Ow ja! Gisteren ook het een en ander over voorbij zien komen. Heerlijk.quote:
quote:
Mensen die echt zo doodserieus reageren als je een grappige opmerking erbij maakt. Kolere, alsof er niks belangrijkers is in het leven.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja! Gisteren ook het een en ander over voorbij zien komen. Heerlijk.
Is er ook nietquote:Op donderdag 8 december 2011 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die echt zo doodserieus reageren als je een grappige opmerking erbij maakt. Kolere, alsof er niks belangrijkers is in het leven.
Wat? Moet ik je beffen?quote:Op donderdag 8 december 2011 08:39 schreef MNR het volgende:
[..]
MNR heeft zojuist haar zoektocht gestaakt
Nou precies!quote:Op donderdag 8 december 2011 08:50 schreef Godtje het volgende:
Je wil die ogen toch gewoon naar binnen drukken. Te lelijk voor woorden.
Oké. Het is ook best vroeg om te likken...quote:Op donderdag 8 december 2011 08:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee!
Daar kan ik vrij duidelijk in zijn.
Een beetje blij de klit. Uh-huh. Genoteerd!quote:Op donderdag 8 december 2011 08:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze is aan de rooie gast! (dus niet in de poes met je tong, gewoon een beetje bij de clit)
ja, nu wordt het zo ongezellig hierquote:Op donderdag 8 december 2011 08:55 schreef MNR het volgende:
Sorry to be such an party pooper jongens, maar ik ben de deur uit. Ik ga sporten! Ciaaao
Gisteren nog uitgebreid gedaan. Mrs. was niet aan de rooie. Van die lange halen.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Een beetje blij de klit. Uh-huh. Genoteerd!
Dan gaan we het toch over Ajax hebbenquote:Op donderdag 8 december 2011 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, nu wordt het zo ongezellig hier.
Vanavond mag ik weer.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gisteren nog uitgebreid gedaan. Mrs. was niet aan de rooie. Van die lange halen.
Of over het stenigen van corrupte Ratugezen en kroatenquote:Op donderdag 8 december 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan gaan we het toch over Ajax hebben
nigga what? Wat zijn Ratugezen?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of over het stenigen van corrupte Ratugezen en kroaten,
Afvalvolk van Europa. Ratugal Failliet
.
Lekker lekker. Half uur ja, moeilijke komer?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond mag ik weer.Lekker zuigen op het kittelaartje.
Hopen dat ze vandaag wel binnen een half uur komt...
Ja, die is echt heel erg moeilijk he?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nigga what? Wat zijn Ratugezen?![]()
En waarom moeten Kroaten dood
Dat variëert nogal. Soms hoef ik er maar naar te kijken en soms moet ik de DeWalt uit het nachtkastje trekken...quote:Op donderdag 8 december 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lekker lekker. Half uur ja, moeilijke komer?
Als dit over voetbal gaat, ik heb alleen gehoord dat volgens sommigen Ajax erg onverdiend heeft verloren. That's it.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die is echt heel erg moeilijk he?.
Omdat ze zich laten omkopen als een goedkope straathoer.
Sucksquote:Op donderdag 8 december 2011 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat variëert nogal. Soms hoef ik er maar naar te kijken en soms moet ik de DeWalt uit het nachtkastje trekken...
Tip: Nationaliteit lijnrechter van gisteren.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb even zitten zoeken, blijkbaar heeft een club uit Zagreb de schijn gewekt dat ze zich om hebben laten kopen. (schijn, nogal heftig om dan ALLE kroaten te veroordelen, maar goed).
Kan op google niks vinden over 'Ratugal'
Die komt uit Ratugal? Nooit van gehoord (kan er ook niks over vinden op google of cia factbook, is het een verbastering of zo?). Maar dan ook nogal heftig, om daar alle bewoners voor te willen stenigen, omdat 1 persoon iets fout heeft gedaan, in de ogen van Ajax-fans (niet echt objectieve mensen zeg maar).quote:Op donderdag 8 december 2011 09:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Tip: Nationaliteit lijnrechter van gisteren.
Doe niet zo autistisch tijnquote:Op donderdag 8 december 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die komt uit Ratugal? Nooit van gehoord (kan er ook niks over vinden op google of cia factbook, is het een verbastering of zo?). Maar dan ook nogal heftig, om daar alle bewoners voor te willen stenigen, omdat 1 persoon iets fout heeft gedaan, in de ogen van Ajax-fans (niet echt objectieve mensen zeg maar).
Waarom is dat autistisch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik op Ratugal zoek, dan is de eerste verwijzing er een naar FOK!.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
Die komt uit Ratugal? Nooit van gehoord (kan er ook niks over vinden op google of cia factbook, is het een verbastering of zo?). Maar dan ook nogal heftig, om daar alle bewoners voor te willen stenigen, omdat 1 persoon iets fout heeft gedaan, in de ogen van Ajax-fans (niet echt objectieve mensen zeg maar).
En een post van HWquote:Op donderdag 8 december 2011 09:18 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als ik op Ratugal zoek, dan is de eerste verwijzing er een naar FOK!.
Je hebt het zwaar hequote:Op donderdag 8 december 2011 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Wat kan mij het schelen of iemand het snapt?
Nee hoor, ik vraag me alleen af sinds wanneer we ons hier moeten aanpassen aan het niveau, dan moet ik zeker alles op MNR-niveau gaan posten ofzo?quote:
Aanpassen aan een niveau.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vraag me alleen af sinds wanneer we ons hier moeten aanpassen aan het niveau, dan moet ik zeker alles op MNR-niveau gaan posten ofzo?
hihihi, libelle, viva, margriet hhihi
Ik vind ze tof. Lelijk en raar en gestoordquote:Op donderdag 8 december 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind je die leuk? Ik vind het maar lelijke nep-honden
Ik had een halve schapendoesquote:Op donderdag 8 december 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou precies!
Een hond moet minstens formaat schapendoes hebben imho. Anders is het gewoon een gemuteerde kat.
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat het nazi's zijn!ALLEMAAL!
Vraagt om inkoppers ditquote:Op donderdag 8 december 2011 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind ze tof. Lelijk en raar en gestoord
Wel zonder enige vorm van context ja. Als ik de wedstrijd had gekeken (yeah right, as if), dan had ik het ws. meteen door. Nu moet ik op zoek gaan naar de link met die wedstrijd. Ik had alleen jouw verzonnen woord, niet Portugal. Snappie-vouz? Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:29 schreef HeatWave het volgende:
nevermind, de link Portugal, Ratugal is te lastig voor je, snap ik, kan gebeuren.
quote:Waarom staat het dak van de Arena altijd open? Dan kunnen de supporters echte sterren zien.
Dus jij noemt Real Madrid een elftal zonder sterren, apart.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Houden we het wel even gezellig, mannen?
[..]
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Kut, stoot ik me toch even mijn knie aan de kladkira, de tering! AUW! GVD!
ik ben er geen hequote:Op donderdag 8 december 2011 09:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou ja, misschien niet allemaal hoor...
net als jij best wist hoe het allemaal zat maar even grappig dacht te zijn, want hahahah wat heb je mij en die 2 beheerders op de kast zegquote:Op donderdag 8 december 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Kut, stoot ik me toch even mijn knie aan de kladkira, de tering! AUW! GVD!
Tief toch op, kutservquote:Op donderdag 8 december 2011 09:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat weet ik. Jij bent zo'n wannabe Oostenrijkert...
Ik wist het niet meteen, ik moest zelf op zoek gaan op google voor ik het door had. Dat vind ik een beetje overdreven op een forum waar ik voor mijn ontspanning kom. Eigenlijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
net als jij best wist hoe het allemaal zat maar even grappig dacht te zijn, want hahahah wat heb je mij en die 2 beheerders op de kast zeg.
truequote:Op donderdag 8 december 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
En eh Heatwave, je hebt wel een beetje zand in je vagina hoor
Nuhuh, jij wilt gewoon binding met het mooie deel van de balkan.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toch vind je me leuk en wil je samen met mij vele mooie balkankindjes maken...
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Het mooiste deel van de balkan zou het platgenukte deel zijn.
Is daar bewijs voor, of is dat iets wat huilende ajaxieten gisteren bedacht hebben als onderdeel van de stroom excuses waarom het vooral niet aan Ajax lag dat ze eruit liggen?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het even niet zo op kroaten ook nadat die zich als een goedkope heroinehoer hebben verkocht.
Natuurlijk is daar geen bewijs voor.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is daar bewijs voor, of is dat iets wat huilende ajaxieten gisteren bedacht hebben als onderdeel van de stroom excuses waarom het vooral niet aan Ajax lag dat ze eruit liggen?
Ik ben ook geen Kroaatquote:Op donderdag 8 december 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het even niet zo op kroaten ook nadat die zich als een goedkope heroinehoer hebben verkocht.
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:49 schreef stbabylon het volgende:
De balkan rules. Vet mooi, goed eten, goed bier, mooie vrouwen.
Heb je bewijs nodig? De fransen hadden in 450 min niet EEN doelpunt gemaakt en nu opeens 6 in 45 min?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is daar bewijs voor, of is dat iets wat huilende ajaxieten gisteren bedacht hebben als onderdeel van de stroom excuses waarom het vooral niet aan Ajax lag dat ze eruit liggen?
quote:
'Nee' was korter geweestquote:Op donderdag 8 december 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je bewijs nodig? De fransen hadden in 450 min niet EEN doelpunt gemaakt en nu opeens 6 in 45 min?
En verder nog wel wat knipoogjes, lachen na een tegengoal etc etc, ook de NOS, the Guardian etc verdenken ze ervan. Maar natuurlijk zal het nooit 100% bewezen worden. Maar kroaten zijn al tig keer eerder in het nieuws gekomen met omkoopschandalen.
Dus ja, wie weet.
Ok, dan verander ik platgenuked wel in platgeneuktquote:Op donderdag 8 december 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik hou niet eens van voetbal.
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, dan verander ik platgenuked wel in platgeneukt.
Slovenië? Ja, mooie snelwegen daar...quote:Op donderdag 8 december 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, jij wilt gewoon binding met het mooie deel van de balkan.
Mooi, doorrijden jij, des te eerder ben je weer wegquote:Op donderdag 8 december 2011 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Slovenië? Ja, mooie snelwegen daar...
Geinig, gisteren kaarten ge"kocht" voor hun afscheidsconcert volgend jaarquote:Op donderdag 8 december 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
Neuken
In ander nieuws, morgen naar De Heideroosjes![]()
Heb ik ook al binnen. En er zullen nog wel wat festivalbezoekjes bij komen. Voor ze hun laatste officiele concert geven in AB volgend jaar, denk ik ze nog wel 4x te zien. Mag ook wel. Was de eerste band waar ik ooit een concertkaartje voor kochtquote:Op donderdag 8 december 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geinig, gisteren kaarten ge"kocht" voor hun afscheidsconcert volgend jaar.
Barbjequote:
Zeker. Gillend richting Beograd over de weg vanquote:Op donderdag 8 december 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mooi, doorrijden jij, des te eerder ben je weer weg
Gilt tenminste iemand van ons nog...quote:Op donderdag 8 december 2011 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker. Gillend richting Beograd over de weg vanBroederschap en Eenheid.
Nee, het is een godswonder!quote:Op donderdag 8 december 2011 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je bent trouwens goed gemutst. Rook je weer?
BURN!!!!!!quote:Op donderdag 8 december 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gilt tenminste iemand van ons nog...
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurn!quote:Op donderdag 8 december 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gilt tenminste iemand van ons nog...
Hey, MissBquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey, MissB![]()
Ben je gestopt met roken?
quote:
Brandt er nog iets.quote:
Smoking hot ben jequote:
Ik ben trots op jequote:
quote:
Nee de uitspraak moet zijn: En ik ga het ook zeker volhoudenquote:Op donderdag 8 december 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Maar goed, ik moet het eerst nog vol zien te houden.
geen peuk meer na de seksquote:Op donderdag 8 december 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Maar goed, ik moet het eerst nog vol zien te houden.
Doe ik ook wel hoor. Zo gestressed als ik gisteren was.. en dan nog geen peuk opsteken.. I can do this shit.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee de uitspraak moet zijn: En ik ga het ook zeker volhouden
Ja die is kut. En die na het eten.quote:
Precies! Dat zijn de meest kutte. Scheelt dat je geen seks hebtquote:Op donderdag 8 december 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die is kut. En die na het eten.
Je vergeetquote:Op donderdag 8 december 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies! Dat zijn de meest kutte.
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Als je maar niet stopt met drinken.
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies! Dat zijn de meest kutte. Scheelt dat je geen seks hebt
Hoiquote:
Ik mis die peuk.quote:
Supergoed!quote:Op donderdag 8 december 2011 10:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Nouk!Hoe is het met je rossige schaamhaar?
Niet de seks?quote:
Maar jij hebt toch geen seks?quote:Op donderdag 8 december 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die is kut. En die na het eten.
Blijkbaar.quote:
Neequote:Op donderdag 8 december 2011 11:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat is er morgen? Heeft Missb morgen weer seks?
Marks & Spencer bodybutter?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:07 schreef MNR het volgende:
maar vanmorgen had ik me nog niet ingesmeerd met mijn favo bodylotion....
Neuj, Spa Wisdom Polynesia, monoi body palm van de Body Shopquote:
Je ruikt nog lekkerder nu je niet meer rooktquote:
Ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Je ruikt nog lekkerder nu je niet meer rookt
Komt wel over een maandje of 2quote:Op donderdag 8 december 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja.Tenminste, daar ga ik van uit, dat merk je zelf niet zo he.
Neem het maar van mij aanquote:Op donderdag 8 december 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja.Tenminste, daar ga ik van uit, dat merk je zelf niet zo he.
I willquote:
Hoe kom jij zo moe? Gisteravond tot laat zitten sms'en?quote:
haha nee, gewoon nog te weinig geslapen. Gisteravond 'pas' om half twaalf na teveel uren te hebben gedraaid. En merk dat die korte nacht van woensdag nu wat opbreekt.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:20 schreef MNR het volgende:
Hoe kom jij zo moe? Gisteravond tot laat zitten sms'en?
webcam?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:25 schreef rival het volgende:
Goedemorgen, wat fijn om jullie weer te zien
He Rivalquote:Op donderdag 8 december 2011 11:25 schreef rival het volgende:
Goedemorgen, wat fijn om jullie weer te zien
Levendige fantasie!quote:
Babsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
ja goed, leuk team, veel relaxte mensen
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:32 schreef MNR het volgende:
Ja babs!![]()
Ik weet niet waar het over gaat, maar doe het!!
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Levendige fantasie!
[..]
Babs
Ik zou niet durven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks, je enthousiasme is schattig!quote:
Beter hequote:Op donderdag 8 december 2011 11:38 schreef Barbusse het volgende:
Oh kut, het is weer kerstborreltijd schijnbaar
Ah joh, is gewoon Sinterklaas maar dan dikker en een andere muts opquote:Op donderdag 8 december 2011 11:38 schreef Barbusse het volgende:
Oh kut, het is weer kerstborreltijd schijnbaar
Ik ook niet, maar open bar en ik zijn soms ietsjes te gepassioneeerd samenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Beter he
Ik hoef niet meer te rijden tegenwoordig
En met het kleine verschil dat kinderen er met deze borrel absoluut niet inkomenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah joh, is gewoon Sinterklaas maar dan dikker en een andere muts op
goed dat je het weet, kan je je inhouden....quote:Op donderdag 8 december 2011 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar open bar en ik zijn soms ietsjes te gepassioneeerd samen
Met de nieuwjaarsborrel vorig jaar stond er een cocktailbar klaar om leeggeroofd te worden. Dat vergde al al mijn zelfbeheersing. Nu is er een whiskybar. May the Gods have mercy on my soul and liverquote:Op donderdag 8 december 2011 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
goed dat je het weet, kan je je inhouden....
Die hadden we hier tijdens onze zomerparty. [Borat]Great succes[/Borat]! Om 22:00 was ik (al) thuis, en om 22:01 lag ik in bed met naast me een losgetrokken trapleuning...quote:Op donderdag 8 december 2011 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu is er een whiskybar. May the Gods have mercy on my soul and liver
Die dingen kunnen ook niks meer hebben tegenwoordig hequote:Op donderdag 8 december 2011 11:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die hadden we hier tijdens onze zomerparty. [Borat]Great succes[/Borat]! Om 22:00 was ik (al) thuis, en om 22:01 lag ik in bed met naast me een losgetrokken trapleuning...
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de nieuwjaarsborrel vorig jaar stond er een cocktailbar klaar om leeggeroofd te worden. Dat vergde al al mijn zelfbeheersing. Nu is er een whiskybar. May the Gods have mercy on my soul and liver
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die hadden we hier tijdens onze zomerparty. [Borat]Great succes[/Borat]! Om 22:00 was ik (al) thuis, en om 22:01 lag ik in bed met naast me een losgetrokken trapleuning...
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat ik m'n roes niet op straat uit heb geslapen zoals een echte Balkanees?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]Een schande voor de Balkan, dát ben je.
Goed om te horenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
ja goed, leuk team, veel relaxte mensen
Ohra?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:03 schreef stbabylon het volgende:
Woei, ik ga aangeboden worden op een front-end klus in Arnhem
duimen
Zo wel heel cool zijn om met minimale idle-tijd over te gaan naar een nieuwe klus!
*duim*quote:Op donderdag 8 december 2011 12:03 schreef stbabylon het volgende:
duimen
Zo wel heel cool zijn om met minimale idle-tijd over te gaan naar een nieuwe klus!
Bij sommige bedrijven zit daar verdacht weinig verschil in.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:04 schreef rival het volgende:
praten jullie nou over bedrijfsborrels of jullie allereerste schoolfeestje?
Woohoo!!quote:Op donderdag 8 december 2011 12:03 schreef stbabylon het volgende:
duimen
Niet veelquote:Op donderdag 8 december 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn wel meer bedrijven in Arnhem
Nee, dat je om 22.00 al een roes uit te slapen hebt...quote:Op donderdag 8 december 2011 12:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat ik m'n roes niet op straat uit heb geslapen zoals een echte Balkanees?
Je bent een echte vriendinquote:Op donderdag 8 december 2011 12:04 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan niet bij de kerstborrel aanwezig zijn van t werk. Wel jammer, maar vriendinnetje heeft iets harder mijn hulp nodig.
Wieso?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:04 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan niet bij de kerstborrel aanwezig zijn van t werk. Wel jammer, maar vriendinnetje heeft iets harder mijn hulp nodig.
Haha ja, dat wel, maar ook wel goed om eens tussen je collega's te zitten. Maar idd, volgend jaar nieuwe kansenquote:Op donderdag 8 december 2011 12:06 schreef MNR het volgende:
Je bent een echte vriendin
Ach, volgend jaar weer een borrel
Is er een verschil? Ja, geen mensen met jeugdpuistjes, dat is allesquote:Op donderdag 8 december 2011 12:04 schreef rival het volgende:
praten jullie nou over bedrijfsborrels of jullie allereerste schoolfeestje?
Ow niets ernstigs, maar verhuizing die gedaan moet worden en hebben verder geen hulp kunnen krijgen en zij is momenteel ziek dus kan zelf niets. Dusja, dan help ik graag.quote:
Das aardig van jequote:Op donderdag 8 december 2011 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow niets ernstigs, maar verhuizing die gedaan moet worden en hebben verder geen hulp kunnen krijgen en zij is momenteel ziek dus kan zelf niets. Dusja, dan help ik graag.
Sms het je date evenquote:Op donderdag 8 december 2011 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig zit m'n haar ervoorMaar wel irritant
Je bent vast minimaal 1 keer per uur met hem aan het smsén/whatsappenquote:Op donderdag 8 december 2011 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mocht ik hem spreken, dan zal ik het eens vragen
Zou een gemiddelde kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:
Je bent vast minimaal 1 keer per uur met hem aan het smsén/whatsappen
Whisky is blijkbaar niet mijn ding.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat je om 22.00 al een roes uit te slapen hebt...
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Whisky is blijkbaar niet mijn ding.Had ook erg weinig gegeten trouwens...
Dat is toch geen excuus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik met mijn postuur het kan...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Morgenochtend komt er een schoonmaakbedrijf langs thuis, daarna ga ik eindelijk een kerstboom kopen..... verder heb ik nog geen planningquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is toch geen excuus?Als ik met mijn postuur het kan...
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
Morgenochtend komt er een schoonmaakbedrijf langs thuis, daarna ga ik eindelijk een kerstboom kopen..... verder heb ik nog geen planning
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh really?18 hectoliter bier en 84 shotjes whisky?![]()
Volgende week vrijdag ga ik beter m'n best doen.
quote:
Een beetje. Maar niet heel erg.quote:
Afleiding! www.vakantieveilingen.nl of zoquote:Op donderdag 8 december 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een beetje. Maar niet heel erg.
Niks... ze komen mijn ramen lappen en de vloer poetsenquote:Op donderdag 8 december 2011 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Een grote? Beetje kerstplannen dan?
Kijken naar oorden waar ik niet heen kan, moet helpen?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Afleiding! www.vakantieveilingen.nl of zo
Alleen kijken doet soms al wonderen
Ja!quote:Op donderdag 8 december 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijken naar oorden waar ik niet heen kan, moet helpen?
Ow ideaalquote:Op donderdag 8 december 2011 12:28 schreef rival het volgende:
Niks... ze komen mijn ramen lappen en de vloer poetsen
Ja ik had ze gezien tussen 175-200 voor 40 euro. denk dat ik die haal...
Kerstavond verjaardag van mijn nichtje... eerste kerstdag zit ik met wat vrienden en vriendinnen bij mij thuis met een ghourmet en 2e kerstdag zit ik bij mijn ouders..
en jij dan?
Je hebt er zin in zo te horenquote:Op donderdag 8 december 2011 12:30 schreef Cue_ het volgende:
uhm weinig plannen. eerste kerstdag(verplicht) langs m'n ma. tweede kerstdag overdag naar een balletstuk.. En ik denk dat ik daarna maar aan de zuip ga in de kroeg
Euhmm....ben ik raar als ik dat onzin vind?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja!![]()
Shoppen, kijken en fantaseren is als therapie voor vrouwen. Probeer je nou eens te laten verleiden.
Ja!quote:Op donderdag 8 december 2011 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhmm....ben ik raar als ik dat onzin vind?
nee....quote:Op donderdag 8 december 2011 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhmm....ben ik raar als ik dat onzin vind?
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja!![]()
Shoppen, kijken en fantaseren is als therapie gewoon leuk voor vrouwen. Probeer je nou eens te laten verleiden.
Uhm ik heb geen zin in het hele kerstgebeuren wat vanaf nu is.. kan moeilijk me in mijn huis opsluiten en radio en tv uitzetten voor de komende maandquote:Op donderdag 8 december 2011 12:34 schreef MNR het volgende:
Ga je toch lekker totaal iets anders doen?
Zie bovenstaandequote:
quote:
Ik dacht dat je het had over de kerstdagen zelf? Daar kun je wel verandering in aanbrengen nl.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm ik heb geen zin in het hele kerstgebeuren wat vanaf nu is.. kan moeilijk me in mijn huis opsluiten en radio en tv uitzetten voor de komende maand
[..]
Zie bovenstaande
Kerstavond weet ik nog niet, 1ste Kerstdag ws naar papa, 2e KD naar mama met groot deel van de fam!!, kei-gezelligquote:Op donderdag 8 december 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
Kerstavond gourmetten met de eerste cirkel schoonfamilie (ouders, broer, zus en aanhang)
Eerste kerstdag eten bij mijn ouders
Tweede kerstdag eten bij mijn schoonzus waar ook nog twee oom/tante+kids zijn (16 man in totaal)
Vorig jaar maar 1 iets, dat was lekker rustig, maar goed, dit wordt ook gezellig
Ik heb er denk ik al het beste uit gehaald wat ik zie wat mogelijk is en waar ik evt nog zin in hebquote:Op donderdag 8 december 2011 12:40 schreef MNR het volgende:
Ik dacht dat je het had over de kerstdagen zelf? Daar kun je wel verandering in aanbrengen nl.
Okay, webmaster, wat zou je het liefste willen doen rond die dagen als het gewoon allemaal mogelijk was?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik al het beste uit gehaald wat ik zie wat mogelijk is en waar ik evt nog zin in heb
quote:
Ik vrees dat ik het toch meer eens ben hierover met Rival, MNR....quote:
Ik kom wel een whiskey'tje met je drinken. Dan hebben we het er nog eens overquote:Op donderdag 8 december 2011 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ik vrees dat ik het toch meer eens ben hierover met Rival, MNR....
Het liefst zat ik dan bij mn vriendin in Curacao of zij bij mij. Maar dat was niet te betalen dan.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:44 schreef MNR het volgende:
Okay, webmaster, wat zou je het liefste willen doen rond die dagen als het gewoon allemaal mogelijk was?
Nu nog een ticket boeken naar Curacao is wel een beetje prijzig.... Maar waarom heb je daar dan zo lang mee gewacht?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het liefst zat ik dan bij mn vriendin in Curacao of zij bij mij. Maar dat was niet te betalen dan.
Gewoon met m'n vaste vrienden, maar die hebben allemaal plannen of zijn dus in ver weggistan.
Kijken al een tijdjequote:Op donderdag 8 december 2011 12:51 schreef MNR het volgende:
Nu nog een ticket boeken naar Curacao is wel een beetje prijzig.... Maar waarom heb je daar dan zo lang mee gewacht?
Eentje ook met leuke plannen ertussen?
Mmmm.... dan zit er nog maar 1 ding op: zelfs iets organiseren en mensen uitnodigenquote:Op donderdag 8 december 2011 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijken al een tijdjeMaar ook gewoon niet aan gedacht daarvoor, en de laatste tijd voelt ze zich daar wat kutter, dus toen kwam het idee zeg maar.
Nee niet echt, familie dingen allemaal of niet iets waar ik bij aansluit.
Schat die hebben plannen, die komen nietquote:Op donderdag 8 december 2011 12:55 schreef MNR het volgende:
Mmmm.... dan zit er nog maar 1 ding op: zelfs iets organiseren en mensen uitnodigen. Ook die vrienden die familie dingen gaan doen!
Wij bedenken wel wat (niet Zoenmeneer)quote:Op donderdag 8 december 2011 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schat die hebben plannen, die komen niet![]()
Hoeft ook niet.. en misschien kan ik tegen die tijd nog met date (weet nog geen leuke naam voor hem) afspreken, schijnt ook niets te gaan doen.
Ieuw nee!! wel iets leuksquote:Op donderdag 8 december 2011 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij bedenken wel wat (niet Zoenmeneer)
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij bedenken wel wat (niet Zoenmeneer)
"Ik begrijp dat je kwaad bent op de storm"quote:
Ik zie GeenStijl.. invalid.quote:
GeenStijl-wannabees, nog erger.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is maar een camera. Niet eens van Geenstijl.
Wordt geen vraag gesteld door geenstijl.
Too late.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:24 schreef MNR het volgende:
[..]Dan houd jij geen abs meer over hoor!
quote:
Dat is de 99% he!quote:Op donderdag 8 december 2011 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Die cameralui zjin ook randdebielen.. maar wat een stelletje mongolen bij elkaar zeg
Wie zijn die 1%?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is de 99% he!
Dan maar bij die 1% als 99% zulke complete debielen zijn.
Is goed!quote:Op donderdag 8 december 2011 12:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik kom wel een whiskey'tje met je drinken. Dan hebben we het er nog eens over
Mannen in uniformquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |