jaquote:Op donderdag 8 december 2011 11:46 schreef TakAFCA het volgende:
Maar is die trainer nou al ontslagen of niet?
Ik vraag toch niet of dat jou wat uitmaakt? Ik stel gewoon een algemene vraag. Misschien waren ze daarom wel zo slecht.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:44 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
dat maakt me niks uit.
mij maakt het wat uit dat verdedigers hun been niet uitsteken of dat keepers niet meer naar ballen duiken.
En dan? Dan gebeurt er echt niets hoor. Dan kan Dinamo een boete krijgen en heeft Ajax nog steeds niets.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een franse toto doet onderzoek. Als zij zien dat er buitensporig gewed is op deze wedstrijd en ze daardoor dus zijn bestolen gaan ze dat echt wel aan het licht brengen hoor..
Lyon had ook niet het beste team opgesteld aangezien ze er zelf ook niet in geloofden, tot het rust werdquote:Op donderdag 8 december 2011 11:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vraag toch niet of dat jou wat uitmaakt? Ik stel gewoon een algemene vraag. Misschien waren ze daarom wel zo slecht.
Klopt.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan? Dan gebeurt er echt niets hoor. Dan kan Dinamo een boete krijgen en heeft Ajax nog steeds niets.
ckr swa jij bent kk slimquote:Op donderdag 8 december 2011 11:50 schreef Geo3kant het volgende:
Als er al spraken is van omkopen, dan is het bij Lyon.. en gebeurd in de rust, anders gaat Zagreb toch niet scoren in de eerste helft..
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
Is er eigenlijk al een onderzoek naar de 7-0 van vvv van afgelopen weekend?
quote:Op donderdag 8 december 2011 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
ik snap t mang zagreb is 100% zuiver anders hadde ze nooit die goaltje gemaaktquote:Op donderdag 8 december 2011 11:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zie jij het ook? Jij bent zkeer ook sliem?
Hallo, wake up! Het is CL weet je hoeveel geld hierin omgaat??quote:Op donderdag 8 december 2011 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
UEFA zal in dat geval hun verlies wel vergoeden.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een franse toto doet onderzoek. Als zij zien dat er buitensporig gewed is op deze wedstrijd en ze daardoor dus zijn bestolen gaan ze dat echt wel aan het licht brengen hoor..
Ajakkes had ook Real moeten betalen mang.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik snap t mang zagreb is 100% zuiver anders hadde ze nooit die goaltje gemaakt
Mag je niet naar het wedkantoor?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:52 schreef Santello het volgende:
http://forum.hr/showpost.php?p=37089070&postcount=243
De knipogende verdediger Zagreb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom zijn die wedstrijden juist niet populair voor de belchinezen..quote:Op donderdag 8 december 2011 11:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hallo, wake up! Het is CL weet je hoeveel geld hierin omgaat??
Als voetballer zou je je daar nooit mogen vertonen.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Mag je niet naar het wedkantoor?
En dan nog, kijk die data..quote:Op donderdag 8 december 2011 11:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax Amsterdam
ga fifa spelenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |