:
Directe aangifte
Volgens een woordvoerder van het Landelijk Parket is het ‘nieuw’ dat er een ‘directe aangifte’ ligt, maar die ligt er dus al vanaf februari. En dat werpt serieuze vragen op over het tempo van het onderzoek. Het betekent dat men na dik een half jaar nog steeds in de ‘oriënterende’ fase zit, terwijl het toch om een ernstige beschuldiging gaat.

Van der Plas doet daarom een beroep op de politiek. ‘Minister Opstelten moet Demmink schorsen, tot het onderzoek voorbij is. Dat is voor een rechtsstaat de enige juiste weg. Alleen in een bananenrepubliek laten ze dit gebeuren.
http://www.dossierdenhaag(...)n.html#axzz1lIycnaDv
quote:
De Haagse topambtenaar Joris Demmink wordt niet vervolgd voor seks met twee minderjarige jongens in Tsjechië, in 1995 en 1997. Een zware klap voor advocate Adèle van der Plas, die hier haar levenswerk van heeft gemaakt: omdat Demmink ook een rol speelt in de tot levenslang veroordeelde Hüseyin Baybasin.

Veel journalisten hebben zich uitputtend met beide zaken beziggehouden, maar de echte overtuiging dat het hier om honderd procent gerechtelijke dwalingen gaat ontbreekt. Wat niet wil zeggen dat het niet zo is. Probleem is dat hard bewijs ontbreekt. De Tsjechische jongens beweren dat ze in 1995 en 1997 door Demmink zijn misbruikt, Demmink zegt dat hij in de jaren negentig helemaal niet in Tsjechië is geweest.

Als een zaak alleen draait op verklaringen van getuigen blijft er altijd twijfel. Het onderzoek zal zich dan ook wel hebben gericht op het aantonen dat Demmink liegt: dat hij wél in die periode in Tsjechië is geweest. Lijkt mij. Als blijkt dat hij daarover liegt, heeft hij een probleem. Dan heb je in elk geval iets concreets in de handen. Dat bewijs is er niet gekomen.
http://www.misdaadjournalist.nl/
http://www.misdaadjournal(...)d-maar-wie-doet-wat/

[ Bericht 1% gewijzigd door heartz op 03-02-2012 20:32:14 ]
pi_107547299
quote:
Baybasin werd in 2002 in Den Bosch in hoger beroep veroordeeld tot levenslang voor moord, gijzeling en drugshandel.
Dat ze zo'n man niet geloven zeg....... 8)7
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:37:43 #181
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107547312
quote:
OM: Geen onderzoek tegen Joris Demmink
Dossier - Kinderporno
donderdag 02 februari 2012 16:40

Het landelijk parket van het Openbaar Ministerie stelt geen onderzoek in tegen Joris Demmink, de secretaris-generaal van het ministerie van Veiligheid en Justitie. De Rijksrecherche heeft onderzoek gedaan naar twee aangiften over seksueel misbruik, van jongemannen die zeggen in de jaren negentig door Demmink te zijn misbruikt. Volgens het Openbaar Ministerie is de betrouwbaarheid van deze aangiften niet voldoende.

De eerste aangifte is van een Turkse jongen die in de jaren negentig door Demmink zou zijn misbruikt. Het OM twijfelt over de betrouwbaarheid van de aangifte. Volgens Justitie zijn de verklaringen van de jongens inconsistent en te weinig gedetailleerd.

Het OM schrijft: 'Er is geen reden om een strafrechtelijk onderzoek in te stellen naar de secretaris-generaal van het ministerie van Veiligheid en Justitie, mr. J. Demmink, na een aangifte van seksueel misbruik van een minderjarige in Turkije in de tweede helft van de jaren negentig.'
'De afgelegde aangiften zijn voorgelegd aan de Landelijke Expertisegroep Bijzondere Zedenzaken (LEBZ). In een rapport van juni 2011 concludeert de LEBZ dat het verhaal van de aangever niet consistent is en op meerdere plaatsen te weinig details bevat. Volgens de LEBZ kan niet gesteld worden dat de aangifte betrouwbaar is.'

De Rijksrecherche heeft wel verder onderzoek gedaan. In dit zogenoemde oriënterend feitenonderzoek zijn mogelijke reisbewegingen van de heer Demmink in de aangegeven periode in Turkije onderzocht. Dit onderzoek heeft op geen enkele wijze een bevestiging opgeleverd dat de heer Demmink in de betreffende periode in Turkije zou zijn geweest.

De Rijksrecherche heeft ook Demmink zelf gehoord en verder een aantal onbekende andere getuigen. Er is ook onderzoek gedaan naar dienstreizen en paspoorten in de betreffende periode.

In 2003 moesten het NOS-Journaal, Panorama en de Gaykrant beweringen over Demmink rectificeren in verband met vemeend seksueel misbruik door Demmink van minderjarigen, onder andere in het Eindhovense Anne Frank-plantsoen.
http://www.crimesite.nl/c(...)n-joris-demmink.html
http://joepzander.wordpress.com/joris-demmink-op-een-rijtje/
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:45:39 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107547446
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 07:52 schreef yyyentle het volgende:

We komen hier uiteraard op terug. Daar we geen behoefte hebben aan bagger, is reageren helaas niet mogelijk. Dat spijt ons voor de ‘goeden’ die onder de kwaden’ leiden.

http://www.leugens.nl/201(...)k-onderzoek-demmink/
Hebben ze ook een leider om ze te lijden in het leiden?

Deze uitspraak zal wel weer koren op de molen zijn van.
pi_107547720
quote:
Tja, een big fat tja... was toch wel te verwachten ook wmb. Alles gebaseerd op leugens en achterklap. Langzamerhand, na toch een kleine opleving weer, blijft er in het geheel niets meer over van de zogenaamde zaak Joris Demmink. En alle andere fantasieën die er een raakvlak mee hadden. De klusjes man in de Deventer moordzaak en de 'alleged' onterechte veroordeling van Louwes, de moord op Marianne Vaatstra en god weet wat allemaal niet.
Blijft de vraag waarom Demmink deze mensen niet eens even gezellig aanklaagt, ik zou dat wel doen iig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 03-02-2012 10:05:46 ]
I´m back.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:02:03 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107547762
Ik denk dat Demmink redeneert vanuit het idee dat als je ze op die manier aandacht geeft, ze zich alleen maar gesterkt voelen in hun waarheid. Hoe je het ook wendt of keert, alles wordt tegen je gebruikt en is bewijs van je schuld. Dus geen aandacht. En ik kan hem geen ongelijk geven.
pi_107547790
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:02 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat Demmink redeneert vanuit het idee dat als je ze op die manier aandacht geeft, ze zich alleen maar gesterkt voelen in hun waarheid. Hoe je het ook wendt of keert, alles wordt tegen je gebruikt en is bewijs van je schuld. Dus geen aandacht. En ik kan hem geen ongelijk geven.
Exact, die trent zie je hier op het forum zelfs al. .. als je niet direct tegen Demmink bent dan ben je blijkbaar direct voor. Alles wat hij zal zeggen zal tegen hem gebruik worden.......ik zou ook niets zeggen.
pi_107547794
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:02 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet hoor, ze hebben wel heel erg veel aan hem opgehangen, om te huilen gewoon zo veel. Ik zou iig wel erg boos worden.
I´m back.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:06:42 #187
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107547843
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik weet hoor, ze hebben wel heel erg veel aan hem opgehangen, om te huilen gewoon zo veel. Ik zou iig wel erg boos worden.
Of misschien zijn naam willen zuiveren.
Je hebt aandacht en aandacht.
pi_107547866
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:06 schreef heartz het volgende:

[..]

Of misschien zijn naam willen zuiveren.
Je hebt aandacht en aandacht.
Een stuk waarheid ook, denk ik.
I´m back.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:08:16 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107547885
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:04 schreef Ryan3 het volgende:
Ik weet niet hoor, ze hebben wel heel erg veel aan hem opgehangen, om te huilen gewoon zo veel. Ik zou iig wel erg boos worden.
Oh zeker. Zwaar pissed en ook heel erg verdrietig zou je van dat soort constante walgelijke aantijgingen worden.
Maar alles wat je zegt roept een 'zie je wel, anders zou hij dat niet zeggen' reactie op. Net als alles wat hij niet zegt een 'zie je wel, anders zou hij wel iets zeggen' reactie oproept. Simpelweg niet te winnen, zo'n oneerlijke strijd.
pi_107547964
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh zeker. Zwaar pissed en ook heel erg verdrietig zou je van dat soort constante walgelijke aantijgingen worden.
Maar alles wat je zegt roept een 'zie je wel, anders zou hij dat niet zeggen' reactie op. Net als alles wat hij niet zegt een 'zie je wel, anders zou hij wel iets zeggen' reactie oproept. Simpelweg niet te winnen, zo'n oneerlijke strijd.
Nou ja, ook het feit dat Demmink deze mensen niet aanklaagd wordt gezien als bewijs natuurlijk.
Verder zijn er natuurlijk nog meer slachtoffers, koninklijk huis, Benk Korthals, Ed Nijpels, Wim Kok (ivm Vaatstra moord) etc etc.
I´m back.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:14:35 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107548013
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:12 schreef Ryan3 het volgende:

Nou ja, ook het feit dat Demmink deze mensen niet aanklaagd wordt gezien als bewijs natuurlijk.

Dat zeg ik ;) .
Zegt ie iets, is het bewijs, zegt ie niets, is het ook bewijs. No way to win.
pi_107548246
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zeg ik ;) .
Ja, en als hij straks met pensioen gaat en naar Thailand emigreert is het ook niet goed... ;).
Anyway, deze man is en wordt toch een boel onrecht aangedaan wrs.
I´m back.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:26:16 #193
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107548305
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zeg ik ;) .
Bewijs is meer dan een uitspraak van Demmink alleen.
Als hij met bewijzen daadwerkelijk zijn naam kan zuiveren.
Met stille getuigen bijv met schriftelijke documenten, geluids- en beeldopnamen
voorwerpen, die aanwijzingen bevatten, bijvoorbeeld een moordwapen, enz.
Of zelfs met sprekende getuigen.
Als hij bijv op datum van het zedendelict bij een voetbalwedstijd van zijn kind was en men heeft hem daar ook daadwerkelijk gezien.
Je naam zuiveren kan best op basis van goede bewijzen.

Dat mensen er weer hun eigen verhalen aan plakken zal je toch houden.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:26:19 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107548308
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:24 schreef Ryan3 het volgende:

Ja, en als hij straks met pensioen gaat en naar Thailand emigreert is het ook niet goed... ;).
Anyway, deze man is en wordt toch een boel onrecht aangedaan wrs.
Insert insinuerende ondertoon:
Terwijl Kat in Laos zit ...
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:27:28 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_107548340
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:26 schreef heartz het volgende:

[..]

Bewijs is meer dan een uitspraak van Demmink alleen.
Als hij met bewijzen daadwerkelijk zijn naam kan zuiveren.
Met stille getuigen bijv met schriftelijke documenten, geluids- en beeldopnamen
voorwerpen, die aanwijzingen bevatten, bijvoorbeeld een moordwapen, enz.
Of zelfs met sprekende getuigen.
Als hij bijv op datum van het zedendelict bij een voetbalwedstijd van zijn kind was en men heeft hem daar ook daadwerkelijk gezien.
Je naam zuiveren kan best op basis van goede bewijzen.

Dat mensen er altijd wil hun eigen verhalen aan plakken zal je toch houden.
Dat wordt allemaal afgedaan als vervalst, met behulp van even foute, hooggeplaatste vrienden.
pi_107548443
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat wordt allemaal afgedaan als vervalst, met behulp van even foute, hooggeplaatste vrienden.
Zo kan je, in goede BNW traditie alles wat recht is, krom lullen, en vice-versa..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:31:38 #197
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107548447
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

:D
Ik zou nou niet willen beweren dat dat nooit gebeurt is. :P

Dat hangt weer van het bewijs af.
Bijv. bij een voetbalwedstrijd waar niet alleen hoge heren komen, zou je kunnen spreken van onpartijdige, betrouwbare getuigen.

Het blijft moeilijk, want het OM schijnt zijn vertrouwen enigzins bij de bevolking te hebben verspeeld.
pi_107548503
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:31 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Zo kan je, in goede BNW traditie alles wat recht is, krom lullen, en vice-versa..
Het is ook een beetje een ziekte van deze tijd; veel opgewonden standjes die hun mening geven via internet, zoveel media voor handen dat je altijd wat vindt wat je vooroordelen bevestigt.
I´m back.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 12:12:26 #200
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_107551673
quote:
De vraag is danwel: hoe is dit verbonden aan Demmink?
Heeft Demmink dan iets met die wissel te maken? Hij is alleen een getuige.
Er loopt volgens mij toch geen aanklacht tegen hem?

http://www.rechterwestenb(...)verhoor-Demmink.html

quote:
Op 26, 27 en 28 september hoort Chipshol o.a. twee griffiers en nog drie rechters van de rechtbank in Haarlem. En ook secretaris-generaal Joris Demmink van het ministerie van Justitie. Chipshol denkt dat Demmink kan verklaren over de vraag of er van hogerhand bemoeienis met de zaak is geweest.
http://www.crimesite.nl/n(...)n-vier-rechters.html

[ Bericht 10% gewijzigd door heartz op 03-02-2012 12:32:48 ]
  vrijdag 3 februari 2012 @ 13:56:43 #201
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_107555832
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat ze zo'n man niet geloven zeg....... 8)7
Zijn veroordeling was nogal omstreden te noemen aangezien er zeer sterke vermoedens waren dat er geknoeid was met telefoontaps. Lees hier er mee over.
pi_107556550
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Zijn veroordeling was nogal omstreden te noemen aangezien er zeer sterke vermoedens waren dat er geknoeid was met telefoontaps. Lees hier er mee over.
Gezien de info die daar staat acht ik het juist heel aannemelijk dat dit niet de meest betrouwbare persoon is. Niet zeggende dat Demmink niets fout heeft gedaan, ik weet dat niet en kan er derhalve niet over oordelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')