Ow ja! Gisteren ook het een en ander over voorbij zien komen. Heerlijk.quote:
quote:
Mensen die echt zo doodserieus reageren als je een grappige opmerking erbij maakt. Kolere, alsof er niks belangrijkers is in het leven.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja! Gisteren ook het een en ander over voorbij zien komen. Heerlijk.
Is er ook nietquote:Op donderdag 8 december 2011 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die echt zo doodserieus reageren als je een grappige opmerking erbij maakt. Kolere, alsof er niks belangrijkers is in het leven.
Wat? Moet ik je beffen?quote:Op donderdag 8 december 2011 08:39 schreef MNR het volgende:
[..]
MNR heeft zojuist haar zoektocht gestaakt
Nou precies!quote:Op donderdag 8 december 2011 08:50 schreef Godtje het volgende:
Je wil die ogen toch gewoon naar binnen drukken. Te lelijk voor woorden.
Oké. Het is ook best vroeg om te likken...quote:Op donderdag 8 december 2011 08:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee!
Daar kan ik vrij duidelijk in zijn.
Een beetje blij de klit. Uh-huh. Genoteerd!quote:Op donderdag 8 december 2011 08:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze is aan de rooie gast! (dus niet in de poes met je tong, gewoon een beetje bij de clit)
ja, nu wordt het zo ongezellig hierquote:Op donderdag 8 december 2011 08:55 schreef MNR het volgende:
Sorry to be such an party pooper jongens, maar ik ben de deur uit. Ik ga sporten! Ciaaao
Gisteren nog uitgebreid gedaan. Mrs. was niet aan de rooie. Van die lange halen.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Een beetje blij de klit. Uh-huh. Genoteerd!
Dan gaan we het toch over Ajax hebbenquote:Op donderdag 8 december 2011 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, nu wordt het zo ongezellig hier.
Vanavond mag ik weer.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gisteren nog uitgebreid gedaan. Mrs. was niet aan de rooie. Van die lange halen.
Of over het stenigen van corrupte Ratugezen en kroatenquote:Op donderdag 8 december 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan gaan we het toch over Ajax hebben
nigga what? Wat zijn Ratugezen?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of over het stenigen van corrupte Ratugezen en kroaten,
Afvalvolk van Europa. Ratugal Failliet
.
Lekker lekker. Half uur ja, moeilijke komer?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond mag ik weer.Lekker zuigen op het kittelaartje.
Hopen dat ze vandaag wel binnen een half uur komt...
Ja, die is echt heel erg moeilijk he?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nigga what? Wat zijn Ratugezen?![]()
En waarom moeten Kroaten dood
Dat variëert nogal. Soms hoef ik er maar naar te kijken en soms moet ik de DeWalt uit het nachtkastje trekken...quote:Op donderdag 8 december 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lekker lekker. Half uur ja, moeilijke komer?
Als dit over voetbal gaat, ik heb alleen gehoord dat volgens sommigen Ajax erg onverdiend heeft verloren. That's it.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die is echt heel erg moeilijk he?.
Omdat ze zich laten omkopen als een goedkope straathoer.
Sucksquote:Op donderdag 8 december 2011 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat variëert nogal. Soms hoef ik er maar naar te kijken en soms moet ik de DeWalt uit het nachtkastje trekken...
Tip: Nationaliteit lijnrechter van gisteren.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb even zitten zoeken, blijkbaar heeft een club uit Zagreb de schijn gewekt dat ze zich om hebben laten kopen. (schijn, nogal heftig om dan ALLE kroaten te veroordelen, maar goed).
Kan op google niks vinden over 'Ratugal'
Die komt uit Ratugal? Nooit van gehoord (kan er ook niks over vinden op google of cia factbook, is het een verbastering of zo?). Maar dan ook nogal heftig, om daar alle bewoners voor te willen stenigen, omdat 1 persoon iets fout heeft gedaan, in de ogen van Ajax-fans (niet echt objectieve mensen zeg maar).quote:Op donderdag 8 december 2011 09:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Tip: Nationaliteit lijnrechter van gisteren.
Doe niet zo autistisch tijnquote:Op donderdag 8 december 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die komt uit Ratugal? Nooit van gehoord (kan er ook niks over vinden op google of cia factbook, is het een verbastering of zo?). Maar dan ook nogal heftig, om daar alle bewoners voor te willen stenigen, omdat 1 persoon iets fout heeft gedaan, in de ogen van Ajax-fans (niet echt objectieve mensen zeg maar).
Waarom is dat autistisch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik op Ratugal zoek, dan is de eerste verwijzing er een naar FOK!.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
Die komt uit Ratugal? Nooit van gehoord (kan er ook niks over vinden op google of cia factbook, is het een verbastering of zo?). Maar dan ook nogal heftig, om daar alle bewoners voor te willen stenigen, omdat 1 persoon iets fout heeft gedaan, in de ogen van Ajax-fans (niet echt objectieve mensen zeg maar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |