Dat vind ik overtroffen, mensen die zonder te trollen meer sympathie voor Lyon hebben mogen posten wat ze willen wat mij betreft.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Happel het volgende:
Iedereen die 'voor' Lyon is hier, kan gewoon wegblijven hier met zijn of haar posts. Ze zijn niet gewenst. Eerste post wordt verwijderd, tweede genote, derde vul zelf maar in...
Een gratis abbo ?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Happel het volgende:
Iedereen die 'voor' Lyon is hier, kan gewoon wegblijven hier met zijn of haar posts. Ze zijn niet gewenst. Eerste post wordt verwijderd, tweede genote, derde vul zelf maar in...
Ben niet voor Lyon, slechts tegen ajax, mag dat wel?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Happel het volgende:
Dat werd tijd.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Happel het volgende:
Nee, was 90/10 voor Ajaxquote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zal maar voor aanvang 50 euro hebben ingezet op dat Lyon doorgaat naar volgende ronde CL, en win je straks zo maar mooi tussen de 5.000 en 10.000 euro.
Ja, echt. Puur omdat je het doet om te trollen.quote:
Nou idd, wat is dit nou voor gestapo actie...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het verboden om voor Lyon/Madrid te zijn? Ik ben voor Real, maar ja, vind dit toch spannend nu.
De topictitel geeft zelfs Lyon aanquote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het verboden om voor Lyon/Madrid te zijn? Ik ben voor Real, maar ja, vind dit toch spannend nu.
Denk niet dat het madrid veel boeit allemaal, als ze kunnen scoren zullen ze het doenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Madrid spaart Ajax geloof mij nou maar.
dit!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:02 schreef TwenteFC het volgende:
Nou kom op Ajax, doe eens scoren... nog liever ajax dan die fransozen.
Zo is het maar net, Happel bepaalt niet voor welke club je bent hoor. Ik denk dat hij de valse tussenstanden bedoeltquote:Op woensdag 7 december 2011 22:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat vind ik overtroffen, mensen die zonder te trollen meer sympathie voor Lyon hebben mogen posten wat ze willen wat mij betreft.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat vind ik overtroffen, mensen die zonder te trollen meer sympathie voor Lyon hebben mogen posten wat ze willen wat mij betreft.
Que?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:01 schreef Happel het volgende:
nee. Omdat ik gewoon een hoop geld kan winnen. Verder staat het me vrij in VBL om te zijn voor wie ik wil. Wat zullen we nou toch krijgen johquote:Op woensdag 7 december 2011 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, echt. Puur omdat je het doet om te trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |