Belchinezen is populair om te roepenquote:Op donderdag 8 december 2011 12:02 schreef Muto het volgende:
Als er omkoping is geweest, dan is het vanuit Lyon naar Zagreb in de rust geweest. Maar niet dat er belchinezen oid waren. Heel simpel: bij zulke wedstrijden is voor hun het risico te groot.
Nu al popcorn?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:04 schreef Karina het volgende:
Ik pak alvast de popcorn, dit gaat nog leuk worden
quote:Op donderdag 8 december 2011 12:03 schreef Caland het volgende:
Vermaak me eigenlijk nog steeds wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
;quote:Op donderdag 8 december 2011 12:04 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je hebt je ook kostelijk vermaakt toen Spanje de tweede helft had gekocht van Malta, en zo Nederland uitschakelde zeker.. Was ook zo spectaculair
Nou ja, sneetje brood nu eigenlijkquote:
Dan zit zijn baas die hem een salarisverhoging heeft gegeven ook in het complotquote:Op donderdag 8 december 2011 12:07 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn vader, de mafkees, had het voorspelt dat Ajax eruit ging.. zat hij ook in het complot?
Als hij straks een nieuwe auto gaat kopen weet ik genoeg.
Zou kunnen. Bel de KNJB anders even en vraag hun hoe zoiets normaal gesproken gaat.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:07 schreef Bayswater het volgende:
Denk dat Dynamo Zagreb in de rust zelf het voorstel heeft gedaan naar Lyon toe gezien het omkoopverleden van Dynamo. Voor 5 miljoen of iets dergelijks wilden ze wel meewerken aan een 1-7. Twee vliegen in één klap, trainer eruit en extra geld.
Mensen die KNJB zeggen.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:09 schreef eight het volgende:
[..]
Zou kunnen. Bel de KNJB anders even en vraag hun hoe zoiets normaal gesproken gaat.
Die hebben helemaal geen calimero-syndroom hoor, nee johquote:
Ajax fans die uitgerekend nu over Calimero beginnenquote:Op donderdag 8 december 2011 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hebben helemaal geen calimero-syndroom hoor, nee joh.
Naar aanleiding van KNJB? Klopt dat dan niet?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ajax fans die uitgerekend nu over Calimero beginnen
Ja hahahahahahaha..quote:Op donderdag 8 december 2011 12:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ajax fans die uitgerekend nu over Calimero beginnen
Sorry mên dat ik niet alles heb gezienquote:Op donderdag 8 december 2011 12:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oh.. woaw.. de 27e keer dat deze gepost wordt.
Het is een bekend fenomeen dat de arbitrage bewust danwel onbewust de grote club bevoordeelt. In NL heb je daar als Ajax profijt van, tegen Real Madrid niet, dan is Ajax de kleine club....quote:Op donderdag 8 december 2011 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hahahahahahaha..
Oh nee, toch gewoon weer dom trollen. Want 2 goals onthouden is normaal, en een ploeg die 450 min niet kan scoren die er opeens 6 maakt in 45 min, ook heel normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |